Idd ze zaten niet in een kring in de woonkamer en praatte niet over de nieuwe auto...quote:
GEEN feest dus, maar ach, daar kwamen ze ook niet voor. Ze kwamen maar voor 1 ding en dat is: rellen.quote:
Soms zijn we het wel eens eensquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
GEEN feest dus, maar ach, daar kwamen ze ook niet voor. Ze kwamen maar voor 1 ding en dat is: rellen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Door wie is dit "feest" dan georganiseerd? Misschien kunnen die lui voor de rechter gesleept worden.
Het was alles behalve georganiseerd. Er zat geen structuur in de rellen zoals je bij hooligans vaak ziet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:43 schreef Wokkel het volgende:
Het grote indekken is al begonnen, de gemeente spreekt over 'georganiseerde relschoppers'.
die facebook knarren natuurlijk maar die accounts waren schijnbaar fake dus zie die maar is op te sporenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Door wie is dit "feest" dan georganiseerd? Misschien kunnen die lui voor de rechter gesleept worden.
Is het inderdaad ook niet, zullen best tussen hebben gezeten maar grotendeels stoer doen en meeloop gedrag.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:43 schreef Wokkel het volgende:
Het grote indekken is al begonnen, de gemeente spreekt over 'georganiseerde relschoppers'.
Als dat zo was dan:
1. Was dat allang opgemerkt door de recherche, dat soort mensen wordt namelijk continu in de gaten gehouden.
2. Liepen de mensen niet herkenbaar door het beeld met zaken te gooien.
De camera's vd politie hingen donderdag al in de bomen in de stationsstraat...quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:43 schreef Wokkel het volgende:
Als dat zo was dan:
1. Was dat allang opgemerkt door de recherche, dat soort mensen wordt namelijk continu in de gaten gehouden.
Nu iig heel duidelijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Soms zijn we het wel eens eens
Eerder vandaag werd er al over FC Groningen supporters gesproken die het allemaal georganiseerd hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:43 schreef Wokkel het volgende:
Als dat zo was dan:
Exact. De burgemeester denkt echter zijn straatje schoon te kunnen vegen door te doen alsof er een ongrijpbare vijand achter zat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:44 schreef Devv het volgende:
[..]
Het was alles behalve georganiseerd. Er zat geen structuur in de rellen zoals je bij hooligans vaak ziet.
http://www.bnr.nl/meernie(...)e-na-rellen-in-harenquote:De gemeente heeft de situatie volgens burgemeester Bats niet onderschat. "We hebben ons voorbereid op het ergste scenario'', zei hij op RTV Noord. Hij verwees naar het grote aantal agenten op straat. "Wat we niet hadden verwacht was dat er zo'n georganiseerde harde kern van relschoppers zou komen.''
Sommige mensen zien rellen ook als een "feestje"quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
GEEN feest dus, maar ach, daar kwamen ze ook niet voor. Ze kwamen maar voor 1 ding en dat is: rellen.
Misschien dat ze IP-adressen ofzo kunnen achterhalen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
die facebook knarren natuurlijk maar die accounts waren schijnbaar fake dus zie die maar is op te sporen
mogen van mij voor de rechter verschijnen ja
Als er georganiseerde relschoppers zouden komen dan was de politie daar zeker van op de hoogte. Dan zou je ook niet duizenden mensen ongecontroleerd je dorpje in laten lopen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:44 schreef Snowballed het volgende:
[..]
De camera's vd politie hingen donderdag al in de bomen in de stationsstraat...
Stonden ze te feesten of te zuipen (en sommigen drugs te gebruiken) terwijl ze naar "niks" keken?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:47 schreef sp3c het volgende:
laten we het erop houden dat er veel mensen op straat stonden te feesten zonder feest
het was GEEN feest!quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien dat ze IP-adressen ofzo kunnen achterhalen.
Een feestje zonder "faciliteiten" organiseren is onverantwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Waarom zou een feest 'georganiseerd' moeten zijn om het een feest te kunnen noemen. Misschien was er wel geen feest, maar maakte die mensen er een feest van en dus... was er een feestquote:
Lijkt me een mooie conclusiequote:Op zaterdag 22 september 2012 23:47 schreef sp3c het volgende:
laten we het erop houden dat er veel mensen op straat stonden te feesten zonder feest
het leek op een feestjequote:Op zaterdag 22 september 2012 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stonden ze te feesten of te zuipen (en sommigen drugs te gebruiken) terwijl ze naar "niks" keken?
Geen feest.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Sommige mensen zien rellen ook als een "feestje"
Dus was er nou WEL of GEEN feest..??
Zeker walgelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:47 schreef Flow3r het volgende:
Een 85 jarige man kreeg een steen tegen zijn hoofd en brak zijn kaak![]()
walgelijk
Het is maar wat je een feest vind..quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom zou een feest 'georganiseerd' moeten zijn om het een feest te kunnen noemen. Misschien was er wel geen feest, maar maakte die mensen er een feest van en dus... was er een feest
Klinkt als het betere verjaardagsfeestje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zuipen en gebruiken terwijl je naar "niks" kijkt
Nou, niet wat ik onder "feestje"schaar hoor.. En het was iig geen georganiseerd "feest"quote:
Nee, dat is marteling.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:51 schreef Specularium het volgende:
Kringverjaardagen zijn ook geen feestje.
dat was later, tussen een uur of 4 en een uur of 9 gebeurde er weinigquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is maar wat je een feest vind..
Zuipen en gebruiken terwijl je naar "niks" kijkt en uit verveling en onder invloed maar de hele buurt/het hele dorp gaan slopen "want dan gebeurt er tenminste wat en het is zo leuk de politie uit te dagen"![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Klinkt als het betere verjaardagsfeestje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Niks geen grote jongen. Geenstijl heeft hem met naam en foto op internet gezet; Raoul probeert er tussen uit te komen, dat hij een toevallige voorbijkomer was, die per ongeluk de boel plunderde omdat natuurlijk iedereen het deed.quote:
Nee, toen waren ze nog niet dronken/high genoeg om te durven slopen.. Het was saai, maar gelukkig waren drank en drugs, dus toen werd het minder saai.. En toen ze eindelijk een flinke load binnen hadden was het wel geinig om te gaan slopen.. LOL, manquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat was later, tussen een uur of 4 en een uur of 9 gebeurde er weinig
een hoop hipsters die elkaar stonden te filmen omdat ze erbij waren
southpark's Butters werd op 11 september geborenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:53 schreef Snowballed het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoe je een verjaardag nog erger zou kunnen verstieren....
mijn reactie was sarcastisch... aangezien ik zelf ook vind dat ze gisteren al harder gepakt mochten worden..quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Niks geen grote jongen. Geenstijl heeft hem met naam en foto op internet gezet; Raoul probeert er tussen uit te komen, dat hij een toevallige voorbijkomer was, die per ongeluk de boel plunderde omdat natuurlijk iedereen het deed.
De jongen werkt bij zijn ouders in een jachthaven in Sneek.
Raoul werd gePind en zit er nu onderuit te kruipen.
Ons dorp is zwaar beschadigd en zo'n huppellul kan daar niet mee wegkomen
Oh, jij gelooft ook in die fabeltjes dat het allemaal georganiseerd was van tevoren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:55 schreef Lagrinta het volgende:
Leuk dat allerlei pubers zich nu melden bij de politie. Maar dat is natuurlijk niet het echte tuig he. En het echte tuig is ook niet actief op facebook.
Er was geen feestje, of een organisatie .quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien dat ze IP-adressen ofzo kunnen achterhalen.
Een feestje zonder "faciliteiten" organiseren is onverantwoord.
Ik heb geen facebook....quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:55 schreef Lagrinta het volgende:
Leuk dat allerlei pubers zich nu melden bij de politie. Maar dat is natuurlijk niet het echte tuig he. En het echte tuig is ook niet actief op facebook.
Zo'n iemand als Raoul die meehelpt te plunderen ("alleen oppakken wat al op de grond ligt") vind ik anders ook wel behoorlijke tuig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:55 schreef Lagrinta het volgende:
geloof ik nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, toen waren ze nog niet dronken/high genoeg om te durven slopen.. Het was saai, maar gelukkig waren drank en drugs, dus toen werd het minder saai.. En toen ze eindelijk een flinke load binnen hadden was het wel geinig om te gaan slopen.. LOL, man
Mogelijk psychopaatquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:56 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook....
Ben ik nu echt tuig...?
Ja, want als het op de grond geooid is door andere plunderaars mag je het gewoon meenemen toch???quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zo'n iemand als Raoul die meehelpt te plunderen ("alleen oppakken wat al op de grond ligt") vind ik anders ook wel behoorlijke tuig.
En de gemeente moet voor alle geplande feestjes er eentje maken?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom zou een feest 'georganiseerd' moeten zijn om het een feest te kunnen noemen. Misschien was er wel geen feest, maar maakte die mensen er een feest van en dus... was er een feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |