Wou ik net een heerlijke slush puppy voor je maken, met aardbeien en en vers geperst citroensap, maar ja dat maakt allemaal herrie.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:10 schreef espri het volgende:
Als het maar iets te drinken is, word altijd een beetje pinnig als er op m'n nuchtere maag zoveel lawaai om me heen is
Dat komt allemaal omdat je zo ongezond eet!quote:Op woensdag 26 september 2012 08:16 schreef DJMO het volgende:
straks als jan naar de psz is, de boel een beetje omgooien hier. het staat toh net niet helemaal naar m'n zin, en wellicht dat ik het dan een beetje warm krijg. zit hier te rillen van de kou, terwijl de kachels aanstaan (minimaal dat wel, maar de omgevingstemperatuur is toch zeker niet koud)
En bedankt voor zo,n overheerlijk geruisloos glaasje Spaquote:Op woensdag 26 september 2012 08:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wou ik net een heerlijke slush puppy voor je maken, met aardbeien en en vers geperst citroensap, maar ja dat maakt allemaal herrie.
Hier heb je een Spa blauw, doe er je voordeel mee
zit gewoon een griep aan te komen. juist hier is er wel de regelmaat die ik voorheen miste. komt goedquote:Op woensdag 26 september 2012 08:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat komt allemaal omdat je zo ongezond eet!
ghegheghe...meen ik niet hoor
Kan wel aan slaapgebrek en een gemis aan regelmaat liggen.
Dus ik kan de rode wijn weer terug naar de keuken brengen?quote:Op woensdag 26 september 2012 08:22 schreef espri het volgende:
[..]
En bedankt voor zo,n overheerlijk geruisloos glaasje Spa
Je kan het ook over je borst uitgieten en hopen dat een blonde slanke deerne het daar af gaat likken.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dus ik kan de rode wijn weer terug naar de keuken brengen?
Voor even ja, die lust ik vanmiddag wel als ik terug ben van het shoppenquote:Op woensdag 26 september 2012 08:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dus ik kan de rode wijn weer terug naar de keuken brengen?
Wees eerlijk....quote:Op woensdag 26 september 2012 08:34 schreef Ehhe het volgende:
Goedemorgen! Ik heb de wasmachine gesloopt. Wilde proberen het deurtje de andere kant open te laten draaien, dus alles losgeschroefd... Maar dat wil heul niet dus
. Maar nu is de sensor los waar het deurtje in valt
. Vanavond maar ff met vriendlief naar kijken
Jij zou zo helpdeskmedewerker eerste lijn kunnen zijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:37 schreef espri het volgende:
Ojeee Ehhe, dat is dus niet helemaal goed gegaan
Er staat sinds gister een droger op, dus ik kon er niet op gaan zittenquote:Op woensdag 26 september 2012 08:36 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wees eerlijk....
Je bent er niet gewoon bovenop gaan zitten en dit breng je als smoes?
Neequote:Op woensdag 26 september 2012 08:37 schreef espri het volgende:
Ojeee Ehhe, dat is dus niet helemaal goed gegaan
Haha ja, die doet het wel. Maar als ik die aandoe, doet op miraculeuze wijze mijn wasmachine het ook weer?quote:Op woensdag 26 september 2012 08:44 schreef espri het volgende:
Ehhe, zet je droger even aan, hoor ik net van een collega
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |