Dat zeg ik helemaal niet. Ik heb het over de opvoeding, niet over het controleren en vasthouden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:06 schreef Messina het volgende:
[..]
Helaas waren het niet alleen jongeren, eh. Als je 21-jarige kind zegt: Ik ga naar $insertnaamvriend, zeg je niet: JIJ BLIJFT BINNEN VANAVOND.

Dat zegt ie niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:07 schreef Devv het volgende:
[..]
Je moet kinderen inderdaad gewoon opsluiten totdat ze 21 zijn.

beter gewoon een boete en gevangenisstraf ... de doodstraf vind ik wat permanentquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, je kunt ze inderdaad beter straffen met een praatgroepje en een boete, dan doen ze het vast niet weer.

Ben jij nog in beeld gekomen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Van wat ik heb meegemaakt waren het vooral mensen die doelbewust naar Haren zijn gekomen om te rellen, en daarnaast een hoop 'jochies' met capuchons die het ook wel leuk vonden om stoer te doen tegen de ME.
Ben benieuwd hoeveel mensen er uiteindelijk worden opgepakt aan de hand van beeldmateriaal.

Ik gok dat 90% er ook niet kwam om te rellen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Ik heb het over de opvoeding, niet over het controleren en vasthouden.
Als je een beetje goed bent opgevoed ga je niet expres naar Haren om te rellen.

Notoire relschoppers mogen van mij een nekschot krijgen. Die kosten de maatschappij onnoemlijk veel geld en dat kan wel beter besteed worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat neerknallen gaat veel te ver, maar oppakken en aanpakken die zooi. Raak ze ook maar keihard in hun portemonnee.
 sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

Onzinquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Ik heb het over de opvoeding, niet over het controleren en vasthouden.

Terecht!!quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit zouden mijn ouders doen.
Ook als ik niet bij mijn ouders woonde zouden ze me gewoon ophalen om me even bij de politie af te zetten.

Tussen afknallen en een praatgroepje zitten verder ook totaal geen opties.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, je kunt ze inderdaad beter straffen met een praatgroepje en een boete, dan doen ze het vast niet weer.

Daar ben ik het mee eens, maar je kan je kind nog zo goed opvoeden, als alle vriendjes gaan is de kans aanwezig dat jouw kind toch ook mee gaat. Al is het maar om te kijken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]

Ja, maar voordat de rellen uitbraken. Dus ik verwacht geen politie op de stoep. En zowel, ook prima, ik heb niks meer gedaan dan 'aanwezig' zijn.quote:

ik zou zelf even contact opnemenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, maar voordat de rellen uitbraken. Dus ik verwacht geen politie op de stoep. En zowel, ook prima, ik heb niks meer gedaan dan 'aanwezig' zijn.
Dat beeld met mijn hoofd is nog wel ongeveer 12 keer herhaald gisteravond.

Misschien handig dat je je preventief meldt met je verhaal. Je bent en blijft immers een getuige. Scheelt ook weer de verrassing van de mannen in het blauw die in ene voor je deur staanquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, maar voordat de rellen uitbraken. Dus ik verwacht geen politie op de stoep. En zowel, ook prima, ik heb niks meer gedaan dan 'aanwezig' zijn.

Nee, maar blijkbaar helpen andere maatregelen niet. Er zullen ongetwijfeld weer Z-siders (hooligans van FC Groningen) tussen hebben gelopen en die lopen altijd te rellen. Dat verandert nooit, dus dan mag het wat mij betreft wel wat rigoreuzer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan jij alleen maar in extremen denken?

Maakt niet uit, volgens het gros hier is alleen aanwezigheid al voldoende om jou tussen je ogen te knallen. Met een rubberen kogel, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]

Rustig jongen. Ik snap je posts, maar je moet het ook objectief en rustig bekijken. Die jongeren moeten aangepakt worden, maar een nekschot is niet humaan en een praatgroepje is weer te soft. Ze dienen een goede straf te krijgen en de verhalen op het tuig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Notoire relschoppers mogen van mij een nekschot krijgen. Die kosten de maatschappij onnoemlijk veel geld en dat kan wel beter besteed worden.

Vraagje, hou oud ben je en welke opleiding doe je/heb je gedaan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, maar blijkbaar helpen andere maatregelen niet. Er zullen ongetwijfeld weer Z-siders (hooligans van FC Groningen) tussen hebben gelopen en die lopen altijd te rellen. Dat verandert nooit, dus dan mag het wat mij betreft wel wat rigoreuzer.

Humaan is zo 2003.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Rustig jongen. Ik snap je posts, maar je moet het ook objectief en rustig bekijken. Die jongeren moeten aangepakt worden, maar een nekschot is niet humaan en een praatgroepje is weer te soft. Ze dienen een goede straf te krijgen en de verhalen op het tuig.

Mijn vader en stiefmoeder wel.quote:
 Op het RTL-nieuws, Er werd iemand geinterviewd, zie ik ineens mijn stiefmoeder en mijn pa door het beeld lopen.
  Op het RTL-nieuws, Er werd iemand geinterviewd, zie ik ineens mijn stiefmoeder en mijn pa door het beeld lopen.

Die dienen dan ook maar neergeschoten te worden? Ze waren immers aanwezigquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn vader en stiefmoeder wel.Op het RTL-nieuws, Er werd iemand geinterviewd, zie ik ineens mijn stiefmoeder en mijn pa door het beeld lopen.

hadden ze een buxus bij zich?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn vader en stiefmoeder wel.Op het RTL-nieuws, Er werd iemand geinterviewd, zie ik ineens mijn stiefmoeder en mijn pa door het beeld lopen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |