Ik moest even nadenken wat er bedoeld werd.quote:
ja ja ja...quote:Op woensdag 26 september 2012 08:53 schreef Pulver het volgende:
Aan de andere kant....
als je twee linkerpoten hebt, moet je overal vanaf blijven.
Zo, weer ééntje die aan het "hoe horen vrouwen te zijn" lijstje kunnen worden toegevoegd.
Wasmachine of vaatwasser maakt geen klote uit.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:54 schreef dolfina-chica het volgende:
ik moet eerlijk zeggen, sowieso de wasmachine, zou ik niet snel openmaken..
het idee water.. stroom..
de rest in huis kom ik wel aan.. gek genoeg de vaatwasser heb ik wel open gemaakt..
maar een wasmachine snap ik niet..
(moet ik eerlijk zeggen, dat mijn ex met regelmaat een vaatwasser open heb zien maken, dus heb daar voorbeeld aan gehad en met de wasmachines had hij meer strijd)
Ho ff!!!!!quote:Op woensdag 26 september 2012 08:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja ja ja...
mannen zijn zo knap!! mannen kunnen alles..
en vrouwen zijn hulpeloos...![]()
![]()
ik ken genoeg mannen die linkerpoten hebben, waarbij ik ontzettend technisch oog
ging niet om mij, maar over het algemeen zoals jij je post maaktequote:Op woensdag 26 september 2012 08:59 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ho ff!!!!!
Ik vind je juist een tof wijf omdat je dingen zelf doet.
En omdat je niet bang bent om wat verkeerds te doen.
Hou me ten goede...
veel plezierquote:Op woensdag 26 september 2012 09:01 schreef espri het volgende:
Ik wens jullie allemaal een fijne dag, ga gezellig naar m'n vriendin en shoppen.
Veel plezier!quote:Op woensdag 26 september 2012 09:01 schreef espri het volgende:
Ik wens jullie allemaal een fijne dag, ga gezellig naar m'n vriendin en shoppen.
Nou, volgens mij zei ik gewoon dat mensen met twee linkerpoten overal vanaf moeten blijven.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ging niet om mij, maar over het algemeen zoals jij je post maakte
quote:Op woensdag 26 september 2012 08:53 schreef Pulver het volgende:
Aan de andere kant....
als je twee linkerpoten hebt, moet je overal vanaf blijven.
Zo, weer ééntje die aan het "hoe horen vrouwen te zijn" lijstje kunnen worden toegevoegd.
klopt je hebt het over linkerpoten, wat je afmaakt met een "hoe horen vrouwen te zijn lijst"quote:Op woensdag 26 september 2012 09:05 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zei ik gewoon dat mensen met twee linkerpoten overal vanaf moeten blijven.
Ik heb geen geslacht of wat ook genoemd.
Oh jee...ik moet me gaan uitleggen....quote:Op woensdag 26 september 2012 09:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
klopt je hebt het over linkerpoten, wat je afmaakt met een "hoe horen vrouwen te zijn lijst"
daarmee koppel ik de 2 punten ja
ik vind mannen met dit soort lijstjes stomquote:Op woensdag 26 september 2012 09:15 schreef Pulver het volgende:
[..]
Oh jee...ik moet me gaan uitleggen....
Zal ik dat maar even doen.
Ik val op vrouwen, dus heb ik daar een bepaald "lijstje" bij.
Waar een vrouw aan moet voldoen, wil ik haar leuk vinden.
Een man met twee linkerhanden vind ik alleen maar stom.
Een eikel, een prutser...
Wat trouwens niet in mijn lijstje staat zijn vrouwen waar je constant alles aan moet uitleggen.
Die als een kenau op elk slakje zout leggen.
Die vind ik ook gewoon stom.
En je was (bent) zelf ook al niet zo lekkerquote:Op woensdag 26 september 2012 08:02 schreef DJMO het volgende:
bah
om half drie wakker, Geert wakker vanwege een natte luier (had een ander pak gehaald, geen succes, die dingen zitten met één plasje al vol) dus die kon ik volledig verschonen met een slaperig hoofd. Niet meer in z'n bed willen slapen, bij me genomen. Na een half uur Jan ook wakker, bij me willen liggen, best kom maar dan. Geert weer teruggelegd in z'n bed met een fles want die kon niet stil blijven liggen ..
om half zeven brak wakker. geen goeie nacht
Dat "lijstje" was maar een geintje!quote:Op woensdag 26 september 2012 09:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik vind mannen met dit soort lijstjes stom
alsof je een lijstje af kan werken en dan kan zeggen: "ja, ik val op jou"
eerst een 3de graads verhoor...
je vindt elkaar leuk, gaande weg leer je elkaar kennen..
dan bestaat er een kans dat je lijstje helemaal in duigen valt.
Tuurlijk kijk je naar bepaalde ideeën van hoe iemand is, of je er verder mee wilt, maar een lijstje...
pffff
wat zal mijn lijst dan lang zijn zeg...
mannen met spelfouten....quote:Op woensdag 26 september 2012 09:22 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat "lijstje" was maar een geintje!Jezus ChGristus!
Maar zal er nog ééntje bijzetten:
Vrouwen zonder humor vind ik drie keer naks en passen niet op mijn lijstje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |