Nu snap ik waarom het niet zo'n probleem is als jij naar die meet gaat, de verstandelijke leeftijd daalt er rigoureus doorquote:Op donderdag 27 september 2012 11:19 schreef twi het volgende:
[..]
Het is een zware last die ik op me neem, maar iemand moet het doen.
Nee Detroit en ik zijn uit elkaar..quote:Op donderdag 27 september 2012 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, heb je wat met Bartholomeus? Ik dacht dat Detroit the bomb was.
Maar ik volg het allemaal niet zo.
Uhm...nu volg ik het niet meer helemaalquote:Op donderdag 27 september 2012 11:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee Detroit en ik zijn uit elkaar..
Maar dan wordt er in elk geval gelachenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom het niet zo'n probleem is als jij naar die meet gaat, de verstandelijke leeftijd daalt er rigoureus door
Dat valt nog te bezienquote:Op donderdag 27 september 2012 11:22 schreef twi het volgende:
[..]
Maar dan wordt er in elk geval gelachen
Ja godverdomme, ik wil geen mensen jaloers maken. Denk je dat Myra het kan handelen als ik een avond met jou op stap ga en strompelend weer terug kom?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:22 schreef Murdera het volgende:
TWI, hommo.
Wanneer is ons romantische diner?
Nee de een blijft er op door hakken en de ander volgt het helemaal nietquote:Op donderdag 27 september 2012 11:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uhm...nu volg ik het niet meer helemaal
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee de een blijft er op door hakken en de ander volgt het helemaal niet
Detroit en ik zijn al enige tijd uit elkaar, wegens andere toekomst visie. Ik kon het altijd al heel goed met Bart vinden die behoort al sinds de meet tot een van mijn beste vriendenEn dat klikte toch zo goed dat we 'labelloos' zijn gaan daten en dat beviel zo goed dat we nu een setje zijn. In het kort..
Kans gemist man, dat was 33%quote:Op donderdag 27 september 2012 11:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
even m'n ogen uitvrijven...
Nee. Scroll nog eens een stukje terug zou ik zeggen. Bak koffie helpt misschien ookquote:
Zolang hij het niet op iemand persoonlijk betrekt wel ja. Dat soort acties vind ik in z'n algemeenheid behoorlijk kansloos.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ja godverdomme, ik wil geen mensen jaloers maken. Denk je dat Myra het kan handelen als ik een avond met jou op stap ga en strompelend weer terug kom?
Gelukkig maak jij nooit grapjes over personen.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Scroll nog eens een stukje terug zou ik zeggen. Bak koffie helpt misschien ook
[..]
Zolang hij het niet op iemand persoonlijk betrekt wel ja. Dat soort acties vind ik in z'n algemeenheid behoorlijk kansloos.
Vrouwen zonder kinderwens.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:27 schreef Samzz het volgende:
Andere toekomstvisie. Klinkt bekend. Ex wilde koters ik niet. Bam, over.
Of je moet het allemaal niet zo zwaar opvatten en een cursusje assertiviteit volgen. En wat zelfspot allicht.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Zolang hij het niet op iemand persoonlijk betrekt wel ja. Dat soort acties vind ik in z'n algemeenheid behoorlijk kansloos.
Moet je het weer op iemand persoonlijk betrekken? Dat soort acties vind ik in z'n algemeenheid behoorlijk sociaal maatschappelijk onverantwoord.quote:
"nagging": putting Twi down to win this love.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:34 schreef twi het volgende:
[..]
Moet je het weer op iemand persoonlijk betrekken? Dat soort acties vind ik in z'n algemeenheid behoorlijk sociaal maatschappelijk onverantwoord.
Heb ik gevondenquote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 september 2012 11:41 schreef MohMi het volgende:
wie is geslaagd voor dr theorie examen? mohmi is geslaagd voor dr theorie examen!
Eén keer is leuk, twee keer al minder, aan de gang blijven is hoe langer hoe kanslozer. Dat heeft weinig te maken met mijn assertiviteit danwel gevoel voor zelfspot en te meer met jouw inschattingsvermogen. Of ben je werkelijk in de veronderstelling dat alles wat jij grappig bedoelt dus grappig is, en dat het in niet aan jou kan liggen als dat een ander eens in het verkeerde keelgat schiet?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:30 schreef twi het volgende:
[..]
Of je moet het allemaal niet zo zwaar opvatten en een cursusje assertiviteit volgen. En wat zelfspot allicht.
Waar is dat feestje? Bij MohMi is dat feestjequote:Op donderdag 27 september 2012 11:41 schreef MohMi het volgende:
wie is geslaagd voor dr theorie examen? mohmi is geslaagd voor dr theorie examen!
dus je kan vrijdag gewoon in de auto naar de meet, wat handig.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:41 schreef MohMi het volgende:
Theorie is geen praktijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
dus je kan vrijdag gewoon in de auto naar de meet, wat handig.
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:09 schreef Murdera het volgende:
Ik zou cherry op rond de 22 schatten.
Drop the pinkquote:Op donderdag 27 september 2012 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]!
Ik moet me echt eens minder kinderlijk gaan gedragen merk ik.
Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]!
Ik moet me echt eens minder kinderlijk gaan gedragen merk ik.
Ik meen me te herinneren dat ze ruim een jaar ouder is dan ik, dus dan is ze 29. Misschien net 30, maar dan heb je het gehad.quote:
30 jaquote:Op donderdag 27 september 2012 11:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ze ruim een jaar ouder is dan ik, dus dan is ze 29. Misschien net 30, maar dan heb je het gehad.
Er komt een tijd dat ze graag een jaar of wat jonger wil lijken
En vraag nou niet waarom ik dat weet want ik heb werkelijk geen flauw ideequote:
Dát onthoudt ie dan weer welquote:Op donderdag 27 september 2012 11:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En vraag nou niet waarom ik dat weet want ik heb werkelijk geen flauw idee
Wat nouquote:Op donderdag 27 september 2012 11:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dát onthoudt ie dan weer wel
Ik heb wel zo m'n redenen. Wacht, stuur je wel even DMquote:Op donderdag 27 september 2012 11:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja dat liep dus mis, ik heb wel een kinderwens, hoezo kans gemist hahaha
Welke foto's?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op die foto's lijk je een jong meisje.
Welke foto'squote:Op donderdag 27 september 2012 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op die foto's lijk je een jong meisje.
quote:
Photobouquequote:
quote:
Gezien!quote:
Ja, zo met zonnebril op. Komen je ogen zo duidelijk naar buitenquote:Op donderdag 27 september 2012 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Oja, dat zijn ook superduidelijke foto's.
Jong meisje dat vrolijk in de plassen stampt.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Oja, dat zijn ook superduidelijke foto's.
Toen was ik nog 27quote:Op donderdag 27 september 2012 12:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jong meisje dat vrolijk in de plassen stampt.
Ja, maar niet op fokquote:Op donderdag 27 september 2012 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach ja, dat maakt het verschil.
Heb je ook een duidelijke foto?
Tegen die tijd is dat alleen maar fijnquote:
Toen ik 24 was is me voor de laatste keer gevraagd bij de bios of ik wel 16 was.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tegen die tijd is dat alleen maar fijn
Ik moest tot vorig jaar nog mijn id laten zien als ik sigaretten haalde. Toen had ik zoiets van, ja ehhh..
Maar over een jaar of 3 vind ik het wel fijn denk ik, om begin 20 geschat te worden
Duh...quote:Op donderdag 27 september 2012 11:43 schreef Bartholomeus het volgende:
Eén keer is leuk, twee keer al minder, aan de gang blijven is hoe langer hoe kanslozer. Dat heeft weinig te maken met mijn assertiviteit danwel gevoel voor zelfspot en te meer met jouw inschattingsvermogen. Of ben je werkelijk in de veronderstelling dat alles wat jij grappig bedoelt dus grappig is, en dat het in niet aan jou kan liggen als dat een ander eens in het verkeerde keelgat schiet?![]()
Nou danquote:
Hoe is het met jou op deze mooie septemberse woensdag?quote:
Woensdag?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het met jou op deze mooie septemberse woensdag?
De teletijdmachine hapert blijkbaar, ff professor Barabas bellen hoorquote:
Donderdag.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het met jou op deze mooie septemberse woensdag?
quote:Op donderdag 27 september 2012 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het al weer donderdag? Verrek, dan moet ik me haasten naar werk.
Voor jou ¤2,50 per twee.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Donderdag.Maar wel goed. Alleen koud, maar ik heb al een knuffel verzocht.
Je weet niet wat je mistquote:
hopelijk blijft dat zoquote:Op donderdag 27 september 2012 13:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb genoeg ervaring om te weten dat ik het beste heb.
Aahhh, wanneer zie je hem weer?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Donderdag.Maar wel goed. Alleen koud, maar ik heb al een knuffel verzocht.
Het was een fopjequote:
Nu.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aahhh, wanneer zie je hem weer?
Ahhhh. Heeft hij je al geknuffeld het laatste kwartier?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu.Tot morgenochtend, en dan vrijdagavond weer tot zondag of maandagochtend.
Je hebt de trein niet gemist, de trein heeft jou gemist.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:27 schreef Fera het volgende:
Net de trein gemist, ik drukte nog op t knopje maar de deur ging niet open. Nu moet ik dus 15 min wachten en op DB nog 20 min vanwege slechte aansluiting op de bus.
quote:Op donderdag 27 september 2012 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt de trein niet gemist, de trein heeft jou gemist.
Ik wil ookquote:Op donderdag 27 september 2012 13:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik stond voor de deur en hij reed zomaar weg.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt de trein niet gemist, de trein heeft jou gemist.
Dan is het een asociale trein.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik stond voor de deur en hij reed zomaar weg.
Hoe durft hijquote:Op donderdag 27 september 2012 13:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Hebben jullie minder reisafstand?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk als je het hele perron over bent gerend en de conducteur je ziet rennen en net op het fluitje blaast en de deuren sluit als je nog drie meter moet.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat meen je niet, wat een kutconducteur zegquote:Op donderdag 27 september 2012 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk als je het hele perron over bent gerend en de conducteur je ziet rennen en net op het fluitje blaast en de deuren sluit als je nog drie meter moet.
Moet je aan het zuurstof en je mag nog een half uur wachten ook.
Das ook irritant. Nog een irritatie, mensen die naast elkaar op de roltrap staan, zodat je niet even snel naar boven kunt schieten om op t nippertje je trein te halenquote:Op donderdag 27 september 2012 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk als je het hele perron over bent gerend en de conducteur je ziet rennen en net op het fluitje blaast en de deuren sluit als je nog drie meter moet.
En dan staat je trein net even stil voor hij het perron binnenkomt en zie je je aansluiting zo wegrijdenquote:Op donderdag 27 september 2012 13:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Das ook irritant. Nog een irritatie, mensen die naast elkaar op de roltrap staan, zodat je niet even snel naar boven kunt schieten om op t nippertje je trein te halen
Als het even kan ben ik altijd te vroeg op het perron, heb een hekel aan haasten..
Soms kan het niet anders, ik moet vanmiddag een overstap hebben, tweede trein komt een half uur later. Das weer het andere uiterste van binnen 3 minuten van spoor 2 naar spoor 11 moeten..
Ik hoop van de winter mijn eigen huisje weer te hebben, dan kan ik als het écht tegenzit desnoods lopen naar het werk. Maar dan wil het inderdaad wel voorkomen dat die trein stil staatquote:Op donderdag 27 september 2012 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan staat je trein net even stil voor hij het perron binnenkomt en zie je je aansluiting zo wegrijden
Had ik een keer toen ik een bus moest halen, had tien minuten speling ofzo. Staat die trein stil vlak voor het station. En die bus ging maar eens in de twee uur ofzo.
Ik heb een autootjequote:Op donderdag 27 september 2012 13:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik hoop van de winter mijn eigen huisje weer te hebben, dan kan ik als het écht tegenzit desnoods lopen naar het werk. Maar dan wil het inderdaad wel voorkomen dat die trein stil staat
Ben overigens blij dat ik halverwege wordt opgehaald door Bart als ik naar hem toe ga anders was t niks gewordenZeker in de winter niet, in de achterhoek staan die treinen volgens mij sowieso om de haverklap stil
Ik nietquote:
Heb je al een woning gevonden?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik nietNa werktijd en in de weekenden leen ik de auto van mijn ex, tenzij ik naar de achterhoek ga. ik moet eerst verhuizen en dan sparen voor een auto, verhuizen is al duur zat
Dat is idd wel zuur.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop altijd als een gek heel rustig naar de trein.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is idd wel zuur.Als n gek door al die mensen heen gesprint.
Ja. Ik vraag namelijk gewoon om de 10 minuten alle aandacht door aan hem te hangen.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhhh. Heeft hij je al geknuffeld het laatste kwartier?
1.5 uur ongeveer.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hebben jullie minder reisafstand?
nee, ga nog bezichtigen. Wil een huisje voor de komende 5 a 10 jaar, ben t verhuizen zat. Maar die liggen niet voor t oprapen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je al een woning gevonden?
Lijkt me heel lastig
ja hier ook zoiets, kut is datquote:Op donderdag 27 september 2012 14:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Ik vraag namelijk gewoon om de 10 minuten alle aandacht door aan hem te hangen.
[..]
1.5 uur ongeveer.
Anderhalf uur is met 't OV, met de auto is 't gewoon 40 minuutjes. Kortom, tijd om haar rijbewijs te halenquote:Op donderdag 27 september 2012 14:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja hier ook zoiets, kut is dat
dat scheelt al een hoop :p overigens, als ik met de auto ben reis ik twee uurquote:Op donderdag 27 september 2012 14:10 schreef twi het volgende:
[..]
Anderhalf uur is met 't OV, met de auto is 't gewoon 40 minuutjes. Kortom, tijd om haar rijbewijs te halen
Ach, het is best goed te doen. Ik ga gewoon altijd door naar of vanaf school. Om een of andere reden lijkt het dan minder lang.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja hier ook zoiets, kut is dat
En dan nog een auto en benzine terwijl ik nu gratis kan rijden. Geen strak plan.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:10 schreef twi het volgende:
[..]
Anderhalf uur is met 't OV, met de auto is 't gewoon 40 minuutjes. Kortom, tijd om haar rijbewijs te halen
En hoe vindt hij dat?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Ik vraag namelijk gewoon om de 10 minuten alle aandacht door aan hem te hangen.
heb je wel een rijbewijs eigenlijk mur?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik loop altijd als een gek heel rustig naar de trein.
Als je de laatste trein moet halen, loop je niet rustig meerquote:Op donderdag 27 september 2012 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik loop altijd als een gek heel rustig naar de trein.
Dat probeer ik al de hele dag met Cassandra en Bartholomeus, maar die vinden dat niet zo leukquote:Op donderdag 27 september 2012 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ouwe lobbes, hou een ander voor de gek.
Er is een reden waarom ik een film niet tig keer achter elkaar kijk..quote:Opdonderdag 27 september 2012 14:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dat probeer ik al de hele dag met Cassandra en Bartholomeus, maar die vinden dat niet zo leuk
Dat is dan wel weer leukquote:Op donderdag 27 september 2012 14:37 schreef twi het volgende:
En nu zit Myra me uit te lachen omdat ik zit te typen op een toetsenbord bovenop een laptop, omdat ik gisteren een kop koffie over mijn laptop heen heb gegooid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:37 schreef twi het volgende:
En nu zit Myra me uit te lachen omdat ik zit te typen op een toetsenbord bovenop een laptop, omdat ik gisteren een kop koffie over mijn laptop heen heb gegooid
Nope, jammer, maar eigenlijk te lui om er een te halen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:32 schreef dawg het volgende:
[..]
heb je wel een rijbewijs eigenlijk mur?
Geeft niet, ik moest wel lachen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dat probeer ik al de hele dag met Cassandra en Bartholomeus, maar die vinden dat niet zo leuk
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet, ik moest wel lachen.
al bijna 15 jaar.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nope, jammer, maar eigenlijk te lui om er een te halen.![]()
Jij wel? en zo ja, wat voor auto?
Hoe oud ben jijquote:Op donderdag 27 september 2012 14:42 schreef dawg het volgende:
[..]
al bijna 15 jaar.
geen eigen auto, wel een heel vaak tot mijn beschikking.
Ja? Morgen ben je 34?quote:
Via werk ofzo?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:42 schreef dawg het volgende:
[..]
al bijna 15 jaar.
geen eigen auto, wel een heel vaak tot mijn beschikking.
ouders, die hebben er 2 waarvan er 1 vaak stilstaat.quote:
Luxe.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:49 schreef dawg het volgende:
[..]
ouders, die hebben er 2 waarvan er 1 vaak stilstaat.kan zelf geen auto betalen, nog niet misschien.
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Woon je nog thuis dawg?
Ik hoorde gisteren dat als mijn zusje slaagt, ze de auto van mijn moeder krijgt. Ja, krijgt. Want mijn moeder wilt een andere. Dus kan mijn zusje die auto van krap een jaar oud gratis en voor niets overnemen.
Hoewel ik bij hóge uitzondering mijn moeders auto mocht rijden (Ik had toen zelf een auto namelijk) benijd ik mijn zusje niet want het is een knaloranje panda
Ik heb er een gehad, een polo sedan. Auto ervoor was van mijn ex, daar viel de motor van uit toen ik voor het eerst een lange afstand reed in mijn eentjequote:Op donderdag 27 september 2012 15:14 schreef dawg het volgende:
[..]
nee joh, allang niet meer. heb een koopappartement.
ik heb ook genoeg auto's gehad, maar door mijn huidige situatie was ik genoodzaakt mijn auto te verkopen. achtereenvolgens: suzuki swift sedan, opel corsa, citroen saxo vts, peugeot 206 xs, citroen c2 vtr. en nu niks meer.
ik zou wel een tesla roadster willen.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb er een gehad, een polo sedan. Auto ervoor was van mijn ex, daar viel de motor van uit toen ik voor het eerst een lange afstand reed in mijn eentje
En die polo was mijn trotsTot ik Detroit leerde kennen en parkeren in Amsterdam is achterlijk duur
En rijd nou dus nog steeds zijn auto, ik wil een golf station ofzoMaar dat duurt nog wel een tijd
Denk dat ik een goedkoop swiftje ga aanschaffen begin 2013.
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou wel een tesla roadster willen.
Zeg Dawg, hoe oud ben jij nou ook alweer?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:49 schreef dawg het volgende:
[..]
ouders, die hebben er 2 waarvan er 1 vaak stilstaat.kan zelf geen auto betalen, nog niet misschien.
Ik ben 56quote:Op donderdag 27 september 2012 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg Rival, hoe oud ben jij nou ook alweer?
30, nog ffquote:Op donderdag 27 september 2012 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg Rival, hoe oud ben jij nou ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |