HELDquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:45 schreef henkde_j het volgende:
Ha mooi, een maat van mij liep er gisteren rond als persfotograaf. Hele zooi high res. foto's naar de politie gestuurd van tuig. Minstens 40 man
als je de bron erbij zet is het ineens niet meer zo indrukwekkendquote:
Ja cencureer het maar, ik zei dus dat dat grafkind welk naar twitter gelinkt werd een trap over de grens nodig heeft dat hij lekker in de jungle kan gaan leven, wat moet je met jeugd dat dat soort taal bezigd en uitsluitend ergens naartoe gaat om vernielingen aan te richten?!quote:
Denk dat Gouda wat serieuzer is. Of eerder ruzie komt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
volgende week amersfoort zag ik al voorbij komen
oktober gouda
Ik snap er niks meer van, dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan nog.. = foutje gemaakt, foutje is weggehaald en een paar idioten hebben weer een event neer gezet..
Okay, het waren stuk voor stuk sukkels die op dat feestje afkwamen, maar je kunt het overdrijven.quote:
comment op rt.comquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, het waren stuk voor stuk sukkels die op dat feestje afkwamen, maar je kunt het overdrijven.
Waar komt dit fraaie stukje proza vandaan?
Die kunnen alvast gaan sparenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:45 schreef henkde_j het volgende:
Ha mooi, een maat van mij liep er gisteren rond als persfotograaf. Hele zooi high res. foto's naar de politie gestuurd van tuig. Minstens 40 man
klopt, maar als jij een event weghaalt, dan weet jij de naam nog.. als jij uit/met haar naam weer een nieuwe event maakt...quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voordat ze haar bericht verwijderde waren er al vele mensen uitgenodigd lijkt me toch, anders kon het toch niet aan haar gekoppeld worden
Ik denk dat we eerder een probleem hebben dat bestuurders niet instaat zijn goed op dit soort zaken te reageren. Het management op alle lagen in de maatschappij is in mijn ogen buitengewoon middelmatig geworden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:46 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Ik denk dat achter deze rellen dezelfde problematiek schuilt als bij de rellen in London vorig jaar zomer. Allemaal kansloze gasten die voor niks en niemand respect kunnen opbrengen en de boel daarom maar afbreken puur voor eigen vermaak.
Van achter je computer is het makkelijk lullen over wat er wel en niet goed is gegaan daar. Als je daar bent en de verantwoordelijkheid hebt, wordt het toch een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:48 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik denk dat we eerder een probleem hebben dat bestuurders niet instaat zijn goed op dit soort zaken te reageren. Het management op alle lagen in de maatschappij is in mijn ogen buitengewoon middelmatig geworden.
Maat van mij twee rolletjes geschoten en toen hij de politie opbelde om te vragen waar de foto's heen konden zei de beste man: "Kon je niet gewoon foto's maken met een digitale camera?"quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:45 schreef henkde_j het volgende:
Dat komt door bezuinigingen overal, plus het feit dat er op bepaalde posities incompetente mensen zitten die hun werk niet goed doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:48 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik denk dat we eerder een probleem hebben dat bestuurders niet instaat zijn goed op dit soort zaken te reageren. Het management op alle lagen in de maatschappij is in mijn ogen buitengewoon middelmatig geworden.
Bestaat dat nog ja, rolletjes?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maat van mij twee rolletjes geschoten en toen hij de politie opbelde om te vragen waar de foto's heen konden zei de beste man: "Kon je niet gewoon foto's maken met een digitale camera?"
Lekker.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maat van mij twee rolletjes geschoten en toen hij de politie opbelde om te vragen waar de foto's heen konden zei de beste man: "Kon je niet gewoon foto's maken met een digitale camera?"
Lekker.
[..]
Lekker.
[..]
Lekker.
De teringquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lekker.
Sterker nog, ze moeten dan weer eerst iemand aan het werk zetten om die foto's om te zetten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:50 schreef RvLaak het volgende:
[..], da's wel een bazen reactie... Ze zullen het al heel druk hebben met de digitale foto's, laat staan dat ze ook nog eens analoge moeten gaan bekijken. Ik snap de redenatie wel, al is het wat bot
Hahaquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lekker.
Dat kan die maat van BD ook wel doen, als hij een scanner heeftquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog, ze moeten dan weer eerst iemand aan het werk zetten om die foto's om te zetten.
Ik neem aan dat zij het niet zelf 'project x' heeft genoemd. En het is niet uit haar naam gedaan, het zijn 2 facebookkloons maar niet mensen die haar naam misbruiktenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:48 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt, maar als jij een event weghaalt, dan weet jij de naam nog.. als jij uit/met haar naam weer een nieuwe event maakt...
in deze reeks al een keer of 100 voorbijgekomenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:52 schreef YazooW het volgende:
Is captain hindsight al ergens gespot?
De info is 1:1 overgenomen met adres en al.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zij het niet zelf 'project x' heeft genoemd. En het is niet uit haar naam gedaan, het zijn 2 facebookkloons maar niet mensen die haar naam misbruikten
Kijk het is natuurlijk niet de eerste keer dat dit gebeurd. Ik denk juist dat de burgemeester wat vaker achter een computer moet gaan zitten. In de essentie begint het verhaal en eindigt het allemaal met een gebrek aan computer kennis, Wat op een ironische manier wel grappig is natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Van achter je computer is het makkelijk lullen over wat er wel en niet goed is gegaan daar. Als je daar bent en de verantwoordelijkheid hebt, wordt het toch een heel ander verhaal.
ah ok, ik ben net wakkerquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
in deze reeks al een keer of 100 voorbijgekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |