En daar een comic van maken. Jij tekent, ik schrijf.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Samen kunnen we berekenen hoelang het duurt voordat een zombie volledig is weggerot.
En daar een film van maken.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En daar een comic van maken. Jij tekent, ik schrijf.
Ik heb nog wel een collega die cameravrouw is. Die wil vast wel helpen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
En daar een film van maken.
Leidensweg, wat een catchy titel. Daar kan Amsterdamned nog een puntje aan zuigen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een collega die cameravrouw is. Die wil vast wel helpen.
Wij gaan gewoon goud geld verdienen aan die zombie invasie.
Dan ben ik wel 1 van de zombies!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een collega die cameravrouw is. Die wil vast wel helpen.
Wij gaan gewoon goud geld verdienen aan die zombie invasie.
Nice one.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:24 schreef twi het volgende:
[..]
Leidensweg, wat een catchy titel. Daar kan Amsterdamned nog een puntje aan zuigen.
Dan moeten we je vermoorden.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan ben ik wel 1 van de zombies!
We sluiten hem op in de stallen van een oude boerderij en voeren hem kippenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice one.
[..]
Dan moeten we je vermoorden.
Kan niet want ik ben immortal!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice one.
[..]
Dan moeten we je vermoorden.
En waar halen de zombies hun energie vandaan als hun spijsverteringsorganen niet meer werken?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wat ik me afvraag, de zombies moeten toch last krijgen van ongedierte. Worden die beesten dan ook geen zombies?
Nee want de zombies knauwen op ongedierte.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wat ik me afvraag, de zombies moeten toch last krijgen van ongedierte. Worden die beesten dan ook geen zombies?
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:31 schreef twi het volgende:
[..]
Meestal snap ik hem, maar nu zie ik hem niet. Waar dan?
Daar viel mijn oog gewoon op.quote:
Ohquote:Op woensdag 26 september 2012 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Daar viel mijn oog gewoon op.
Geen idee. Hoe wordt het over gebracht? Is het mens specifiek?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
Nee, honden kunnen toch ook zombies worden?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe wordt het over gebracht? Is het mens specifiek?
In films vallen ze toch ook alleen mensen aan, dus dat zou best kunnen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe wordt het over gebracht? Is het mens specifiek?
Geen idee, ik zal eens een zombie bestellen en die op wat honden loslaten om de proef op de som te nemen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, honden kunnen toch ook zombies worden?
Gelukkig heb ik nog een hele zak staan hier!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
Trouwens, zombies gaan weer terug naar hun graf wanneer je zout in hun mond gooit.
Haha wat is deze? Zombies gaan gewoon door, zelfs als je er een arm afhaktquote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
Trouwens, zombies gaan weer terug naar hun graf wanneer je zout in hun mond gooit.
Zit daar nog een minimum aantal korrels aan?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
Geen idee.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, honden kunnen toch ook zombies worden?
Als het mens specifiek is en dus DNA aanvalt, kunnen we wel veilig zijn denk ik.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
In films vallen ze toch ook alleen mensen aan, dus dat zou best kunnen.
Was het niet zo dat je zout in hun mond moest doen tijdens het begraven?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
Dat is nepquote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
Dan balen de overlevenden in Afrika wel hard.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:39 schreef xFriendx het volgende:
Of kan je stellen dat the best get-away-car dus een zoutstrooiwagen is?
Ik hoef geen zout.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:40 schreef muhahaha het volgende:
Met jullie overleven zal nog lastig worden zie ik, allemaal vechten om het zout rond de tafel
Stel nou dat je je samen met een maatje vermomt als een zebra, zullen ze je dan niet aanvallen?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
In films vallen ze toch ook alleen mensen aan, dus dat zou best kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, in die film met hoe heet ie ook al weer ook. Die film met die gozer die alleen in NYC is. Will Smith!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef Royco1 het volgende:
In resident evil zijn er trouwens wel zombie honden
I am legend.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, in die film met hoe heet ie ook al weer ook. Die film met die gozer die alleen in NYC is. Will Smith!
GODVERDOMME SPOILERTAGS!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I am legend.
Die was goed.
Wel zielig toen zijn hond gegrepen werd
Gelukkig was het maar een hond!!!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:48 schreef twi het volgende:
Oh wacht, ik heb hem al twee keer gezien. Zielig ja. Maar gelukkig was het maar een hond.
Dan weet ik wat ik als eerste richting de zombies gooi.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gelukkig was het maar een hond!!!![]()
Ik offer jullie gewoon op om mijn hond te redden hoor
Het hondevoer! Dan rennen de honden er allemaal achteraan!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:51 schreef twi het volgende:
[..]
Dan weet ik wat ik als eerste richting de zombies gooi.
ah, wordt 21-12-2012 the attack of the Zombies? :pquote:Op woensdag 26 september 2012 23:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, we moeten aan de toekomst denken he...voor het geval dat enzo
Ik dacht dat het 20-12-2012 wasquote:Op woensdag 26 september 2012 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, wordt 21-12-2012 the attack of the Zombies? :p
owja, 20-12 de aanval, 21-12 zijn we allemaal zombiesquote:Op woensdag 26 september 2012 23:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 20-12-2012 was
lees ff snel de boekenquote:Op woensdag 26 september 2012 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
Dan heb ik nog maar 1/3e van The Hobbit gezien
Downloaden dusquote:Op woensdag 26 september 2012 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
Dan heb ik nog maar 1/3e van The Hobbit gezien
yepquote:Op donderdag 27 september 2012 00:02 schreef heloef het volgende:
Dit topic is weer een vroege dood gestorven zo te zien.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
You can preorder a pair of the toys now for $95, or $50 apiece in case you want to go Dutch with your lover. Wow, going Dutch on a pair of sex toys -- I don't know if I've ever written a sadder sentence. Now, are you thinking what I'm thinking? "This is how robot babies are made?" That's probably true, but no. I was gonna say if you stick the female piece up your keister and then go to town on the tube, it would be like banging yourself. "I'd do me." ...Congratulations?quote:The speed sensor in Zeus will detect the speed of male action and send to the Hera, the female toy. Hera will reflect and match Zeus's speed automatically. Hera on her part, will sense the pressure inside the toy based on the female's reaction and then send that information to Zeus. Zeus's air pump will configure its tightness automatically based on the received signal.
quote:Op donderdag 27 september 2012 09:09 schreef Cue_ het volgende:
Baal je toch ook als je gezicht wordt gebruikt bij zo'n reclame
... dan wil er vast wel een ander fokstertje dat andere ding hebbenquote:Op donderdag 27 september 2012 09:20 schreef Murdera het volgende:
ja.
Hey Cue, als ik nou zo'n ding koop he? ..
quote:Op donderdag 27 september 2012 09:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
... dan wil er vast wel een ander fokstertje dat andere ding hebben
Nergens, maar zo gaat het altijd met die accessoires, staat half MP en V&A ermee volquote:Op donderdag 27 september 2012 09:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tweedehands?Waar lees je dat?
Damn.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nergens, maar zo gaat het altijd met die accessoires, staat half MP en V&A ermee vol
duurt nog wel even. Gevoelsmatig nog 2 weken.quote:
Niet zo dramatisch, ik zet wel kamillethee voor je.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:54 schreef Murdera het volgende:
I walk in the streets and there is no one there
I hear a voice and there is no one there
I see a market square but no one is there
I reach a hand out but no one is there
No one is there for me
No one is there for me
People got killed and I don't care
This world is dying but I don't care
I know they hate me and I don't care
I close my eyes and I don't care
Because no one cares about me
quote:Op donderdag 27 september 2012 09:54 schreef Murdera het volgende:
No one is there for me
No one is there for me
quote:Op donderdag 27 september 2012 09:54 schreef Murdera het volgende:
No one is there for me
No one is there for me
quote:Op donderdag 27 september 2012 09:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch, ik zet wel kamillethee voor je.
quote:
quote:
Ik hou eigenlijk niet zo van thee, en instoppen vind ik ook vervelend, na 5 seconden woel ik me alweer los.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch, ik zet wel kamillethee voor je.
Van wie is dat liedje dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Overigens vind ik het wel een mooi liedje.
Koffie dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk niet zo van thee, en instoppen vind ik ook vervelend, na 5 seconden woel ik me alweer los.
Sex is dan ook veel leukerquote:Op donderdag 27 september 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
yep![]()
Tegenwoordig zitten we in SEX
Nooit gedacht dat zij zulke drakerige teksten schreven.quote:
Heideroosjesquote:
Klinkt wel heel lekker. Vooral kaneel.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Juist
Of warme choco met slagroom en kaneel.
Maar kaneel zal wel aan het werk zijn.
Drakerig? Nouja, aanstellerig, is wel zo. Maar vergeet niet dat de doelgroep over het algemeen kinderen van 12/14 zijn die meer de alto/emo kant op gaan. En dit dus helemaal kloppend vinden.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat zij zulke drakerige teksten schreven.
Ik dacht dat ze uit elkaar waren.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:06 schreef Fera het volgende:
[..]
HeideroosjesWaren laatst nog op Appelpop.
O, ik dacht dat de doelgroep meer alto's en skaters waren van een jaar of 16/17 of ouderquote:Op donderdag 27 september 2012 10:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Drakerig? Nouja, aanstellerig, is wel zo. Maar vergeet niet dat de doelgroep over het algemeen kinderen van 12/14 zijn die meer de alto/emo kant op gaan. En dit dus helemaal kloppend vinden.
Nee hoor, heb ze vorig jaar ook nog gezien.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze uit elkaar waren.
Gaven ze laatst niet hun allerlaatste concert?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor, heb ze vorig jaar ook nog gezien.misschien tijdelijk?
Dan heb ik echt een van hun laatste optredens gezien.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:11 schreef CherryLips het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...):_terugkeer_en_einde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |