mijn reactie was sarcastisch... aangezien ik zelf ook vind dat ze gisteren al harder gepakt mochten worden..quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Niks geen grote jongen. Geenstijl heeft hem met naam en foto op internet gezet; Raoul probeert er tussen uit te komen, dat hij een toevallige voorbijkomer was, die per ongeluk de boel plunderde omdat natuurlijk iedereen het deed.
De jongen werkt bij zijn ouders in een jachthaven in Sneek.
Raoul werd gePind en zit er nu onderuit te kruipen.
Ons dorp is zwaar beschadigd en zo'n huppellul kan daar niet mee wegkomen
Oh, jij gelooft ook in die fabeltjes dat het allemaal georganiseerd was van tevoren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:55 schreef Lagrinta het volgende:
Leuk dat allerlei pubers zich nu melden bij de politie. Maar dat is natuurlijk niet het echte tuig he. En het echte tuig is ook niet actief op facebook.
Er was geen feestje, of een organisatie .quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien dat ze IP-adressen ofzo kunnen achterhalen.
Een feestje zonder "faciliteiten" organiseren is onverantwoord.
Ik heb geen facebook....quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:55 schreef Lagrinta het volgende:
Leuk dat allerlei pubers zich nu melden bij de politie. Maar dat is natuurlijk niet het echte tuig he. En het echte tuig is ook niet actief op facebook.
Zo'n iemand als Raoul die meehelpt te plunderen ("alleen oppakken wat al op de grond ligt") vind ik anders ook wel behoorlijke tuig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:55 schreef Lagrinta het volgende:
geloof ik nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, toen waren ze nog niet dronken/high genoeg om te durven slopen.. Het was saai, maar gelukkig waren drank en drugs, dus toen werd het minder saai.. En toen ze eindelijk een flinke load binnen hadden was het wel geinig om te gaan slopen.. LOL, man
Mogelijk psychopaatquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:56 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook....
Ben ik nu echt tuig...?
Ja, want als het op de grond geooid is door andere plunderaars mag je het gewoon meenemen toch???quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zo'n iemand als Raoul die meehelpt te plunderen ("alleen oppakken wat al op de grond ligt") vind ik anders ook wel behoorlijke tuig.
En de gemeente moet voor alle geplande feestjes er eentje maken?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom zou een feest 'georganiseerd' moeten zijn om het een feest te kunnen noemen. Misschien was er wel geen feest, maar maakte die mensen er een feest van en dus... was er een feest
En als de deur toch al open is mag je gewoon naar binnen lopen. Groningse logica.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, want als het op de grond geooid is door andere plunderaars mag je het gewoon meenemen toch???![]()
Die gast spoort idd niet..
de gemeente had er veel sneller een einde aan moeten makenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
En de gemeente moet voor alle geplande feestjes er eentje maken?
Faal.
Oh... Nee dan is het goed...quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mogelijk psychopaat
Mensen zonder Facebook wellicht psychopaat
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:47 schreef sp3c het volgende:
laten we het erop houden dat er veel mensen op straat stonden te feesten zonder feest
Nieuwe UI?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mogelijk psychopaat
Mensen zonder Facebook wellicht psychopaat
Als ze uitgaan van 300 man en er komt 3k dan zijn ze er nooit voorbereid op geweest.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
de gemeente had er veel sneller een einde aan moeten maken
Held Ricardo?quote:Op zondag 23 september 2012 00:00 schreef Wokkel het volgende:
Hier trouwens een foto van de crew van Held Ricardo, met zijn livestream.
Ze hadden toch wel serieuze apparatuur bij zich.
[ afbeelding ]
Ja, want als het al op de vloer lag dan is het uiteraard geen plunderen meerquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:56 schreef MrBadGuy het volgende:
Zo'n iemand als Raoul die meehelpt te plunderen ("alleen oppakken wat al op de grond ligt") vind ik anders ook wel behoorlijke tuig.
nee dat is wel duidelijk maar als er dan al 600 man staat ipv de geschatte 300 dan word het tijd om hulplijnen in te schakelen en iig alvast een beginnetje te makenquote:Op zondag 23 september 2012 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ze uitgaan van 300 man en er komt 3k dan zijn ze er nooit voorbereid op geweest.
En als de deur al opengebroken is mag je gewoon naar binnen toch?quote:Op zondag 23 september 2012 00:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, want als het al op de vloer lag dan is het uiteraard geen plunderen meer
En als iemand de ramen heeft ingegooid, dan mag je ook gewoon naar binnenquote:Op zondag 23 september 2012 00:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, want als het al op de vloer lag dan is het uiteraard geen plunderen meer
vermakelijke tv iddquote:Op zondag 23 september 2012 00:02 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Die presentator heet toch Ricardo? Ik heb goed kunnen lachen om zijn stijl
Ik vin hem geen held, maar soit..quote:Op zondag 23 september 2012 00:02 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Die presentator heet toch Ricardo? Ik heb goed kunnen lachen om zijn stijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |