we betalen belasting. de overheid zal wel een deel vergoedenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vandalisme wordt vaak niet vergoed.
Ze hebben wel toegezegd zo goed mogelijk samen te werken, de verzekeraars, om te vergoeden en de schade bij de relschoppers te verhalen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:20 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij keert een verzekering niks uit als er mensen aansprakelijk gesteld kunnen worden.
Ik hoop dat mijn zuur verdiende belastingcenten op een iets nuttigere manier worden gebruikt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:20 schreef cool15 het volgende:
[..]
we betalen belasting. de overheid zal wel een deel vergoeden
Hoe simpel ben je?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:20 schreef cool15 het volgende:
[..]
Nee dan word het moord......quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:20 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Gast, jou huis zal waarschijnlijk ook wel verzekerd zijn. Maar dan ga ik nog niet vragen aan een stel 15/16/17 jarige jochies om jou huis in de fik steken (als ik weet dat jullie er niet zijn), omdat je dan toch alles wel vergoed gaat krijgen.
Dan is, en blijft het gewoon weg brandstichting. En kom jij er zeer waarschijnlijk slechter uit, zij het materieel, zij het in de premie.
Dat tuig zal gaan betalen, volkomen terechtquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:20 schreef cool15 het volgende:
[..]
er was wel een feestquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
w /e
Als je een paar uur rijdt voor een feest wat er niet gaat zijn ben je gewoon niet goed bij je hoofd.
Hoop er ook op dat er zoveel mogelijk jochies/vrouwtjes aansprakelijk gesteld gaan worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:20 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij keert een verzekering niks uit als er mensen aansprakelijk gesteld kunnen worden.
Daarvoor betalen we geen belasting. We betalen geen belasting zodat alles gemaakt kan worden wat een stel mongolen gesloopt hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:20 schreef cool15 het volgende:
[..]
Er was geen feest, er waren alleen een hoop mensen maar er was niets te doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
er was wel een feest
saai feest, hadden ze meer van verwacht gok ik, daarna gingen sommigen vechten
Wie gaf er een feest dan? Want overal is gezegd dat er niks zou zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
er was wel een feest
Ow inderdaad, het is verzekerd en we betalen belasting, geen probleem dusquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:22 schreef cool15 het volgende:
jullie vatten het duidelijk verkeerd op, met het is toch verzekert bedoel ik de schade, het zijn geloof ik vooral winkels en geen huizen die zijn geplundert
Nee hoor, jij snapt er gewoon geen hol van.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:22 schreef cool15 het volgende:
jullie vatten het duidelijk verkeerd op, met het is toch verzekert bedoel ik de schade, het zijn geloof ik vooral winkels en geen huizen die zijn geplundert
Juistquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent al een mongool als je uberhaupt heengaat.
toch wel want een heleboel mongolen slopen dingen en dat moet toch gerepareerd wordenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:22 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Hoop er ook op dat er zoveel mogelijk jochies/vrouwtjes aansprakelijk gesteld gaan worden.
[..]
Daarvoor betalen we geen belasting. We betalen geen belasting zodat alles gemaakt kan worden wat een stel mongolen gesloopt hebben
Had die livestream ff gezien van die ricardo, tot die op zwart ging, was idd vrij saai allemaalquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
er was wel een feest
En daarvoor heb je? Juist die mongolen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:23 schreef cool15 het volgende:
[..]
toch wel want een heleboel mongolen slopen dingen en dat moet toch gerepareerd worden
Ja en? Winkels mogen dus gewoon geplunderd worden? Je vergeet voor het gemak dat door deze idioten premies stijgen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:22 schreef cool15 het volgende:
enrich mequote:Op zaterdag 22 september 2012 23:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee hoor, jij snapt er gewoon geen hol van.
Het is iets met oorzaak en gevolg omdraaien, maar ik ben bang dat uitleg niet aan jou is besteed.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:23 schreef cool15 het volgende:
[..]
toch wel want een heleboel mongolen slopen dingen en dat moet toch gerepareerd worden
Je zal je kind maar live op tv zien.....quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:22 schreef Messina het volgende:
Ik weet niet of het al voorbij gekomen was, maar hiero:
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_melden_zich__.html
Begeleid door ouders. Hulde, het kan dus toch.
Zou hem/haar persoonlijk aan z'n haren daarheen slepen. Politiebureau dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:24 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je zal je kind maar live op tv zien.....
Doet dat nou zeer, die oogkleppen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:10 schreef cool15 het volgende:
[..]
dat waren slechts een paar kutmensen, de rest wou gewoon feesten,
[..]
jong,dom en dronken is een vrij goed excuus voor dit soort dingen, ik zie alleen materieele schade en die man.
[..]
Ovide Boes en Dommel na die tijd waren veel leuker....quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:23 schreef Darklight het volgende:
[..]
Had die livestream ff gezien van die ricardo, tot die op zwart ging, was idd vrij saai allemaal
Hoeft niet gelijk met scherp door het hoofdquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:25 schreef sonnyspek het volgende:
Al die mensen die zeggen dat ze moeten schieten...Ik ben het er wel mee eens dat ze veel harder moeten optreden. Maar hoe kan je nou gaan schieten? Daar lopen ook mensen die niks doen en wanneer moet je schieten? Op het begin? Of pas als het escaleert?
Vragen...Vragen.
Gewoon niet, we zijn hier geen bananenrepubliek.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:25 schreef sonnyspek het volgende:
Al die mensen die zeggen dat ze moeten schieten...Ik ben het er wel mee eens dat ze veel harder moeten optreden. Maar hoe kan je nou gaan schieten? Daar lopen ook mensen die niks doen en wanneer moet je schieten? Op het begin? Of pas als het escaleert?
Vragen...Vragen.
Dat soort mensen kunnen niet rationeel nadenken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:25 schreef sonnyspek het volgende:
Al die mensen die zeggen dat ze moeten schieten...
maakt jou dat wat uit op vrijdagavond?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie gaf er een feest dan? Want overal is gezegd dat er niks zou zijn.
Alleen bij de rellers dan toch? Niet bij de toeschouwers?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:26 schreef Darklight het volgende:
[..]
Hoeft niet gelijk met scherp door het hoofd
Eerst een rubberen kogel in het maagje
Volgens mij zei hier (laatste uur) ook niemand dat er geschoten moest worden? Het ging alleen over veel harder optreden en aanpakken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:25 schreef sonnyspek het volgende:
Vragen...Vragen.
"het is toch allemaal verzekertd"quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:17 schreef cool15 het volgende:
[..]
het is toch allemaal verzekert, als zie ik degene die de man heeft mishandeld graag achter de tralies voor poging tot doodslag, verder zou ik graag een deel van de harde kern graag tot op een zekere hoogte gestraft zien worden
Prem zei dat nog, en gister ook veel! Misschien was het ook een beetje vanwege het moment...quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:27 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Volgens mij zei hier (laatste uur) ook niemand dat er geschoten moest worden? Het ging alleen over veel harder optreden en aanpakken.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:20 schreef cool15 het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste kant geloof ik..quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:21 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee dan word het moord......
Mensen die dat roepen zijn veelal de Henk en Ingrid's van deze wereld.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:28 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Prem zei dat nog, en gister ook veel! Misschien was het ook een beetje vanwege het moment...
Er was GEEN feest..quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
er was wel een feest
Ja, maar op wie en wanneer?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:26 schreef Darklight het volgende:
[..]
Hoeft niet gelijk met scherp door het hoofd
Eerst een rubberen kogel in het maagje
DAT MAAKT NIKS UIT LAMLUL!!quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:22 schreef cool15 het volgende:
Het zijn toch ook zwakzinnigen, niemand had daar wat te zoeken. Een beetje normaal persoon had daar gewoon niet eens heen gegaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
maakt jou dat wat uit op vrijdagavond?
men verwachtte iig dat er een feest was, dat is allicht een beetje een domme gedachte maar het is te simpel om er iedere keer maar van uit te gaan dat het zodra er iets misgaat wel om zwakzinnigen moet gaan omdat 'wij' normale mensen nooit iets fouts of doms doen
en nee dat is geen goedpraterij want ik hoor je al denken
ik ben meer van de harde lijn, het feest was verboden zet de ME in linie klaar op het station met een bordje 'welkom in Haren, betreden op eigen risico'
er was WEL feestquote:
Nooit in je opgekomen dat het slopen juist het ding is wat fout is??quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:23 schreef cool15 het volgende:
[..]
Van die mensen die denken dat belasting een soort magisch iets is wat van de overheid afkomt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:22 schreef MrBadGuy het volgende:
Ow inderdaad, het is verzekerd en we betalen belasting, geen probleem dus
als je het gewoon niet wil weten dan zijn het voor jouw zwakzinnigenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het zijn toch ook zwakzinnigen, niemand had daar wat te zoeken. Een beetje normaal persoon had daar gewoon niet eens heen gegaan.
die zijn niet met 5000 man uit 1 trein komen rollenquote:Ze hebben de mensen er niet voor gehad, 250 ME tegenover 3-5000 mensen begin je helemaal niks mee.
Als die situatie zich in mijn huis zou voordoen werd het moord...quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste kant geloof ik..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Als iemand een stoeptegel naar je hoofd gooit, noem maar ietsquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:30 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja, maar op wie en wanneer?
Lastige vragen.
Er was GEEN feest, er waren een stel idioten die naar "niks"kwamen kijken en er waren relschoppers..quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
er was WEL feest
ik heb het zelfs zitten kijken via de stream, leek me geen bal aan
Ach, maak je ook eens wat mee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:32 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik woon op kamers in Groningen in een zijstraatje aan de grote weg richting Haren. Ik wou gister avond naar moeder toe met de trein. Eerst kon ik die straat niet oversteken omdat er allemaal blank paupervolk met flesjes bier door rood aan het lopen (4km) en fietsen was. Vervolgens in de nog bijna lege intercity richting Schiphol... Stroomde langzaam vol met Schultenbräu volk. Stoppen we in Haren terwijl op nu.nl al te lezen was over rellen en ME charges. Echt wtf. Er werden ook nog wat mensen naar binnen gedragen door de politie en op een stoel gezet. Leuk dat zowel de politie als de ns hun problemen bij de ander proberen te droppen!
Feestje was geannuleerd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
er was WEL feest
ik heb het zelfs zitten kijken via de stream, leek me geen bal aan
ja want de crc teams van de krijgsmacht beginnen wel direct met rubberen kogels op kinderen te schietenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:32 schreef S95Sedan het volgende:
Ze hadden gewoon wat mariniers daar neer moeten zetten en met rubberen kogels moeten schieten. Nu krijg je straks weer gezeik omdat er te soft mee om is gegaan door de ME.
Dat dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:33 schreef Darklight het volgende:
[..]
Als iemand een stoeptegel naar je hoofd gooit, noem maar iets
Bullshit, totdat de sfeer omsloeg was er gewoon een soort groot straatfeest gaande met veel alcohol en muziek. Hoe wil je het dan noemen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er was GEEN feest, er waren een stel idioten die naar "niks"kwamen kijken en er waren relschoppers..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |