En daar een comic van maken. Jij tekent, ik schrijf.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Samen kunnen we berekenen hoelang het duurt voordat een zombie volledig is weggerot.
En daar een film van maken.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En daar een comic van maken. Jij tekent, ik schrijf.
Ik heb nog wel een collega die cameravrouw is. Die wil vast wel helpen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
En daar een film van maken.
Leidensweg, wat een catchy titel. Daar kan Amsterdamned nog een puntje aan zuigen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een collega die cameravrouw is. Die wil vast wel helpen.
Wij gaan gewoon goud geld verdienen aan die zombie invasie.
Dan ben ik wel 1 van de zombies!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een collega die cameravrouw is. Die wil vast wel helpen.
Wij gaan gewoon goud geld verdienen aan die zombie invasie.
Nice one.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:24 schreef twi het volgende:
[..]
Leidensweg, wat een catchy titel. Daar kan Amsterdamned nog een puntje aan zuigen.
Dan moeten we je vermoorden.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan ben ik wel 1 van de zombies!
We sluiten hem op in de stallen van een oude boerderij en voeren hem kippenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice one.
[..]
Dan moeten we je vermoorden.
Kan niet want ik ben immortal!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice one.
[..]
Dan moeten we je vermoorden.
En waar halen de zombies hun energie vandaan als hun spijsverteringsorganen niet meer werken?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wat ik me afvraag, de zombies moeten toch last krijgen van ongedierte. Worden die beesten dan ook geen zombies?
Nee want de zombies knauwen op ongedierte.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wat ik me afvraag, de zombies moeten toch last krijgen van ongedierte. Worden die beesten dan ook geen zombies?
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:31 schreef twi het volgende:
[..]
Meestal snap ik hem, maar nu zie ik hem niet. Waar dan?
Daar viel mijn oog gewoon op.quote:
Ohquote:Op woensdag 26 september 2012 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Daar viel mijn oog gewoon op.
Geen idee. Hoe wordt het over gebracht? Is het mens specifiek?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
Nee, honden kunnen toch ook zombies worden?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe wordt het over gebracht? Is het mens specifiek?
In films vallen ze toch ook alleen mensen aan, dus dat zou best kunnen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe wordt het over gebracht? Is het mens specifiek?
Geen idee, ik zal eens een zombie bestellen en die op wat honden loslaten om de proef op de som te nemen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, honden kunnen toch ook zombies worden?
Gelukkig heb ik nog een hele zak staan hier!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
Trouwens, zombies gaan weer terug naar hun graf wanneer je zout in hun mond gooit.
Haha wat is deze? Zombies gaan gewoon door, zelfs als je er een arm afhaktquote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
Trouwens, zombies gaan weer terug naar hun graf wanneer je zout in hun mond gooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |