Als de buurman hier weer 's ochtendsvroeg met de blower in de weer gaat ga ik hem deneighbouren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:30 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik moet me buren nog op de koffie vragen, even FBen...
De laatste grote rellen, excuusquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt de laatste keer dat er rellen waren.
We hebben een te hoge achting en te veel vertrouwen in de gemiddelde Nederlander want wie komt af op een niet bestaand feest en dat terwijl dat elk half uur op radio en tv vermeld is?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden makkelijk de inschatting kunnen maken dat er een paar duizend kwamen. Ook hadden ze makkelijk de inschatting kunnen maken dat het niet zo handig is om duizenden bezopen jongeren in een dooie villawijk te hebben op vrijdagavond. Helemaal niet als het al de hele week op TV is dat er iets staat te gebeuren
iddquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Doen we wel alsof dit soort openbare uitnodigingen niet al tig keer per week voorbijkomen
Ook niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:35 schreef Messina het volgende:
[..]
De laatste grote rellen, excuus
Nog een stuk droeviger dat men schijnbaar de betekenis van het woord "vergissing" vergeten is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook. Het is eik enorm droevig dat men anno 2012 nog steeds niet weet hoe i-net werkt.
volgende week amersfoort zag ik al voorbij komenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:19 schreef sonnyspek het volgende:
Je kan hier net zo goed een 'Project X' topic van maken met het komende feest alweer in beeld. (Gouda)
Overigens, de man die vanaf 1:10 in beeld komt heet Adolf. Opmerkelijke naam, voor iemand van een jaar of 65/70. Of schat ik hem te jong in en konden zijn ouders niet weten dat deze naam een andere lading zou krijgen?quote:
De rellen bij het maasgebouw in Rotterdam waren toch nog later?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:35 schreef Messina het volgende:
[..]
De laatste grote rellen, excuus
Dan snap je het echt niet. Juist omdat het elk uur op TV was vergrootte dat alleen maar de hype. Kwamen alleen maar meer mensen door op af.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
We hebben een te hoge achting en te veel vertrouwen in de gemiddelde Nederlander want wie komt af op een niet bestaand feest en dat terwijl dat elk half uur op radio en tv vermeld is?
Is die boy op 17:15 wel boven de 12?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:48 schreef tralalala het volgende:
Wtf![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)d_zero_in_haren.html
@ 0:20
Agenten in burgerkleding doen eerst mee met rellen en pakken vervolgens de enige echte reller op?![]()
Dat is wel een beetje uitlokking.Ik zag het fout, ze hadden die gast al te pakken.
Het was in het begin ook best gezellig, hoorde ikquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:36 schreef einschtein het volgende:
Onze opzet, wat met de tocht vanaf Groningen CS -> Haren, bedoeld was is het volgende:
Het was gelukt. Alleen in Haren sloeg alles om, met dank aan de raddraaiers.
Dat heb ik absoluut niet. Ik gok ook dat ze onderzoek gaan doen naar beeldmateriaal van lui die herkenbaar zijn en ook echt aan het rellen zijn op dat beeldmateriaal. Je ziet van mij alleen m'n bovenlichaam terwijl ik gewoon stil sta met wat vrienden. Overigens ook al voor de rellen echt los gingen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
ah ok, dan hoeft het niet lijkt me ... ze zullen het wel druk hebben
of je moet echt iets nuttigs te melden hebben naast 'itwasntme!'
Dat gaat echt niet door, ME busjes zullen wel klaarstaan op de afrittenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
volgende week amersfoort zag ik al voorbij komen
oktober gouda
Die heb ik gemist. Mogelijk zat ik toen in het buitenlandquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:36 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
De rellen bij het maasgebouw in Rotterdam waren toch nog later?
Volgende keren kunnen organisatoren wel aansprakelijk gesteld worden. Dan is het bewust opruien en aanzetten tot.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
volgende week amersfoort zag ik al voorbij komen
oktober gouda
Paar keer krakersrellen, rellen toen Ajax kampioen werd, ga zo maar door.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:36 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
De rellen bij het maasgebouw in Rotterdam waren toch nog later?
buiten dat, zij heeft zelf haar bericht verwijderd, daarna is het bericht door een ANDER weer erop gezetquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja alsof niemand ooit de fout maakt om het niet op privé te zetten
Als het niet zo was opgeblazen door alles en iedereen was het ook rustiger geweestquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:31 schreef Megumi het volgende:
Ik zie het hele gebeuren in Haren als een soort van dure computer cursus dat meisje dat jarig was zal niet zoals vrijwel iedereen nog zomaar op send of ok drukken.
mag hopen dat ze die andere facebookert nog te grazen kunnen nemenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
buiten dat, zij heeft zelf haar bericht verwijderd, daarna is het bericht door een ANDER weer erop gezet
Allemaal een beetje overdreven om haar de schuld te geven, 't is maar een kind. Maakte 1 foutje, misschien was ze daarna uren niet online en toen zag ze pas dat er 1000en mensen waren aangemeld. Come onquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
buiten dat, zij heeft zelf haar bericht verwijderd, daarna is het bericht door een ANDER weer erop gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |