Ach, maak je ook eens wat mee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:32 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik woon op kamers in Groningen in een zijstraatje aan de grote weg richting Haren. Ik wou gister avond naar moeder toe met de trein. Eerst kon ik die straat niet oversteken omdat er allemaal blank paupervolk met flesjes bier door rood aan het lopen (4km) en fietsen was. Vervolgens in de nog bijna lege intercity richting Schiphol... Stroomde langzaam vol met Schultenbräu volk. Stoppen we in Haren terwijl op nu.nl al te lezen was over rellen en ME charges. Echt wtf. Er werden ook nog wat mensen naar binnen gedragen door de politie en op een stoel gezet. Leuk dat zowel de politie als de ns hun problemen bij de ander proberen te droppen!
Feestje was geannuleerd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
er was WEL feest
ik heb het zelfs zitten kijken via de stream, leek me geen bal aan
ja want de crc teams van de krijgsmacht beginnen wel direct met rubberen kogels op kinderen te schietenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:32 schreef S95Sedan het volgende:
Ze hadden gewoon wat mariniers daar neer moeten zetten en met rubberen kogels moeten schieten. Nu krijg je straks weer gezeik omdat er te soft mee om is gegaan door de ME.
Dat dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:33 schreef Darklight het volgende:
[..]
Als iemand een stoeptegel naar je hoofd gooit, noem maar iets
Bullshit, totdat de sfeer omsloeg was er gewoon een soort groot straatfeest gaande met veel alcohol en muziek. Hoe wil je het dan noemen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er was GEEN feest, er waren een stel idioten die naar "niks"kwamen kijken en er waren relschoppers..
Ga je dan op hem schieten met de kans een omstander te raken?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:33 schreef Darklight het volgende:
[..]
Als iemand een stoeptegel naar je hoofd gooit, noem maar iets
Waar zie je mij dat zeggen, maar als je ME politie of wie dan ook met vanalles bekogeld verdien je dat gewoon.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja want de crc teams van de krijgsmacht beginnen wel direct met rubberen kogels op kinderen te schieten
Hoe wil je het dan noemen???quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Bullshit, totdat de sfeer omsloeg was er gewoon een soort groot straatfeest gaande met veel alcohol en muziek. Hoe wil je het dan noemen?
Er was GEEN feestquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:35 schreef sp3c het volgende:
er was gewoon feest, zelfs de burgemeester noemde het een feest tot de sfeer omsloeg
dat suggereerde je door de mariniers erbij te halen alsof die wel direct beginnen te knallenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar zie je mij dat zeggen, maar als je ME politie of wie dan ook met vanalles bekogelt verdien je dat gewoon.
Ja, dat was inderdaad erg handig van ze.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er is gvd zeer duidelijk gecommuniceerd dat er GEEN feest was..
er was SPEKTACULAIR feestquote:
Als zelfs de burgemeester het zo noemt, wie de fuck ben jij dan?quote:
Wat je maar een feest noemt.. Gladiool..quote:
Daar gaat het niet om, alleen het staan van die gasten (mariniers) heeft al iets meer overhand/maakt iets meer indruk dan een paar ME-ers.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:36 schreef Devv het volgende:
Mensen die denken dat je op een menigte kan gaan schieten zonder onschuldige mensen te raken_!
Er is onduidelijk gedaan over het wel of niet houden van een feest, daarna wel een terrein beschikbaar stellen terwijl er niets is, is ook nogal vaag gedoe...quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan noemen???
Er is gvd zeer duidelijk gecommuniceerd dat er GEEN feest was.. Dat er een stel nieuweschierige idioten en relschoppers op af komen met een overloed aan drank en drugs maakt het echt GEEN feest.. En dat het dat idd niet was is wel duidelijk nu he??
aawwwwwquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat je maar een feest noemt.. Gladiool..
zien er exact hetzelfde uit in hun riot gearquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, alleen het staan van die gasten (mariniers) heeft al iets meer overhand/maakt iets meer indruk dan een paar ME-ers.
Waar is de "ja/nee maar" optie..?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:38 schreef Devv het volgende:
Poll: Was er een feest?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ME heeft geen geladen wapens hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
zien er exact hetzelfde uit in hun riot gear
alleen dan met groene broeken
Ik zou zeggen: vraag het hem nog eensquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Als zelfs de burgemeester het zo noemt, wie de fuck ben jij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |