Is 1 pot nat joh.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, ik dacht dat de doelgroep meer alto's en skaters waren van een jaar of 16/17 of ouder
Het is geen orgie?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is toch geen feestje? Gewoon rustig een drankje drinken?
SSSST!quote:
Oooooooquote:Op donderdag 27 september 2012 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
SSSST!
Ik probeer cherry mee te krijgen, dat zijn dingen waar ze pas later achter moet komen als het al te laat is.![]()
Exact.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ooooooo
Ja, we gaan heel saai wat drinken, stil zittend met alle kleren aan.
Maar dan ga ik weer vroeg wegquote:Op donderdag 27 september 2012 10:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is toch geen feestje? Gewoon rustig een drankje drinken?
Woon je erg ver weg?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan ga ik weer vroeg weg
Oei, dat is wel een aardig stukje ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, niet in Groningen ofzo, gewoon Gelderland, maar toch
Maar jij bent er, dan is het toch sowieso al een ouwelullenmeetquote:Op donderdag 27 september 2012 11:02 schreef twi het volgende:
[..]
Vast wel, stap je eens voor de verandering van je ouwelullenmeet-principe af?
En dan word ik ook nog eens uitgenodigd, daar gaat de gemiddelde leeftijd.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij bent er, dan is het toch sowieso al een ouwelullenmeet?
5 oktober he, dan hebben we al een heel groot feestquote:Op donderdag 27 september 2012 11:02 schreef twi het volgende:
[..]
Vast wel, stap je eens voor de verandering van je ouwelullenmeet-principe af?
Die knalt het plafond door!quote:Op donderdag 27 september 2012 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan word ik ook nog eens uitgenodigd, daar gaat de gemiddelde leeftijd.
Maar zo oud ben je toch niet CL?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij was toch 12? wat is dit?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik altijd vrij stil in een hoekje, dus kan ze doen alsof ik er niet ben.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:04 schreef Samzz het volgende:
Maar jij bent er, dan is het toch sowieso al een ouwelullenmeet?
Babyshower?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
5 oktober he, dan hebben we al een heel groot feest
quote:Op donderdag 27 september 2012 10:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sex is dan ook veel leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijnaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heet het eigenlijk babyshower? Ik heb het nog nooit baby's zien regenen op dergelijke feesten.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:07 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik altijd vrij stil in een hoekje, dus kan ze doen alsof ik er niet ben.
[..]
Babyshower?
quote:Op donderdag 27 september 2012 10:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sex is dan ook veel leuker
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Sex is vies
Mensen, gelieve het niet te hebben over Bartholomeus en Cassandra87, ze hebben gewoon een gezellige tijd en willen verder niemand pijn doen door de details kenbaar te maken op FOK! Er lezen mensen mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt dat niet af van het dopen, en daarna belonen met geschenkjes?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom heet het eigenlijk babyshower? Ik heb het nog nooit baby's zien regenen op dergelijke feesten.
Zou best kunnen. Het interesseert me niet genoeg om het op te zoeken.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Komt dat niet af van het dopen, en daarna belonen met geschenkjes?
Nee, want een babyshower is voor de geboortequote:Op donderdag 27 september 2012 11:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Komt dat niet af van het dopen, en daarna belonen met geschenkjes?
Wat is er met ons dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:10 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Mensen, gelieve het niet te hebben over Bartholomeus en Cassandra87, ze hebben gewoon een gezellige tijd en willen verder niemand pijn doen door de details kenbaar te maken op FOK! Er lezen mensen mee.
touchéquote:Op donderdag 27 september 2012 11:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, want een babyshower is voor de geboorte
Oh, wacht. Ik was in de war, ik dacht dat dat een herhaaldelijk verzoek van jullie zijde was. Mijn nederige excuses.quote:
Dan rukken ze het kind er uit, wassen ze het even en stoppen het dan schoon weer terug. Je kunt zo'n schepsel toch niet negen maanden in die vervuilde vloeistoffen laten dobberen?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, want een babyshower is voor de geboorte
Vragen stonden vrij, hebben we volgens mij ook herhaaldelijk gezegd volgens mij. Liever nog dan onzin verhalen spuien. Selectief gelezen?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:12 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, wacht. Ik was in de war, ik dacht dat dat een herhaaldelijk verzoek van jullie zijde was. Mijn nederige excuses.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Babyshowerquote:In some countries, a baby shower is a way to celebrate the pending or recent birth of a child by presenting gifts to the parents at a party. The term "shower" is often assumed to mean that the expectant mother is "showered" with gifts.
Nee hoor, maar ik ben bang dat ik in slaap val als ik je posthistorie ga bekijken om de quotes op te zoeken.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Vragen stonden vrij, hebben we volgens mij ook herhaaldelijk gezegd volgens mij. Liever nog dan onzin verhalen spuien. Selectief gelezen?
Assumedquote:Op donderdag 27 september 2012 11:14 schreef Cassandra87 het volgende:
to mean that the expectant mother is "showered" with gifts.
Goed gegokt haha
is often assumed, wat impliceert dat het incorrect is.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:14 schreef Cassandra87 het volgende:
to mean that the expectant mother is "showered" with gifts.
Goed gegokt haha
En toch neem je de moeite om keer op keer op mij te reagerenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:15 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ben bang dat ik in slaap val als ik je posthistorie ga bekijken om de quotes op te zoeken.
Ik mag jou welquote:Op donderdag 27 september 2012 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
is often assumed, wat impliceert dat het incorrect is.
quote:In the United Kingdom, this is called wetting the baby's head, and is a more common substitute to a baby shower, which is seen as a materialistic American custom.[3] Wetting the baby's head is traditionally when the father celebrates the birth by having a few drinks with a group of friends.
Het is een zware last die ik op me neem, maar iemand moet het doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En toch neem je de moeite om keer op keer op mij te reagerenDat mag je ook wel laten hoor
Oh, heb je wat met Bartholomeus? Ik dacht dat Detroit the bomb was.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vragen stonden vrij, hebben we volgens mij ook herhaaldelijk gezegd volgens mij. Liever nog dan onzin verhalen spuien. Selectief gelezen?
Nu snap ik waarom het niet zo'n probleem is als jij naar die meet gaat, de verstandelijke leeftijd daalt er rigoureus doorquote:Op donderdag 27 september 2012 11:19 schreef twi het volgende:
[..]
Het is een zware last die ik op me neem, maar iemand moet het doen.
Nee Detroit en ik zijn uit elkaar..quote:Op donderdag 27 september 2012 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, heb je wat met Bartholomeus? Ik dacht dat Detroit the bomb was.
Maar ik volg het allemaal niet zo.
Uhm...nu volg ik het niet meer helemaalquote:Op donderdag 27 september 2012 11:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee Detroit en ik zijn uit elkaar..
Maar dan wordt er in elk geval gelachenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom het niet zo'n probleem is als jij naar die meet gaat, de verstandelijke leeftijd daalt er rigoureus door
Dat valt nog te bezienquote:Op donderdag 27 september 2012 11:22 schreef twi het volgende:
[..]
Maar dan wordt er in elk geval gelachen
Ja godverdomme, ik wil geen mensen jaloers maken. Denk je dat Myra het kan handelen als ik een avond met jou op stap ga en strompelend weer terug kom?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:22 schreef Murdera het volgende:
TWI, hommo.
Wanneer is ons romantische diner?
Nee de een blijft er op door hakken en de ander volgt het helemaal nietquote:Op donderdag 27 september 2012 11:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uhm...nu volg ik het niet meer helemaal
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee de een blijft er op door hakken en de ander volgt het helemaal niet
Detroit en ik zijn al enige tijd uit elkaar, wegens andere toekomst visie. Ik kon het altijd al heel goed met Bart vinden die behoort al sinds de meet tot een van mijn beste vriendenEn dat klikte toch zo goed dat we 'labelloos' zijn gaan daten en dat beviel zo goed dat we nu een setje zijn. In het kort..
Kans gemist man, dat was 33%quote:Op donderdag 27 september 2012 11:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
even m'n ogen uitvrijven...
Nee. Scroll nog eens een stukje terug zou ik zeggen. Bak koffie helpt misschien ookquote:
Zolang hij het niet op iemand persoonlijk betrekt wel ja. Dat soort acties vind ik in z'n algemeenheid behoorlijk kansloos.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ja godverdomme, ik wil geen mensen jaloers maken. Denk je dat Myra het kan handelen als ik een avond met jou op stap ga en strompelend weer terug kom?
Gelukkig maak jij nooit grapjes over personen.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Scroll nog eens een stukje terug zou ik zeggen. Bak koffie helpt misschien ook
[..]
Zolang hij het niet op iemand persoonlijk betrekt wel ja. Dat soort acties vind ik in z'n algemeenheid behoorlijk kansloos.
Vrouwen zonder kinderwens.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:27 schreef Samzz het volgende:
Andere toekomstvisie. Klinkt bekend. Ex wilde koters ik niet. Bam, over.
Of je moet het allemaal niet zo zwaar opvatten en een cursusje assertiviteit volgen. En wat zelfspot allicht.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Zolang hij het niet op iemand persoonlijk betrekt wel ja. Dat soort acties vind ik in z'n algemeenheid behoorlijk kansloos.
Moet je het weer op iemand persoonlijk betrekken? Dat soort acties vind ik in z'n algemeenheid behoorlijk sociaal maatschappelijk onverantwoord.quote:
"nagging": putting Twi down to win this love.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:34 schreef twi het volgende:
[..]
Moet je het weer op iemand persoonlijk betrekken? Dat soort acties vind ik in z'n algemeenheid behoorlijk sociaal maatschappelijk onverantwoord.
Heb ik gevondenquote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 september 2012 11:41 schreef MohMi het volgende:
wie is geslaagd voor dr theorie examen? mohmi is geslaagd voor dr theorie examen!
Eén keer is leuk, twee keer al minder, aan de gang blijven is hoe langer hoe kanslozer. Dat heeft weinig te maken met mijn assertiviteit danwel gevoel voor zelfspot en te meer met jouw inschattingsvermogen. Of ben je werkelijk in de veronderstelling dat alles wat jij grappig bedoelt dus grappig is, en dat het in niet aan jou kan liggen als dat een ander eens in het verkeerde keelgat schiet?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:30 schreef twi het volgende:
[..]
Of je moet het allemaal niet zo zwaar opvatten en een cursusje assertiviteit volgen. En wat zelfspot allicht.
Waar is dat feestje? Bij MohMi is dat feestjequote:Op donderdag 27 september 2012 11:41 schreef MohMi het volgende:
wie is geslaagd voor dr theorie examen? mohmi is geslaagd voor dr theorie examen!
dus je kan vrijdag gewoon in de auto naar de meet, wat handig.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:41 schreef MohMi het volgende:
Theorie is geen praktijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
dus je kan vrijdag gewoon in de auto naar de meet, wat handig.
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:09 schreef Murdera het volgende:
Ik zou cherry op rond de 22 schatten.
Drop the pinkquote:Op donderdag 27 september 2012 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]!
Ik moet me echt eens minder kinderlijk gaan gedragen merk ik.
Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]!
Ik moet me echt eens minder kinderlijk gaan gedragen merk ik.
Ik meen me te herinneren dat ze ruim een jaar ouder is dan ik, dus dan is ze 29. Misschien net 30, maar dan heb je het gehad.quote:
30 jaquote:Op donderdag 27 september 2012 11:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ze ruim een jaar ouder is dan ik, dus dan is ze 29. Misschien net 30, maar dan heb je het gehad.
Er komt een tijd dat ze graag een jaar of wat jonger wil lijken
En vraag nou niet waarom ik dat weet want ik heb werkelijk geen flauw ideequote:
Dát onthoudt ie dan weer welquote:Op donderdag 27 september 2012 11:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En vraag nou niet waarom ik dat weet want ik heb werkelijk geen flauw idee
Wat nouquote:Op donderdag 27 september 2012 11:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dát onthoudt ie dan weer wel
Ik heb wel zo m'n redenen. Wacht, stuur je wel even DMquote:Op donderdag 27 september 2012 11:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja dat liep dus mis, ik heb wel een kinderwens, hoezo kans gemist hahaha
Welke foto's?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op die foto's lijk je een jong meisje.
Welke foto'squote:Op donderdag 27 september 2012 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op die foto's lijk je een jong meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |