dat waren slechts een paar kutmensen, de rest wou gewoon feesten,quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De ME voert pas charges uit NADAT dingen uit de hand zijn gelopen..
jong,dom en dronken is een vrij goed excuus voor dit soort dingen, ik zie alleen materieele schade en die man.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou eens op met dat achterlijke goedpraten zeg..
Maar goed, iets doms gedaan, is op de blaren zitten toch? Of is "jong, dom en dronken" een alles weer goed makend excuus voor jou??
hoe bedoel je moraal? bij moraal denk ik de drang om iets te doen en de laatste keer dat ik checkte had ik een IQ van 126. ik praat trouwens alleen goed wat de kudde mensen doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toont alleen maar aan dat je een beperkt aantal hersencellen hebt een een rotte moraal als je het mij vraagt..
Echt bizar dat mensen zo kunnen denken
Omdat bij de demo;s waar ik dan aan denk de charges uit het niets kwamen, er was geen geweld aan vooraf gegaan, vergunningen waren op orde, het ging om idealen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:01 schreef cool15 het volgende:
[..]
hoe anders, genoeg mensen worden aangevallen die geen shit zaten te slopen, een aanval hoeft niet perse geweldadig te zijn een charge zie ik als een aanval
Je idealen misbruiken om lekker te rellen met de ME. Leer mij dat vieze langharige tuig kennen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat bij de demo;s waar ik dan aan denk de charges uit het niets kwamen, er was geen geweld aan vooraf gegaan, vergunningen waren op orde, het ging om idealen.
Idealen.. Niet zuipen en slopen.
Zie je het verschil?
Owh, "alleen materiële schade en die man".. Nee, dan is het goed hoor...quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:10 schreef cool15 het volgende:
[..]
dat waren slechts een paar kutmensen, de rest wou gewoon feesten,
[..]
jong,dom en dronken is een vrij goed excuus voor dit soort dingen, ik zie alleen materieele schade en die man.
nee je bent een mongool als je niet weggaat zodra je gesommeert word om te vertrekkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:11 schreef S95Sedan het volgende:
Er is geen excuus, je bent gewoon een mongool als je daarheen gaat.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toont alleen maar aan dat je een beperkt aantal hersencellen hebt een een rotte moraal als je het mij vraagt..
Echt bizar dat mensen zo kunnen denken
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Je idealen misbruiken om lekker te rellen met de ME. Leer mij dat vieze langharige tuig kennen.
Je bent al een mongool als je uberhaupt heengaat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee je bent een mongool als je niet weggaat zodra je gesommeert word om te vertrekken
tot die tijd zag het er gewoon uit als een gezellig, ietwat saai straatfeestje
nee hoor. Ook bij dat soort obscure demo's is er gewoon sprake van georganiseerd geweld. Moeten ze vooral zelf weten, maar hou je idealen erbuiten.quote:
neuhquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent al een mongool als je uberhaupt heengaat.
w /equote:
het is toch allemaal verzekert, als zie ik degene die de man heeft mishandeld graag achter de tralies voor poging tot doodslag, verder zou ik graag een deel van de harde kern graag tot op een zekere hoogte gestraft zien wordenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, "alleen materiële schade en die man".. Nee, dan is het goed hoor...![]()
![]()
![]()
de "uitnodiging" was al ingetrokken...er was dus geen feestje. Wat mij betreft wordt iedere feestganger aansprakelijk voor de schade gesteld.quote:
Los daarvan is 'het is toch verzekerd' natuurlijk het meest beroerde excuus dat je kan verzinnen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vandalisme wordt vaak niet vergoed.
Klopt, dat is idd een bizar argumentquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Los daarvan is 'het is toch verzekerd' natuurlijk het meet beroerde excuus dat je kan verzinnen.
Gast, jou huis zal waarschijnlijk ook wel verzekerd zijn. Maar dan ga ik nog niet vragen aan een stel 15/16/17 jarige jochies om jou huis in de fik steken (als ik weet dat jullie er niet zijn), omdat je dan toch alles wel vergoed gaat krijgen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:17 schreef cool15 het volgende:
[..]
het is toch allemaal verzekert, als zie ik degene die de man heeft mishandeld graag achter de tralies voor poging tot doodslag, verder zou ik graag een deel van de harde kern graag tot op een zekere hoogte gestraft zien worden
we betalen belasting. de overheid zal wel een deel vergoedenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vandalisme wordt vaak niet vergoed.
Ze hebben wel toegezegd zo goed mogelijk samen te werken, de verzekeraars, om te vergoeden en de schade bij de relschoppers te verhalen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:20 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij keert een verzekering niks uit als er mensen aansprakelijk gesteld kunnen worden.
Ik hoop dat mijn zuur verdiende belastingcenten op een iets nuttigere manier worden gebruikt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:20 schreef cool15 het volgende:
[..]
we betalen belasting. de overheid zal wel een deel vergoeden
Hoe simpel ben je?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:20 schreef cool15 het volgende:
[..]
we betalen belasting. de overheid zal wel een deel vergoeden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |