Ga je dan op hem schieten met de kans een omstander te raken?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:33 schreef Darklight het volgende:
[..]
Als iemand een stoeptegel naar je hoofd gooit, noem maar iets
Waar zie je mij dat zeggen, maar als je ME politie of wie dan ook met vanalles bekogeld verdien je dat gewoon.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja want de crc teams van de krijgsmacht beginnen wel direct met rubberen kogels op kinderen te schieten
Hoe wil je het dan noemen???quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Bullshit, totdat de sfeer omsloeg was er gewoon een soort groot straatfeest gaande met veel alcohol en muziek. Hoe wil je het dan noemen?
Er was GEEN feestquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:35 schreef sp3c het volgende:
er was gewoon feest, zelfs de burgemeester noemde het een feest tot de sfeer omsloeg
dat suggereerde je door de mariniers erbij te halen alsof die wel direct beginnen te knallenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar zie je mij dat zeggen, maar als je ME politie of wie dan ook met vanalles bekogelt verdien je dat gewoon.
Ja, dat was inderdaad erg handig van ze.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er is gvd zeer duidelijk gecommuniceerd dat er GEEN feest was..
er was SPEKTACULAIR feestquote:
Als zelfs de burgemeester het zo noemt, wie de fuck ben jij dan?quote:
Wat je maar een feest noemt.. Gladiool..quote:
Daar gaat het niet om, alleen het staan van die gasten (mariniers) heeft al iets meer overhand/maakt iets meer indruk dan een paar ME-ers.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:36 schreef Devv het volgende:
Mensen die denken dat je op een menigte kan gaan schieten zonder onschuldige mensen te raken_!
Er is onduidelijk gedaan over het wel of niet houden van een feest, daarna wel een terrein beschikbaar stellen terwijl er niets is, is ook nogal vaag gedoe...quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan noemen???
Er is gvd zeer duidelijk gecommuniceerd dat er GEEN feest was.. Dat er een stel nieuweschierige idioten en relschoppers op af komen met een overloed aan drank en drugs maakt het echt GEEN feest.. En dat het dat idd niet was is wel duidelijk nu he??
aawwwwwquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat je maar een feest noemt.. Gladiool..
zien er exact hetzelfde uit in hun riot gearquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, alleen het staan van die gasten (mariniers) heeft al iets meer overhand/maakt iets meer indruk dan een paar ME-ers.
Waar is de "ja/nee maar" optie..?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:38 schreef Devv het volgende:
Poll: Was er een feest?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ME heeft geen geladen wapens hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
zien er exact hetzelfde uit in hun riot gear
alleen dan met groene broeken
Ik zou zeggen: vraag het hem nog eensquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Als zelfs de burgemeester het zo noemt, wie de fuck ben jij dan?
mariniers in dit geval ook nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
ME heeft geen geladen wapens hoor.
Jij bent bevooroordeeld, want hij had maar wat graag dat alternatieve feest georganiseerd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Er is onduidelijk gedaan over het wel of niet houden van een feest, daarna wel een terrein beschikbaar stellen terwijl er niets is, is ook nogal vaag gedoe...
Drank, drugs en muziek. Klinkt als feest.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: vraag het hem nog eens![]()
En er was GEEN feest, want dat was gecancelled, Merthe was er niet (duidelijk vermeld ook).. En er was GEEN alternatief feest georganiseerd. Ook duidelijk gecommuniceerd.. Dat er een stel iodioten en later relschoppers in grote getale komen opdagen een een gemeente maakt nog niet dat er ineens een feest is..
Nep-pollquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:38 schreef Devv het volgende:
Poll: Was er een feest?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
En dit is dus het enige dat de gemeente fout heeft gedaan want er werd wel een alternatief geboden toen bleek dat het druk werd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En er was GEEN alternatief feest georganiseerd. Ook duidelijk gecommuniceerd..
Duidelijk gecommuniceerd..........quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: vraag het hem nog eens![]()
En er was GEEN feest, want dat was gecancelled, Merthe was er niet (duidelijk vermeld ook).. En er was GEEN alternatief feest georganiseerd. Ook duidelijk gecommuniceerd.. Dat er een stel iodioten en later relschoppers in grote getale komen opdagen een een gemeente maakt nog niet dat er ineens een feest is..
Klopt, er was GEEN feestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |