En daar een comic van maken. Jij tekent, ik schrijf.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Samen kunnen we berekenen hoelang het duurt voordat een zombie volledig is weggerot.
En daar een film van maken.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En daar een comic van maken. Jij tekent, ik schrijf.
Ik heb nog wel een collega die cameravrouw is. Die wil vast wel helpen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
En daar een film van maken.
Leidensweg, wat een catchy titel. Daar kan Amsterdamned nog een puntje aan zuigen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een collega die cameravrouw is. Die wil vast wel helpen.
Wij gaan gewoon goud geld verdienen aan die zombie invasie.
Dan ben ik wel 1 van de zombies!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een collega die cameravrouw is. Die wil vast wel helpen.
Wij gaan gewoon goud geld verdienen aan die zombie invasie.
Nice one.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:24 schreef twi het volgende:
[..]
Leidensweg, wat een catchy titel. Daar kan Amsterdamned nog een puntje aan zuigen.
Dan moeten we je vermoorden.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan ben ik wel 1 van de zombies!
We sluiten hem op in de stallen van een oude boerderij en voeren hem kippenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice one.
[..]
Dan moeten we je vermoorden.
Kan niet want ik ben immortal!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice one.
[..]
Dan moeten we je vermoorden.
En waar halen de zombies hun energie vandaan als hun spijsverteringsorganen niet meer werken?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wat ik me afvraag, de zombies moeten toch last krijgen van ongedierte. Worden die beesten dan ook geen zombies?
Nee want de zombies knauwen op ongedierte.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wat ik me afvraag, de zombies moeten toch last krijgen van ongedierte. Worden die beesten dan ook geen zombies?
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:31 schreef twi het volgende:
[..]
Meestal snap ik hem, maar nu zie ik hem niet. Waar dan?
Daar viel mijn oog gewoon op.quote:
Ohquote:Op woensdag 26 september 2012 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Daar viel mijn oog gewoon op.
Geen idee. Hoe wordt het over gebracht? Is het mens specifiek?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
Nee, honden kunnen toch ook zombies worden?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe wordt het over gebracht? Is het mens specifiek?
In films vallen ze toch ook alleen mensen aan, dus dat zou best kunnen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe wordt het over gebracht? Is het mens specifiek?
Geen idee, ik zal eens een zombie bestellen en die op wat honden loslaten om de proef op de som te nemen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, honden kunnen toch ook zombies worden?
Gelukkig heb ik nog een hele zak staan hier!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
Trouwens, zombies gaan weer terug naar hun graf wanneer je zout in hun mond gooit.
Haha wat is deze? Zombies gaan gewoon door, zelfs als je er een arm afhaktquote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
Trouwens, zombies gaan weer terug naar hun graf wanneer je zout in hun mond gooit.
Zit daar nog een minimum aantal korrels aan?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
Geen idee.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, honden kunnen toch ook zombies worden?
Als het mens specifiek is en dus DNA aanvalt, kunnen we wel veilig zijn denk ik.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
In films vallen ze toch ook alleen mensen aan, dus dat zou best kunnen.
Was het niet zo dat je zout in hun mond moest doen tijdens het begraven?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
Dat is nepquote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
Dan balen de overlevenden in Afrika wel hard.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:39 schreef xFriendx het volgende:
Of kan je stellen dat the best get-away-car dus een zoutstrooiwagen is?
Ik hoef geen zout.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:40 schreef muhahaha het volgende:
Met jullie overleven zal nog lastig worden zie ik, allemaal vechten om het zout rond de tafel
Stel nou dat je je samen met een maatje vermomt als een zebra, zullen ze je dan niet aanvallen?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
In films vallen ze toch ook alleen mensen aan, dus dat zou best kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, in die film met hoe heet ie ook al weer ook. Die film met die gozer die alleen in NYC is. Will Smith!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef Royco1 het volgende:
In resident evil zijn er trouwens wel zombie honden
I am legend.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, in die film met hoe heet ie ook al weer ook. Die film met die gozer die alleen in NYC is. Will Smith!
GODVERDOMME SPOILERTAGS!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I am legend.
Die was goed.
Wel zielig toen zijn hond gegrepen werd
Gelukkig was het maar een hond!!!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:48 schreef twi het volgende:
Oh wacht, ik heb hem al twee keer gezien. Zielig ja. Maar gelukkig was het maar een hond.
Dan weet ik wat ik als eerste richting de zombies gooi.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gelukkig was het maar een hond!!!![]()
Ik offer jullie gewoon op om mijn hond te redden hoor
Het hondevoer! Dan rennen de honden er allemaal achteraan!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:51 schreef twi het volgende:
[..]
Dan weet ik wat ik als eerste richting de zombies gooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |