Nu snap ik waarom het niet zo'n probleem is als jij naar die meet gaat, de verstandelijke leeftijd daalt er rigoureus doorquote:Op donderdag 27 september 2012 11:19 schreef twi het volgende:
[..]
Het is een zware last die ik op me neem, maar iemand moet het doen.
Nee Detroit en ik zijn uit elkaar..quote:Op donderdag 27 september 2012 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, heb je wat met Bartholomeus? Ik dacht dat Detroit the bomb was.
Maar ik volg het allemaal niet zo.
Uhm...nu volg ik het niet meer helemaalquote:Op donderdag 27 september 2012 11:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee Detroit en ik zijn uit elkaar..
Maar dan wordt er in elk geval gelachenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom het niet zo'n probleem is als jij naar die meet gaat, de verstandelijke leeftijd daalt er rigoureus door
Dat valt nog te bezienquote:Op donderdag 27 september 2012 11:22 schreef twi het volgende:
[..]
Maar dan wordt er in elk geval gelachen
Ja godverdomme, ik wil geen mensen jaloers maken. Denk je dat Myra het kan handelen als ik een avond met jou op stap ga en strompelend weer terug kom?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:22 schreef Murdera het volgende:
TWI, hommo.
Wanneer is ons romantische diner?
Nee de een blijft er op door hakken en de ander volgt het helemaal nietquote:Op donderdag 27 september 2012 11:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uhm...nu volg ik het niet meer helemaal
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee de een blijft er op door hakken en de ander volgt het helemaal niet
Detroit en ik zijn al enige tijd uit elkaar, wegens andere toekomst visie. Ik kon het altijd al heel goed met Bart vinden die behoort al sinds de meet tot een van mijn beste vriendenEn dat klikte toch zo goed dat we 'labelloos' zijn gaan daten en dat beviel zo goed dat we nu een setje zijn. In het kort..
Kans gemist man, dat was 33%quote:Op donderdag 27 september 2012 11:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
even m'n ogen uitvrijven...
Nee. Scroll nog eens een stukje terug zou ik zeggen. Bak koffie helpt misschien ookquote:
Zolang hij het niet op iemand persoonlijk betrekt wel ja. Dat soort acties vind ik in z'n algemeenheid behoorlijk kansloos.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ja godverdomme, ik wil geen mensen jaloers maken. Denk je dat Myra het kan handelen als ik een avond met jou op stap ga en strompelend weer terug kom?
Gelukkig maak jij nooit grapjes over personen.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Scroll nog eens een stukje terug zou ik zeggen. Bak koffie helpt misschien ook
[..]
Zolang hij het niet op iemand persoonlijk betrekt wel ja. Dat soort acties vind ik in z'n algemeenheid behoorlijk kansloos.
Vrouwen zonder kinderwens.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:27 schreef Samzz het volgende:
Andere toekomstvisie. Klinkt bekend. Ex wilde koters ik niet. Bam, over.
Of je moet het allemaal niet zo zwaar opvatten en een cursusje assertiviteit volgen. En wat zelfspot allicht.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Zolang hij het niet op iemand persoonlijk betrekt wel ja. Dat soort acties vind ik in z'n algemeenheid behoorlijk kansloos.
Moet je het weer op iemand persoonlijk betrekken? Dat soort acties vind ik in z'n algemeenheid behoorlijk sociaal maatschappelijk onverantwoord.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |