Cassis?quote:
quote:
quote:
rofl .. nee, das onmogelijk. Hun slaapkamerraam is beveiligd met een schuifpuislot, die krijgen ze onmogelijk open. en de ketting krijgen ze ook niet van de deur afquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, ze zijn ontsnapt, daarom hoor je ze niet. Kijk maar eens in de speeltuin.
Maar je bent wel voor de zekerheid wezen kijken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
rofl .. nee, das onmogelijk. Hun slaapkamerraam is beveiligd met een schuifpuislot, die krijgen ze onmogelijk open. en de ketting krijgen ze ook niet van de deur af
Bier verspilling.quote:
Dus nu weet je het nog niet zeker.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:21 schreef DJMO het volgende:
nope, ben niet van m'n stoel afgeweest nog. heb nog teveel spierpijn in m'n poten
ze kunnen niet bij de sleutelsquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dus nu weet je het nog niet zeker.
Jij hebt die sloten op slot gedaan en kan ze van slot afhalen, hoezo denk je dat je kids dat niet kunnen?
Als jij het al kan.
dat lijkt meer op kots dan op bierquote:
Laat eens zien?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
The "Backwards Bar" Je drinkt kots en als je te veel drinkt komt er weer bier uit.
Moet er nog een bakje mosterd voor bij de kaas erbij want dan haal ik die even.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oe lekker, kaas uit het vuistje.
Maarja eerst het avond maal maar even koken
ik heb speciale mosterdquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet er nog een bakje mosterd voor bij de kaas erbij want dan haal ik die even.
Konijnenkaasquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:37 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb een set palmolive doucheschuim gehad. Dat was afgeleverd bij de buurman. Met 10 verschillende geurtjes! 7 voor mij, 3 voor J. Ik ben helemaal blij!
![]()
Thanks belle
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:37 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb een set palmolive doucheschuim gehad. Dat was afgeleverd bij de buurman. Met 10 verschillende geurtjes! 7 voor mij, 3 voor J. Ik ben helemaal blij!
![]()
Thanks belle
Action?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:59 schreef Rucky het volgende:
[..]Dat doet er mij ook weer aan denken dat ik een badeendje moet hebben.
nee dit is een antwoord op de vraag van de vorige pagina :pquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kwestie van smaak.
Of is dit geen associatiespel?
Whut? Ik zit op pagina 1quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
nee dit is een antwoord op de vraag van de vorige pagina :p
nouja eerder op de pagina dan :pquote:
* vannelle scrollt ff terugquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
nouja eerder op de pagina dan :p
liggen prinsheerlijk te pitten. en ik ga ook . koppijn, neus zit verstopt, douchen helpt niet, dus net maar twee pcm met citroen ingenomen en hopelijk dit eruit te zweten. ik kan ziek zijn echt niet gebruikenquote:
Sterkte dan maar en hopelijk ben je morgen weer iets beter, want je hebt morgenmiddag ook nog een afspraak natuurlijk. Ik ben iets na vieren bij jequote:Op dinsdag 25 september 2012 22:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
liggen prinsheerlijk te pitten. en ik ga ook . koppijn, neus zit verstopt, douchen helpt niet, dus net maar twee pcm met citroen ingenomen en hopelijk dit eruit te zweten. ik kan ziek zijn echt niet gebruiken
idd, stom toeval dat ik vanmiddag kinder xylometazoline had gehaald voor de kinders. heb het nu zelf ook maar gebruikt, morgen even voor mezelf halen ook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:51 schreef Ehhe het volgende:
Nee, ik ook niet. En toch gebeurt het me. Maar ik weiger gewoon
. Paracetamol en neusspray zijn m'n vriend. En thee met honing. Maar ik klink alsnog als een verstokte kettingroker....
Is ook niet zo heel verwonderlijk met dit snertweer. Ik mag zelf nog even afkloppenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:51 schreef Ehhe het volgende:
Nee, ik ook niet. En toch gebeurt het me. Maar ik weiger gewoon
. Paracetamol en neusspray zijn m'n vriend. En thee met honing. Maar ik klink alsnog als een verstokte kettingroker....
ik steek je morgen wel aanquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Is ook niet zo heel verwonderlijk met dit snertweer. Ik mag zelf nog even afkloppen
--><-- kijk me eens afkloppen
tot morgenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Sterkte dan maar en hopelijk ben je morgen weer iets beter, want je hebt morgenmiddag ook nog een afspraak natuurlijk. Ik ben iets na vieren bij je
Slaap lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |