Vrij onherkenbaar hoor, maar ik herkende mezelf wel op de achtergrond. O.a. aan mijn jas. Ben niet prominent in de schijnwerpers.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je daadwerkelijk zo vaak in beeld bent geweest lijkt het mij beter als je zelf eerst met ze gaat praten voordat je buurman je aangeeft
zeker gezien het feit dat je verder niets gedaan hebt
Soort van. Sowieso niet over berichten, tot er daadwerkelijk iets nieuwswaardigs gebeurt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:21 schreef sonnyspek het volgende:
@RvLaak ja, maar wat moet je anders doen? Er niet over praten?
Ik neem aan dat de ME je stuurt in de richting waar je het dorp kan verlaten? Dus station/uitvalswegen. Er zullen vast wel wat mensen vast hebben gezeten maar die staan dan ook niet vooraan aan de linie en kunnen dan langzaamaan uiteindelijk alsnog vertrekken. Ik zou dan zelf mijn fiets laten staan en de volgende dag ophalen..quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Was er uberhaupt wel kans om ergens heen te gaan in zo'n kleine woonwijk terwijl je een kant wordt opgedreven door de ME?
De ME dreef mensen toch de winkelstraten in? Ook een slimme keuze natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:23 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de ME je stuurt in de richting waar je het dorp kan verlaten? Dus station/uitvalswegen. Er zullen vast wel wat mensen vast hebben gezeten maar die staan dan ook niet vooraan aan de linie en kunnen dan langzaamaan uiteindelijk alsnog vertrekken. Ik zou dan zelf mijn fiets laten staan en de volgende dag ophalen..
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En ze zouden jou wel aangeven als jouw kop in het Haren item op tv was gekomen?
Neem je verantwoordelijkheid en bel de plisie
Dat begrijp ik ook niet, er is toch duidelijk gezegd dat er GEEN feest zou zijn, en toch gaan die idioten naar een feest die er niet isquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bijzonder evenement idd.
Verslaggever: "Mensen kwamen aan op het station en zeiden dat ze niet wisten waar ze naartoe moesten."
Dat vat het wel mooi samen, want er was ook niks om naartoe te gaan. Ja, naar huis.
FC Groningenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, maar blijkbaar helpen andere maatregelen niet. Er zullen ongetwijfeld weer Z-siders (hooligans van FC Groningen) tussen hebben gelopen en die lopen altijd te rellen. Dat verandert nooit, dus dan mag het wat mij betreft wel wat rigoreuzer.
Je MOET door de winkelstraat om Haren uit te komenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
De ME dreef mensen toch de winkelstraten in? Ook een slimme keuze natuurlijk.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:24 schreef Messina het volgende:
[..]
Je MOET door de winkelstraat om Haren uit te komen
Nope, dan zeg ik, je hoeft niet terug te komen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:06 schreef Messina het volgende:
[..]
Helaas waren het niet alleen jongeren, eh. Als je 21-jarige kind zegt: Ik ga naar $insertnaamvriend, zeg je niet: JIJ BLIJFT BINNEN VANAVOND.
ah ok, dan hoeft het niet lijkt me ... ze zullen het wel druk hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vrij onherkenbaar hoor, maar ik herkende mezelf wel op de achtergrond. O.a. aan mijn jas. Ben niet prominent in de schijnwerpers.
Ja, die straten daar zijn ruim en er zijn zijstraten genoeg om weg te komen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Was er uberhaupt wel kans om ergens heen te gaan in zo'n kleine woonwijk terwijl je een kant wordt opgedreven door de ME?
Het was op dat moment al zo groot (gemaakt door de media) dat er toch wel mensen op af zouden komen. Dagenlang geruchten over artiesten die komen, radiostations die daar met een bus (+geluid) zouden gaan staan. Mensen zijn toch benieuwd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:24 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet, er is toch duidelijk gezegd dat er GEEN feest zou zijn, en toch gaan die idioten naar een feest die er niet is
als je kinderen zo'n voorwaardelijke basis meegeeft, weet je zeker dat ze erheen gaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nope, dan zeg ik, je hoeft niet terug te komen.
Amersfoort wordt ook genoemd als 2e stadquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:19 schreef sonnyspek het volgende:
Je kan hier net zo goed een 'Project X' topic van maken met het komende feest alweer in beeld. (Gouda)
Wel als je ze terug naar het station wil hebben. Je kan ze wel de middle of nowhere in sturen, maar ik denk niet dat DAT de verstandigste keuze is.quote:
Idd, maar ik zou dat "niet echt herkenbaar" ff checken bij mensen die jou kennen. Maw: laat hen de beelden zien en vraag in hoeverre je herkenbaar bent.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
ah ok, dan hoeft het niet lijkt me ... ze zullen het wel druk hebben
of je moet echt iets nuttigs te melden hebben naast 'itwasntme!'
Bij de politie ja, maar rare blikken zullen dus blijven van mensen die die beelden zien.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geeft aan in hoeverre jij kennis hebt/kan hebben van massa-psychologie.
[..]
Dat hoeft ook niet, maar je verduidelijkt wel de reden van je aanwezigheid en (hopelijk) haal je de verdenking door associatie weg.
Via de Kerklaan/Helperzoom kom je ook bij het station.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:25 schreef Messina het volgende:
[..]
Wel als je ze terug naar het station wil hebben. Je kan ze wel de middle of nowhere in sturen, maar ik denk niet dat DAT de verstandigste keuze is.
Als hij idd herkenbaar op beeld staatquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:26 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Bij de politie ja, maar rare blikken zullen dus blijven van mensen die die beelden zien.
Rare blikken van mensen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:26 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Bij de politie ja, maar rare blikken zullen dus blijven van mensen die die beelden zien.
Mogelijk was dat niet veilig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Via de Kerklaan/Helperzoom kom je ook bij het station.
Een agressieve menigte door een winkelstraat sturen natuurlijk wel.quote:
Het is misschien raar, maar sommige mensen hebben daadwerkelijk nog contact met hun burenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Rare blikken van mensen.Woont hier iedereen in een refodorp ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |