Dat soort mensen kunnen niet rationeel nadenken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:25 schreef sonnyspek het volgende:
Al die mensen die zeggen dat ze moeten schieten...
maakt jou dat wat uit op vrijdagavond?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie gaf er een feest dan? Want overal is gezegd dat er niks zou zijn.
Alleen bij de rellers dan toch? Niet bij de toeschouwers?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:26 schreef Darklight het volgende:
[..]
Hoeft niet gelijk met scherp door het hoofd
Eerst een rubberen kogel in het maagje
Volgens mij zei hier (laatste uur) ook niemand dat er geschoten moest worden? Het ging alleen over veel harder optreden en aanpakken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:25 schreef sonnyspek het volgende:
Al die mensen die zeggen dat ze moeten schieten...Ik ben het er wel mee eens dat ze veel harder moeten optreden. Maar hoe kan je nou gaan schieten? Daar lopen ook mensen die niks doen en wanneer moet je schieten? Op het begin? Of pas als het escaleert?
Vragen...Vragen.
"het is toch allemaal verzekertd"quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:17 schreef cool15 het volgende:
[..]
het is toch allemaal verzekert, als zie ik degene die de man heeft mishandeld graag achter de tralies voor poging tot doodslag, verder zou ik graag een deel van de harde kern graag tot op een zekere hoogte gestraft zien worden
Prem zei dat nog, en gister ook veel! Misschien was het ook een beetje vanwege het moment...quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:27 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Volgens mij zei hier (laatste uur) ook niemand dat er geschoten moest worden? Het ging alleen over veel harder optreden en aanpakken.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:20 schreef cool15 het volgende:
[..]
we betalen belasting. de overheid zal wel een deel vergoeden
Lezen is niet je sterkste kant geloof ik..quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:21 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee dan word het moord......
Mensen die dat roepen zijn veelal de Henk en Ingrid's van deze wereld.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:28 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Prem zei dat nog, en gister ook veel! Misschien was het ook een beetje vanwege het moment...
Er was GEEN feest..quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
er was wel een feest
saai feest, hadden ze meer van verwacht gok ik, daarna gingen sommigen vechten
Ja, maar op wie en wanneer?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:26 schreef Darklight het volgende:
[..]
Hoeft niet gelijk met scherp door het hoofd
Eerst een rubberen kogel in het maagje
DAT MAAKT NIKS UIT LAMLUL!!quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:22 schreef cool15 het volgende:
jullie vatten het duidelijk verkeerd op, met het is toch verzekert bedoel ik de schade, het zijn geloof ik vooral winkels en geen huizen die zijn geplundert
Het zijn toch ook zwakzinnigen, niemand had daar wat te zoeken. Een beetje normaal persoon had daar gewoon niet eens heen gegaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
maakt jou dat wat uit op vrijdagavond?
men verwachtte iig dat er een feest was, dat is allicht een beetje een domme gedachte maar het is te simpel om er iedere keer maar van uit te gaan dat het zodra er iets misgaat wel om zwakzinnigen moet gaan omdat 'wij' normale mensen nooit iets fouts of doms doen
en nee dat is geen goedpraterij want ik hoor je al denken
ik ben meer van de harde lijn, het feest was verboden zet de ME in linie klaar op het station met een bordje 'welkom in Haren, betreden op eigen risico'
er was WEL feestquote:
Nooit in je opgekomen dat het slopen juist het ding is wat fout is??quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:23 schreef cool15 het volgende:
[..]
toch wel want een heleboel mongolen slopen dingen en dat moet toch gerepareerd worden
Van die mensen die denken dat belasting een soort magisch iets is wat van de overheid afkomt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:22 schreef MrBadGuy het volgende:
Ow inderdaad, het is verzekerd en we betalen belasting, geen probleem dus
als je het gewoon niet wil weten dan zijn het voor jouw zwakzinnigenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het zijn toch ook zwakzinnigen, niemand had daar wat te zoeken. Een beetje normaal persoon had daar gewoon niet eens heen gegaan.
die zijn niet met 5000 man uit 1 trein komen rollenquote:Ze hebben de mensen er niet voor gehad, 250 ME tegenover 3-5000 mensen begin je helemaal niks mee.
Als die situatie zich in mijn huis zou voordoen werd het moord...quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste kant geloof ik..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Als iemand een stoeptegel naar je hoofd gooit, noem maar ietsquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:30 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja, maar op wie en wanneer?
Lastige vragen.
Er was GEEN feest, er waren een stel idioten die naar "niks"kwamen kijken en er waren relschoppers..quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
er was WEL feest
ik heb het zelfs zitten kijken via de stream, leek me geen bal aan
Ach, maak je ook eens wat mee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:32 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik woon op kamers in Groningen in een zijstraatje aan de grote weg richting Haren. Ik wou gister avond naar moeder toe met de trein. Eerst kon ik die straat niet oversteken omdat er allemaal blank paupervolk met flesjes bier door rood aan het lopen (4km) en fietsen was. Vervolgens in de nog bijna lege intercity richting Schiphol... Stroomde langzaam vol met Schultenbräu volk. Stoppen we in Haren terwijl op nu.nl al te lezen was over rellen en ME charges. Echt wtf. Er werden ook nog wat mensen naar binnen gedragen door de politie en op een stoel gezet. Leuk dat zowel de politie als de ns hun problemen bij de ander proberen te droppen!
Feestje was geannuleerd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
er was WEL feest
ik heb het zelfs zitten kijken via de stream, leek me geen bal aan
ja want de crc teams van de krijgsmacht beginnen wel direct met rubberen kogels op kinderen te schietenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:32 schreef S95Sedan het volgende:
Ze hadden gewoon wat mariniers daar neer moeten zetten en met rubberen kogels moeten schieten. Nu krijg je straks weer gezeik omdat er te soft mee om is gegaan door de ME.
Dat dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:33 schreef Darklight het volgende:
[..]
Als iemand een stoeptegel naar je hoofd gooit, noem maar iets
Bullshit, totdat de sfeer omsloeg was er gewoon een soort groot straatfeest gaande met veel alcohol en muziek. Hoe wil je het dan noemen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er was GEEN feest, er waren een stel idioten die naar "niks"kwamen kijken en er waren relschoppers..
Ga je dan op hem schieten met de kans een omstander te raken?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:33 schreef Darklight het volgende:
[..]
Als iemand een stoeptegel naar je hoofd gooit, noem maar iets
Waar zie je mij dat zeggen, maar als je ME politie of wie dan ook met vanalles bekogeld verdien je dat gewoon.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja want de crc teams van de krijgsmacht beginnen wel direct met rubberen kogels op kinderen te schieten
Hoe wil je het dan noemen???quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Bullshit, totdat de sfeer omsloeg was er gewoon een soort groot straatfeest gaande met veel alcohol en muziek. Hoe wil je het dan noemen?
Er was GEEN feestquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:35 schreef sp3c het volgende:
er was gewoon feest, zelfs de burgemeester noemde het een feest tot de sfeer omsloeg
dat suggereerde je door de mariniers erbij te halen alsof die wel direct beginnen te knallenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar zie je mij dat zeggen, maar als je ME politie of wie dan ook met vanalles bekogelt verdien je dat gewoon.
Ja, dat was inderdaad erg handig van ze.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er is gvd zeer duidelijk gecommuniceerd dat er GEEN feest was..
er was SPEKTACULAIR feestquote:
Als zelfs de burgemeester het zo noemt, wie de fuck ben jij dan?quote:
Wat je maar een feest noemt.. Gladiool..quote:
Daar gaat het niet om, alleen het staan van die gasten (mariniers) heeft al iets meer overhand/maakt iets meer indruk dan een paar ME-ers.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:36 schreef Devv het volgende:
Mensen die denken dat je op een menigte kan gaan schieten zonder onschuldige mensen te raken_!
Er is onduidelijk gedaan over het wel of niet houden van een feest, daarna wel een terrein beschikbaar stellen terwijl er niets is, is ook nogal vaag gedoe...quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan noemen???
Er is gvd zeer duidelijk gecommuniceerd dat er GEEN feest was.. Dat er een stel nieuweschierige idioten en relschoppers op af komen met een overloed aan drank en drugs maakt het echt GEEN feest.. En dat het dat idd niet was is wel duidelijk nu he??
aawwwwwquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat je maar een feest noemt.. Gladiool..
zien er exact hetzelfde uit in hun riot gearquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, alleen het staan van die gasten (mariniers) heeft al iets meer overhand/maakt iets meer indruk dan een paar ME-ers.
Waar is de "ja/nee maar" optie..?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:38 schreef Devv het volgende:
Poll: Was er een feest?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ME heeft geen geladen wapens hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
zien er exact hetzelfde uit in hun riot gear
alleen dan met groene broeken
Ik zou zeggen: vraag het hem nog eensquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Als zelfs de burgemeester het zo noemt, wie de fuck ben jij dan?
mariniers in dit geval ook nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
ME heeft geen geladen wapens hoor.
Jij bent bevooroordeeld, want hij had maar wat graag dat alternatieve feest georganiseerd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Er is onduidelijk gedaan over het wel of niet houden van een feest, daarna wel een terrein beschikbaar stellen terwijl er niets is, is ook nogal vaag gedoe...
Drank, drugs en muziek. Klinkt als feest.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: vraag het hem nog eens![]()
En er was GEEN feest, want dat was gecancelled, Merthe was er niet (duidelijk vermeld ook).. En er was GEEN alternatief feest georganiseerd. Ook duidelijk gecommuniceerd.. Dat er een stel iodioten en later relschoppers in grote getale komen opdagen een een gemeente maakt nog niet dat er ineens een feest is..
Nep-pollquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:38 schreef Devv het volgende:
Poll: Was er een feest?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
En dit is dus het enige dat de gemeente fout heeft gedaan want er werd wel een alternatief geboden toen bleek dat het druk werd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En er was GEEN alternatief feest georganiseerd. Ook duidelijk gecommuniceerd..
Duidelijk gecommuniceerd..........quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: vraag het hem nog eens![]()
En er was GEEN feest, want dat was gecancelled, Merthe was er niet (duidelijk vermeld ook).. En er was GEEN alternatief feest georganiseerd. Ook duidelijk gecommuniceerd.. Dat er een stel iodioten en later relschoppers in grote getale komen opdagen een een gemeente maakt nog niet dat er ineens een feest is..
Klopt, er was GEEN feestquote:
Idd ze zaten niet in een kring in de woonkamer en praatte niet over de nieuwe auto...quote:
GEEN feest dus, maar ach, daar kwamen ze ook niet voor. Ze kwamen maar voor 1 ding en dat is: rellen.quote:
Soms zijn we het wel eens eensquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
GEEN feest dus, maar ach, daar kwamen ze ook niet voor. Ze kwamen maar voor 1 ding en dat is: rellen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Door wie is dit "feest" dan georganiseerd? Misschien kunnen die lui voor de rechter gesleept worden.
Het was alles behalve georganiseerd. Er zat geen structuur in de rellen zoals je bij hooligans vaak ziet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:43 schreef Wokkel het volgende:
Het grote indekken is al begonnen, de gemeente spreekt over 'georganiseerde relschoppers'.
die facebook knarren natuurlijk maar die accounts waren schijnbaar fake dus zie die maar is op te sporenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Door wie is dit "feest" dan georganiseerd? Misschien kunnen die lui voor de rechter gesleept worden.
Is het inderdaad ook niet, zullen best tussen hebben gezeten maar grotendeels stoer doen en meeloop gedrag.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:43 schreef Wokkel het volgende:
Het grote indekken is al begonnen, de gemeente spreekt over 'georganiseerde relschoppers'.
Als dat zo was dan:
1. Was dat allang opgemerkt door de recherche, dat soort mensen wordt namelijk continu in de gaten gehouden.
2. Liepen de mensen niet herkenbaar door het beeld met zaken te gooien.
De camera's vd politie hingen donderdag al in de bomen in de stationsstraat...quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:43 schreef Wokkel het volgende:
Als dat zo was dan:
1. Was dat allang opgemerkt door de recherche, dat soort mensen wordt namelijk continu in de gaten gehouden.
Nu iig heel duidelijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Soms zijn we het wel eens eens
Eerder vandaag werd er al over FC Groningen supporters gesproken die het allemaal georganiseerd hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:43 schreef Wokkel het volgende:
Als dat zo was dan:
Exact. De burgemeester denkt echter zijn straatje schoon te kunnen vegen door te doen alsof er een ongrijpbare vijand achter zat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:44 schreef Devv het volgende:
[..]
Het was alles behalve georganiseerd. Er zat geen structuur in de rellen zoals je bij hooligans vaak ziet.
http://www.bnr.nl/meernie(...)e-na-rellen-in-harenquote:De gemeente heeft de situatie volgens burgemeester Bats niet onderschat. "We hebben ons voorbereid op het ergste scenario'', zei hij op RTV Noord. Hij verwees naar het grote aantal agenten op straat. "Wat we niet hadden verwacht was dat er zo'n georganiseerde harde kern van relschoppers zou komen.''
Sommige mensen zien rellen ook als een "feestje"quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
GEEN feest dus, maar ach, daar kwamen ze ook niet voor. Ze kwamen maar voor 1 ding en dat is: rellen.
Misschien dat ze IP-adressen ofzo kunnen achterhalen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
die facebook knarren natuurlijk maar die accounts waren schijnbaar fake dus zie die maar is op te sporen
mogen van mij voor de rechter verschijnen ja
Als er georganiseerde relschoppers zouden komen dan was de politie daar zeker van op de hoogte. Dan zou je ook niet duizenden mensen ongecontroleerd je dorpje in laten lopen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:44 schreef Snowballed het volgende:
[..]
De camera's vd politie hingen donderdag al in de bomen in de stationsstraat...
Stonden ze te feesten of te zuipen (en sommigen drugs te gebruiken) terwijl ze naar "niks" keken?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:47 schreef sp3c het volgende:
laten we het erop houden dat er veel mensen op straat stonden te feesten zonder feest
het was GEEN feest!quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien dat ze IP-adressen ofzo kunnen achterhalen.
Een feestje zonder "faciliteiten" organiseren is onverantwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Waarom zou een feest 'georganiseerd' moeten zijn om het een feest te kunnen noemen. Misschien was er wel geen feest, maar maakte die mensen er een feest van en dus... was er een feestquote:
Lijkt me een mooie conclusiequote:Op zaterdag 22 september 2012 23:47 schreef sp3c het volgende:
laten we het erop houden dat er veel mensen op straat stonden te feesten zonder feest
het leek op een feestjequote:Op zaterdag 22 september 2012 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stonden ze te feesten of te zuipen (en sommigen drugs te gebruiken) terwijl ze naar "niks" keken?
Geen feest.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Sommige mensen zien rellen ook als een "feestje"
Dus was er nou WEL of GEEN feest..??
Zeker walgelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:47 schreef Flow3r het volgende:
Een 85 jarige man kreeg een steen tegen zijn hoofd en brak zijn kaak![]()
walgelijk
Het is maar wat je een feest vind..quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom zou een feest 'georganiseerd' moeten zijn om het een feest te kunnen noemen. Misschien was er wel geen feest, maar maakte die mensen er een feest van en dus... was er een feest
Klinkt als het betere verjaardagsfeestje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zuipen en gebruiken terwijl je naar "niks" kijkt
Nou, niet wat ik onder "feestje"schaar hoor.. En het was iig geen georganiseerd "feest"quote:
Nee, dat is marteling.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:51 schreef Specularium het volgende:
Kringverjaardagen zijn ook geen feestje.
dat was later, tussen een uur of 4 en een uur of 9 gebeurde er weinigquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is maar wat je een feest vind..
Zuipen en gebruiken terwijl je naar "niks" kijkt en uit verveling en onder invloed maar de hele buurt/het hele dorp gaan slopen "want dan gebeurt er tenminste wat en het is zo leuk de politie uit te dagen"![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Klinkt als het betere verjaardagsfeestje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Niks geen grote jongen. Geenstijl heeft hem met naam en foto op internet gezet; Raoul probeert er tussen uit te komen, dat hij een toevallige voorbijkomer was, die per ongeluk de boel plunderde omdat natuurlijk iedereen het deed.quote:
Nee, toen waren ze nog niet dronken/high genoeg om te durven slopen.. Het was saai, maar gelukkig waren drank en drugs, dus toen werd het minder saai.. En toen ze eindelijk een flinke load binnen hadden was het wel geinig om te gaan slopen.. LOL, manquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat was later, tussen een uur of 4 en een uur of 9 gebeurde er weinig
een hoop hipsters die elkaar stonden te filmen omdat ze erbij waren
southpark's Butters werd op 11 september geborenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:53 schreef Snowballed het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoe je een verjaardag nog erger zou kunnen verstieren....
mijn reactie was sarcastisch... aangezien ik zelf ook vind dat ze gisteren al harder gepakt mochten worden..quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Niks geen grote jongen. Geenstijl heeft hem met naam en foto op internet gezet; Raoul probeert er tussen uit te komen, dat hij een toevallige voorbijkomer was, die per ongeluk de boel plunderde omdat natuurlijk iedereen het deed.
De jongen werkt bij zijn ouders in een jachthaven in Sneek.
Raoul werd gePind en zit er nu onderuit te kruipen.
Ons dorp is zwaar beschadigd en zo'n huppellul kan daar niet mee wegkomen
Oh, jij gelooft ook in die fabeltjes dat het allemaal georganiseerd was van tevoren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:55 schreef Lagrinta het volgende:
Leuk dat allerlei pubers zich nu melden bij de politie. Maar dat is natuurlijk niet het echte tuig he. En het echte tuig is ook niet actief op facebook.
Er was geen feestje, of een organisatie .quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien dat ze IP-adressen ofzo kunnen achterhalen.
Een feestje zonder "faciliteiten" organiseren is onverantwoord.
Ik heb geen facebook....quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:55 schreef Lagrinta het volgende:
Leuk dat allerlei pubers zich nu melden bij de politie. Maar dat is natuurlijk niet het echte tuig he. En het echte tuig is ook niet actief op facebook.
Zo'n iemand als Raoul die meehelpt te plunderen ("alleen oppakken wat al op de grond ligt") vind ik anders ook wel behoorlijke tuig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:55 schreef Lagrinta het volgende:
geloof ik nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, toen waren ze nog niet dronken/high genoeg om te durven slopen.. Het was saai, maar gelukkig waren drank en drugs, dus toen werd het minder saai.. En toen ze eindelijk een flinke load binnen hadden was het wel geinig om te gaan slopen.. LOL, man
Mogelijk psychopaatquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:56 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook....
Ben ik nu echt tuig...?
Ja, want als het op de grond geooid is door andere plunderaars mag je het gewoon meenemen toch???quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zo'n iemand als Raoul die meehelpt te plunderen ("alleen oppakken wat al op de grond ligt") vind ik anders ook wel behoorlijke tuig.
En de gemeente moet voor alle geplande feestjes er eentje maken?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom zou een feest 'georganiseerd' moeten zijn om het een feest te kunnen noemen. Misschien was er wel geen feest, maar maakte die mensen er een feest van en dus... was er een feest
En als de deur toch al open is mag je gewoon naar binnen lopen. Groningse logica.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, want als het op de grond geooid is door andere plunderaars mag je het gewoon meenemen toch???![]()
Die gast spoort idd niet..
de gemeente had er veel sneller een einde aan moeten makenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
En de gemeente moet voor alle geplande feestjes er eentje maken?
Faal.
Oh... Nee dan is het goed...quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mogelijk psychopaat
Mensen zonder Facebook wellicht psychopaat
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:47 schreef sp3c het volgende:
Nieuwe UI?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mogelijk psychopaat
Mensen zonder Facebook wellicht psychopaat
Als ze uitgaan van 300 man en er komt 3k dan zijn ze er nooit voorbereid op geweest.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
de gemeente had er veel sneller een einde aan moeten maken
Held Ricardo?quote:Op zondag 23 september 2012 00:00 schreef Wokkel het volgende:
Hier trouwens een foto van de crew van Held Ricardo, met zijn livestream.
Ze hadden toch wel serieuze apparatuur bij zich.
[ afbeelding ]
Ja, want als het al op de vloer lag dan is het uiteraard geen plunderen meerquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:56 schreef MrBadGuy het volgende:
Zo'n iemand als Raoul die meehelpt te plunderen ("alleen oppakken wat al op de grond ligt") vind ik anders ook wel behoorlijke tuig.
nee dat is wel duidelijk maar als er dan al 600 man staat ipv de geschatte 300 dan word het tijd om hulplijnen in te schakelen en iig alvast een beginnetje te makenquote:Op zondag 23 september 2012 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ze uitgaan van 300 man en er komt 3k dan zijn ze er nooit voorbereid op geweest.
En als de deur al opengebroken is mag je gewoon naar binnen toch?quote:Op zondag 23 september 2012 00:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, want als het al op de vloer lag dan is het uiteraard geen plunderen meer
En als iemand de ramen heeft ingegooid, dan mag je ook gewoon naar binnenquote:Op zondag 23 september 2012 00:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, want als het al op de vloer lag dan is het uiteraard geen plunderen meer
vermakelijke tv iddquote:Op zondag 23 september 2012 00:02 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Die presentator heet toch Ricardo? Ik heb goed kunnen lachen om zijn stijl
Ik vin hem geen held, maar soit..quote:Op zondag 23 september 2012 00:02 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Die presentator heet toch Ricardo? Ik heb goed kunnen lachen om zijn stijl
Dan is het toch geen inbreken meer, toch? Toch?quote:Op zondag 23 september 2012 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
En als de deur al opengebroken is mag je gewoon naar binnen toch?![]()
Jij hebt een lieve vorm van sarcasme, die ik niet snap. Ik ben boosquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mijn reactie was sarcastisch... aangezien ik zelf ook vind dat ze gisteren al harder gepakt mochten worden..
toch 50.000 man vermaakt door verslag te doen van GEEN feestquote:Op zondag 23 september 2012 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vin hem geen held, maar soit..
Dat hebben ze ook geprobeerd. Toen kwamen er nog meer mensen en hebben ze uiteindelijk de ME in moeten schakelen. En met de rellen nog eens extra ME.quote:Op zondag 23 september 2012 00:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat is wel duidelijk maar als er dan al 600 man staat ipv de geschatte 300 dan word het tijd om hulplijnen in te schakelen en iig alvast een beginnetje te maken
mensen naar een leeg voetbalveld sturen zonder ze daar te houden werkt iig niet blijkbaar
Jij snapt hetquote:Op zondag 23 september 2012 00:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan is het toch geen inbreken meer, toch? Toch?
Dit was echt geen spontane "bijeenkomst". Bepaalde figuren hebben opgeroepen massaal naar Haren te gaan, terwijl ze wisten dat daar niets te beleven was. Die lui mogen ze wat betreft stevig aanpakken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Er was geen feestje, of een organisatie
too little, too latequote:Op zondag 23 september 2012 00:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook geprobeerd. Toen kwamen er nog meer mensen en hebben ze uiteindelijk de ME in moeten schakelen. En met de rellen nog eens extra ME.
ME werd zelfs opgeroepen uit Zuid Holland, Haren was totaal onvoorbereid.quote:Op zondag 23 september 2012 00:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook geprobeerd. Toen kwamen er nog meer mensen en hebben ze uiteindelijk de ME in moeten schakelen. En met de rellen nog eens extra ME.
wat je eigenlijk nodig hebt is een centrale lokatie waar een paar 100 ME'ers klaar zitten voor het geval datquote:Op zondag 23 september 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde dat er zelfs ME'ers uit Rotterdam uiteindelijk zijn opgeroepen. Onder het mom van pak de meest ervaren mensen maar.![]()
En met jou, meer mensen, ik woon er dan niet, maar ook ik heb me kwaad zitten maken..quote:Op zondag 23 september 2012 00:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jij hebt een lieve vorm van sarcasme, die ik niet snap. Ik ben boos
Haha inderdaad, wat een aap. 'een paar pakjes van de vloer'. Uhh ja, want als ze vanuit het schap op de vloer zijn gevallen is het opeens geen stelen meer is zijn redenatie zekerquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Niks geen grote jongen. Geenstijl heeft hem met naam en foto op internet gezet; Raoul probeert er tussen uit te komen, dat hij een toevallige voorbijkomer was, die per ongeluk de boel plunderde omdat natuurlijk iedereen het deed.
De jongen werkt bij zijn ouders in een jachthaven in Sneek.
Raoul werd gePind en zit er nu onderuit te kruipen.
Ons dorp is zwaar beschadigd en zo'n huppellul kan daar niet mee wegkomen
Yups. Uit dezelfde clip als de vorige, maar een ander stukjequote:
Dat schijnt de (geen hout snijdende) redenatie inderdaad te zijn ja, want "hij zou nooit plunderen"quote:Op zondag 23 september 2012 00:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Haha inderdaad, wat een aap. 'een paar pakjes van de vloer'. Uhh ja, want als ze vanuit het schap op de vloer zijn gevallen is het opeens geen stelen meer is zijn redenatie zeker
Alles wat op de grond ligt mag je houden.quote:Op zondag 23 september 2012 00:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Haha inderdaad, wat een aap. 'een paar pakjes van de vloer'. Uhh ja, want als ze vanuit het schap op de vloer zijn gevallen is het opeens geen stelen meer is zijn redenatie zeker
Pff, wat een onzin. Iedereen weet toch dat je uit de buurt moet blijven van ME als je geen problemen wil? Ik ben zelf al vaak genoeg bij evenementen geweest met ME erbij. Nog nooit last van gehad. Gewoon doen wat ze vragen en ontwijken waar mogelijk. En je krijgt echt genoeg signalenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:01 schreef cool15 het volgende:
[..]
hoe anders, genoeg mensen worden aangevallen die geen shit zaten te slopen, een aanval hoeft niet perse geweldadig te zijn een charge zie ik als een aanval
Er is een moment van de opnames van RTLNoord dat 1 gast zegt: KAPPEN op en rellen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
geloof ik niet
het sloeg echt razendsnel om van redelijk wat hipsters die saai liepen te doen naar stervensdruk en relschoppen
duurde misschien een half uur, er zijn op een gegeven moment hele grote groepen verkeerde mensen met de verkeerde bedoelingen het feestje binnengekomen
Met die agent, `ik val op mensen in uniform´quote:Op zondag 23 september 2012 00:10 schreef Darklight het volgende:
[..]
Toen hij die gast van BNR ging interviewen
Daarnaast moet de overheid eens gaan investeren in serieuze 'internet forces' of op z'n minst lessen. Je ziet dat op elk vlak de overheid faalt als het op internet aankomt. Of dat nu ICT projecten zijn, hacks en virussen of dingen zoals dit.... Mensen die de leiding hebben weten vaak niet eens hoe twitter of facebook uberhaupt werken.quote:Op zondag 23 september 2012 00:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat je eigenlijk nodig hebt is een centrale lokatie waar een paar 100 ME'ers klaar zitten voor het geval dat
soort Quick Response Force maar dan van de politie, geef ze een paar grote bussen en een motor escorte en je hebt overal in nederland binnen anderhalf uur aanzienlijke versterkingen
die gast moeten ze oppakken!quote:Op zondag 23 september 2012 00:11 schreef Prospera het volgende:
[..]
Er is een moment van de opnames van RTLNoord dat 1 gast zegt: KAPPEN op en rellen.
Hij doet zijn rode kap op en de menigte volgde.
Het valt me op dat het voornamelijk "jongetjes" zijn die alles goed zitten te praten hierquote:Op zondag 23 september 2012 00:11 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Met die agent, `ik val op mensen in uniform´
Daar gaan nog jaren overheen voordat er een fatsoenlijke eenheid is.quote:Op zondag 23 september 2012 00:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Daarnaast moet de overheid eens gaan investeren in serieuze 'internet forces' of op z'n minst lessen. Je ziet dat op elk vlak de overheid faalt als het op internet aankomt. Of dat nu ICT projecten zijn, hacks en virussen of dingen zoals dit.... Mensen die de leiding hebben weten vaak niet eens hoe twitter of facebook uberhaupt werken.
ik zie helemaal niemand iets goedpraten hierquote:Op zondag 23 september 2012 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het valt me op dat het voornamelijk "jongetjes" zijn die alles goed zitten te praten hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |