Prima, ik heb een nieuw huisje gevonden en vertrek binnenkort naar Den Haag.quote:
omg...quote:Op woensdag 26 september 2012 12:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij niet?
Ik zat te zoeken wat het ook alweer was en dan ik je automatisch weer op Fok terecht.
[..]
Hoi Muck, hoe is die?
Oh, heerlijk zeg!quote:Op woensdag 26 september 2012 12:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Prima, ik heb een nieuw huisje gevonden en vertrek binnenkort naar Den Haag.
Dat doet google wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
omg...
dat onthoud ik echt niet
Ik ben er ook wel blij mee. En idd toen ik in Rotterdam kwam wonen waren er aardig wat van Fok maar het is ondertussen aardig leeggelopen.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, heerlijk zeg!
Rotterdam stroomt steeds leger joh
maar dan moet je wel weten wat je moet zoeken op googlequote:Op woensdag 26 september 2012 12:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat doet google wel.
[..]
Ik ben er ook wel blij mee. En idd toen ik in Rotterdam kwam wonen waren er aardig wat van Fok maar het is ondertussen aardig leeggelopen.
Op aromatquote:Op woensdag 26 september 2012 12:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
maar dan moet je wel weten wat je moet zoeken op google
ow dusssquote:Op woensdag 26 september 2012 12:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Op aromatEn dan kom je via google weer op Fok terecht.
Wat een troep is dat spul eigenlijk.![]()
quote:Op woensdag 26 september 2012 14:16 schreef vannelle het volgende:
Eventjes tussenuit geweest maar wil ff melden dat ik nog wél eens suddervlees maak.
Hij zal wel al gemaakt zijn, maar ik denk dat J. er ook eentje heeftquote:Op woensdag 26 september 2012 08:52 schreef Ehhe het volgende:
Nou, ik sloop liever niet een wasmachine. Maar de klussen in huis kan ik beter doen dan J.
Ik heb zelfs een klopboormachine
Nee is nog niet gemaakt, wacht ff tot J. thuis is. En hij had geen klopboormachine voor we samenwoondenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hij zal wel al gemaakt zijn, maar ik denk dat J. er ook eentje heeft
In Den Haag is meer dan de helft allochtoon. Dan is buitenlands eten in het buitenland heel makkelijk. Linksaf Marokko, rechtsaf Turkije...quote:Op woensdag 26 september 2012 11:20 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik was altijd in de luxe dat als ik buitenlands wou vreten ik het ook in het buitenland deed.
Maar inderdaad, Hollands vreten doe ik hier.
Ik zie dat niet als minpunt.
En rechtdoor voor Egypte.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
In Den Haag is meer dan de helft allochtoon. Dan is buitenlands eten in het buitenland heel makkelijk. Linksaf Marokko, rechtsaf Turkije...
Maar kippenvleugeltjes zijn best lekker
Kan je daar ook gegrilde schaap en knoflooksaus krijgen?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:47 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Enkel als je al voor het consulaat staat.
Maar ze hebben het dus wel?quote:
smeksmakkerquote:Op woensdag 26 september 2012 16:44 schreef dolfina-chica het volgende:
Kwiebuslief,
ipv patatten is het kleine kriel, kip in kerriesaus met ananas geworden.
broertje eet ook mee, bereid je maar voor voor een 3de graad verhoor
hoezo? krijgt ie een 3de graad verhoor terug?quote:Op woensdag 26 september 2012 16:46 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
smeksmakker
lekker
hmm
laat broertje maar niet in huis toe straks
Eerste graad jij, 2e graad je mams en 3e graad je broertje.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:44 schreef dolfina-chica het volgende:
Kwiebuslief,
ipv patatten is het kleine kriel, kip in kerriesaus met ananas geworden.
broertje eet ook mee, bereid je maar voor voor een 3de graad verhoor
FHC???quote:Op woensdag 26 september 2012 16:54 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Eerste graad jij, 2e graad je mams en 3e graad je broertje.
FHC SC is 4e graads dus
FHF, maar dan andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |