Cassis?quote:
quote:
quote:
rofl .. nee, das onmogelijk. Hun slaapkamerraam is beveiligd met een schuifpuislot, die krijgen ze onmogelijk open. en de ketting krijgen ze ook niet van de deur afquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, ze zijn ontsnapt, daarom hoor je ze niet. Kijk maar eens in de speeltuin.
Maar je bent wel voor de zekerheid wezen kijken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
rofl .. nee, das onmogelijk. Hun slaapkamerraam is beveiligd met een schuifpuislot, die krijgen ze onmogelijk open. en de ketting krijgen ze ook niet van de deur af
Bier verspilling.quote:
Dus nu weet je het nog niet zeker.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:21 schreef DJMO het volgende:
nope, ben niet van m'n stoel afgeweest nog. heb nog teveel spierpijn in m'n poten
ze kunnen niet bij de sleutelsquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dus nu weet je het nog niet zeker.
Jij hebt die sloten op slot gedaan en kan ze van slot afhalen, hoezo denk je dat je kids dat niet kunnen?
Als jij het al kan.
dat lijkt meer op kots dan op bierquote:
Laat eens zien?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
The "Backwards Bar" Je drinkt kots en als je te veel drinkt komt er weer bier uit.
Moet er nog een bakje mosterd voor bij de kaas erbij want dan haal ik die even.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oe lekker, kaas uit het vuistje.
Maarja eerst het avond maal maar even koken
ik heb speciale mosterdquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet er nog een bakje mosterd voor bij de kaas erbij want dan haal ik die even.
Konijnenkaasquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:37 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb een set palmolive doucheschuim gehad. Dat was afgeleverd bij de buurman. Met 10 verschillende geurtjes! 7 voor mij, 3 voor J. Ik ben helemaal blij!
![]()
Thanks belle
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:37 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb een set palmolive doucheschuim gehad. Dat was afgeleverd bij de buurman. Met 10 verschillende geurtjes! 7 voor mij, 3 voor J. Ik ben helemaal blij!
![]()
Thanks belle
Action?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:59 schreef Rucky het volgende:
[..]Dat doet er mij ook weer aan denken dat ik een badeendje moet hebben.
nee dit is een antwoord op de vraag van de vorige pagina :pquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kwestie van smaak.
Of is dit geen associatiespel?
Whut? Ik zit op pagina 1quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
nee dit is een antwoord op de vraag van de vorige pagina :p
nouja eerder op de pagina dan :pquote:
* vannelle scrollt ff terugquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
nouja eerder op de pagina dan :p
liggen prinsheerlijk te pitten. en ik ga ook . koppijn, neus zit verstopt, douchen helpt niet, dus net maar twee pcm met citroen ingenomen en hopelijk dit eruit te zweten. ik kan ziek zijn echt niet gebruikenquote:
Sterkte dan maar en hopelijk ben je morgen weer iets beter, want je hebt morgenmiddag ook nog een afspraak natuurlijk. Ik ben iets na vieren bij jequote:Op dinsdag 25 september 2012 22:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
liggen prinsheerlijk te pitten. en ik ga ook . koppijn, neus zit verstopt, douchen helpt niet, dus net maar twee pcm met citroen ingenomen en hopelijk dit eruit te zweten. ik kan ziek zijn echt niet gebruiken
idd, stom toeval dat ik vanmiddag kinder xylometazoline had gehaald voor de kinders. heb het nu zelf ook maar gebruikt, morgen even voor mezelf halen ook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:51 schreef Ehhe het volgende:
Nee, ik ook niet. En toch gebeurt het me. Maar ik weiger gewoon
. Paracetamol en neusspray zijn m'n vriend. En thee met honing. Maar ik klink alsnog als een verstokte kettingroker....
Is ook niet zo heel verwonderlijk met dit snertweer. Ik mag zelf nog even afkloppenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:51 schreef Ehhe het volgende:
Nee, ik ook niet. En toch gebeurt het me. Maar ik weiger gewoon
. Paracetamol en neusspray zijn m'n vriend. En thee met honing. Maar ik klink alsnog als een verstokte kettingroker....
ik steek je morgen wel aanquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Is ook niet zo heel verwonderlijk met dit snertweer. Ik mag zelf nog even afkloppen
--><-- kijk me eens afkloppen
tot morgenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Sterkte dan maar en hopelijk ben je morgen weer iets beter, want je hebt morgenmiddag ook nog een afspraak natuurlijk. Ik ben iets na vieren bij je
Slaap lekker
Ty. Je hebt dat ding toch wel eerst schoongemaakt voor je 'm in je eigen neus stopte heh..quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
idd, stom toeval dat ik vanmiddag kinder xylometazoline had gehaald voor de kinders. heb het nu zelf ook maar gebruikt, morgen even voor mezelf halen ook.
jij ook beterschap !
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik steek je morgen wel aan
[..]
tot morgen![]()
hij was nog niet gebruikt. Ik had 'm uit voorzorg meegenomen omdat vooral geert nogal snel verkouden is, en juist bij hem lijkt het nu onwijs mee te vallenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:55 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ty. Je hebt dat ding toch wel eerst schoongemaakt voor je 'm in je eigen neus stopte heh..
ah joh .. je weet wat er op je wachtquote:
Twee kindjesquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
ah joh .. je weet wat er op je wacht
Ik heb avamys staan op recept van de kno, nadat vorig jaar m'n bijholte's zijjn opengeboord vanwege flinke ontstekingen. Gewone zoutoplossing helpt bij mij echt niet. Bij Jan evenmin, die z'n neusamandelen al verwijderd zijn. En Geert kreeg het de laatste keer ook op recept van de ha, zo verstopt zat hij. Blijkbaar een familiekwaaltjequote:Op dinsdag 25 september 2012 22:57 schreef Ehhe het volgende:
Ik zou trouwens voor kinderen gewoon zoutoplossing gebruiken. Is wat minder agressief...
Gebruik ik voor mezelf ook eigenlijk altijd, maar heb nu dat xyzodinges op advies van de KNO-arts.
quote:
Avamys heb ik ook, inclusief anti-allergiepilletjes. Ik ben allergisch voor zo'n beetje allesquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb avamys staan op recept van de kno, nadat vorig jaar m'n bijholte's zijjn opengeboord vanwege flinke ontstekingen. Gewone zoutoplossing helpt bij mij echt niet. Bij Jan evenmin, die z'n neusamandelen al verwijderd zijn. En Geert kreeg het de laatste keer ook op recept van de ha, zo verstopt zat hij. Blijkbaar een familiekwaaltje
Dat wel maar mijn vinger wil dat niet snappen.quote:
Je hele rechterhand niet waarschijnlijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat wel maar mijn vinger wil dat niet snappen.
een glas ranja voor mijquote:
hey espriquote:
aan het verzamelen geslagenquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:27 schreef espri het volgende:
hoe is het met je? ben je alweer aan het knutselen geslagen?
leuk, ik wil ook het knutselen weer oppakken maar mn doorzettingsvermogen heeft vakantie denk ik en is nog niet terugquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
aan het verzamelen geslagen![]()
en aan het uitzoeken en opruimen gegaan.. kijken wat ik zelf nog heb..
Van het weekend ga ik bezig met een hout projectje
ik ben op facebook lid van een groep, die van alles doet voor elkaar...quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:31 schreef espri het volgende:
[..]
leuk, ik wil ook het knutselen weer oppakken maar mn doorzettingsvermogen heeft vakantie denk ik en is nog niet terug
dat is inderdaad leuk als het zo kan ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ben op facebook lid van een groep, die van alles doet voor elkaar...
soort fhf.. maar dan mensen in de omstreek, daar al een bericht neergezet met gezocht kralen enz.
is wel leuk
vilten? hoe doe je dan een sjaal vilten?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:33 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb sinds vandaag ook iets heel leuks ontdekt: Vilten! Ik wil een sjaal vilten. Of een ketting
Heb je ook al op marktplaats gekeken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ben op facebook lid van een groep, die van alles doet voor elkaar...
soort fhf.. maar dan mensen in de omstreek, daar al een bericht neergezet met gezocht kralen enz.
is wel leuk
een ketting heb ik wel eens gezien, maar een sjaal...quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:33 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb sinds vandaag ook iets heel leuks ontdekt: Vilten! Ik wil een sjaal vilten. Of een ketting
Met viltwol (of lontwol), daar plukjes van op een stapeltje leggen, nat maken en zeep erbij (liefst zachte zeep voor je handen, maar elke zeep kan wel) en dan wrijven. Zo komen de vezels in elkaar en krijg je viltquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:35 schreef espri het volgende:
[..]
vilten? hoe doe je dan een sjaal vilten?
ja, die zijn ook onderwegquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:35 schreef espri het volgende:
[..]
dat is inderdaad leuk als het zo kan ja.
heb je die kralen nog besteld die je eens liet zien? van die site?
zaten echt hele gave tussen.
ga morgen naar mn vriendin toe en gaan we de stad in, eens kijken of we nog leuke creawinkeltjes tegen komen terwijl het niet mn hoofddoel is morgen
Gewoon een hele lange sliert viltenquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:37 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
een ketting heb ik wel eens gezien, maar een sjaal...
kan het even niet voor me zien
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:36 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Heb je ook al op marktplaats gekeken?Of mss heeft een kringloop nog wel leuke kettingen waar je de kralen van kan gebruiken.
tip: olijfzeep...quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Met viltwol (of lintwol), daar plukjes van op een stapeltje leggen, nat maken en zeep erbij (liefst zachte zeep voor je handen, maar elke zeep kan wel) en dan wrijven. Zo komen de vezels in elkaar en krijg je vilt. Als je bolletjes wil vilten moet je het ronddraaien in je handen.
ik ben toen bezig geweest met dreads maken...quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:40 schreef Ehhe het volgende:
Die zeep spoel je weer uit met heet water, zodat het ook echt goed stevig in elkaar blijft zitten
En dolfie, idd olijfzeep. Ga morgen ff de stad (groningen) in
Gaafquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ben toen bezig geweest met dreads maken...
van wolvilt
daarom heb ik het toen ook niet door gezet..quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:42 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Gaaf. Het lijkt mij wel heel duur trouwens, dat viltwol...
foto!!quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:46 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb vanmiddag 2 armbandjes gemaakt om te proberen, maar het is toch wel heel erg leuk
hahahahaquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:47 schreef Ehhe het volgende:
Oh is heel simpel hoor, gewoon een 'dread' gemaakt. 1 in blauwig/donkerblauw en 1 met paars/oranje/rood
dat is ook een plan inderdaadquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:53 schreef Ehhe het volgende:
Nee gewoon soort slangetjes. Heb net 1 om m'n pols gedaan en vastgenaaid. Zit er ook geen lelijke knoop
komt goedquote:Op woensdag 26 september 2012 00:00 schreef Ehhe het volgende:
Nu eerst maar ff slapen. Toedels!
Succes met je kralenzoektocht dolfie
slaap lekkerquote:Op woensdag 26 september 2012 00:09 schreef espri het volgende:
oeps, zit dus half te dutten hier hahha
ik ga mn mandje opzoeken, morgen staan de schilders weer om half 8 aan de deur![]()
slaap lekker en dolfijntje, spreek je binnenkort wat langer hoor
Doe mij er ook maar 1quote:Op woensdag 26 september 2012 00:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
Bij deze wil ook ik een nieuw oor bestellen!
Voila!quote:Op woensdag 26 september 2012 00:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
Bij deze wil ook ik een nieuw oor bestellen!
Zo te lezen doen er meer aan handwerken dus waarom ik niet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je hele rechterhand niet waarschijnlijk
Wou ik net een heerlijke slush puppy voor je maken, met aardbeien en en vers geperst citroensap, maar ja dat maakt allemaal herrie.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:10 schreef espri het volgende:
Als het maar iets te drinken is, word altijd een beetje pinnig als er op m'n nuchtere maag zoveel lawaai om me heen is
Dat komt allemaal omdat je zo ongezond eet!quote:Op woensdag 26 september 2012 08:16 schreef DJMO het volgende:
straks als jan naar de psz is, de boel een beetje omgooien hier. het staat toh net niet helemaal naar m'n zin, en wellicht dat ik het dan een beetje warm krijg. zit hier te rillen van de kou, terwijl de kachels aanstaan (minimaal dat wel, maar de omgevingstemperatuur is toch zeker niet koud)
En bedankt voor zo,n overheerlijk geruisloos glaasje Spaquote:Op woensdag 26 september 2012 08:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wou ik net een heerlijke slush puppy voor je maken, met aardbeien en en vers geperst citroensap, maar ja dat maakt allemaal herrie.
Hier heb je een Spa blauw, doe er je voordeel mee
zit gewoon een griep aan te komen. juist hier is er wel de regelmaat die ik voorheen miste. komt goedquote:Op woensdag 26 september 2012 08:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat komt allemaal omdat je zo ongezond eet!
ghegheghe...meen ik niet hoor
Kan wel aan slaapgebrek en een gemis aan regelmaat liggen.
Dus ik kan de rode wijn weer terug naar de keuken brengen?quote:Op woensdag 26 september 2012 08:22 schreef espri het volgende:
[..]
En bedankt voor zo,n overheerlijk geruisloos glaasje Spa
Je kan het ook over je borst uitgieten en hopen dat een blonde slanke deerne het daar af gaat likken.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dus ik kan de rode wijn weer terug naar de keuken brengen?
Voor even ja, die lust ik vanmiddag wel als ik terug ben van het shoppenquote:Op woensdag 26 september 2012 08:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dus ik kan de rode wijn weer terug naar de keuken brengen?
Wees eerlijk....quote:Op woensdag 26 september 2012 08:34 schreef Ehhe het volgende:
Goedemorgen! Ik heb de wasmachine gesloopt. Wilde proberen het deurtje de andere kant open te laten draaien, dus alles losgeschroefd... Maar dat wil heul niet dus
. Maar nu is de sensor los waar het deurtje in valt
. Vanavond maar ff met vriendlief naar kijken
Jij zou zo helpdeskmedewerker eerste lijn kunnen zijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:37 schreef espri het volgende:
Ojeee Ehhe, dat is dus niet helemaal goed gegaan
Er staat sinds gister een droger op, dus ik kon er niet op gaan zittenquote:Op woensdag 26 september 2012 08:36 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wees eerlijk....
Je bent er niet gewoon bovenop gaan zitten en dit breng je als smoes?
Neequote:Op woensdag 26 september 2012 08:37 schreef espri het volgende:
Ojeee Ehhe, dat is dus niet helemaal goed gegaan
Haha ja, die doet het wel. Maar als ik die aandoe, doet op miraculeuze wijze mijn wasmachine het ook weer?quote:Op woensdag 26 september 2012 08:44 schreef espri het volgende:
Ehhe, zet je droger even aan, hoor ik net van een collega
Ik moest even nadenken wat er bedoeld werd.quote:
ja ja ja...quote:Op woensdag 26 september 2012 08:53 schreef Pulver het volgende:
Aan de andere kant....
als je twee linkerpoten hebt, moet je overal vanaf blijven.
Zo, weer ééntje die aan het "hoe horen vrouwen te zijn" lijstje kunnen worden toegevoegd.
Wasmachine of vaatwasser maakt geen klote uit.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:54 schreef dolfina-chica het volgende:
ik moet eerlijk zeggen, sowieso de wasmachine, zou ik niet snel openmaken..
het idee water.. stroom..
de rest in huis kom ik wel aan.. gek genoeg de vaatwasser heb ik wel open gemaakt..
maar een wasmachine snap ik niet..
(moet ik eerlijk zeggen, dat mijn ex met regelmaat een vaatwasser open heb zien maken, dus heb daar voorbeeld aan gehad en met de wasmachines had hij meer strijd)
Ho ff!!!!!quote:Op woensdag 26 september 2012 08:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja ja ja...
mannen zijn zo knap!! mannen kunnen alles..
en vrouwen zijn hulpeloos...![]()
![]()
ik ken genoeg mannen die linkerpoten hebben, waarbij ik ontzettend technisch oog
ging niet om mij, maar over het algemeen zoals jij je post maaktequote:Op woensdag 26 september 2012 08:59 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ho ff!!!!!
Ik vind je juist een tof wijf omdat je dingen zelf doet.
En omdat je niet bang bent om wat verkeerds te doen.
Hou me ten goede...
veel plezierquote:Op woensdag 26 september 2012 09:01 schreef espri het volgende:
Ik wens jullie allemaal een fijne dag, ga gezellig naar m'n vriendin en shoppen.
Veel plezier!quote:Op woensdag 26 september 2012 09:01 schreef espri het volgende:
Ik wens jullie allemaal een fijne dag, ga gezellig naar m'n vriendin en shoppen.
Nou, volgens mij zei ik gewoon dat mensen met twee linkerpoten overal vanaf moeten blijven.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ging niet om mij, maar over het algemeen zoals jij je post maakte
quote:Op woensdag 26 september 2012 08:53 schreef Pulver het volgende:
Aan de andere kant....
als je twee linkerpoten hebt, moet je overal vanaf blijven.
Zo, weer ééntje die aan het "hoe horen vrouwen te zijn" lijstje kunnen worden toegevoegd.
klopt je hebt het over linkerpoten, wat je afmaakt met een "hoe horen vrouwen te zijn lijst"quote:Op woensdag 26 september 2012 09:05 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zei ik gewoon dat mensen met twee linkerpoten overal vanaf moeten blijven.
Ik heb geen geslacht of wat ook genoemd.
Oh jee...ik moet me gaan uitleggen....quote:Op woensdag 26 september 2012 09:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
klopt je hebt het over linkerpoten, wat je afmaakt met een "hoe horen vrouwen te zijn lijst"
daarmee koppel ik de 2 punten ja
ik vind mannen met dit soort lijstjes stomquote:Op woensdag 26 september 2012 09:15 schreef Pulver het volgende:
[..]
Oh jee...ik moet me gaan uitleggen....
Zal ik dat maar even doen.
Ik val op vrouwen, dus heb ik daar een bepaald "lijstje" bij.
Waar een vrouw aan moet voldoen, wil ik haar leuk vinden.
Een man met twee linkerhanden vind ik alleen maar stom.
Een eikel, een prutser...
Wat trouwens niet in mijn lijstje staat zijn vrouwen waar je constant alles aan moet uitleggen.
Die als een kenau op elk slakje zout leggen.
Die vind ik ook gewoon stom.
En je was (bent) zelf ook al niet zo lekkerquote:Op woensdag 26 september 2012 08:02 schreef DJMO het volgende:
bah
om half drie wakker, Geert wakker vanwege een natte luier (had een ander pak gehaald, geen succes, die dingen zitten met één plasje al vol) dus die kon ik volledig verschonen met een slaperig hoofd. Niet meer in z'n bed willen slapen, bij me genomen. Na een half uur Jan ook wakker, bij me willen liggen, best kom maar dan. Geert weer teruggelegd in z'n bed met een fles want die kon niet stil blijven liggen ..
om half zeven brak wakker. geen goeie nacht
Dat "lijstje" was maar een geintje!quote:Op woensdag 26 september 2012 09:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik vind mannen met dit soort lijstjes stom
alsof je een lijstje af kan werken en dan kan zeggen: "ja, ik val op jou"
eerst een 3de graads verhoor...
je vindt elkaar leuk, gaande weg leer je elkaar kennen..
dan bestaat er een kans dat je lijstje helemaal in duigen valt.
Tuurlijk kijk je naar bepaalde ideeën van hoe iemand is, of je er verder mee wilt, maar een lijstje...
pffff
wat zal mijn lijst dan lang zijn zeg...
mannen met spelfouten....quote:Op woensdag 26 september 2012 09:22 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat "lijstje" was maar een geintje!Jezus ChGristus!
Maar zal er nog ééntje bijzetten:
Vrouwen zonder humor vind ik drie keer naks en passen niet op mijn lijstje.
Jezus Gristus was bewust zo gespeld.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mannen met spelfouten....
* dolfina-chica gaat ook lijstje maken
Ik vergeet altijd een lijstje te maken, toch es opschrijven dat ik dat moet doen...quote:Op woensdag 26 september 2012 09:25 schreef kwiebuske het volgende:
lijstjes
![]()
zijn alleen maar goed als je boodschappen gaat doen
anders vergeet je de helft
en dan bij de kassa staan... lees voor het altaar of voor het samenwonen..quote:Op woensdag 26 september 2012 09:25 schreef kwiebuske het volgende:
lijstjes
![]()
zijn alleen maar goed als je boodschappen gaat doen
anders vergeet je de helft
Krijg je in Assen ook een medewerker die een winkelmandje achter je aanbrengt?quote:Op woensdag 26 september 2012 09:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd een lijstje te maken, toch es opschrijven dat ik dat moet doen...
ja, graag wel, scheelt mij weer kauwen...quote:Op woensdag 26 september 2012 09:25 schreef Pulver het volgende:
[..]
Jezus Gristus was bewust zo gespeld.
Om de uitspraak te benadrukken.
Ik hoef toch niet alles voor te kauwen?
slakkenquote:Op woensdag 26 september 2012 09:27 schreef dolfina-chica het volgende:
en dan bij de kassa staan... lees voor het altaar of voor het samenwonen..
nee, sorry.... heb nog niet alles, breng maar terug
duhh anders zijn slakken niet lekker...quote:
aanvulling:quote:Op woensdag 26 september 2012 09:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en dan bij de kassa staan... lees voor het altaar of voor het samenwonen..
nee, sorry.... heb nog niet alles, breng maar terug
net neusspray voor mezelf gehaald, ik heb voor vanavond zelfgemaakte patatjes, boontjes en een poesta burger. Ik neem tenminste aan dat je hier eet vnaavond?quote:Op woensdag 26 september 2012 09:21 schreef Papabear het volgende:
[..]
En je was (bent) zelf ook al niet zo lekkerHier om me heen hoor ik ook steeds meer signalen van ziekmeldingen en bijna-zieken
wasda ?quote:Op woensdag 26 september 2012 09:35 schreef DJMO het volgende:
net neusspray voor mezelf gehaald, ik heb voor vanavond zelfgemaakte patatjes, boontjes en een poesta burger. Ik neem tenminste aan dat je hier eet vnaavond?
Dat was gisteren!quote:Op woensdag 26 september 2012 09:38 schreef Pulver het volgende:
[..]
Op FB las ik boerenkool met spekjes!!!!!!
Als het maar geen boerenkool met spekjes is, heb ik gister al gehad.quote:
Ech nie! Dat soort info post ik niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als het maar geen boerenkool met spekjes is, heb ik gister al gehad.
Je moet je FB bijwerken geloof ik.
Zo ver is de "beschaving" nog niet doorgedrongen.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:27 schreef Pulver het volgende:
[..]
Krijg je in Assen ook een medewerker die een winkelmandje achter je aanbrengt?
Zullen we het dan maar over de kids hebben?quote:Op woensdag 26 september 2012 09:40 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ech nie! Dat soort info post ik niet.
Zaterdag!quote:Op woensdag 26 september 2012 09:42 schreef Pulver het volgende:
Ik moet nog steeds pannenkoeken bakken
* Pulver voegt aan het lijstje toe: dolfina is onzeker over haar rijkunsten...minpuntje...quote:Op woensdag 26 september 2012 09:43 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat er vandoor..
* dolfina-chica mag vandaag in het huis van moeders zitten...
moeder naar crematie... hond is alleen.. kan niet zo goed alleen zijn..
ik ga even het hulpeloze wezentje, het gevaar op de weg spelen
ach ja, we kunnen niet allemaal zo goed zijn als jijquote:Op woensdag 26 september 2012 09:45 schreef Pulver het volgende:
[..]
* Pulver voegt aan het lijstje toe: dolfina is onzeker over haar rijkunsten...minpuntje...
zelfgemaakte boeren patatjesquote:Op woensdag 26 september 2012 09:45 schreef dolfina-chica het volgende:
Ennuh, kwiebuslief, hoe laat ben jij er?
We eten patatjes..
Wat wil je erbij?
vanaf de cafetaria.. zit om de hoek, geen tijd om klef te worden..quote:Op woensdag 26 september 2012 09:45 schreef Ehhe het volgende:
Geen bestelpatat toch? Dat is kleffe zooi
Gelukkig. Anders moet je grof geld betalen ook nog om het thuis bezorgd te krijgen. En dan heb je alsnog 3 keer niks. En ik gun jou meer dan dat!quote:Op woensdag 26 september 2012 09:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vanaf de cafetaria.. zit om de hoek, geen tijd om klef te worden..
ik word zelf wel klef vanavond
ik bedoelde wat je BIJ je patat wilde.. niet na de patatquote:Op woensdag 26 september 2012 09:46 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
zelfgemaakte boeren patatjes
hmmm
neem jou wel als toetje
* Pulver brengt dolfina aan het glimlachen....notitie op het lijstje: ze kan wel lachen....pluspuntje....quote:Op woensdag 26 september 2012 09:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ach ja, we kunnen niet allemaal zo goed zijn als jij
jij brengt mij niet aan het glimlachen hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 09:47 schreef Pulver het volgende:
[..]
* Pulver brengt dolfina aan het glimlachen....notitie op het lijstje: ze kan wel lachen....pluspuntje....
Ik vind dolfie ook tof, Ehhe....quote:
Roddelen is stom.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:54 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik vind dolfie ook tof, Ehhe....
Maar dat is niet echt roddelen
Maar het kwam door die hoofddoek, ze zag gewoon niks.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:00 schreef Ehhe het volgende:
Sowieso mensen die tegen je opbotsen. Of ze nu een hoofddoek hebben of niet.
Mijn fantasie begon gelijk te werken hoor....ik kreeg er een harde plasser van.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar het kwam door die hoofddoek, ze zag gewoon niks.
Doekje om af te vegen hing in de buurt.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:02 schreef Pulver het volgende:
[..]
Mijn fantasie begon gelijk te werken hoor....ik kreeg er een harde plasser van.
Eigenlijk was het gewoon een handdoekquote:Op woensdag 26 september 2012 10:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
Had ze nIet gewoon een zak op haar hoofd?
Is prima, maar die burger sla ik over hoor (iets met boer en niet kennen en zo)quote:Op woensdag 26 september 2012 09:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
net neusspray voor mezelf gehaald, ik heb voor vanavond zelfgemaakte patatjes, boontjes en een poesta burger. Ik neem tenminste aan dat je hier eet vnaavond?
Mietje!quote:Op woensdag 26 september 2012 10:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
Is prima, maar die burger sla ik over hoor (iets met boer en niet kennen en zo)
*kuch*quote:Op woensdag 26 september 2012 09:50 schreef Pulver het volgende:
Nu Dolfina weg is, zullen we even flink over haar roddelen?
Want oh, oh oh oh.....
Maar jullie eerst
En was zoals gewoonlijk maar een grapje, dolfinaquote:Op woensdag 26 september 2012 10:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
*kuch*
ben op plaats van bestemming hoor
helpt niet... en spaans ook nietquote:
aanstellerquote:Op woensdag 26 september 2012 10:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
Is prima, maar die burger sla ik over hoor (iets met boer en niet kennen en zo)
al was het geen grapje, je denkt toch niet dat ik niet terug leesquote:Op woensdag 26 september 2012 10:08 schreef Pulver het volgende:
[..]
En was zoals gewoonlijk maar een grapje, dolfina
Mmhhh......dan ben ik door m'n opties heen.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
helpt niet... en spaans ook niet
Of je bewaart wat voor morgen? Of vriest wat in?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
aansteller![]()
moet ik er zeker in m'n eentje drie opeten?
Russisch is een optie..quote:Op woensdag 26 september 2012 10:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mmhhh......dan ben ik door m'n opties heen.
ik heb geen vriezer hier. kan wel één verpakking dicht laten tot morgen, maar twee dagen hetzelfde eten vind ik nooit zo. En ik had juist een extra verpakking meegenomen, ervanuitgaande dat pb gewoon mee zou etenquote:Op woensdag 26 september 2012 10:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Of je bewaart wat voor morgen? Of vriest wat in?
Is idd een optie, alleen niet de mijne. Mijn russisch is een beetje roestig de laatste tijd.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Russisch is een optie..
maar ja, dan heb ik google transelate nog
Nee maarja om nou weg te gooien terwijl het gewoon goed is is ook zonde. En 2 keer hetzelfde vlees is natuurlijk ook niet zo heel erg...quote:Op woensdag 26 september 2012 10:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb geen vriezer hier. kan wel één verpakking dicht laten tot morgen, maar twee dagen hetzelfde eten vind ik nooit zo. En ik had juist een extra verpakking meegenomen, ervanuitgaande dat pb gewoon mee zou eten
Hij eet toch ook mee? Hij wil alleen die burger niet. En terecht.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:11 schreef DJMO het volgende:
ervanuitgaande dat pb gewoon mee zou eten
oh maar weggooien doe ik ook niet hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 10:12 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nee maarja om nou weg te gooien terwijl het gewoon goed is is ook zonde. En 2 keer hetzelfde vlees is natuurlijk ook niet zo heel erg...
Ik zal het wel proberen, want dit vind ik ook weer zoquote:Op woensdag 26 september 2012 10:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb geen vriezer hier. kan wel één verpakking dicht laten tot morgen, maar twee dagen hetzelfde eten vind ik nooit zo. En ik had juist een extra verpakking meegenomen, ervanuitgaande dat pb gewoon mee zou eten
Лучше всего делать с www.translate.google.nlquote:Op woensdag 26 september 2012 10:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Is idd een optie, alleen niet de mijne. Mijn russisch is een beetje roestig de laatste tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Grote jongen.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zal het wel proberen, want dit vind ik ook weer zo![]()
![]()
ahwquote:Op woensdag 26 september 2012 10:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zal het wel proberen, want dit vind ik ook weer zo![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2012 10:13 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Grote jongen.
Gewoon neus dicht en slikken, proef je er niks van
nee, we lezen hetquote:
alsof ik er moeite mee hebquote:
een echte man houdt immers van burgersquote:Op woensdag 26 september 2012 10:20 schreef Pulver het volgende:
Ik scroll me uit me naad, moet zelfs een pagina terug en het gaat gewoon om een poesta burger.
Geen idee wat er opzit, maar een burger IS ALTIJD GOED!
zeurpietjes....
Als het met liefde gemaakt is, is het altijd goedquote:Op woensdag 26 september 2012 10:20 schreef Pulver het volgende:
Ik scroll me uit me naad, moet zelfs een pagina terug en het gaat gewoon om een poesta burger.
Geen idee wat er opzit, maar een burger IS ALTIJD GOED!
zeurpietjes....
Volgens mij is het een manier van kruiden ofzo.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:29 schreef kwiebuske het volgende:
hmmmm ziet er dan toch wel weer aardig uit
ik dacht in 1e instantie dat het zo een vervangend vlees burger was
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2012 10:29 schreef kwiebuske het volgende:
hmmmm ziet er dan toch wel weer aardig uit
ik dacht in 1e instantie dat het zo een vervangend vlees burger was
![]()
topic report!!! DISCRIMINATIE!!!quote:Op woensdag 26 september 2012 10:30 schreef Pulver het volgende:
Alle vrouwen mogen nu iets voor zichzelf gaan doen.
Ga maar een sok in elkaar haken ofzo...
Deze is voor de mannen! De echte mannen!
Mannen maken burgers....mannen eten burgers....
Mannen ZIJN burgers!!!!
Ik laat het vanavond wetenquote:Op woensdag 26 september 2012 10:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
ik kreeg het met regelmaat voorgeschoteld bij de moeder van mijn ex..
is lekker hoor...
quote:Op woensdag 26 september 2012 10:30 schreef Pulver het volgende:
Alle vrouwen mogen nu iets voor zichzelf gaan doen.
Ga maar een sok in elkaar haken ofzo...
Deze is voor de mannen! De echte mannen!
Mannen maken burgers....mannen eten burgers....
Mannen ZIJN burgers!!!!
quote:Op woensdag 26 september 2012 10:30 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Volgens mij is het een manier van kruiden ofzo.
klopt, al haal ik het liever bij de toko... is duurder, maar zit meer smaak aanquote:Op woensdag 26 september 2012 10:37 schreef Ehhe het volgende:
Die kan je kopen bij de lidl, zak van een kilo voor 5 euro ofzo. Is ook best lekker
quote:Op woensdag 26 september 2012 10:36 schreef dolfina-chica het volgende:
ik wil mijn "schoonmoeder" terug, maar ik vind haar zoon niet meer zo leuk
maak je dat toch voor vanavondquote:Op woensdag 26 september 2012 10:36 schreef dolfina-chica het volgende:
Ćevapčići is ook zo lekker
ik wil mijn "schoonmoeder" terug, maar ik vind haar zoon niet meer zo leuk
http://nl.wikipedia.org/wiki/%C4%86evap%C4%8Di%C4%87i
[ afbeelding ]
Soort van groter en dikker pita broodje waar het tussen gaat!
goed plan!!!quote:Op woensdag 26 september 2012 10:42 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
maak je dat toch voor vanavond
jammie
en haar andere zoon is gelukkig getrouwd en die ken ik ook niet zo goed..quote:
Ik heb dat zelf met mijn eigen moeder. Die kookt, stooft en bakt alles nog op oma's manier. Zo Goddelijk lekker, maar ze is dan ook altijd uren bezig en die tijd hebben we tegenwoordig helaas niet meerquote:Op woensdag 26 september 2012 10:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en haar andere zoon is gelukkig getrouwd en die ken ik ook niet zo goed..
maar oooww wat kan zij lekkere dingen maken!!!!
Dat vind ik de grootste kul die er is.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb dat zelf met mijn eigen moeder. Die kookt, stooft en bakt alles nog op oma's manier. Zo Goddelijk lekker, maar ze is dan ook altijd uren bezig en die tijd hebben we tegenwoordig helaas niet meer
Jaren gedaan en ik kan het ook wel, maar dan alleen in het weekend. Als ik 's avonds om 19:00 uur thuis kom, dan is daar dus echt geen tijd meer voor.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:58 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat vind ik de grootste kul die er is.
Je moet het gewoon van moeders afkijken
had ik al kul gezegd?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jaren gedaan en ik kan het ook wel, maar dan alleen in het weekend. Als ik 's avonds om 19:00 uur thuis kom, dan is daar dus echt geen tijd meer voor.
wanneer ga je uitgebreid voor mij koken?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jaren gedaan en ik kan het ook wel, maar dan alleen in het weekend. Als ik 's avonds om 19:00 uur thuis kom, dan is daar dus echt geen tijd meer voor.
dat is waar... "schoonmams", stond inderdaad uren in de keuken... en dat kon je zeker proeven..quote:Op woensdag 26 september 2012 10:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb dat zelf met mijn eigen moeder. Die kookt, stooft en bakt alles nog op oma's manier. Zo Goddelijk lekker, maar ze is dan ook altijd uren bezig en die tijd hebben we tegenwoordig helaas niet meer
dan zal ik van het weekend wel eens uitgebreid kokkerellenquote:Op woensdag 26 september 2012 11:05 schreef dolfina-chica het volgende:
Maar ja.. ik neem er ook geen tijd voor om uren in de keuken te staan.. vind ik niets aan
KUL!!!!!!!quote:Op woensdag 26 september 2012 11:02 schreef Pulver het volgende:
[..]
had ik al kul gezegd?
Wat heeft de meeste tijd nodig? De piepers.
Vlees en groente kan je binnen die tijd doen.
Dat je er geen zin meer in hebt is wat anders, maar met een half uur ben je klaar
Op jouw manier ben je misschien met een half uur klaar, maar bij 'ons' was het vroeger vooral stoofvlees en karbonades wat op tafel stond in zo'n pan vol jusquote:Op woensdag 26 september 2012 11:02 schreef Pulver het volgende:
[..]
had ik al kul gezegd?
Wat heeft de meeste tijd nodig? De piepers.
Vlees en groente kan je binnen die tijd doen.
Dat je er geen zin meer in hebt is wat anders, maar met een half uur ben je klaar
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:06 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dan zal ik van het weekend wel eens uitgebreid kokkerellen
Mogguh!!quote:
In een vrij weekend doe ik dat met alle liefde en plezierquote:Op woensdag 26 september 2012 11:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
wanneer ga je uitgebreid voor mij koken?
Haha, jajajajaquote:Op woensdag 26 september 2012 11:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Mogguh!!
Heb je de politie al gebeld? dat ik niet meer vermist ben?
* dolfina-chica is grote meid hoor!quote:Op woensdag 26 september 2012 11:09 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Haha, jajajaja
Begon me haast zorgen te maken joh!
proestquote:Op woensdag 26 september 2012 11:07 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
wat gaan we eten dan???? *wipt op de stoel*
Ik krijg een harde plasser van heerlijk gebraden kippenvleugeltjes.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
KUL!!!!!!!
want echt eten gaat tijd inzitten...
dat zeg ik net... mijn "schoonma" stond 3 a 4 uur in de keuken om alles lekker te krijgen... dat lukt niet in een half uur..
We hebben het hier niet over... boerenhollandse snelle hap
dat is waar...quote:Op woensdag 26 september 2012 11:13 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
proest
laat je verrassen
kan nooooooooooi tegenvallen
beetje jammer... -puntjes jonguh!!! te hollandsquote:Op woensdag 26 september 2012 11:13 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik krijg een harde plasser van heerlijk gebraden kippenvleugeltjes.
Met spekjes en maggi 3.
Maar die moet je geen 3 uur laten sudderen, want dan zijn ze niet te vreten.
En ik hou van eigenheimers als aardappel. Maar die hebben ook geen 3 uur nodig.
En mijn lievelingsgroente is verse spercieboontjes.
Als je die 3 uur geeft, zit er geen smaak meer aan.
Surequote:Op woensdag 26 september 2012 11:14 schreef DJMO het volgende:
zodadelijk Jan eens ophalen en dan de verse frites in porties voorbakken ...
PB jij geeft neem ik aan de jongens eten als ik weg ben naar m'n advoaat?
Ik was altijd in de luxe dat als ik buitenlands wou vreten ik het ook in het buitenland deed.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:15 schreef dolfina-chica het volgende:
beetje jammer... -puntjes jonguh!!! te hollands
Ze krijgen nog borstvoeding, Papabear...quote:
* DJMO proestquote:Op woensdag 26 september 2012 11:21 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ze krijgen nog borstvoeding, Papabear...
Dat weet je toch?
thnxquote:
jij niet, ik wel!quote:Op woensdag 26 september 2012 11:20 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik was altijd in de luxe dat als ik buitenlands wou vreten ik het ook in het buitenland deed.
Maar inderdaad, Hollands vreten doe ik hier.
Ik zie dat niet als minpunt.
Kippeborst kunnen ze krijgenquote:Op woensdag 26 september 2012 11:21 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ze krijgen nog borstvoeding, Papabear...
Dat weet je toch?
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Mijn geheim voor snel, smakelijk italiaans eten:
[ afbeelding ]
Italiaanse kruiden in pot. Je betaald er 6 euro voor bij de makro, kan er heeeeel vaak mee koken en mijn eten smaakt altijd lekker.
Ik koop eens in de zoveel tijd wel verse kruidenplanten alleen dan vergeet ik die weer water te geven e.d.
Maar ik vind sowieso als ik laat thuis ben en moet koken en ik heb niet zoveel zin dan in pasta ideaal. Snel smakelijk te maken. Binnen 20 minuten iets lekkers en vullends op tafel.
Maar soms heb ik ook als ik laat thuis ben wel zin om er extra energie in te steken en dan ben ik ook gerust een uur tot anderhalf uur bezig.
Al scheelt het natuurlijk dat ik vegetarier ben, dus ik heb weinig te maken met suddervleesM. Eet niet alle dagen thuis en hij krijgt ook wel regelmatig vlees dus hij is niet zielig
Ik vind dat je jezelf hierop behoorlijk tegenspreekt.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
jij niet, ik wel!
Hollands vreten tegenwoordig is kort in de keuken.. bijna niemand meer die lang in de keuken staat...
suddervlees, vraag het eens aan iemand en dan wordt er geroepen: sorry geen tijd voor..
Trouwens ik vind aan hollands eten, weinig aan..
geef mij dan maar heerlijk wok en dan op de buitenlandse manier klaargemaakt
of heerlijke paella.. als ik niet naar buitenland kan, haal ik het buitenland wel naar mijn huis..
enige waar ik lang in de keuken sta, want inderdaad ik hou niet zo van koken..
is paella... want die van mij vind ik zelf de lekkerste dan die ik van meen en geen voor mijn neus heb gehad.
maar ja, smaken verschillen
ik gaf al aan, dat ik niet van koken hou!!quote:Op woensdag 26 september 2012 12:00 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik vind dat je jezelf hierop behoorlijk tegenspreekt.
Wat is de kracht van de wok?
Snel en op hoog vuur doorbakken van vlees en groente.
Daar moet je dus echt geen suddervlees inleggen.
tuurlijk maak je klaar wat je lekker vindt.. ik geef alleen aan, dat ik het jammer vind dat er zo weinig mensen meer zijn die echt de tijd nemen om te koken.quote:En wat ik bedoelde met me kippenvleugeltjes.
Mij maak je niet persé blijer met een dure biefstuk of een dure bieflap.
Ik vind kippenvleugels lekker. Met eigenheimers. En sperziebonen.
Niet omdat het zo makkelijk klaar te maken is, maar gewoon omdat ik het lekker vind.
maar dan mag ik het nog wel jammer vinden! dat het zo gebeurd!quote:Wat je nou doet, is iets wat je een ander wel eens kwalijk neemt.
Jij vult al in, waarom dat is (makkelijk, snel, goedkoop).
Appelmoes vind ik ook lekker. Of rabarbermoes. En Spinazie doe ik een moord voor.
Maar dat wordt zo snel koud. Al is het wel weer heerlijk met stoofpeertjes (die hebben wel weer tijd nodig).
nee, dat zei ik niet..quote:Maar blijkbaar staat het kort in de keuken voor jouw gelijk aan niet te vreten.
Rare gedachtegang...
De lekkerste die er zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 12:16 schreef DJMO het volgende:
* DJMO zet de lunch op tafel ...
tosti's uit de koekenpan
Vooral met een beetje aromat ertussenquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 12:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vooral met een beetje aromat ertussen
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:14 schreef Muck het volgende:
mijn ex flikkerde dat ook overal op
gat-ver-damme! wat is dat spul smerig
op zijn kaas, op alles wat hij kookte, op alles wat ik kookte () bah!
sla jij quotes op ofzo???quote:
Jij niet?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
sla jij quotes op ofzo???
Hoi Muck, hoe is die?quote:
Prima, ik heb een nieuw huisje gevonden en vertrek binnenkort naar Den Haag.quote:
omg...quote:Op woensdag 26 september 2012 12:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij niet?
Ik zat te zoeken wat het ook alweer was en dan ik je automatisch weer op Fok terecht.
[..]
Hoi Muck, hoe is die?
Oh, heerlijk zeg!quote:Op woensdag 26 september 2012 12:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Prima, ik heb een nieuw huisje gevonden en vertrek binnenkort naar Den Haag.
Dat doet google wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
omg...
dat onthoud ik echt niet
Ik ben er ook wel blij mee. En idd toen ik in Rotterdam kwam wonen waren er aardig wat van Fok maar het is ondertussen aardig leeggelopen.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, heerlijk zeg!
Rotterdam stroomt steeds leger joh
maar dan moet je wel weten wat je moet zoeken op googlequote:Op woensdag 26 september 2012 12:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat doet google wel.
[..]
Ik ben er ook wel blij mee. En idd toen ik in Rotterdam kwam wonen waren er aardig wat van Fok maar het is ondertussen aardig leeggelopen.
Op aromatquote:Op woensdag 26 september 2012 12:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
maar dan moet je wel weten wat je moet zoeken op google
ow dusssquote:Op woensdag 26 september 2012 12:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Op aromatEn dan kom je via google weer op Fok terecht.
Wat een troep is dat spul eigenlijk.![]()
quote:Op woensdag 26 september 2012 14:16 schreef vannelle het volgende:
Eventjes tussenuit geweest maar wil ff melden dat ik nog wél eens suddervlees maak.
Hij zal wel al gemaakt zijn, maar ik denk dat J. er ook eentje heeftquote:Op woensdag 26 september 2012 08:52 schreef Ehhe het volgende:
Nou, ik sloop liever niet een wasmachine. Maar de klussen in huis kan ik beter doen dan J.
Ik heb zelfs een klopboormachine
Nee is nog niet gemaakt, wacht ff tot J. thuis is. En hij had geen klopboormachine voor we samenwoondenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hij zal wel al gemaakt zijn, maar ik denk dat J. er ook eentje heeft
In Den Haag is meer dan de helft allochtoon. Dan is buitenlands eten in het buitenland heel makkelijk. Linksaf Marokko, rechtsaf Turkije...quote:Op woensdag 26 september 2012 11:20 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik was altijd in de luxe dat als ik buitenlands wou vreten ik het ook in het buitenland deed.
Maar inderdaad, Hollands vreten doe ik hier.
Ik zie dat niet als minpunt.
En rechtdoor voor Egypte.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
In Den Haag is meer dan de helft allochtoon. Dan is buitenlands eten in het buitenland heel makkelijk. Linksaf Marokko, rechtsaf Turkije...
Maar kippenvleugeltjes zijn best lekker
Kan je daar ook gegrilde schaap en knoflooksaus krijgen?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:47 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Enkel als je al voor het consulaat staat.
Maar ze hebben het dus wel?quote:
smeksmakkerquote:Op woensdag 26 september 2012 16:44 schreef dolfina-chica het volgende:
Kwiebuslief,
ipv patatten is het kleine kriel, kip in kerriesaus met ananas geworden.
broertje eet ook mee, bereid je maar voor voor een 3de graad verhoor
hoezo? krijgt ie een 3de graad verhoor terug?quote:Op woensdag 26 september 2012 16:46 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
smeksmakker
lekker
hmm
laat broertje maar niet in huis toe straks
Eerste graad jij, 2e graad je mams en 3e graad je broertje.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:44 schreef dolfina-chica het volgende:
Kwiebuslief,
ipv patatten is het kleine kriel, kip in kerriesaus met ananas geworden.
broertje eet ook mee, bereid je maar voor voor een 3de graad verhoor
FHC???quote:Op woensdag 26 september 2012 16:54 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Eerste graad jij, 2e graad je mams en 3e graad je broertje.
FHC SC is 4e graads dus
FHF, maar dan andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
quote:Op woensdag 26 september 2012 16:57 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
FHF, maar dan andersokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |