ik geen beeldquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb geen geluid op derpderpderp1111
dat hangt van je eigen instellingen af..quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een Evenement openbaar maken vergt juist een klik extra, standaard staat het op Vrienden
quote:@0maurice00 kom we gaan haren vernielen
quote:k, ben project x bel me
Opladen die handel..quote:ik was daar ik gooide stenen en flessen en vuuwerk, dan raken ze echt ge irriteerd enxo
Dit idd en 'Merthe bedankt'. Alsof zij dit georganiseerd heeft.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:49 schreef Nate-Diaz het volgende:
Waarom zingen die boeren altijd dat schijtliedje van waar is dat feestje hier is dat feestje?
Maak je geen zorgen. Het justitiele apparaat zal langzaam op gang komen en het merendeel oppakken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:50 schreef DeeCruise het volgende:
Wat een ezel: https://twitter.com/Denzel050
[..]
[..]
[..]
Opladen die handel..
Zeker, maar toch heb ik behoefte om een printscreen ervan te maken voor het geval dat hij het offline haalt..quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Het justitiele apparaat zal langzaam op gang komen en het merendeel oppakken.
Daar heb ik weinig vertrouwen in.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Het justitiele apparaat zal langzaam op gang komen en het merendeel oppakken.
Even getest. Zelfs als je bij 'Je standaardprivacy bepalen' kiest voor Openbaar, dan nog is standaard Vrienden geselecteerd als je een evenement aanmaaktquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat hangt van je eigen instellingen af..
voor hetzelfde had ze altijd alles op openbaar staan...
Dat lijkt mij een strak plan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:52 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zeker, maar toch heb ik behoefte om een printscreen ervan te maken voor het geval dat hij het offline haalt..
Bel em op anders:quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:50 schreef DeeCruise het volgende:
Wat een ezel: https://twitter.com/Denzel050
[..]
[..]
[..]
Opladen die handel..
Tja, dat is uiteraard persoonlijk. Ik heb er alle vertrouwen in dat ze het schorum gaan oppakken. Bewijs wordt nu zo veel mogelijk veiliggesteld. Daarna zullen ze opgespoord worden. No worries. Hoop alleen dat ze goed uitgekleed worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:52 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Daar heb ik weinig vertrouwen in.
Ik heb er ook al even een printscreen van gemaakt. Even kijken of ik hem op de een of andere manier naar de politie kan sturen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:52 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zeker, maar toch heb ik behoefte om een printscreen ervan te maken voor het geval dat hij het offline haalt..
Was die eerste film ook een hit? Komt op mij nogal als dertien in een dozijn tienerfilm over.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:53 schreef Devv het volgende:
Ze kunnen met al dat beeldmateriaal een Project X2 in elkaar sleutelen. Gewoon even dubben met wat goede muziek en je hebt een bioscoophit.
Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tja, dat is uiteraard persoonlijk. Ik heb er alle vertrouwen in dat ze het schorum gaan oppakken. Bewijs wordt nu zo veel mogelijk veiliggesteld. Daarna zullen ze opgespoord worden. No worries. Hoop alleen dat ze goed uitgekleed worden.
Zeker: http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-19684708quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |