ah, wordt 21-12-2012 the attack of the Zombies? :pquote:Op woensdag 26 september 2012 23:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, we moeten aan de toekomst denken he...voor het geval dat enzo
Ik dacht dat het 20-12-2012 wasquote:Op woensdag 26 september 2012 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, wordt 21-12-2012 the attack of the Zombies? :p
owja, 20-12 de aanval, 21-12 zijn we allemaal zombiesquote:Op woensdag 26 september 2012 23:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 20-12-2012 was
lees ff snel de boekenquote:Op woensdag 26 september 2012 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
Dan heb ik nog maar 1/3e van The Hobbit gezien
Downloaden dusquote:Op woensdag 26 september 2012 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
Dan heb ik nog maar 1/3e van The Hobbit gezien
yepquote:Op donderdag 27 september 2012 00:02 schreef heloef het volgende:
Dit topic is weer een vroege dood gestorven zo te zien.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
Trouwens, zombies gaan weer terug naar hun graf wanneer je zout in hun mond gooit.
You can preorder a pair of the toys now for $95, or $50 apiece in case you want to go Dutch with your lover. Wow, going Dutch on a pair of sex toys -- I don't know if I've ever written a sadder sentence. Now, are you thinking what I'm thinking? "This is how robot babies are made?" That's probably true, but no. I was gonna say if you stick the female piece up your keister and then go to town on the tube, it would be like banging yourself. "I'd do me." ...Congratulations?quote:The speed sensor in Zeus will detect the speed of male action and send to the Hera, the female toy. Hera will reflect and match Zeus's speed automatically. Hera on her part, will sense the pressure inside the toy based on the female's reaction and then send that information to Zeus. Zeus's air pump will configure its tightness automatically based on the received signal.
quote:Op donderdag 27 september 2012 09:09 schreef Cue_ het volgende:
Baal je toch ook als je gezicht wordt gebruikt bij zo'n reclame
... dan wil er vast wel een ander fokstertje dat andere ding hebbenquote:Op donderdag 27 september 2012 09:20 schreef Murdera het volgende:
ja.
Hey Cue, als ik nou zo'n ding koop he? ..
quote:Op donderdag 27 september 2012 09:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
... dan wil er vast wel een ander fokstertje dat andere ding hebben
Nergens, maar zo gaat het altijd met die accessoires, staat half MP en V&A ermee volquote:Op donderdag 27 september 2012 09:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tweedehands?Waar lees je dat?
Damn.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nergens, maar zo gaat het altijd met die accessoires, staat half MP en V&A ermee vol
duurt nog wel even. Gevoelsmatig nog 2 weken.quote:
Niet zo dramatisch, ik zet wel kamillethee voor je.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:54 schreef Murdera het volgende:
I walk in the streets and there is no one there
I hear a voice and there is no one there
I see a market square but no one is there
I reach a hand out but no one is there
No one is there for me
No one is there for me
People got killed and I don't care
This world is dying but I don't care
I know they hate me and I don't care
I close my eyes and I don't care
Because no one cares about me
quote:Op donderdag 27 september 2012 09:54 schreef Murdera het volgende:
No one is there for me
No one is there for me
quote:Op donderdag 27 september 2012 09:54 schreef Murdera het volgende:
No one is there for me
No one is there for me
quote:Op donderdag 27 september 2012 09:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch, ik zet wel kamillethee voor je.
quote:
quote:
Ik hou eigenlijk niet zo van thee, en instoppen vind ik ook vervelend, na 5 seconden woel ik me alweer los.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch, ik zet wel kamillethee voor je.
Van wie is dat liedje dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Overigens vind ik het wel een mooi liedje.
Koffie dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk niet zo van thee, en instoppen vind ik ook vervelend, na 5 seconden woel ik me alweer los.
Sex is dan ook veel leukerquote:Op donderdag 27 september 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
yep![]()
Tegenwoordig zitten we in SEX
Nooit gedacht dat zij zulke drakerige teksten schreven.quote:
Heideroosjesquote:
Klinkt wel heel lekker. Vooral kaneel.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Juist
Of warme choco met slagroom en kaneel.
Maar kaneel zal wel aan het werk zijn.
Drakerig? Nouja, aanstellerig, is wel zo. Maar vergeet niet dat de doelgroep over het algemeen kinderen van 12/14 zijn die meer de alto/emo kant op gaan. En dit dus helemaal kloppend vinden.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat zij zulke drakerige teksten schreven.
Ik dacht dat ze uit elkaar waren.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:06 schreef Fera het volgende:
[..]
HeideroosjesWaren laatst nog op Appelpop.
O, ik dacht dat de doelgroep meer alto's en skaters waren van een jaar of 16/17 of ouderquote:Op donderdag 27 september 2012 10:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Drakerig? Nouja, aanstellerig, is wel zo. Maar vergeet niet dat de doelgroep over het algemeen kinderen van 12/14 zijn die meer de alto/emo kant op gaan. En dit dus helemaal kloppend vinden.
Nee hoor, heb ze vorig jaar ook nog gezien.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze uit elkaar waren.
Gaven ze laatst niet hun allerlaatste concert?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor, heb ze vorig jaar ook nog gezien.misschien tijdelijk?
Dan heb ik echt een van hun laatste optredens gezien.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:11 schreef CherryLips het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...):_terugkeer_en_einde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |