Is 1 pot nat joh.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, ik dacht dat de doelgroep meer alto's en skaters waren van een jaar of 16/17 of ouder
Het is geen orgie?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is toch geen feestje? Gewoon rustig een drankje drinken?
SSSST!quote:
Oooooooquote:Op donderdag 27 september 2012 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
SSSST!
Ik probeer cherry mee te krijgen, dat zijn dingen waar ze pas later achter moet komen als het al te laat is.![]()
Exact.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ooooooo
Ja, we gaan heel saai wat drinken, stil zittend met alle kleren aan.
Maar dan ga ik weer vroeg wegquote:Op donderdag 27 september 2012 10:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is toch geen feestje? Gewoon rustig een drankje drinken?
Woon je erg ver weg?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan ga ik weer vroeg weg
Oei, dat is wel een aardig stukje ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, niet in Groningen ofzo, gewoon Gelderland, maar toch
Maar jij bent er, dan is het toch sowieso al een ouwelullenmeetquote:Op donderdag 27 september 2012 11:02 schreef twi het volgende:
[..]
Vast wel, stap je eens voor de verandering van je ouwelullenmeet-principe af?
En dan word ik ook nog eens uitgenodigd, daar gaat de gemiddelde leeftijd.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij bent er, dan is het toch sowieso al een ouwelullenmeet?
5 oktober he, dan hebben we al een heel groot feestquote:Op donderdag 27 september 2012 11:02 schreef twi het volgende:
[..]
Vast wel, stap je eens voor de verandering van je ouwelullenmeet-principe af?
Die knalt het plafond door!quote:Op donderdag 27 september 2012 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan word ik ook nog eens uitgenodigd, daar gaat de gemiddelde leeftijd.
Maar zo oud ben je toch niet CL?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij was toch 12? wat is dit?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik altijd vrij stil in een hoekje, dus kan ze doen alsof ik er niet ben.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:04 schreef Samzz het volgende:
Maar jij bent er, dan is het toch sowieso al een ouwelullenmeet?
Babyshower?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
5 oktober he, dan hebben we al een heel groot feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |