Mogguh!!quote:
In een vrij weekend doe ik dat met alle liefde en plezierquote:Op woensdag 26 september 2012 11:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
wanneer ga je uitgebreid voor mij koken?
Haha, jajajajaquote:Op woensdag 26 september 2012 11:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Mogguh!!
Heb je de politie al gebeld? dat ik niet meer vermist ben?
* dolfina-chica is grote meid hoor!quote:Op woensdag 26 september 2012 11:09 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Haha, jajajaja
Begon me haast zorgen te maken joh!
proestquote:Op woensdag 26 september 2012 11:07 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
wat gaan we eten dan???? *wipt op de stoel*
Ik krijg een harde plasser van heerlijk gebraden kippenvleugeltjes.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
KUL!!!!!!!
want echt eten gaat tijd inzitten...
dat zeg ik net... mijn "schoonma" stond 3 a 4 uur in de keuken om alles lekker te krijgen... dat lukt niet in een half uur..
We hebben het hier niet over... boerenhollandse snelle hap
dat is waar...quote:Op woensdag 26 september 2012 11:13 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
proest
laat je verrassen
kan nooooooooooi tegenvallen
beetje jammer... -puntjes jonguh!!! te hollandsquote:Op woensdag 26 september 2012 11:13 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik krijg een harde plasser van heerlijk gebraden kippenvleugeltjes.
Met spekjes en maggi 3.
Maar die moet je geen 3 uur laten sudderen, want dan zijn ze niet te vreten.
En ik hou van eigenheimers als aardappel. Maar die hebben ook geen 3 uur nodig.
En mijn lievelingsgroente is verse spercieboontjes.
Als je die 3 uur geeft, zit er geen smaak meer aan.
Surequote:Op woensdag 26 september 2012 11:14 schreef DJMO het volgende:
zodadelijk Jan eens ophalen en dan de verse frites in porties voorbakken ...
PB jij geeft neem ik aan de jongens eten als ik weg ben naar m'n advoaat?
Ik was altijd in de luxe dat als ik buitenlands wou vreten ik het ook in het buitenland deed.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:15 schreef dolfina-chica het volgende:
beetje jammer... -puntjes jonguh!!! te hollands
Ze krijgen nog borstvoeding, Papabear...quote:
* DJMO proestquote:Op woensdag 26 september 2012 11:21 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ze krijgen nog borstvoeding, Papabear...
Dat weet je toch?
thnxquote:
jij niet, ik wel!quote:Op woensdag 26 september 2012 11:20 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik was altijd in de luxe dat als ik buitenlands wou vreten ik het ook in het buitenland deed.
Maar inderdaad, Hollands vreten doe ik hier.
Ik zie dat niet als minpunt.
Kippeborst kunnen ze krijgenquote:Op woensdag 26 september 2012 11:21 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ze krijgen nog borstvoeding, Papabear...
Dat weet je toch?
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Mijn geheim voor snel, smakelijk italiaans eten:
[ afbeelding ]
Italiaanse kruiden in pot. Je betaald er 6 euro voor bij de makro, kan er heeeeel vaak mee koken en mijn eten smaakt altijd lekker.
Ik koop eens in de zoveel tijd wel verse kruidenplanten alleen dan vergeet ik die weer water te geven e.d.
Maar ik vind sowieso als ik laat thuis ben en moet koken en ik heb niet zoveel zin dan in pasta ideaal. Snel smakelijk te maken. Binnen 20 minuten iets lekkers en vullends op tafel.
Maar soms heb ik ook als ik laat thuis ben wel zin om er extra energie in te steken en dan ben ik ook gerust een uur tot anderhalf uur bezig.
Al scheelt het natuurlijk dat ik vegetarier ben, dus ik heb weinig te maken met suddervleesM. Eet niet alle dagen thuis en hij krijgt ook wel regelmatig vlees dus hij is niet zielig
Ik vind dat je jezelf hierop behoorlijk tegenspreekt.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
jij niet, ik wel!
Hollands vreten tegenwoordig is kort in de keuken.. bijna niemand meer die lang in de keuken staat...
suddervlees, vraag het eens aan iemand en dan wordt er geroepen: sorry geen tijd voor..
Trouwens ik vind aan hollands eten, weinig aan..
geef mij dan maar heerlijk wok en dan op de buitenlandse manier klaargemaakt
of heerlijke paella.. als ik niet naar buitenland kan, haal ik het buitenland wel naar mijn huis..
enige waar ik lang in de keuken sta, want inderdaad ik hou niet zo van koken..
is paella... want die van mij vind ik zelf de lekkerste dan die ik van meen en geen voor mijn neus heb gehad.
maar ja, smaken verschillen
ik gaf al aan, dat ik niet van koken hou!!quote:Op woensdag 26 september 2012 12:00 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik vind dat je jezelf hierop behoorlijk tegenspreekt.
Wat is de kracht van de wok?
Snel en op hoog vuur doorbakken van vlees en groente.
Daar moet je dus echt geen suddervlees inleggen.
tuurlijk maak je klaar wat je lekker vindt.. ik geef alleen aan, dat ik het jammer vind dat er zo weinig mensen meer zijn die echt de tijd nemen om te koken.quote:En wat ik bedoelde met me kippenvleugeltjes.
Mij maak je niet persé blijer met een dure biefstuk of een dure bieflap.
Ik vind kippenvleugels lekker. Met eigenheimers. En sperziebonen.
Niet omdat het zo makkelijk klaar te maken is, maar gewoon omdat ik het lekker vind.
maar dan mag ik het nog wel jammer vinden! dat het zo gebeurd!quote:Wat je nou doet, is iets wat je een ander wel eens kwalijk neemt.
Jij vult al in, waarom dat is (makkelijk, snel, goedkoop).
Appelmoes vind ik ook lekker. Of rabarbermoes. En Spinazie doe ik een moord voor.
Maar dat wordt zo snel koud. Al is het wel weer heerlijk met stoofpeertjes (die hebben wel weer tijd nodig).
nee, dat zei ik niet..quote:Maar blijkbaar staat het kort in de keuken voor jouw gelijk aan niet te vreten.
Rare gedachtegang...
De lekkerste die er zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 12:16 schreef DJMO het volgende:
* DJMO zet de lunch op tafel ...
tosti's uit de koekenpan
Vooral met een beetje aromat ertussenquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 12:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vooral met een beetje aromat ertussen
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:14 schreef Muck het volgende:
mijn ex flikkerde dat ook overal op
gat-ver-damme! wat is dat spul smerig
op zijn kaas, op alles wat hij kookte, op alles wat ik kookte () bah!
sla jij quotes op ofzo???quote:
Jij niet?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
sla jij quotes op ofzo???
Hoi Muck, hoe is die?quote:
Prima, ik heb een nieuw huisje gevonden en vertrek binnenkort naar Den Haag.quote:
omg...quote:Op woensdag 26 september 2012 12:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij niet?
Ik zat te zoeken wat het ook alweer was en dan ik je automatisch weer op Fok terecht.
[..]
Hoi Muck, hoe is die?
Oh, heerlijk zeg!quote:Op woensdag 26 september 2012 12:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Prima, ik heb een nieuw huisje gevonden en vertrek binnenkort naar Den Haag.
Dat doet google wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
omg...
dat onthoud ik echt niet
Ik ben er ook wel blij mee. En idd toen ik in Rotterdam kwam wonen waren er aardig wat van Fok maar het is ondertussen aardig leeggelopen.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, heerlijk zeg!
Rotterdam stroomt steeds leger joh
maar dan moet je wel weten wat je moet zoeken op googlequote:Op woensdag 26 september 2012 12:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat doet google wel.
[..]
Ik ben er ook wel blij mee. En idd toen ik in Rotterdam kwam wonen waren er aardig wat van Fok maar het is ondertussen aardig leeggelopen.
Op aromatquote:Op woensdag 26 september 2012 12:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
maar dan moet je wel weten wat je moet zoeken op google
ow dusssquote:Op woensdag 26 september 2012 12:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Op aromatEn dan kom je via google weer op Fok terecht.
Wat een troep is dat spul eigenlijk.![]()
quote:Op woensdag 26 september 2012 14:16 schreef vannelle het volgende:
Eventjes tussenuit geweest maar wil ff melden dat ik nog wél eens suddervlees maak.
Hij zal wel al gemaakt zijn, maar ik denk dat J. er ook eentje heeftquote:Op woensdag 26 september 2012 08:52 schreef Ehhe het volgende:
Nou, ik sloop liever niet een wasmachine. Maar de klussen in huis kan ik beter doen dan J.
Ik heb zelfs een klopboormachine
Nee is nog niet gemaakt, wacht ff tot J. thuis is. En hij had geen klopboormachine voor we samenwoondenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hij zal wel al gemaakt zijn, maar ik denk dat J. er ook eentje heeft
In Den Haag is meer dan de helft allochtoon. Dan is buitenlands eten in het buitenland heel makkelijk. Linksaf Marokko, rechtsaf Turkije...quote:Op woensdag 26 september 2012 11:20 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik was altijd in de luxe dat als ik buitenlands wou vreten ik het ook in het buitenland deed.
Maar inderdaad, Hollands vreten doe ik hier.
Ik zie dat niet als minpunt.
En rechtdoor voor Egypte.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
In Den Haag is meer dan de helft allochtoon. Dan is buitenlands eten in het buitenland heel makkelijk. Linksaf Marokko, rechtsaf Turkije...
Maar kippenvleugeltjes zijn best lekker
Kan je daar ook gegrilde schaap en knoflooksaus krijgen?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:47 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Enkel als je al voor het consulaat staat.
Maar ze hebben het dus wel?quote:
smeksmakkerquote:Op woensdag 26 september 2012 16:44 schreef dolfina-chica het volgende:
Kwiebuslief,
ipv patatten is het kleine kriel, kip in kerriesaus met ananas geworden.
broertje eet ook mee, bereid je maar voor voor een 3de graad verhoor
hoezo? krijgt ie een 3de graad verhoor terug?quote:Op woensdag 26 september 2012 16:46 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
smeksmakker
lekker
hmm
laat broertje maar niet in huis toe straks
Eerste graad jij, 2e graad je mams en 3e graad je broertje.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:44 schreef dolfina-chica het volgende:
Kwiebuslief,
ipv patatten is het kleine kriel, kip in kerriesaus met ananas geworden.
broertje eet ook mee, bereid je maar voor voor een 3de graad verhoor
FHC???quote:Op woensdag 26 september 2012 16:54 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Eerste graad jij, 2e graad je mams en 3e graad je broertje.
FHC SC is 4e graads dus
FHF, maar dan andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |