Nee dan word het moord......quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:20 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Gast, jou huis zal waarschijnlijk ook wel verzekerd zijn. Maar dan ga ik nog niet vragen aan een stel 15/16/17 jarige jochies om jou huis in de fik steken (als ik weet dat jullie er niet zijn), omdat je dan toch alles wel vergoed gaat krijgen.
Dan is, en blijft het gewoon weg brandstichting. En kom jij er zeer waarschijnlijk slechter uit, zij het materieel, zij het in de premie.
Dat tuig zal gaan betalen, volkomen terechtquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:20 schreef cool15 het volgende:
[..]
we betalen belasting. de overheid zal wel een deel vergoeden
er was wel een feestquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
w /e
Als je een paar uur rijdt voor een feest wat er niet gaat zijn ben je gewoon niet goed bij je hoofd.
Hoop er ook op dat er zoveel mogelijk jochies/vrouwtjes aansprakelijk gesteld gaan worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:20 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij keert een verzekering niks uit als er mensen aansprakelijk gesteld kunnen worden.
Daarvoor betalen we geen belasting. We betalen geen belasting zodat alles gemaakt kan worden wat een stel mongolen gesloopt hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:20 schreef cool15 het volgende:
[..]
we betalen belasting. de overheid zal wel een deel vergoeden
Er was geen feest, er waren alleen een hoop mensen maar er was niets te doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
er was wel een feest
saai feest, hadden ze meer van verwacht gok ik, daarna gingen sommigen vechten
Wie gaf er een feest dan? Want overal is gezegd dat er niks zou zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
er was wel een feest
Ow inderdaad, het is verzekerd en we betalen belasting, geen probleem dusquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:22 schreef cool15 het volgende:
jullie vatten het duidelijk verkeerd op, met het is toch verzekert bedoel ik de schade, het zijn geloof ik vooral winkels en geen huizen die zijn geplundert
Nee hoor, jij snapt er gewoon geen hol van.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:22 schreef cool15 het volgende:
jullie vatten het duidelijk verkeerd op, met het is toch verzekert bedoel ik de schade, het zijn geloof ik vooral winkels en geen huizen die zijn geplundert
Juistquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent al een mongool als je uberhaupt heengaat.
toch wel want een heleboel mongolen slopen dingen en dat moet toch gerepareerd wordenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:22 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Hoop er ook op dat er zoveel mogelijk jochies/vrouwtjes aansprakelijk gesteld gaan worden.
[..]
Daarvoor betalen we geen belasting. We betalen geen belasting zodat alles gemaakt kan worden wat een stel mongolen gesloopt hebben
Had die livestream ff gezien van die ricardo, tot die op zwart ging, was idd vrij saai allemaalquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
er was wel een feest
En daarvoor heb je? Juist die mongolen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:23 schreef cool15 het volgende:
[..]
toch wel want een heleboel mongolen slopen dingen en dat moet toch gerepareerd worden
Ja en? Winkels mogen dus gewoon geplunderd worden? Je vergeet voor het gemak dat door deze idioten premies stijgen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:22 schreef cool15 het volgende:
enrich mequote:Op zaterdag 22 september 2012 23:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee hoor, jij snapt er gewoon geen hol van.
Het is iets met oorzaak en gevolg omdraaien, maar ik ben bang dat uitleg niet aan jou is besteed.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:23 schreef cool15 het volgende:
[..]
toch wel want een heleboel mongolen slopen dingen en dat moet toch gerepareerd worden
Je zal je kind maar live op tv zien.....quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:22 schreef Messina het volgende:
Ik weet niet of het al voorbij gekomen was, maar hiero:
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_melden_zich__.html
Begeleid door ouders. Hulde, het kan dus toch.
Zou hem/haar persoonlijk aan z'n haren daarheen slepen. Politiebureau dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:24 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je zal je kind maar live op tv zien.....
Doet dat nou zeer, die oogkleppen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:10 schreef cool15 het volgende:
[..]
dat waren slechts een paar kutmensen, de rest wou gewoon feesten,
[..]
jong,dom en dronken is een vrij goed excuus voor dit soort dingen, ik zie alleen materieele schade en die man.
[..]
Ovide Boes en Dommel na die tijd waren veel leuker....quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:23 schreef Darklight het volgende:
[..]
Had die livestream ff gezien van die ricardo, tot die op zwart ging, was idd vrij saai allemaal
Hoeft niet gelijk met scherp door het hoofdquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:25 schreef sonnyspek het volgende:
Al die mensen die zeggen dat ze moeten schieten...Ik ben het er wel mee eens dat ze veel harder moeten optreden. Maar hoe kan je nou gaan schieten? Daar lopen ook mensen die niks doen en wanneer moet je schieten? Op het begin? Of pas als het escaleert?
Vragen...Vragen.
Gewoon niet, we zijn hier geen bananenrepubliek.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:25 schreef sonnyspek het volgende:
Al die mensen die zeggen dat ze moeten schieten...Ik ben het er wel mee eens dat ze veel harder moeten optreden. Maar hoe kan je nou gaan schieten? Daar lopen ook mensen die niks doen en wanneer moet je schieten? Op het begin? Of pas als het escaleert?
Vragen...Vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |