Jezus Gristus was bewust zo gespeld.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mannen met spelfouten....
* dolfina-chica gaat ook lijstje maken
Ik vergeet altijd een lijstje te maken, toch es opschrijven dat ik dat moet doen...quote:Op woensdag 26 september 2012 09:25 schreef kwiebuske het volgende:
lijstjes
![]()
zijn alleen maar goed als je boodschappen gaat doen
anders vergeet je de helft
en dan bij de kassa staan... lees voor het altaar of voor het samenwonen..quote:Op woensdag 26 september 2012 09:25 schreef kwiebuske het volgende:
lijstjes
![]()
zijn alleen maar goed als je boodschappen gaat doen
anders vergeet je de helft
Krijg je in Assen ook een medewerker die een winkelmandje achter je aanbrengt?quote:Op woensdag 26 september 2012 09:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd een lijstje te maken, toch es opschrijven dat ik dat moet doen...
ja, graag wel, scheelt mij weer kauwen...quote:Op woensdag 26 september 2012 09:25 schreef Pulver het volgende:
[..]
Jezus Gristus was bewust zo gespeld.
Om de uitspraak te benadrukken.
Ik hoef toch niet alles voor te kauwen?
slakkenquote:Op woensdag 26 september 2012 09:27 schreef dolfina-chica het volgende:
en dan bij de kassa staan... lees voor het altaar of voor het samenwonen..
nee, sorry.... heb nog niet alles, breng maar terug
duhh anders zijn slakken niet lekker...quote:
aanvulling:quote:Op woensdag 26 september 2012 09:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en dan bij de kassa staan... lees voor het altaar of voor het samenwonen..
nee, sorry.... heb nog niet alles, breng maar terug
net neusspray voor mezelf gehaald, ik heb voor vanavond zelfgemaakte patatjes, boontjes en een poesta burger. Ik neem tenminste aan dat je hier eet vnaavond?quote:Op woensdag 26 september 2012 09:21 schreef Papabear het volgende:
[..]
En je was (bent) zelf ook al niet zo lekkerHier om me heen hoor ik ook steeds meer signalen van ziekmeldingen en bijna-zieken
wasda ?quote:Op woensdag 26 september 2012 09:35 schreef DJMO het volgende:
net neusspray voor mezelf gehaald, ik heb voor vanavond zelfgemaakte patatjes, boontjes en een poesta burger. Ik neem tenminste aan dat je hier eet vnaavond?
Dat was gisteren!quote:Op woensdag 26 september 2012 09:38 schreef Pulver het volgende:
[..]
Op FB las ik boerenkool met spekjes!!!!!!
Als het maar geen boerenkool met spekjes is, heb ik gister al gehad.quote:
Ech nie! Dat soort info post ik niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als het maar geen boerenkool met spekjes is, heb ik gister al gehad.
Je moet je FB bijwerken geloof ik.
Zo ver is de "beschaving" nog niet doorgedrongen.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:27 schreef Pulver het volgende:
[..]
Krijg je in Assen ook een medewerker die een winkelmandje achter je aanbrengt?
Zullen we het dan maar over de kids hebben?quote:Op woensdag 26 september 2012 09:40 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ech nie! Dat soort info post ik niet.
Zaterdag!quote:Op woensdag 26 september 2012 09:42 schreef Pulver het volgende:
Ik moet nog steeds pannenkoeken bakken
* Pulver voegt aan het lijstje toe: dolfina is onzeker over haar rijkunsten...minpuntje...quote:Op woensdag 26 september 2012 09:43 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat er vandoor..
* dolfina-chica mag vandaag in het huis van moeders zitten...
moeder naar crematie... hond is alleen.. kan niet zo goed alleen zijn..
ik ga even het hulpeloze wezentje, het gevaar op de weg spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |