Cassis?quote:
quote:
quote:
rofl .. nee, das onmogelijk. Hun slaapkamerraam is beveiligd met een schuifpuislot, die krijgen ze onmogelijk open. en de ketting krijgen ze ook niet van de deur afquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, ze zijn ontsnapt, daarom hoor je ze niet. Kijk maar eens in de speeltuin.
Maar je bent wel voor de zekerheid wezen kijken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
rofl .. nee, das onmogelijk. Hun slaapkamerraam is beveiligd met een schuifpuislot, die krijgen ze onmogelijk open. en de ketting krijgen ze ook niet van de deur af
Bier verspilling.quote:
Dus nu weet je het nog niet zeker.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:21 schreef DJMO het volgende:
nope, ben niet van m'n stoel afgeweest nog. heb nog teveel spierpijn in m'n poten
ze kunnen niet bij de sleutelsquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dus nu weet je het nog niet zeker.
Jij hebt die sloten op slot gedaan en kan ze van slot afhalen, hoezo denk je dat je kids dat niet kunnen?
Als jij het al kan.
dat lijkt meer op kots dan op bierquote:
Laat eens zien?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
The "Backwards Bar" Je drinkt kots en als je te veel drinkt komt er weer bier uit.
Moet er nog een bakje mosterd voor bij de kaas erbij want dan haal ik die even.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oe lekker, kaas uit het vuistje.
Maarja eerst het avond maal maar even koken
ik heb speciale mosterdquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet er nog een bakje mosterd voor bij de kaas erbij want dan haal ik die even.
Konijnenkaasquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:37 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb een set palmolive doucheschuim gehad. Dat was afgeleverd bij de buurman. Met 10 verschillende geurtjes! 7 voor mij, 3 voor J. Ik ben helemaal blij!
![]()
Thanks belle
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:37 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb een set palmolive doucheschuim gehad. Dat was afgeleverd bij de buurman. Met 10 verschillende geurtjes! 7 voor mij, 3 voor J. Ik ben helemaal blij!
![]()
Thanks belle
Action?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:59 schreef Rucky het volgende:
[..]Dat doet er mij ook weer aan denken dat ik een badeendje moet hebben.
nee dit is een antwoord op de vraag van de vorige pagina :pquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kwestie van smaak.
Of is dit geen associatiespel?
Whut? Ik zit op pagina 1quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
nee dit is een antwoord op de vraag van de vorige pagina :p
nouja eerder op de pagina dan :pquote:
* vannelle scrollt ff terugquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
nouja eerder op de pagina dan :p
liggen prinsheerlijk te pitten. en ik ga ook . koppijn, neus zit verstopt, douchen helpt niet, dus net maar twee pcm met citroen ingenomen en hopelijk dit eruit te zweten. ik kan ziek zijn echt niet gebruikenquote:
Sterkte dan maar en hopelijk ben je morgen weer iets beter, want je hebt morgenmiddag ook nog een afspraak natuurlijk. Ik ben iets na vieren bij jequote:Op dinsdag 25 september 2012 22:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
liggen prinsheerlijk te pitten. en ik ga ook . koppijn, neus zit verstopt, douchen helpt niet, dus net maar twee pcm met citroen ingenomen en hopelijk dit eruit te zweten. ik kan ziek zijn echt niet gebruiken
idd, stom toeval dat ik vanmiddag kinder xylometazoline had gehaald voor de kinders. heb het nu zelf ook maar gebruikt, morgen even voor mezelf halen ook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:51 schreef Ehhe het volgende:
Nee, ik ook niet. En toch gebeurt het me. Maar ik weiger gewoon
. Paracetamol en neusspray zijn m'n vriend. En thee met honing. Maar ik klink alsnog als een verstokte kettingroker....
Is ook niet zo heel verwonderlijk met dit snertweer. Ik mag zelf nog even afkloppenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:51 schreef Ehhe het volgende:
Nee, ik ook niet. En toch gebeurt het me. Maar ik weiger gewoon
. Paracetamol en neusspray zijn m'n vriend. En thee met honing. Maar ik klink alsnog als een verstokte kettingroker....
ik steek je morgen wel aanquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Is ook niet zo heel verwonderlijk met dit snertweer. Ik mag zelf nog even afkloppen
--><-- kijk me eens afkloppen
tot morgenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Sterkte dan maar en hopelijk ben je morgen weer iets beter, want je hebt morgenmiddag ook nog een afspraak natuurlijk. Ik ben iets na vieren bij je
Slaap lekker
Ty. Je hebt dat ding toch wel eerst schoongemaakt voor je 'm in je eigen neus stopte heh..quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
idd, stom toeval dat ik vanmiddag kinder xylometazoline had gehaald voor de kinders. heb het nu zelf ook maar gebruikt, morgen even voor mezelf halen ook.
jij ook beterschap !
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik steek je morgen wel aan
[..]
tot morgen![]()
hij was nog niet gebruikt. Ik had 'm uit voorzorg meegenomen omdat vooral geert nogal snel verkouden is, en juist bij hem lijkt het nu onwijs mee te vallenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:55 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ty. Je hebt dat ding toch wel eerst schoongemaakt voor je 'm in je eigen neus stopte heh..
ah joh .. je weet wat er op je wachtquote:
Twee kindjesquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
ah joh .. je weet wat er op je wacht
Ik heb avamys staan op recept van de kno, nadat vorig jaar m'n bijholte's zijjn opengeboord vanwege flinke ontstekingen. Gewone zoutoplossing helpt bij mij echt niet. Bij Jan evenmin, die z'n neusamandelen al verwijderd zijn. En Geert kreeg het de laatste keer ook op recept van de ha, zo verstopt zat hij. Blijkbaar een familiekwaaltjequote:Op dinsdag 25 september 2012 22:57 schreef Ehhe het volgende:
Ik zou trouwens voor kinderen gewoon zoutoplossing gebruiken. Is wat minder agressief...
Gebruik ik voor mezelf ook eigenlijk altijd, maar heb nu dat xyzodinges op advies van de KNO-arts.
quote:
Avamys heb ik ook, inclusief anti-allergiepilletjes. Ik ben allergisch voor zo'n beetje allesquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb avamys staan op recept van de kno, nadat vorig jaar m'n bijholte's zijjn opengeboord vanwege flinke ontstekingen. Gewone zoutoplossing helpt bij mij echt niet. Bij Jan evenmin, die z'n neusamandelen al verwijderd zijn. En Geert kreeg het de laatste keer ook op recept van de ha, zo verstopt zat hij. Blijkbaar een familiekwaaltje
Dat wel maar mijn vinger wil dat niet snappen.quote:
Je hele rechterhand niet waarschijnlijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat wel maar mijn vinger wil dat niet snappen.
een glas ranja voor mijquote:
hey espriquote:
aan het verzamelen geslagenquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:27 schreef espri het volgende:
hoe is het met je? ben je alweer aan het knutselen geslagen?
leuk, ik wil ook het knutselen weer oppakken maar mn doorzettingsvermogen heeft vakantie denk ik en is nog niet terugquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
aan het verzamelen geslagen![]()
en aan het uitzoeken en opruimen gegaan.. kijken wat ik zelf nog heb..
Van het weekend ga ik bezig met een hout projectje
ik ben op facebook lid van een groep, die van alles doet voor elkaar...quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:31 schreef espri het volgende:
[..]
leuk, ik wil ook het knutselen weer oppakken maar mn doorzettingsvermogen heeft vakantie denk ik en is nog niet terug
dat is inderdaad leuk als het zo kan ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ben op facebook lid van een groep, die van alles doet voor elkaar...
soort fhf.. maar dan mensen in de omstreek, daar al een bericht neergezet met gezocht kralen enz.
is wel leuk
vilten? hoe doe je dan een sjaal vilten?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:33 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb sinds vandaag ook iets heel leuks ontdekt: Vilten! Ik wil een sjaal vilten. Of een ketting
Heb je ook al op marktplaats gekeken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ben op facebook lid van een groep, die van alles doet voor elkaar...
soort fhf.. maar dan mensen in de omstreek, daar al een bericht neergezet met gezocht kralen enz.
is wel leuk
een ketting heb ik wel eens gezien, maar een sjaal...quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:33 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb sinds vandaag ook iets heel leuks ontdekt: Vilten! Ik wil een sjaal vilten. Of een ketting
Met viltwol (of lontwol), daar plukjes van op een stapeltje leggen, nat maken en zeep erbij (liefst zachte zeep voor je handen, maar elke zeep kan wel) en dan wrijven. Zo komen de vezels in elkaar en krijg je viltquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:35 schreef espri het volgende:
[..]
vilten? hoe doe je dan een sjaal vilten?
ja, die zijn ook onderwegquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:35 schreef espri het volgende:
[..]
dat is inderdaad leuk als het zo kan ja.
heb je die kralen nog besteld die je eens liet zien? van die site?
zaten echt hele gave tussen.
ga morgen naar mn vriendin toe en gaan we de stad in, eens kijken of we nog leuke creawinkeltjes tegen komen terwijl het niet mn hoofddoel is morgen
Gewoon een hele lange sliert viltenquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:37 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
een ketting heb ik wel eens gezien, maar een sjaal...
kan het even niet voor me zien
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:36 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Heb je ook al op marktplaats gekeken?Of mss heeft een kringloop nog wel leuke kettingen waar je de kralen van kan gebruiken.
tip: olijfzeep...quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Met viltwol (of lintwol), daar plukjes van op een stapeltje leggen, nat maken en zeep erbij (liefst zachte zeep voor je handen, maar elke zeep kan wel) en dan wrijven. Zo komen de vezels in elkaar en krijg je vilt. Als je bolletjes wil vilten moet je het ronddraaien in je handen.
ik ben toen bezig geweest met dreads maken...quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:40 schreef Ehhe het volgende:
Die zeep spoel je weer uit met heet water, zodat het ook echt goed stevig in elkaar blijft zitten
En dolfie, idd olijfzeep. Ga morgen ff de stad (groningen) in
Gaafquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ben toen bezig geweest met dreads maken...
van wolvilt
daarom heb ik het toen ook niet door gezet..quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:42 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Gaaf. Het lijkt mij wel heel duur trouwens, dat viltwol...
foto!!quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:46 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb vanmiddag 2 armbandjes gemaakt om te proberen, maar het is toch wel heel erg leuk
hahahahaquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:47 schreef Ehhe het volgende:
Oh is heel simpel hoor, gewoon een 'dread' gemaakt. 1 in blauwig/donkerblauw en 1 met paars/oranje/rood
dat is ook een plan inderdaadquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:53 schreef Ehhe het volgende:
Nee gewoon soort slangetjes. Heb net 1 om m'n pols gedaan en vastgenaaid. Zit er ook geen lelijke knoop
komt goedquote:Op woensdag 26 september 2012 00:00 schreef Ehhe het volgende:
Nu eerst maar ff slapen. Toedels!
Succes met je kralenzoektocht dolfie
slaap lekkerquote:Op woensdag 26 september 2012 00:09 schreef espri het volgende:
oeps, zit dus half te dutten hier hahha
ik ga mn mandje opzoeken, morgen staan de schilders weer om half 8 aan de deur![]()
slaap lekker en dolfijntje, spreek je binnenkort wat langer hoor
Doe mij er ook maar 1quote:Op woensdag 26 september 2012 00:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
Bij deze wil ook ik een nieuw oor bestellen!
Voila!quote:Op woensdag 26 september 2012 00:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
Bij deze wil ook ik een nieuw oor bestellen!
Zo te lezen doen er meer aan handwerken dus waarom ik niet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je hele rechterhand niet waarschijnlijk
Wou ik net een heerlijke slush puppy voor je maken, met aardbeien en en vers geperst citroensap, maar ja dat maakt allemaal herrie.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:10 schreef espri het volgende:
Als het maar iets te drinken is, word altijd een beetje pinnig als er op m'n nuchtere maag zoveel lawaai om me heen is
Dat komt allemaal omdat je zo ongezond eet!quote:Op woensdag 26 september 2012 08:16 schreef DJMO het volgende:
straks als jan naar de psz is, de boel een beetje omgooien hier. het staat toh net niet helemaal naar m'n zin, en wellicht dat ik het dan een beetje warm krijg. zit hier te rillen van de kou, terwijl de kachels aanstaan (minimaal dat wel, maar de omgevingstemperatuur is toch zeker niet koud)
En bedankt voor zo,n overheerlijk geruisloos glaasje Spaquote:Op woensdag 26 september 2012 08:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wou ik net een heerlijke slush puppy voor je maken, met aardbeien en en vers geperst citroensap, maar ja dat maakt allemaal herrie.
Hier heb je een Spa blauw, doe er je voordeel mee
zit gewoon een griep aan te komen. juist hier is er wel de regelmaat die ik voorheen miste. komt goedquote:Op woensdag 26 september 2012 08:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat komt allemaal omdat je zo ongezond eet!
ghegheghe...meen ik niet hoor
Kan wel aan slaapgebrek en een gemis aan regelmaat liggen.
Dus ik kan de rode wijn weer terug naar de keuken brengen?quote:Op woensdag 26 september 2012 08:22 schreef espri het volgende:
[..]
En bedankt voor zo,n overheerlijk geruisloos glaasje Spa
Je kan het ook over je borst uitgieten en hopen dat een blonde slanke deerne het daar af gaat likken.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dus ik kan de rode wijn weer terug naar de keuken brengen?
Voor even ja, die lust ik vanmiddag wel als ik terug ben van het shoppenquote:Op woensdag 26 september 2012 08:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dus ik kan de rode wijn weer terug naar de keuken brengen?
Wees eerlijk....quote:Op woensdag 26 september 2012 08:34 schreef Ehhe het volgende:
Goedemorgen! Ik heb de wasmachine gesloopt. Wilde proberen het deurtje de andere kant open te laten draaien, dus alles losgeschroefd... Maar dat wil heul niet dus
. Maar nu is de sensor los waar het deurtje in valt
. Vanavond maar ff met vriendlief naar kijken
Jij zou zo helpdeskmedewerker eerste lijn kunnen zijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:37 schreef espri het volgende:
Ojeee Ehhe, dat is dus niet helemaal goed gegaan
Er staat sinds gister een droger op, dus ik kon er niet op gaan zittenquote:Op woensdag 26 september 2012 08:36 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wees eerlijk....
Je bent er niet gewoon bovenop gaan zitten en dit breng je als smoes?
Neequote:Op woensdag 26 september 2012 08:37 schreef espri het volgende:
Ojeee Ehhe, dat is dus niet helemaal goed gegaan
Haha ja, die doet het wel. Maar als ik die aandoe, doet op miraculeuze wijze mijn wasmachine het ook weer?quote:Op woensdag 26 september 2012 08:44 schreef espri het volgende:
Ehhe, zet je droger even aan, hoor ik net van een collega
Ik moest even nadenken wat er bedoeld werd.quote:
ja ja ja...quote:Op woensdag 26 september 2012 08:53 schreef Pulver het volgende:
Aan de andere kant....
als je twee linkerpoten hebt, moet je overal vanaf blijven.
Zo, weer ééntje die aan het "hoe horen vrouwen te zijn" lijstje kunnen worden toegevoegd.
Wasmachine of vaatwasser maakt geen klote uit.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:54 schreef dolfina-chica het volgende:
ik moet eerlijk zeggen, sowieso de wasmachine, zou ik niet snel openmaken..
het idee water.. stroom..
de rest in huis kom ik wel aan.. gek genoeg de vaatwasser heb ik wel open gemaakt..
maar een wasmachine snap ik niet..
(moet ik eerlijk zeggen, dat mijn ex met regelmaat een vaatwasser open heb zien maken, dus heb daar voorbeeld aan gehad en met de wasmachines had hij meer strijd)
Ho ff!!!!!quote:Op woensdag 26 september 2012 08:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja ja ja...
mannen zijn zo knap!! mannen kunnen alles..
en vrouwen zijn hulpeloos...![]()
![]()
ik ken genoeg mannen die linkerpoten hebben, waarbij ik ontzettend technisch oog
ging niet om mij, maar over het algemeen zoals jij je post maaktequote:Op woensdag 26 september 2012 08:59 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ho ff!!!!!
Ik vind je juist een tof wijf omdat je dingen zelf doet.
En omdat je niet bang bent om wat verkeerds te doen.
Hou me ten goede...
veel plezierquote:Op woensdag 26 september 2012 09:01 schreef espri het volgende:
Ik wens jullie allemaal een fijne dag, ga gezellig naar m'n vriendin en shoppen.
Veel plezier!quote:Op woensdag 26 september 2012 09:01 schreef espri het volgende:
Ik wens jullie allemaal een fijne dag, ga gezellig naar m'n vriendin en shoppen.
Nou, volgens mij zei ik gewoon dat mensen met twee linkerpoten overal vanaf moeten blijven.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ging niet om mij, maar over het algemeen zoals jij je post maakte
quote:Op woensdag 26 september 2012 08:53 schreef Pulver het volgende:
Aan de andere kant....
als je twee linkerpoten hebt, moet je overal vanaf blijven.
Zo, weer ééntje die aan het "hoe horen vrouwen te zijn" lijstje kunnen worden toegevoegd.
klopt je hebt het over linkerpoten, wat je afmaakt met een "hoe horen vrouwen te zijn lijst"quote:Op woensdag 26 september 2012 09:05 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zei ik gewoon dat mensen met twee linkerpoten overal vanaf moeten blijven.
Ik heb geen geslacht of wat ook genoemd.
Oh jee...ik moet me gaan uitleggen....quote:Op woensdag 26 september 2012 09:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
klopt je hebt het over linkerpoten, wat je afmaakt met een "hoe horen vrouwen te zijn lijst"
daarmee koppel ik de 2 punten ja
ik vind mannen met dit soort lijstjes stomquote:Op woensdag 26 september 2012 09:15 schreef Pulver het volgende:
[..]
Oh jee...ik moet me gaan uitleggen....
Zal ik dat maar even doen.
Ik val op vrouwen, dus heb ik daar een bepaald "lijstje" bij.
Waar een vrouw aan moet voldoen, wil ik haar leuk vinden.
Een man met twee linkerhanden vind ik alleen maar stom.
Een eikel, een prutser...
Wat trouwens niet in mijn lijstje staat zijn vrouwen waar je constant alles aan moet uitleggen.
Die als een kenau op elk slakje zout leggen.
Die vind ik ook gewoon stom.
En je was (bent) zelf ook al niet zo lekkerquote:Op woensdag 26 september 2012 08:02 schreef DJMO het volgende:
bah
om half drie wakker, Geert wakker vanwege een natte luier (had een ander pak gehaald, geen succes, die dingen zitten met één plasje al vol) dus die kon ik volledig verschonen met een slaperig hoofd. Niet meer in z'n bed willen slapen, bij me genomen. Na een half uur Jan ook wakker, bij me willen liggen, best kom maar dan. Geert weer teruggelegd in z'n bed met een fles want die kon niet stil blijven liggen ..
om half zeven brak wakker. geen goeie nacht
Dat "lijstje" was maar een geintje!quote:Op woensdag 26 september 2012 09:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik vind mannen met dit soort lijstjes stom
alsof je een lijstje af kan werken en dan kan zeggen: "ja, ik val op jou"
eerst een 3de graads verhoor...
je vindt elkaar leuk, gaande weg leer je elkaar kennen..
dan bestaat er een kans dat je lijstje helemaal in duigen valt.
Tuurlijk kijk je naar bepaalde ideeën van hoe iemand is, of je er verder mee wilt, maar een lijstje...
pffff
wat zal mijn lijst dan lang zijn zeg...
mannen met spelfouten....quote:Op woensdag 26 september 2012 09:22 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat "lijstje" was maar een geintje!Jezus ChGristus!
Maar zal er nog ééntje bijzetten:
Vrouwen zonder humor vind ik drie keer naks en passen niet op mijn lijstje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |