Samenvatting avond en nacht en volgende ochtend van 4:30 tot 11:30:twitter:Politie twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:05:43pls RT Foto's of filmpjes van #Haren #projectX? Upload ze op http://t.co/mj1Ic9Bp. Help ons relschoppers te herkennen. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pino112 op 22-09-2012 14:00:12 ]
Hartstikke mooi man, maar waarom zou je via ustream kijken als tv noord gewoon op hun eigen site een livestream heeft?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
Ik ben weer online
Tuurlijk. Aanpakken die handel. Daarnaast was het een moeilijke situatie. Die tikjes zijn nog kinderspel. Van mij hadden ze ook rubberen kogels mogen gebruiken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zeg ik, die mensen kicken erop.
Als ze niet bij de ME hadden gezeten hadden ze aan de andere kant gestaan. Vervelend volk.
Wel zonder beeldquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ben weer online
Nu 1 minderquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
100 mensen alweer
Die gast staat gewoon op en loopt weg. Dus zo hard is 'ie niet geslagen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:45 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tuurlijk. Aanpakken die handel. Daarnaast was het een moeilijke situatie. Die tikjes zijn nog kinderspel. Van mij hadden ze ook rubberen kogels mogen gebruiken.
Een Evenement openbaar maken vergt juist een klik extra, standaard staat het op Vriendenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:45 schreef Luxuria het volgende:
Wat voor vinkje is dat meisje nu dan eigenlijk vergeten?
En terecht. Dan nog zal het lang niet genoeg zijn om alle schade te verhalen op het schorum.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:45 schreef Flow3r het volgende:
Nou, daar gaat het vakantiegeld, uitkering, studietoelage etc van de meeste relschoppertjes
Zijn gewoon agenten. Ken zelf ook een agent die het vreselijk vind om zo nu en dan als MEer op te tredenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zeg ik, die mensen kicken erop.
Als ze niet bij de ME hadden gezeten hadden ze aan de andere kant gestaan. Vervelend volk.
omdat het geen losgeslagen tuig is, die stonden verderop ...quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nderingen_haren.html
Waarom slaan ze die chick op 1:38 niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Inderdaad. Ze raken hem niet al te hard.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:46 schreef Messina het volgende:
[..]
Die gast staat gewoon op en loopt weg. Dus zo hard is 'ie niet geslagen.
Sterker nog, vrienden van vriendenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een Evenement openbaar maken vergt juist een klik extra, standaard staat het op Vrienden
ik geen beeldquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb geen geluid op derpderpderp1111
dat hangt van je eigen instellingen af..quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een Evenement openbaar maken vergt juist een klik extra, standaard staat het op Vrienden
quote:@0maurice00 kom we gaan haren vernielen
quote:k, ben project x bel me
Opladen die handel..quote:ik was daar ik gooide stenen en flessen en vuuwerk, dan raken ze echt ge irriteerd enxo
Dit idd en 'Merthe bedankt'. Alsof zij dit georganiseerd heeft.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:49 schreef Nate-Diaz het volgende:
Waarom zingen die boeren altijd dat schijtliedje van waar is dat feestje hier is dat feestje?
Maak je geen zorgen. Het justitiele apparaat zal langzaam op gang komen en het merendeel oppakken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:50 schreef DeeCruise het volgende:
Wat een ezel: https://twitter.com/Denzel050
[..]
[..]
[..]
Opladen die handel..
Zeker, maar toch heb ik behoefte om een printscreen ervan te maken voor het geval dat hij het offline haalt..quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Het justitiele apparaat zal langzaam op gang komen en het merendeel oppakken.
Daar heb ik weinig vertrouwen in.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Het justitiele apparaat zal langzaam op gang komen en het merendeel oppakken.
Even getest. Zelfs als je bij 'Je standaardprivacy bepalen' kiest voor Openbaar, dan nog is standaard Vrienden geselecteerd als je een evenement aanmaaktquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat hangt van je eigen instellingen af..
voor hetzelfde had ze altijd alles op openbaar staan...
Dat lijkt mij een strak plan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:52 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zeker, maar toch heb ik behoefte om een printscreen ervan te maken voor het geval dat hij het offline haalt..
Bel em op anders:quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:50 schreef DeeCruise het volgende:
Wat een ezel: https://twitter.com/Denzel050
[..]
[..]
[..]
Opladen die handel..
Tja, dat is uiteraard persoonlijk. Ik heb er alle vertrouwen in dat ze het schorum gaan oppakken. Bewijs wordt nu zo veel mogelijk veiliggesteld. Daarna zullen ze opgespoord worden. No worries. Hoop alleen dat ze goed uitgekleed worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:52 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Daar heb ik weinig vertrouwen in.
Ik heb er ook al even een printscreen van gemaakt. Even kijken of ik hem op de een of andere manier naar de politie kan sturen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:52 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zeker, maar toch heb ik behoefte om een printscreen ervan te maken voor het geval dat hij het offline haalt..
Was die eerste film ook een hit? Komt op mij nogal als dertien in een dozijn tienerfilm over.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:53 schreef Devv het volgende:
Ze kunnen met al dat beeldmateriaal een Project X2 in elkaar sleutelen. Gewoon even dubben met wat goede muziek en je hebt een bioscoophit.
Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tja, dat is uiteraard persoonlijk. Ik heb er alle vertrouwen in dat ze het schorum gaan oppakken. Bewijs wordt nu zo veel mogelijk veiliggesteld. Daarna zullen ze opgespoord worden. No worries. Hoop alleen dat ze goed uitgekleed worden.
Zeker: http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-19684708quote:
Bij mij stond evenement wel op openbaar...quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Even getest. Zelfs als je bij 'Je standaardprivacy bepalen' kiest voor Openbaar, dan nog is standaard Vrienden geselecteerd als je een evenement aanmaakt
Zeker. De komende dagen zal er nog genoeg over na buiten worden gebracht.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:54 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Vooral Goose goon -denzel.
Nee geen hit, het is ook een kutfilmquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was die eerste film ook een hit? Komt op mij nogal als dertien in een dozijn tienerfilm over.
Ze hadden gewoon die menigte in die straat niet zo groot moeten laten worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:55 schreef Bombshell het volgende:
Het meerendeel zijn gewoon kinderen als ik die beelden zo zit te bekijken. De ME had gewoon keihard op moeten treden en de lange lat er keihard overheen moeten laten gaan. HWat een mietjes die ME zie ze alleen maar achteruit lopen
valt weinig schoon te maken, daarbij is er ook aangegeven dat het goede initiatief niet nodig is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:56 schreef Messina het volgende:
Ik hoor weinig over dat Project Clean X Haren. Die zijn daar nu bezig met schoonmaken.
Meisje zelf had de pagina al verwijderd, maar iemand anders heeft een nieuwe pagina gemaakt schijnt het.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Bij mij stond evenement wel op openbaar...
dus geen idee...
Ah, dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
valt weinig schoon te maken, daarbij is er ook aangegeven dat het goede initiatief niet nodig is.
Klopt. D'r is weinig gehoor aan gegeven. Die zullen de komende dagen wel zoet zijn met opruimen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:56 schreef Messina het volgende:
Ik hoor weinig over dat Project Clean X Haren. Die zijn daar nu bezig met schoonmaken.
Ik denk dat je na vanavond toch wel kunt vaststellen dat de film een hit was.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was die eerste film ook een hit? Komt op mij nogal als dertien in een dozijn tienerfilm over.
Dat is gewoon een scene uit Project X.quote:
Oh, dat is snel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Haren ligt er overigens al weer vrij netjes bij, op schade als kapotte ramen en dergelijke na. Blik, glas, fietsen, en andere troep is alweer behoorlijk goed opgeruimd gelukkig.
er is wel een groep heen, want er zijn planten aangeboden die geplant wordenquote:
Fiets nog gevonden?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Haren ligt er overigens al weer vrij netjes bij, op schade als kapotte ramen en dergelijke na. Blik, glas, fietsen, en andere troep is alweer behoorlijk goed opgeruimd gelukkig.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
er is wel een groep heen, want er zijn planten aangeboden die geplant worden
[ afbeelding ]
Opruimen kan heel snel gaan, zeker met grote vernielingen. Geen klein grut wat weg hoeft. Het herbouwen/herstellen zal nog wel een tijd duren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oh, dat is snel.Had verwacht dat die nog even bezig zouden zijn met opruimen.
Vooral glas wat schade heeft geleden, dat is ook vrij snel gerepareerd verwacht ik.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Opruimen kan heel snel gaan, zeker met grote vernielingen. Geen klein grut wat weg hoeft. Het herbouwen/herstellen zal nog wel een tijd duren.
Dat, maar ook voor nieuwsmensen, sites, eik iedereen die met social media te maken heeft.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:39 schreef Re het volgende:
Wat een apart experiment dit... voer voor veel wetenschappen
www.mertheverhuist.nlquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:00 schreef Caland het volgende:
Kan je trouwens al ergens wedden op hoeveel dagen het duurt dat die ouders van Merthe gaan verhuizen?
Ik denk dat ze daar prima zitten. Heb je die huizen gezien?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:00 schreef Caland het volgende:
Kan je trouwens al ergens wedden op hoeveel dagen het duurt dat die ouders van Merthe gaan verhuizen?
op geenstijl?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:01 schreef DeeCruise het volgende:
Zo is het wat duidelijker:
[ afbeelding ]
En nu even submitten die zooi..
Onzin. Er komen mensen op af die er op uit zijn en dan heb je een grote groep die dat allemaal wel lollig vindt en graag meedoet of het in ieder geval accepteert. Ze zeggen van Feyenoordsupporters ook altijd dat het een kleine groep is die het verpest voor de rest, maar die groep blijkt telkens behoorlijk groot terwijl de agressie vakbreed van de tribunes druipt en die paar die het zouden verpesten voor de rest nou niet bepaald in een sociaal isolement komen of zo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon die menigte in die straat niet zo groot moeten laten worden.
Ze weten dat er 's avonds duizenden mensen gaan komen, ze weten dat die vervelend worden als er geen fuck te doen is daar. Dat slaat dan altijd om van een leuk sfeertje naar agressie.
Nu iig met extra doorluchtingquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:01 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar prima zitten. Heb je die huizen gezien?
Je zal je kind maar herkennenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat, maar ook voor nieuwsmensen, sites, eik iedereen die met social media te maken heeft.
De day after is ook enorm interessant. De beelden, jeugd die hun maten herkent en aangeeft met naam en toenaam.
Ik denk niet dat dat meisje daar nog normaal over straat kan. Beter verhuizen ze ergens naar een boerendorp in de middle of nowhere wat niemand kent.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:01 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar prima zitten. Heb je die huizen gezien?
Als je de beelden bekijkt,quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Opruimen kan heel snel gaan, zeker met grote vernielingen. Geen klein grut wat weg hoeft. Het herbouwen/herstellen zal nog wel een tijd duren.
Dat is heel snel gegaan. Het grootschalige herstellen kan waarschijnlijk op zijn vroegst pas maandag gebeuren. De meeste mensen hebben weekend. Wie had deze grootschalige chaos zien aankomen? Zelfs internationale media staan perplex dat een rustige, slaperige plaatsje zo geconfronteerd wordt met rellen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De Coolsingel is al bijna 10 jaar niet meer gebruikt door menigten voor feesten, helaasquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je de beelden bekijkt,
en kijkt hoe de fotograaf z'n beelden gemaakt heeft, denk ik dat het enorm meevalt.
Stadhuisplein of Coolsingel weleens gezien?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
er is wel een groep heen, want er zijn planten aangeboden die geplant worden
[ afbeelding ]
Een beetje goede ouder zorgt ervoor dat zijn of haar kind er überhaupt niet komt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
Je zal als ouders ineens je kinderen zo op de tv zien. Persoonlijk zou ik direct naar de slaapkamer van mijn rellende zoon lopen, hem zijn bed uit en de auto intrappen en direct afleveren bij de politie. Tevens kon hij op zoek naar woonruimte.
Wat een mongolen.
Wat mij betreft nemen we een wet aan die toestemming geeft om dit soort idioten direct neer te knallen. Dat soort genetisch afval is toch alleen maar verspilling van zuurstof.
Mijn vader en stiefmoeder wonen er een paar honderd meter vanaf, maar die hebben niks gemerkt. Wellicht dat het scheelt dat zij aan de andere kant van het spoor wonen.
Bijzonder evenement idd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:39 schreef Re het volgende:
Wat een apart experiment dit... voer voor veel wetenschappen
Truequote:Op zaterdag 22 september 2012 14:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De Coolsingel is al bijna 10 jaar niet meer gebruikt door menigten voor feesten, helaas
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
, jeugd die hun maten herkent en aangeeft met naam en toenaam.
Ja, want ouders hebben ook altijd volledige controle over wat hun kroost doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een beetje goede ouder zorgt ervoor dat zijn of haar kind er überhaupt niet komt.
Gelukkig hebben mensen zoals jij het niet voor het zeggen in Nederlandquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
Wat mij betreft nemen we een wet aan die toestemming geeft om dit soort idioten direct neer te knallen.
In Haren wonen gelukkig over het algemeen verstandige mensen, dus denk dat ze daar prima kan blijven wonen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat meisje daar nog normaal over straat kan. Beter verhuizen ze ergens naar een boerendorp in de middle of nowhere wat niemand kent.
Oh, wacht.
Helaas waren het niet alleen jongeren, eh. Als je 21-jarige kind zegt: Ik ga naar $insertnaamvriend, zeg je niet: JIJ BLIJFT BINNEN VANAVOND.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een beetje goede ouder zorgt ervoor dat zijn of haar kind er überhaupt niet komt.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Onderbuikkneusjesquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:05 schreef Devv het volgende:
[..]
Gelukkig hebben mensen zoals jij het niet voor het zeggen in Nederland.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je moet kinderen inderdaad gewoon opsluiten totdat ze 21 zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat neerknallen gaat veel te ver, maar oppakken en aanpakken die zooi. Raak ze ook maar keihard in hun portemonnee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
Je zal als ouders ineens je kinderen zo op de tv zien. Persoonlijk zou ik direct naar de slaapkamer van mijn rellende zoon lopen, hem zijn bed uit en de auto intrappen en direct afleveren bij de politie. Tevens kon hij op zoek naar woonruimte.
Wat een mongolen.
Wat mij betreft nemen we een wet aan die toestemming geeft om dit soort idioten direct neer te knallen. Dat soort genetisch afval is toch alleen maar verspilling van zuurstof.
Mijn vader en stiefmoeder wonen er een paar honderd meter vanaf, maar die hebben niks gemerkt. Wellicht dat het scheelt dat zij aan de andere kant van het spoor wonen.
Inderdaad. Dat soort dwazen is nauwelijks beter dan die relschoppersquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:05 schreef Devv het volgende:
[..]
Godskolere.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als ze een jaar of 16 zijn mag je verwachten dat ze zichzelf ook enigzins kunnen redden en ze ook wel wat verantwoordelijkheidsgevoel hebben. Dat hoort bij het opgroeien, je kunt ze niet altijd in de gaten houden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
meeste 21 jarigen wonen op kamersquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:06 schreef Messina het volgende:
[..]
Helaas waren het niet alleen jongeren, eh. Als je 21-jarige kind zegt: Ik ga naar $insertnaamvriend, zeg je niet: JIJ BLIJFT BINNEN VANAVOND.
op het streamkanaal van CCYK :pquote:
welke stream?quote:
A, diequote:
Nee, je kunt ze inderdaad beter straffen met een praatgroepje en een boete, dan doen ze het vast niet weer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:05 schreef Devv het volgende:
[..]
Dit zouden mijn ouders doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
Je zal als ouders ineens je kinderen zo op de tv zien. Persoonlijk zou ik direct naar de slaapkamer van mijn rellende zoon lopen, hem zijn bed uit en de auto intrappen en direct afleveren bij de politie.
Kan jij alleen maar in extremen denken?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, je kunt ze inderdaad beter straffen met een praatgroepje en een boete, dan doen ze het vast niet weer.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
welke stream?
[..]
A, die
Waar gaat die over? Haren?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
100 mensen alweer
Waar haal je dit vandaan?quote:
Dat zeg ik helemaal niet. Ik heb het over de opvoeding, niet over het controleren en vasthouden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:06 schreef Messina het volgende:
[..]
Helaas waren het niet alleen jongeren, eh. Als je 21-jarige kind zegt: Ik ga naar $insertnaamvriend, zeg je niet: JIJ BLIJFT BINNEN VANAVOND.
Dat zegt ie niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:07 schreef Devv het volgende:
[..]
Je moet kinderen inderdaad gewoon opsluiten totdat ze 21 zijn.
beter gewoon een boete en gevangenisstraf ... de doodstraf vind ik wat permanentquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, je kunt ze inderdaad beter straffen met een praatgroepje en een boete, dan doen ze het vast niet weer.
Ben jij nog in beeld gekomen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Van wat ik heb meegemaakt waren het vooral mensen die doelbewust naar Haren zijn gekomen om te rellen, en daarnaast een hoop 'jochies' met capuchons die het ook wel leuk vonden om stoer te doen tegen de ME.
Ben benieuwd hoeveel mensen er uiteindelijk worden opgepakt aan de hand van beeldmateriaal.
Ik gok dat 90% er ook niet kwam om te rellen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Ik heb het over de opvoeding, niet over het controleren en vasthouden.
Als je een beetje goed bent opgevoed ga je niet expres naar Haren om te rellen.
Notoire relschoppers mogen van mij een nekschot krijgen. Die kosten de maatschappij onnoemlijk veel geld en dat kan wel beter besteed worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat neerknallen gaat veel te ver, maar oppakken en aanpakken die zooi. Raak ze ook maar keihard in hun portemonnee.
Onzinquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Ik heb het over de opvoeding, niet over het controleren en vasthouden.
Terecht!!quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit zouden mijn ouders doen.
Ook als ik niet bij mijn ouders woonde zouden ze me gewoon ophalen om me even bij de politie af te zetten.
Tussen afknallen en een praatgroepje zitten verder ook totaal geen opties.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar je kan je kind nog zo goed opvoeden, als alle vriendjes gaan is de kans aanwezig dat jouw kind toch ook mee gaat. Al is het maar om te kijken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, maar voordat de rellen uitbraken. Dus ik verwacht geen politie op de stoep. En zowel, ook prima, ik heb niks meer gedaan dan 'aanwezig' zijn.quote:
ik zou zelf even contact opnemenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, maar voordat de rellen uitbraken. Dus ik verwacht geen politie op de stoep. En zowel, ook prima, ik heb niks meer gedaan dan 'aanwezig' zijn.
Dat beeld met mijn hoofd is nog wel ongeveer 12 keer herhaald gisteravond.
Misschien handig dat je je preventief meldt met je verhaal. Je bent en blijft immers een getuige. Scheelt ook weer de verrassing van de mannen in het blauw die in ene voor je deur staanquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, maar voordat de rellen uitbraken. Dus ik verwacht geen politie op de stoep. En zowel, ook prima, ik heb niks meer gedaan dan 'aanwezig' zijn.
Nee, maar blijkbaar helpen andere maatregelen niet. Er zullen ongetwijfeld weer Z-siders (hooligans van FC Groningen) tussen hebben gelopen en die lopen altijd te rellen. Dat verandert nooit, dus dan mag het wat mij betreft wel wat rigoreuzer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan jij alleen maar in extremen denken?
Maakt niet uit, volgens het gros hier is alleen aanwezigheid al voldoende om jou tussen je ogen te knallen. Met een rubberen kogel, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Rustig jongen. Ik snap je posts, maar je moet het ook objectief en rustig bekijken. Die jongeren moeten aangepakt worden, maar een nekschot is niet humaan en een praatgroepje is weer te soft. Ze dienen een goede straf te krijgen en de verhalen op het tuig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Notoire relschoppers mogen van mij een nekschot krijgen. Die kosten de maatschappij onnoemlijk veel geld en dat kan wel beter besteed worden.
Vraagje, hou oud ben je en welke opleiding doe je/heb je gedaan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, maar blijkbaar helpen andere maatregelen niet. Er zullen ongetwijfeld weer Z-siders (hooligans van FC Groningen) tussen hebben gelopen en die lopen altijd te rellen. Dat verandert nooit, dus dan mag het wat mij betreft wel wat rigoreuzer.
Humaan is zo 2003.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Rustig jongen. Ik snap je posts, maar je moet het ook objectief en rustig bekijken. Die jongeren moeten aangepakt worden, maar een nekschot is niet humaan en een praatgroepje is weer te soft. Ze dienen een goede straf te krijgen en de verhalen op het tuig.
Mijn vader en stiefmoeder wel.quote:
Die dienen dan ook maar neergeschoten te worden? Ze waren immers aanwezigquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn vader en stiefmoeder wel.Op het RTL-nieuws, Er werd iemand geinterviewd, zie ik ineens mijn stiefmoeder en mijn pa door het beeld lopen.
hadden ze een buxus bij zich?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn vader en stiefmoeder wel.Op het RTL-nieuws, Er werd iemand geinterviewd, zie ik ineens mijn stiefmoeder en mijn pa door het beeld lopen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ach, ik wil ook zo en dan woorden gebruiken uit de vroege jaren 0.
Wellicht een goed idee inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wellicht een goed idee inderdaad.
Kut hoolie's.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Vragen of ze dat fragment op DVD voor je willen zetten!quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden ze de beelden die tijdens de rellen zijn geschoten interessanter want ik heb vanaf dat ik thuis was tot net, mijn hoofd nog niet voorbij zien gekomen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vragen of ze dat fragment op DVD voor je willen zetten!
als je daadwerkelijk zo vaak in beeld bent geweest lijkt het mij beter als je zelf eerst met ze gaat praten voordat je buurman je aangeeftquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wellicht een goed idee inderdaad.
En ze zouden jou wel aangeven als jouw kop in het Haren item op tv was gekomen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je daadwerkelijk zo vaak in beeld bent geweest lijkt het mij beter als je zelf eerst met ze gaat praten voordat je buurman je aangeeft
zeker gezien het feit dat je verder niets gedaan hebt
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vraagje, hou oud ben je en welke opleiding doe je/heb je gedaan?
Ik denk niet dat FOK! moet bijdragen aan de media-hype rondom dit fenomeen. Mede daardoor zijn er zoveel mensen naar Haren gekomen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:19 schreef sonnyspek het volgende:
Je kan hier net zo goed een 'Project X' topic van maken met het komende feest alweer in beeld. (Gouda)
De politie bellen haalt je niet opeens uit de videobeelden...quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:19 schreef RvLaak het volgende:
[..], dat dus. Je blijft verdacht door associatie (tot na het verhoor iig). Beter doe je er preventief zelf wat aan. Scheelt weer rare blikken in de buurt
Was er uberhaupt wel kans om ergens heen te gaan in zo'n kleine woonwijk terwijl je een kant wordt opgedreven door de ME?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:20 schreef Markeerstift het volgende:
Eigenlijk zou iedereen die is gebleven terwijl de rellen waren begonnen in ieder geval op bezoek moeten komen bij de politie. Maar is lastig te achterhalen natuurlijk, op wat inchecken bij NS na. Maar op het moment dat de ME begint moet je gewoon gaan. Ik zou eigenlijk wel eens met zo'n relschopper willen praten want ik snap die agressie tegen de ME echt niet, dat geweld valt gewoon niet te verdedigen. En de AH leeghalen al helemaal niet![]()
Maar goed, dit is al 100x gezegd.
Dit!quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:19 schreef RvLaak het volgende:
[..], dat dus. Je blijft verdacht door associatie (tot na het verhoor iig). Beter doe je er preventief zelf wat aan. Scheelt weer rare blikken in de buurt
Geeft aan in hoeverre jij kennis hebt/kan hebben van massa-psychologie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Wat heeft dat er mee te maken?
Dat hoeft ook niet, maar je verduidelijkt wel de reden van je aanwezigheid en (hopelijk) haal je de verdenking door associatie wegquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:20 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
De politie bellen haalt je niet opeens uit de videobeelden...
De relletjes begonnen al voordat de ME aanwezig was. Men had dus genoeg tijd om zich uit de voeten te maken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:21 schreef Caland het volgende:
Was er uberhaupt wel kans om ergens heen te gaan in zo'n kleine woonwijk terwijl je een kant wordt opgedreven door de ME?
Agreed.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:21 schreef Devv het volgende:
Er zijn hier en daar wel een paar inschattingsfoutjes gemaakt.
Nee, dat was 's middags al.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die dienen dan ook maar neergeschoten te worden? Ze waren immers aanwezig
Vrij onherkenbaar hoor, maar ik herkende mezelf wel op de achtergrond. O.a. aan mijn jas. Ben niet prominent in de schijnwerpers.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je daadwerkelijk zo vaak in beeld bent geweest lijkt het mij beter als je zelf eerst met ze gaat praten voordat je buurman je aangeeft
zeker gezien het feit dat je verder niets gedaan hebt
Soort van. Sowieso niet over berichten, tot er daadwerkelijk iets nieuwswaardigs gebeurt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:21 schreef sonnyspek het volgende:
@RvLaak ja, maar wat moet je anders doen? Er niet over praten?
Ik neem aan dat de ME je stuurt in de richting waar je het dorp kan verlaten? Dus station/uitvalswegen. Er zullen vast wel wat mensen vast hebben gezeten maar die staan dan ook niet vooraan aan de linie en kunnen dan langzaamaan uiteindelijk alsnog vertrekken. Ik zou dan zelf mijn fiets laten staan en de volgende dag ophalen..quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Was er uberhaupt wel kans om ergens heen te gaan in zo'n kleine woonwijk terwijl je een kant wordt opgedreven door de ME?
De ME dreef mensen toch de winkelstraten in? Ook een slimme keuze natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:23 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de ME je stuurt in de richting waar je het dorp kan verlaten? Dus station/uitvalswegen. Er zullen vast wel wat mensen vast hebben gezeten maar die staan dan ook niet vooraan aan de linie en kunnen dan langzaamaan uiteindelijk alsnog vertrekken. Ik zou dan zelf mijn fiets laten staan en de volgende dag ophalen..
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En ze zouden jou wel aangeven als jouw kop in het Haren item op tv was gekomen?
Neem je verantwoordelijkheid en bel de plisie
Dat begrijp ik ook niet, er is toch duidelijk gezegd dat er GEEN feest zou zijn, en toch gaan die idioten naar een feest die er niet isquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bijzonder evenement idd.
Verslaggever: "Mensen kwamen aan op het station en zeiden dat ze niet wisten waar ze naartoe moesten."
Dat vat het wel mooi samen, want er was ook niks om naartoe te gaan. Ja, naar huis.
FC Groningenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, maar blijkbaar helpen andere maatregelen niet. Er zullen ongetwijfeld weer Z-siders (hooligans van FC Groningen) tussen hebben gelopen en die lopen altijd te rellen. Dat verandert nooit, dus dan mag het wat mij betreft wel wat rigoreuzer.
Je MOET door de winkelstraat om Haren uit te komenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
De ME dreef mensen toch de winkelstraten in? Ook een slimme keuze natuurlijk.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:24 schreef Messina het volgende:
[..]
Je MOET door de winkelstraat om Haren uit te komen
Nope, dan zeg ik, je hoeft niet terug te komen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:06 schreef Messina het volgende:
[..]
ah ok, dan hoeft het niet lijkt me ... ze zullen het wel druk hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vrij onherkenbaar hoor, maar ik herkende mezelf wel op de achtergrond. O.a. aan mijn jas. Ben niet prominent in de schijnwerpers.
Ja, die straten daar zijn ruim en er zijn zijstraten genoeg om weg te komen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was op dat moment al zo groot (gemaakt door de media) dat er toch wel mensen op af zouden komen. Dagenlang geruchten over artiesten die komen, radiostations die daar met een bus (+geluid) zouden gaan staan. Mensen zijn toch benieuwd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:24 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet, er is toch duidelijk gezegd dat er GEEN feest zou zijn, en toch gaan die idioten naar een feest die er niet is
als je kinderen zo'n voorwaardelijke basis meegeeft, weet je zeker dat ze erheen gaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nope, dan zeg ik, je hoeft niet terug te komen.
Amersfoort wordt ook genoemd als 2e stadquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:19 schreef sonnyspek het volgende:
Je kan hier net zo goed een 'Project X' topic van maken met het komende feest alweer in beeld. (Gouda)
Wel als je ze terug naar het station wil hebben. Je kan ze wel de middle of nowhere in sturen, maar ik denk niet dat DAT de verstandigste keuze is.quote:
Idd, maar ik zou dat "niet echt herkenbaar" ff checken bij mensen die jou kennen. Maw: laat hen de beelden zien en vraag in hoeverre je herkenbaar bent.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
ah ok, dan hoeft het niet lijkt me ... ze zullen het wel druk hebben
of je moet echt iets nuttigs te melden hebben naast 'itwasntme!'
Bij de politie ja, maar rare blikken zullen dus blijven van mensen die die beelden zien.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geeft aan in hoeverre jij kennis hebt/kan hebben van massa-psychologie.
[..]
Dat hoeft ook niet, maar je verduidelijkt wel de reden van je aanwezigheid en (hopelijk) haal je de verdenking door associatie weg.
Via de Kerklaan/Helperzoom kom je ook bij het station.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:25 schreef Messina het volgende:
[..]
Wel als je ze terug naar het station wil hebben. Je kan ze wel de middle of nowhere in sturen, maar ik denk niet dat DAT de verstandigste keuze is.
Als hij idd herkenbaar op beeld staatquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:26 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Bij de politie ja, maar rare blikken zullen dus blijven van mensen die die beelden zien.
Rare blikken van mensen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:26 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Bij de politie ja, maar rare blikken zullen dus blijven van mensen die die beelden zien.
Mogelijk was dat niet veilig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Via de Kerklaan/Helperzoom kom je ook bij het station.
Een agressieve menigte door een winkelstraat sturen natuurlijk wel.quote:
Het is misschien raar, maar sommige mensen hebben daadwerkelijk nog contact met hun burenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Rare blikken van mensen.Woont hier iedereen in een refodorp ofzo?
Ik begon niet over rare blikkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Rare blikken van mensen.Woont hier iedereen in een refodorp ofzo?
Gezien het feit dat het zo uit de klauwen liep ben ik niet de enige waarbij die kennis ontbrak.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geeft aan in hoeverre jij kennis hebt/kan hebben van massa-psychologie.
[..]
Daar houd je ze in ieder geval nog samen. Daar heb je in ieder geval nog het voordeel dat je niet ingesloten kunt worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Een agressieve menigte door een winkelstraat sturen natuurlijk wel.
Mede doordat de hele groep bij elkaar werd gedreven, hebben ze elkaars relgedrag versterkt. Standaard groepsgedragquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:28 schreef Messina het volgende:
[..]
Daar houd je ze in ieder geval nog samen. Daar heb je in ieder geval nog het voordeel dat je niet ingesloten kunt worden.
Ja, daar hebben we sociale media voor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is misschien raar, maar sommige mensen hebben daadwerkelijk nog contact met hun buren
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we sociale media voor.
Geen idee waar ze staan, maar ze hebben in elk geval hooligans. Met de jaarmarkt in ons dorp komen die eikels ook altijd rellen en dan kan de ME aan het eind van de dag de discotheek weer leeg rammen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:24 schreef Darklight het volgende:
[..]
[..]
FC GroningenIs dat niet dat clubje die ergens onderaan staat in de Eredivisie?
Contact dat bestaat uit goedkeurende of afkeurende blikken. Hier praat men gewoon met elkaar.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is misschien raar, maar sommige mensen hebben daadwerkelijk nog contact met hun buren
Goed dat je het zegt, ik moet me buren nog op de koffie vragen, even FBen...quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we sociale media voor.
Plek 12, net even gekeken, neem ik dus niet serieusquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Geen idee waar ze staan, maar ze hebben in elk geval hooligans. Met de jaarmarkt in ons dorp komen die eikels ook altijd rellen en dan kan de ME aan het eind van de dag de discotheek weer leeg rammen.
Is niet moeilijk maar dat de autoriteiten er niet vanuit zijn gegaan dat honderden kwamen rellen lijkt me niet zo raar. Niet te vergelijken met calembours paar jaar geleden of de rellen in Den Boschquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:27 schreef Wilskracht het volgende:
Hoe moeilijk was het nou geweest om de treinen en de 5 toegangswegen naar Haren af te sluiten alleen toe te laten voor bestemmingsverkeer. Ook had dit besluit s'ochtends al meegedeeld moeten worden via de media zodat "het tuig" niet naar Haren zou komen.
Hoewel, ik loop er wel even heen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:30 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik moet me buren nog op de koffie vragen, even FBen...
Bij de bestrijding van rellen probeert men toch meestal de groep juist uit elkaar te drijven, bijvoorbeeld met waterkannonen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:28 schreef Messina het volgende:
[..]
Daar houd je ze in ieder geval nog samen. Daar heb je in ieder geval nog het voordeel dat je niet ingesloten kunt worden.
ik denk dat mensen er sowieso niet vanuit zijn gegaan dat er honderden 'feestvierders' op af zouden komenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is niet moeilijk maar dat de autoriteiten er niet vanuit zijn gegaan dat honderden kwamen rellen lijkt me niet zo raar
Ook. Het is eik enorm droevig dat men anno 2012 nog steeds niet weet hoe i-net werkt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:31 schreef Megumi het volgende:
Ik zie het hele gebeuren in Haren als een soort van dure computer cursus dat meisje dat jarig was zal niet zoals vrijwel iedereen nog zomaar op send of ok drukken.
Ze hadden makkelijk de inschatting kunnen maken dat er een paar duizend kwamen. Ook hadden ze makkelijk de inschatting kunnen maken dat het niet zo handig is om duizenden bezopen jongeren in een dooie villawijk te hebben op vrijdagavond. Helemaal niet als het al de hele week op TV is dat er iets staat te gebeurenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is niet moeilijk maar dat de autoriteiten er niet vanuit zijn gegaan dat honderden kwamen rellen lijkt me niet zo raar
Het station ligt de andere kant op. Dat ligt niet richting het centrum.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:25 schreef Messina het volgende:
[..]
Wel als je ze terug naar het station wil hebben. Je kan ze wel de middle of nowhere in sturen, maar ik denk niet dat DAT de verstandigste keuze is.
Ja alsof niemand ooit de fout maakt om het niet op privé te zettenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook. Het is eik enorm droevig dat men anno 2012 nog steeds niet weet hoe i-net werkt.
Doen we wel alsof dit soort openbare uitnodigingen niet al tig keer per week voorbijkomenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:31 schreef Megumi het volgende:
Ik zie het hele gebeuren in Haren als een soort van dure computer cursus dat meisje dat jarig was zal niet zoals vrijwel iedereen nog zomaar op send of ok drukken.
Dat is een goed wapen inderdaad. Maar volgens mij is die niet ingezet, gister.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Bij de bestrijding van rellen probeert men toch meestal de groep juist uit elkaar te drijven, bijvoorbeeld met waterkannonen?
quote:
Ja, dat is ook echt de laatste keer dat er rellen waren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:33 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat is een goed wapen inderdaad. Maar volgens mij is die niet ingezet, gister.
Vergeet niet, de laatste keer dat er rellen kwamen werden agenten ook ingesloten en hebben ze er één doodgeschoten.
Als de buurman hier weer 's ochtendsvroeg met de blower in de weer gaat ga ik hem deneighbouren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:30 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik moet me buren nog op de koffie vragen, even FBen...
De laatste grote rellen, excuusquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt de laatste keer dat er rellen waren.
We hebben een te hoge achting en te veel vertrouwen in de gemiddelde Nederlander want wie komt af op een niet bestaand feest en dat terwijl dat elk half uur op radio en tv vermeld is?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden makkelijk de inschatting kunnen maken dat er een paar duizend kwamen. Ook hadden ze makkelijk de inschatting kunnen maken dat het niet zo handig is om duizenden bezopen jongeren in een dooie villawijk te hebben op vrijdagavond. Helemaal niet als het al de hele week op TV is dat er iets staat te gebeuren
iddquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Doen we wel alsof dit soort openbare uitnodigingen niet al tig keer per week voorbijkomen
Ook niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:35 schreef Messina het volgende:
[..]
De laatste grote rellen, excuus
Nog een stuk droeviger dat men schijnbaar de betekenis van het woord "vergissing" vergeten is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook. Het is eik enorm droevig dat men anno 2012 nog steeds niet weet hoe i-net werkt.
volgende week amersfoort zag ik al voorbij komenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:19 schreef sonnyspek het volgende:
Overigens, de man die vanaf 1:10 in beeld komt heet Adolf. Opmerkelijke naam, voor iemand van een jaar of 65/70. Of schat ik hem te jong in en konden zijn ouders niet weten dat deze naam een andere lading zou krijgen?quote:
De rellen bij het maasgebouw in Rotterdam waren toch nog later?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:35 schreef Messina het volgende:
[..]
De laatste grote rellen, excuus
Dan snap je het echt niet. Juist omdat het elk uur op TV was vergrootte dat alleen maar de hype. Kwamen alleen maar meer mensen door op af.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
We hebben een te hoge achting en te veel vertrouwen in de gemiddelde Nederlander want wie komt af op een niet bestaand feest en dat terwijl dat elk half uur op radio en tv vermeld is?
Is die boy op 17:15 wel boven de 12?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:48 schreef tralalala het volgende:
Wtf![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)d_zero_in_haren.html
@ 0:20
Agenten in burgerkleding doen eerst mee met rellen en pakken vervolgens de enige echte reller op?![]()
Dat is wel een beetje uitlokking.Ik zag het fout, ze hadden die gast al te pakken.
Het was in het begin ook best gezellig, hoorde ikquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:36 schreef einschtein het volgende:
Onze opzet, wat met de tocht vanaf Groningen CS -> Haren, bedoeld was is het volgende:
Het was gelukt. Alleen in Haren sloeg alles om, met dank aan de raddraaiers.
Dat heb ik absoluut niet. Ik gok ook dat ze onderzoek gaan doen naar beeldmateriaal van lui die herkenbaar zijn en ook echt aan het rellen zijn op dat beeldmateriaal. Je ziet van mij alleen m'n bovenlichaam terwijl ik gewoon stil sta met wat vrienden. Overigens ook al voor de rellen echt los gingen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
ah ok, dan hoeft het niet lijkt me ... ze zullen het wel druk hebben
of je moet echt iets nuttigs te melden hebben naast 'itwasntme!'
Dat gaat echt niet door, ME busjes zullen wel klaarstaan op de afrittenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
volgende week amersfoort zag ik al voorbij komen
oktober gouda
Die heb ik gemist. Mogelijk zat ik toen in het buitenlandquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:36 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
De rellen bij het maasgebouw in Rotterdam waren toch nog later?
Volgende keren kunnen organisatoren wel aansprakelijk gesteld worden. Dan is het bewust opruien en aanzetten tot.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
oktober gouda
Paar keer krakersrellen, rellen toen Ajax kampioen werd, ga zo maar door.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:36 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
De rellen bij het maasgebouw in Rotterdam waren toch nog later?
buiten dat, zij heeft zelf haar bericht verwijderd, daarna is het bericht door een ANDER weer erop gezetquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja alsof niemand ooit de fout maakt om het niet op privé te zetten
Als het niet zo was opgeblazen door alles en iedereen was het ook rustiger geweestquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:31 schreef Megumi het volgende:
mag hopen dat ze die andere facebookert nog te grazen kunnen nemenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
buiten dat, zij heeft zelf haar bericht verwijderd, daarna is het bericht door een ANDER weer erop gezet
Allemaal een beetje overdreven om haar de schuld te geven, 't is maar een kind. Maakte 1 foutje, misschien was ze daarna uren niet online en toen zag ze pas dat er 1000en mensen waren aangemeld. Come onquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
buiten dat, zij heeft zelf haar bericht verwijderd, daarna is het bericht door een ANDER weer erop gezet
Daarom, dit heeft niks meer te maken met iemand die een vergissing maakt en op het verkeerde knopje drukt, maar met mensen die hier "misbruik" van maken en doen alsof ze alle berichtgeving hierna niet gehoord hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Jammer genoeg zijn dat 2 lafaards met een fake profiel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
mag hopen dat ze die andere facebookert nog te grazen kunnen nemen
en nogmaals... haar bericht heeft ze verwijdert.. een ander heeft hem overgenomen...quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Allemaal een beetje overdreven om haar de schuld te geven, 't is maar een kind. Maakte 1 foutje, misschien was ze daarna uren niet online en toen zag ze pas dat er 1000en mensen waren aangemeld. Come on
jammer idd maar misschien zijn ze dom geweest ergens, ik heb goede hoopquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:42 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Jammer genoeg zijn dat 2 lafaards met een fake profiel.
dan nog...quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:42 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Daarom, dit heeft niks meer te maken met iemand die een vergissing maakt en op het verkeerde knopje drukt, maar met mensen die hier "misbruik" van maken en doen alsof ze alle berichtgeving hierna niet gehoord hebben.
Er worden wel eens mensen gevonden op basis van minder infoquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
jammer idd maar misschien zijn ze dom geweest ergens, ik heb goede hoop
Ben je echt zo dom of doe je alsof?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan nog...
Als er geen event meer staat, waar moet je dan heen? het feest is toch weg?
Dan nog wat? Ik ben het met je eens hoor...quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan nog...
Ja wees er trots op, zwakzinnige Nederlanders in het nieuws.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan nog...
Het begint natuurlijk bij het meisje dat een vinkje vergat te zetten. Daarna is het een ketting van gebeurtenissen met het uiteindelijk voorspelbare resultaat de rellen in Haren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als het niet zo was opgeblazen door alles en iedereen was het ook rustiger geweest
Dat was het ook. We liepen op den duur met 300/400 man. Was gezellig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:37 schreef Messina het volgende:
[..]
Het was in het begin ook best gezellig, hoorde ik
iq ligt hoger dan een stoeptegel en is boven de 50.. dus nee, sorry, niet domquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom of doe je alsof?
quote:The Dutch are an uncivilized bunch. Thank God they are a nothing, nobody nation that can do no harm to others - only themselves. As did they ally eagerly with the Nazis in WW-II, so today do they embrace violence and houliganism. No surprise there!
Interesting story, but who cares about this nation overcome by vernereal disease - gonorrhea and aids being the most prevalent. Soon, global warming will see the ocean consume them. The country will disappear. No loss to the world whatsoever!!!
Never did The Netherlands ally with the nazi's. They chose to stay out of the conflict and eventually fought back when the Nazi's attacked. The fighting back part only lasted for a few days because Germany was much stronger. I live in the country and I cannot accept your gross generalization of the people here. 99% of people do not embrace any form of houliganism and I can assure you that the percentage of people who have STDs is much higher in the USA for example.
Voordat ze haar bericht verwijderde waren er al vele mensen uitgenodigd lijkt me toch, anders kon het toch niet aan haar gekoppeld wordenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en nogmaals... haar bericht heeft ze verwijdert.. een ander heeft hem overgenomen...
dan nog.. = foutje gemaakt, foutje is weggehaald en een paar idioten hebben weer een event neer gezet..quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:44 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Dan nog wat? Ik ben het met je eens hoor...
HELDquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:45 schreef henkde_j het volgende:
Ha mooi, een maat van mij liep er gisteren rond als persfotograaf. Hele zooi high res. foto's naar de politie gestuurd van tuig. Minstens 40 man
als je de bron erbij zet is het ineens niet meer zo indrukwekkendquote:
Ja cencureer het maar, ik zei dus dat dat grafkind welk naar twitter gelinkt werd een trap over de grens nodig heeft dat hij lekker in de jungle kan gaan leven, wat moet je met jeugd dat dat soort taal bezigd en uitsluitend ergens naartoe gaat om vernielingen aan te richten?!quote:
Denk dat Gouda wat serieuzer is. Of eerder ruzie komt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
oktober gouda
Ik snap er niks meer van, dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan nog.. = foutje gemaakt, foutje is weggehaald en een paar idioten hebben weer een event neer gezet..
Okay, het waren stuk voor stuk sukkels die op dat feestje afkwamen, maar je kunt het overdrijven.quote:
comment op rt.comquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, het waren stuk voor stuk sukkels die op dat feestje afkwamen, maar je kunt het overdrijven.
Waar komt dit fraaie stukje proza vandaan?
Die kunnen alvast gaan sparenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:45 schreef henkde_j het volgende:
Ha mooi, een maat van mij liep er gisteren rond als persfotograaf. Hele zooi high res. foto's naar de politie gestuurd van tuig. Minstens 40 man
klopt, maar als jij een event weghaalt, dan weet jij de naam nog.. als jij uit/met haar naam weer een nieuwe event maakt...quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voordat ze haar bericht verwijderde waren er al vele mensen uitgenodigd lijkt me toch, anders kon het toch niet aan haar gekoppeld worden
Ik denk dat we eerder een probleem hebben dat bestuurders niet instaat zijn goed op dit soort zaken te reageren. Het management op alle lagen in de maatschappij is in mijn ogen buitengewoon middelmatig geworden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:46 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Ik denk dat achter deze rellen dezelfde problematiek schuilt als bij de rellen in London vorig jaar zomer. Allemaal kansloze gasten die voor niks en niemand respect kunnen opbrengen en de boel daarom maar afbreken puur voor eigen vermaak.
Van achter je computer is het makkelijk lullen over wat er wel en niet goed is gegaan daar. Als je daar bent en de verantwoordelijkheid hebt, wordt het toch een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:48 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik denk dat we eerder een probleem hebben dat bestuurders niet instaat zijn goed op dit soort zaken te reageren. Het management op alle lagen in de maatschappij is in mijn ogen buitengewoon middelmatig geworden.
Maat van mij twee rolletjes geschoten en toen hij de politie opbelde om te vragen waar de foto's heen konden zei de beste man: "Kon je niet gewoon foto's maken met een digitale camera?"quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:45 schreef henkde_j het volgende:
Dat komt door bezuinigingen overal, plus het feit dat er op bepaalde posities incompetente mensen zitten die hun werk niet goed doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:48 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik denk dat we eerder een probleem hebben dat bestuurders niet instaat zijn goed op dit soort zaken te reageren. Het management op alle lagen in de maatschappij is in mijn ogen buitengewoon middelmatig geworden.
Bestaat dat nog ja, rolletjes?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maat van mij twee rolletjes geschoten en toen hij de politie opbelde om te vragen waar de foto's heen konden zei de beste man: "Kon je niet gewoon foto's maken met een digitale camera?"
Lekker.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maat van mij twee rolletjes geschoten en toen hij de politie opbelde om te vragen waar de foto's heen konden zei de beste man: "Kon je niet gewoon foto's maken met een digitale camera?"
Lekker.
[..]
Lekker.
[..]
Lekker.
De teringquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lekker.
Sterker nog, ze moeten dan weer eerst iemand aan het werk zetten om die foto's om te zetten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:50 schreef RvLaak het volgende:
[..], da's wel een bazen reactie... Ze zullen het al heel druk hebben met de digitale foto's, laat staan dat ze ook nog eens analoge moeten gaan bekijken. Ik snap de redenatie wel, al is het wat bot
Hahaquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lekker.
Dat kan die maat van BD ook wel doen, als hij een scanner heeftquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog, ze moeten dan weer eerst iemand aan het werk zetten om die foto's om te zetten.
Ik neem aan dat zij het niet zelf 'project x' heeft genoemd. En het is niet uit haar naam gedaan, het zijn 2 facebookkloons maar niet mensen die haar naam misbruiktenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:48 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt, maar als jij een event weghaalt, dan weet jij de naam nog.. als jij uit/met haar naam weer een nieuwe event maakt...
in deze reeks al een keer of 100 voorbijgekomenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:52 schreef YazooW het volgende:
Is captain hindsight al ergens gespot?
De info is 1:1 overgenomen met adres en al.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zij het niet zelf 'project x' heeft genoemd. En het is niet uit haar naam gedaan, het zijn 2 facebookkloons maar niet mensen die haar naam misbruikten
Kijk het is natuurlijk niet de eerste keer dat dit gebeurd. Ik denk juist dat de burgemeester wat vaker achter een computer moet gaan zitten. In de essentie begint het verhaal en eindigt het allemaal met een gebrek aan computer kennis, Wat op een ironische manier wel grappig is natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Van achter je computer is het makkelijk lullen over wat er wel en niet goed is gegaan daar. Als je daar bent en de verantwoordelijkheid hebt, wordt het toch een heel ander verhaal.
ah ok, ik ben net wakkerquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
in deze reeks al een keer of 100 voorbijgekomen
Wie?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:52 schreef YazooW het volgende:
Is captain hindsight al ergens gespot?
Je kunt die foto's ook prima op CD aanleveren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog, ze moeten dan weer eerst iemand aan het werk zetten om die foto's om te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |