Samenvatting avond en nacht en volgende ochtend van 4:30 tot 11:30:twitter:Politie twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:05:43pls RT Foto's of filmpjes van #Haren #projectX? Upload ze op http://t.co/mj1Ic9Bp. Help ons relschoppers te herkennen. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pino112 op 22-09-2012 14:00:12 ]
Hartstikke mooi man, maar waarom zou je via ustream kijken als tv noord gewoon op hun eigen site een livestream heeft?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
Ik ben weer online
Tuurlijk. Aanpakken die handel. Daarnaast was het een moeilijke situatie. Die tikjes zijn nog kinderspel. Van mij hadden ze ook rubberen kogels mogen gebruiken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zeg ik, die mensen kicken erop.
Als ze niet bij de ME hadden gezeten hadden ze aan de andere kant gestaan. Vervelend volk.
Wel zonder beeldquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ben weer online
Nu 1 minderquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
100 mensen alweer
Die gast staat gewoon op en loopt weg. Dus zo hard is 'ie niet geslagen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:45 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tuurlijk. Aanpakken die handel. Daarnaast was het een moeilijke situatie. Die tikjes zijn nog kinderspel. Van mij hadden ze ook rubberen kogels mogen gebruiken.
Een Evenement openbaar maken vergt juist een klik extra, standaard staat het op Vriendenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:45 schreef Luxuria het volgende:
Wat voor vinkje is dat meisje nu dan eigenlijk vergeten?
En terecht. Dan nog zal het lang niet genoeg zijn om alle schade te verhalen op het schorum.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:45 schreef Flow3r het volgende:
Nou, daar gaat het vakantiegeld, uitkering, studietoelage etc van de meeste relschoppertjes
Zijn gewoon agenten. Ken zelf ook een agent die het vreselijk vind om zo nu en dan als MEer op te tredenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zeg ik, die mensen kicken erop.
Als ze niet bij de ME hadden gezeten hadden ze aan de andere kant gestaan. Vervelend volk.
omdat het geen losgeslagen tuig is, die stonden verderop ...quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nderingen_haren.html
Waarom slaan ze die chick op 1:38 niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Inderdaad. Ze raken hem niet al te hard.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:46 schreef Messina het volgende:
[..]
Die gast staat gewoon op en loopt weg. Dus zo hard is 'ie niet geslagen.
Sterker nog, vrienden van vriendenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een Evenement openbaar maken vergt juist een klik extra, standaard staat het op Vrienden
ik geen beeldquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb geen geluid op derpderpderp1111
dat hangt van je eigen instellingen af..quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een Evenement openbaar maken vergt juist een klik extra, standaard staat het op Vrienden
quote:@0maurice00 kom we gaan haren vernielen
quote:k, ben project x bel me
Opladen die handel..quote:ik was daar ik gooide stenen en flessen en vuuwerk, dan raken ze echt ge irriteerd enxo
Dit idd en 'Merthe bedankt'. Alsof zij dit georganiseerd heeft.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:49 schreef Nate-Diaz het volgende:
Waarom zingen die boeren altijd dat schijtliedje van waar is dat feestje hier is dat feestje?
Maak je geen zorgen. Het justitiele apparaat zal langzaam op gang komen en het merendeel oppakken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:50 schreef DeeCruise het volgende:
Wat een ezel: https://twitter.com/Denzel050
[..]
[..]
[..]
Opladen die handel..
Zeker, maar toch heb ik behoefte om een printscreen ervan te maken voor het geval dat hij het offline haalt..quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Het justitiele apparaat zal langzaam op gang komen en het merendeel oppakken.
Daar heb ik weinig vertrouwen in.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Het justitiele apparaat zal langzaam op gang komen en het merendeel oppakken.
Even getest. Zelfs als je bij 'Je standaardprivacy bepalen' kiest voor Openbaar, dan nog is standaard Vrienden geselecteerd als je een evenement aanmaaktquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat hangt van je eigen instellingen af..
voor hetzelfde had ze altijd alles op openbaar staan...
Dat lijkt mij een strak plan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:52 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zeker, maar toch heb ik behoefte om een printscreen ervan te maken voor het geval dat hij het offline haalt..
Bel em op anders:quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:50 schreef DeeCruise het volgende:
Wat een ezel: https://twitter.com/Denzel050
[..]
[..]
[..]
Opladen die handel..
Tja, dat is uiteraard persoonlijk. Ik heb er alle vertrouwen in dat ze het schorum gaan oppakken. Bewijs wordt nu zo veel mogelijk veiliggesteld. Daarna zullen ze opgespoord worden. No worries. Hoop alleen dat ze goed uitgekleed worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:52 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Daar heb ik weinig vertrouwen in.
Ik heb er ook al even een printscreen van gemaakt. Even kijken of ik hem op de een of andere manier naar de politie kan sturen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:52 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zeker, maar toch heb ik behoefte om een printscreen ervan te maken voor het geval dat hij het offline haalt..
Was die eerste film ook een hit? Komt op mij nogal als dertien in een dozijn tienerfilm over.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:53 schreef Devv het volgende:
Ze kunnen met al dat beeldmateriaal een Project X2 in elkaar sleutelen. Gewoon even dubben met wat goede muziek en je hebt een bioscoophit.
Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tja, dat is uiteraard persoonlijk. Ik heb er alle vertrouwen in dat ze het schorum gaan oppakken. Bewijs wordt nu zo veel mogelijk veiliggesteld. Daarna zullen ze opgespoord worden. No worries. Hoop alleen dat ze goed uitgekleed worden.
Zeker: http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-19684708quote:
Bij mij stond evenement wel op openbaar...quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Even getest. Zelfs als je bij 'Je standaardprivacy bepalen' kiest voor Openbaar, dan nog is standaard Vrienden geselecteerd als je een evenement aanmaakt
Zeker. De komende dagen zal er nog genoeg over na buiten worden gebracht.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:54 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Vooral Goose goon -denzel.
Nee geen hit, het is ook een kutfilmquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was die eerste film ook een hit? Komt op mij nogal als dertien in een dozijn tienerfilm over.
Ze hadden gewoon die menigte in die straat niet zo groot moeten laten worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:55 schreef Bombshell het volgende:
Het meerendeel zijn gewoon kinderen als ik die beelden zo zit te bekijken. De ME had gewoon keihard op moeten treden en de lange lat er keihard overheen moeten laten gaan. HWat een mietjes die ME zie ze alleen maar achteruit lopen
valt weinig schoon te maken, daarbij is er ook aangegeven dat het goede initiatief niet nodig is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:56 schreef Messina het volgende:
Ik hoor weinig over dat Project Clean X Haren. Die zijn daar nu bezig met schoonmaken.
Meisje zelf had de pagina al verwijderd, maar iemand anders heeft een nieuwe pagina gemaakt schijnt het.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Bij mij stond evenement wel op openbaar...
dus geen idee...
Ah, dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
valt weinig schoon te maken, daarbij is er ook aangegeven dat het goede initiatief niet nodig is.
Klopt. D'r is weinig gehoor aan gegeven. Die zullen de komende dagen wel zoet zijn met opruimen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:56 schreef Messina het volgende:
Ik hoor weinig over dat Project Clean X Haren. Die zijn daar nu bezig met schoonmaken.
Ik denk dat je na vanavond toch wel kunt vaststellen dat de film een hit was.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was die eerste film ook een hit? Komt op mij nogal als dertien in een dozijn tienerfilm over.
Dat is gewoon een scene uit Project X.quote:
Oh, dat is snel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Haren ligt er overigens al weer vrij netjes bij, op schade als kapotte ramen en dergelijke na. Blik, glas, fietsen, en andere troep is alweer behoorlijk goed opgeruimd gelukkig.
er is wel een groep heen, want er zijn planten aangeboden die geplant wordenquote:
Fiets nog gevonden?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Haren ligt er overigens al weer vrij netjes bij, op schade als kapotte ramen en dergelijke na. Blik, glas, fietsen, en andere troep is alweer behoorlijk goed opgeruimd gelukkig.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
er is wel een groep heen, want er zijn planten aangeboden die geplant worden
[ afbeelding ]
Opruimen kan heel snel gaan, zeker met grote vernielingen. Geen klein grut wat weg hoeft. Het herbouwen/herstellen zal nog wel een tijd duren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oh, dat is snel.Had verwacht dat die nog even bezig zouden zijn met opruimen.
Vooral glas wat schade heeft geleden, dat is ook vrij snel gerepareerd verwacht ik.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Opruimen kan heel snel gaan, zeker met grote vernielingen. Geen klein grut wat weg hoeft. Het herbouwen/herstellen zal nog wel een tijd duren.
Dat, maar ook voor nieuwsmensen, sites, eik iedereen die met social media te maken heeft.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:39 schreef Re het volgende:
Wat een apart experiment dit... voer voor veel wetenschappen
www.mertheverhuist.nlquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:00 schreef Caland het volgende:
Kan je trouwens al ergens wedden op hoeveel dagen het duurt dat die ouders van Merthe gaan verhuizen?
Ik denk dat ze daar prima zitten. Heb je die huizen gezien?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:00 schreef Caland het volgende:
Kan je trouwens al ergens wedden op hoeveel dagen het duurt dat die ouders van Merthe gaan verhuizen?
op geenstijl?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:01 schreef DeeCruise het volgende:
Zo is het wat duidelijker:
[ afbeelding ]
En nu even submitten die zooi..
Onzin. Er komen mensen op af die er op uit zijn en dan heb je een grote groep die dat allemaal wel lollig vindt en graag meedoet of het in ieder geval accepteert. Ze zeggen van Feyenoordsupporters ook altijd dat het een kleine groep is die het verpest voor de rest, maar die groep blijkt telkens behoorlijk groot terwijl de agressie vakbreed van de tribunes druipt en die paar die het zouden verpesten voor de rest nou niet bepaald in een sociaal isolement komen of zo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon die menigte in die straat niet zo groot moeten laten worden.
Ze weten dat er 's avonds duizenden mensen gaan komen, ze weten dat die vervelend worden als er geen fuck te doen is daar. Dat slaat dan altijd om van een leuk sfeertje naar agressie.
Nu iig met extra doorluchtingquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:01 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar prima zitten. Heb je die huizen gezien?
Je zal je kind maar herkennenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat, maar ook voor nieuwsmensen, sites, eik iedereen die met social media te maken heeft.
De day after is ook enorm interessant. De beelden, jeugd die hun maten herkent en aangeeft met naam en toenaam.
Ik denk niet dat dat meisje daar nog normaal over straat kan. Beter verhuizen ze ergens naar een boerendorp in de middle of nowhere wat niemand kent.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:01 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar prima zitten. Heb je die huizen gezien?
Als je de beelden bekijkt,quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Opruimen kan heel snel gaan, zeker met grote vernielingen. Geen klein grut wat weg hoeft. Het herbouwen/herstellen zal nog wel een tijd duren.
Dat is heel snel gegaan. Het grootschalige herstellen kan waarschijnlijk op zijn vroegst pas maandag gebeuren. De meeste mensen hebben weekend. Wie had deze grootschalige chaos zien aankomen? Zelfs internationale media staan perplex dat een rustige, slaperige plaatsje zo geconfronteerd wordt met rellen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De Coolsingel is al bijna 10 jaar niet meer gebruikt door menigten voor feesten, helaasquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je de beelden bekijkt,
en kijkt hoe de fotograaf z'n beelden gemaakt heeft, denk ik dat het enorm meevalt.
Stadhuisplein of Coolsingel weleens gezien?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
er is wel een groep heen, want er zijn planten aangeboden die geplant worden
[ afbeelding ]
Een beetje goede ouder zorgt ervoor dat zijn of haar kind er überhaupt niet komt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
Je zal als ouders ineens je kinderen zo op de tv zien. Persoonlijk zou ik direct naar de slaapkamer van mijn rellende zoon lopen, hem zijn bed uit en de auto intrappen en direct afleveren bij de politie. Tevens kon hij op zoek naar woonruimte.
Wat een mongolen.
Wat mij betreft nemen we een wet aan die toestemming geeft om dit soort idioten direct neer te knallen. Dat soort genetisch afval is toch alleen maar verspilling van zuurstof.
Mijn vader en stiefmoeder wonen er een paar honderd meter vanaf, maar die hebben niks gemerkt. Wellicht dat het scheelt dat zij aan de andere kant van het spoor wonen.
Bijzonder evenement idd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:39 schreef Re het volgende:
Wat een apart experiment dit... voer voor veel wetenschappen
Truequote:Op zaterdag 22 september 2012 14:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De Coolsingel is al bijna 10 jaar niet meer gebruikt door menigten voor feesten, helaas
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
, jeugd die hun maten herkent en aangeeft met naam en toenaam.
Ja, want ouders hebben ook altijd volledige controle over wat hun kroost doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een beetje goede ouder zorgt ervoor dat zijn of haar kind er überhaupt niet komt.
Gelukkig hebben mensen zoals jij het niet voor het zeggen in Nederlandquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
Wat mij betreft nemen we een wet aan die toestemming geeft om dit soort idioten direct neer te knallen.
In Haren wonen gelukkig over het algemeen verstandige mensen, dus denk dat ze daar prima kan blijven wonen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat meisje daar nog normaal over straat kan. Beter verhuizen ze ergens naar een boerendorp in de middle of nowhere wat niemand kent.
Oh, wacht.
Helaas waren het niet alleen jongeren, eh. Als je 21-jarige kind zegt: Ik ga naar $insertnaamvriend, zeg je niet: JIJ BLIJFT BINNEN VANAVOND.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een beetje goede ouder zorgt ervoor dat zijn of haar kind er überhaupt niet komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |