Donderdag.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het met jou op deze mooie septemberse woensdag?
quote:Op donderdag 27 september 2012 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het al weer donderdag? Verrek, dan moet ik me haasten naar werk.
Voor jou ¤2,50 per twee.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Donderdag.Maar wel goed. Alleen koud, maar ik heb al een knuffel verzocht.
Je weet niet wat je mistquote:
hopelijk blijft dat zoquote:Op donderdag 27 september 2012 13:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb genoeg ervaring om te weten dat ik het beste heb.
Aahhh, wanneer zie je hem weer?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Donderdag.Maar wel goed. Alleen koud, maar ik heb al een knuffel verzocht.
Het was een fopjequote:
Nu.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aahhh, wanneer zie je hem weer?
Ahhhh. Heeft hij je al geknuffeld het laatste kwartier?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu.Tot morgenochtend, en dan vrijdagavond weer tot zondag of maandagochtend.
Je hebt de trein niet gemist, de trein heeft jou gemist.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:27 schreef Fera het volgende:
Net de trein gemist, ik drukte nog op t knopje maar de deur ging niet open. Nu moet ik dus 15 min wachten en op DB nog 20 min vanwege slechte aansluiting op de bus.
quote:Op donderdag 27 september 2012 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt de trein niet gemist, de trein heeft jou gemist.
Ik wil ookquote:Op donderdag 27 september 2012 13:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik stond voor de deur en hij reed zomaar weg.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt de trein niet gemist, de trein heeft jou gemist.
Dan is het een asociale trein.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik stond voor de deur en hij reed zomaar weg.
Hoe durft hijquote:Op donderdag 27 september 2012 13:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Hebben jullie minder reisafstand?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk als je het hele perron over bent gerend en de conducteur je ziet rennen en net op het fluitje blaast en de deuren sluit als je nog drie meter moet.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat meen je niet, wat een kutconducteur zegquote:Op donderdag 27 september 2012 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk als je het hele perron over bent gerend en de conducteur je ziet rennen en net op het fluitje blaast en de deuren sluit als je nog drie meter moet.
Moet je aan het zuurstof en je mag nog een half uur wachten ook.
Das ook irritant. Nog een irritatie, mensen die naast elkaar op de roltrap staan, zodat je niet even snel naar boven kunt schieten om op t nippertje je trein te halenquote:Op donderdag 27 september 2012 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk als je het hele perron over bent gerend en de conducteur je ziet rennen en net op het fluitje blaast en de deuren sluit als je nog drie meter moet.
Moet je aan het zuurstof en je mag nog een half uur wachten ook.
En dan staat je trein net even stil voor hij het perron binnenkomt en zie je je aansluiting zo wegrijdenquote:Op donderdag 27 september 2012 13:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Das ook irritant. Nog een irritatie, mensen die naast elkaar op de roltrap staan, zodat je niet even snel naar boven kunt schieten om op t nippertje je trein te halen
Als het even kan ben ik altijd te vroeg op het perron, heb een hekel aan haasten..
Soms kan het niet anders, ik moet vanmiddag een overstap hebben, tweede trein komt een half uur later. Das weer het andere uiterste van binnen 3 minuten van spoor 2 naar spoor 11 moeten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |