ach ja, we kunnen niet allemaal zo goed zijn als jijquote:Op woensdag 26 september 2012 09:45 schreef Pulver het volgende:
[..]
* Pulver voegt aan het lijstje toe: dolfina is onzeker over haar rijkunsten...minpuntje...
zelfgemaakte boeren patatjesquote:Op woensdag 26 september 2012 09:45 schreef dolfina-chica het volgende:
Ennuh, kwiebuslief, hoe laat ben jij er?
We eten patatjes..
Wat wil je erbij?
vanaf de cafetaria.. zit om de hoek, geen tijd om klef te worden..quote:Op woensdag 26 september 2012 09:45 schreef Ehhe het volgende:
Geen bestelpatat toch? Dat is kleffe zooi
Gelukkig. Anders moet je grof geld betalen ook nog om het thuis bezorgd te krijgen. En dan heb je alsnog 3 keer niks. En ik gun jou meer dan dat!quote:Op woensdag 26 september 2012 09:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vanaf de cafetaria.. zit om de hoek, geen tijd om klef te worden..
ik word zelf wel klef vanavond
ik bedoelde wat je BIJ je patat wilde.. niet na de patatquote:Op woensdag 26 september 2012 09:46 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
zelfgemaakte boeren patatjes
hmmm
neem jou wel als toetje
* Pulver brengt dolfina aan het glimlachen....notitie op het lijstje: ze kan wel lachen....pluspuntje....quote:Op woensdag 26 september 2012 09:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ach ja, we kunnen niet allemaal zo goed zijn als jij
jij brengt mij niet aan het glimlachen hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 09:47 schreef Pulver het volgende:
[..]
* Pulver brengt dolfina aan het glimlachen....notitie op het lijstje: ze kan wel lachen....pluspuntje....
Ik vind dolfie ook tof, Ehhe....quote:
Roddelen is stom.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:54 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik vind dolfie ook tof, Ehhe....
Maar dat is niet echt roddelen
Maar het kwam door die hoofddoek, ze zag gewoon niks.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:00 schreef Ehhe het volgende:
Sowieso mensen die tegen je opbotsen. Of ze nu een hoofddoek hebben of niet.
Mijn fantasie begon gelijk te werken hoor....ik kreeg er een harde plasser van.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar het kwam door die hoofddoek, ze zag gewoon niks.
Doekje om af te vegen hing in de buurt.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:02 schreef Pulver het volgende:
[..]
Mijn fantasie begon gelijk te werken hoor....ik kreeg er een harde plasser van.
Eigenlijk was het gewoon een handdoekquote:Op woensdag 26 september 2012 10:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
Had ze nIet gewoon een zak op haar hoofd?
Is prima, maar die burger sla ik over hoor (iets met boer en niet kennen en zo)quote:Op woensdag 26 september 2012 09:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
net neusspray voor mezelf gehaald, ik heb voor vanavond zelfgemaakte patatjes, boontjes en een poesta burger. Ik neem tenminste aan dat je hier eet vnaavond?
Mietje!quote:Op woensdag 26 september 2012 10:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
Is prima, maar die burger sla ik over hoor (iets met boer en niet kennen en zo)
*kuch*quote:Op woensdag 26 september 2012 09:50 schreef Pulver het volgende:
Nu Dolfina weg is, zullen we even flink over haar roddelen?
Want oh, oh oh oh.....
Maar jullie eerst
En was zoals gewoonlijk maar een grapje, dolfinaquote:Op woensdag 26 september 2012 10:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
*kuch*
ben op plaats van bestemming hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |