Ik hoop van de winter mijn eigen huisje weer te hebben, dan kan ik als het écht tegenzit desnoods lopen naar het werk. Maar dan wil het inderdaad wel voorkomen dat die trein stil staatquote:Op donderdag 27 september 2012 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan staat je trein net even stil voor hij het perron binnenkomt en zie je je aansluiting zo wegrijden
Had ik een keer toen ik een bus moest halen, had tien minuten speling ofzo. Staat die trein stil vlak voor het station. En die bus ging maar eens in de twee uur ofzo.
Ik heb een autootjequote:Op donderdag 27 september 2012 13:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik hoop van de winter mijn eigen huisje weer te hebben, dan kan ik als het écht tegenzit desnoods lopen naar het werk. Maar dan wil het inderdaad wel voorkomen dat die trein stil staat
Ben overigens blij dat ik halverwege wordt opgehaald door Bart als ik naar hem toe ga anders was t niks gewordenZeker in de winter niet, in de achterhoek staan die treinen volgens mij sowieso om de haverklap stil
Ik nietquote:
Heb je al een woning gevonden?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik nietNa werktijd en in de weekenden leen ik de auto van mijn ex, tenzij ik naar de achterhoek ga. ik moet eerst verhuizen en dan sparen voor een auto, verhuizen is al duur zat
Dat is idd wel zuur.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk als je het hele perron over bent gerend en de conducteur je ziet rennen en net op het fluitje blaast en de deuren sluit als je nog drie meter moet.
Moet je aan het zuurstof en je mag nog een half uur wachten ook.
Ik loop altijd als een gek heel rustig naar de trein.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is idd wel zuur.Als n gek door al die mensen heen gesprint.
Ja. Ik vraag namelijk gewoon om de 10 minuten alle aandacht door aan hem te hangen.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhhh. Heeft hij je al geknuffeld het laatste kwartier?
1.5 uur ongeveer.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hebben jullie minder reisafstand?
nee, ga nog bezichtigen. Wil een huisje voor de komende 5 a 10 jaar, ben t verhuizen zat. Maar die liggen niet voor t oprapen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je al een woning gevonden?
Lijkt me heel lastig
ja hier ook zoiets, kut is datquote:Op donderdag 27 september 2012 14:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Ik vraag namelijk gewoon om de 10 minuten alle aandacht door aan hem te hangen.
[..]
1.5 uur ongeveer.
Anderhalf uur is met 't OV, met de auto is 't gewoon 40 minuutjes. Kortom, tijd om haar rijbewijs te halenquote:Op donderdag 27 september 2012 14:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja hier ook zoiets, kut is dat
dat scheelt al een hoop :p overigens, als ik met de auto ben reis ik twee uurquote:Op donderdag 27 september 2012 14:10 schreef twi het volgende:
[..]
Anderhalf uur is met 't OV, met de auto is 't gewoon 40 minuutjes. Kortom, tijd om haar rijbewijs te halen
Ach, het is best goed te doen. Ik ga gewoon altijd door naar of vanaf school. Om een of andere reden lijkt het dan minder lang.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja hier ook zoiets, kut is dat
En dan nog een auto en benzine terwijl ik nu gratis kan rijden. Geen strak plan.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:10 schreef twi het volgende:
[..]
Anderhalf uur is met 't OV, met de auto is 't gewoon 40 minuutjes. Kortom, tijd om haar rijbewijs te halen
En hoe vindt hij dat?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Ik vraag namelijk gewoon om de 10 minuten alle aandacht door aan hem te hangen.
heb je wel een rijbewijs eigenlijk mur?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik loop altijd als een gek heel rustig naar de trein.
Als je de laatste trein moet halen, loop je niet rustig meerquote:Op donderdag 27 september 2012 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik loop altijd als een gek heel rustig naar de trein.
Dat probeer ik al de hele dag met Cassandra en Bartholomeus, maar die vinden dat niet zo leukquote:Op donderdag 27 september 2012 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ouwe lobbes, hou een ander voor de gek.
Er is een reden waarom ik een film niet tig keer achter elkaar kijk..quote:Opdonderdag 27 september 2012 14:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dat probeer ik al de hele dag met Cassandra en Bartholomeus, maar die vinden dat niet zo leuk
Dat is dan wel weer leukquote:Op donderdag 27 september 2012 14:37 schreef twi het volgende:
En nu zit Myra me uit te lachen omdat ik zit te typen op een toetsenbord bovenop een laptop, omdat ik gisteren een kop koffie over mijn laptop heen heb gegooid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:37 schreef twi het volgende:
En nu zit Myra me uit te lachen omdat ik zit te typen op een toetsenbord bovenop een laptop, omdat ik gisteren een kop koffie over mijn laptop heen heb gegooid
Nope, jammer, maar eigenlijk te lui om er een te halen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:32 schreef dawg het volgende:
[..]
heb je wel een rijbewijs eigenlijk mur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |