helpt niet... en spaans ook nietquote:
aanstellerquote:Op woensdag 26 september 2012 10:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
Is prima, maar die burger sla ik over hoor (iets met boer en niet kennen en zo)
al was het geen grapje, je denkt toch niet dat ik niet terug leesquote:Op woensdag 26 september 2012 10:08 schreef Pulver het volgende:
[..]
En was zoals gewoonlijk maar een grapje, dolfina
Mmhhh......dan ben ik door m'n opties heen.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
helpt niet... en spaans ook niet
Of je bewaart wat voor morgen? Of vriest wat in?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
aansteller![]()
moet ik er zeker in m'n eentje drie opeten?
Russisch is een optie..quote:Op woensdag 26 september 2012 10:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mmhhh......dan ben ik door m'n opties heen.
ik heb geen vriezer hier. kan wel één verpakking dicht laten tot morgen, maar twee dagen hetzelfde eten vind ik nooit zo. En ik had juist een extra verpakking meegenomen, ervanuitgaande dat pb gewoon mee zou etenquote:Op woensdag 26 september 2012 10:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Of je bewaart wat voor morgen? Of vriest wat in?
Is idd een optie, alleen niet de mijne. Mijn russisch is een beetje roestig de laatste tijd.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Russisch is een optie..
maar ja, dan heb ik google transelate nog
Nee maarja om nou weg te gooien terwijl het gewoon goed is is ook zonde. En 2 keer hetzelfde vlees is natuurlijk ook niet zo heel erg...quote:Op woensdag 26 september 2012 10:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb geen vriezer hier. kan wel één verpakking dicht laten tot morgen, maar twee dagen hetzelfde eten vind ik nooit zo. En ik had juist een extra verpakking meegenomen, ervanuitgaande dat pb gewoon mee zou eten
Hij eet toch ook mee? Hij wil alleen die burger niet. En terecht.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:11 schreef DJMO het volgende:
ervanuitgaande dat pb gewoon mee zou eten
oh maar weggooien doe ik ook niet hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 10:12 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nee maarja om nou weg te gooien terwijl het gewoon goed is is ook zonde. En 2 keer hetzelfde vlees is natuurlijk ook niet zo heel erg...
Ik zal het wel proberen, want dit vind ik ook weer zoquote:Op woensdag 26 september 2012 10:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb geen vriezer hier. kan wel één verpakking dicht laten tot morgen, maar twee dagen hetzelfde eten vind ik nooit zo. En ik had juist een extra verpakking meegenomen, ervanuitgaande dat pb gewoon mee zou eten
Лучше всего делать с www.translate.google.nlquote:Op woensdag 26 september 2012 10:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Is idd een optie, alleen niet de mijne. Mijn russisch is een beetje roestig de laatste tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Grote jongen.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zal het wel proberen, want dit vind ik ook weer zo![]()
![]()
ahwquote:Op woensdag 26 september 2012 10:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zal het wel proberen, want dit vind ik ook weer zo![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2012 10:13 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Grote jongen.
Gewoon neus dicht en slikken, proef je er niks van
nee, we lezen hetquote:
alsof ik er moeite mee hebquote:
een echte man houdt immers van burgersquote:Op woensdag 26 september 2012 10:20 schreef Pulver het volgende:
Ik scroll me uit me naad, moet zelfs een pagina terug en het gaat gewoon om een poesta burger.
Geen idee wat er opzit, maar een burger IS ALTIJD GOED!
zeurpietjes....
Als het met liefde gemaakt is, is het altijd goedquote:Op woensdag 26 september 2012 10:20 schreef Pulver het volgende:
Ik scroll me uit me naad, moet zelfs een pagina terug en het gaat gewoon om een poesta burger.
Geen idee wat er opzit, maar een burger IS ALTIJD GOED!
zeurpietjes....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |