SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Is er ook al een jailbreak beschikabaar toevallig?
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Hoe activeer je flyover & mp3 als ringtone?
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2012 20:32:23 ]![]()
Ik ben er bijna, hoop ik.
En dan morgen de iPad, ik wil nog even zowel iOS5 als 6 beschikbaar hebben voor aanpassingen aan de mobiele website van m'n werkgever (file upload).![]()
Eerst maar wachten tot jailbreak volledig werkt, dan updaten
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.![]()
Alleen tetheredquote:Op woensdag 19 september 2012 20:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is er ook al een jailbreak beschikabaar toevallig?![]()
Ik ga even Twitter uitpluizenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:37 schreef bambino het volgende:
Eerst maar wachten tot jailbreak volledig werkt, dan updatenAha, bedankt.quote:
Wacht ik nog wel even
De Ipad loopt, iPhone wacht ik ook op de JB, heb hem alleen gejailbroken(?) om die irritante verplichte exchangelock er af te halen, ik haat toegangscodes.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Niemand?
Edit: alleen Alarm kan mp3, ringtone niet
Maar flyover? Zie het nergens staan
[ Bericht 86% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2012 20:50:46 ]![]()
Als je een exchangeaccount erop hebtquote:.
Get woke, go broke!![]()
Tethered JB op een telefoon is niet coolquote:Op woensdag 19 september 2012 20:41 schreef HeatWave het volgende:
De Ipad loopt, iPhone wacht ik ook op de JB, heb hem alleen gejailbroken(?) om die irritante verplichte exchangelock er af te halen, ik haat toegangscodes.
Ik heb m'n gmail als exchange erin staan maar ik heb geen verplichte lock erop hoor..quote:Op woensdag 19 september 2012 20:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je een exchangeaccount erop hebt.
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
lol. een gmail als exchange.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:50 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik heb m'n gmail als exchange erin staan maar ik heb geen verplichte lock erop hoor..![]()
En zoals verwacht geen verschil tussen de GM en final.
Opvallend: accuduur beter onder iOS 6 voor iPhones.
2000 light years from home![]()
Jij gaat niet door voor de koelkastquote:Op woensdag 19 september 2012 20:50 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik heb m'n gmail als exchange erin staan maar ik heb geen verplichte lock erop hoor...
Get woke, go broke!![]()
Dus iPhone zei up to date?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:53 schreef Merkie het volgende:
En zoals verwacht geen verschil tussen de GM en final.
Opvallend: accuduur beter onder iOS 6 voor iPhones.
![]()
Blijkt dus dat Apple maps op dit moment een slappe aftreksel is.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
waarom zou dat niet moeten?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:01 schreef Estolan het volgende:
[..]
Grappig, zou eigenlijk niet moeten
Snap ook niet waarom dan tussen GM en official een week zit![]()
Aan de ene kant wil ik wel update maar dat nieuwe maps moet verschrikkelijk zijn. En dat gebruik ik vrij veel.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Navigatie is verschrikkelijk. Afgelopen week een aantal keer geprobeerd, maar is veel te simpel.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:03 schreef Dos37 het volgende:
Aan de ene kant wil ik wel update maar dat nieuwe maps moet verschrikkelijk zijn. En dat gebruik ik vrij veel.![]()
Waarom kun je niet OTA updaten??? Zeker omdat het 2,5Gb nodig heeft
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Ik las in het vorige deel dat mensen met een 4 meer betaalden voor hun i300 abo dan ik.
Mijn abo is van de 3 naar de 4 niet in prijs gestegen. Zouden de prijzen die eerder werden genoemd niet gelden voor nieuwe abo's en dat ik dus mijn huidige abo gewoon over kan nemen tegen dezelfde kosten?![]()
Nieuwe maps verschrikkelijk?Dat is toch één van de 'beste updates' ?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
iPhone 3?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef D. het volgende:
Ik las in het vorige deel dat mensen met een 4 meer betaalden voor hun i300 abo dan ik.
Mijn abo is van de 3 naar de 4 niet in prijs gestegen. Zouden de prijzen die eerder werden genoemd niet gelden voor nieuwe abo's en dat ik dus mijn huidige abo gewoon over kan nemen tegen dezelfde kosten?2000 light years from home![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef Adelante het volgende:
Waarom kun je niet OTA updaten??? Zeker omdat het 2,5Gb nodig heeftknap dat die van mij zonder draad bezig is dan.....
Get woke, go broke!![]()
De kaarten zelf zijn goed te gebruiken. Navigatie daarentegen valt mij behoorlijk tegen.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef Skv het volgende:
Nieuwe maps verschrikkelijk?Dat is toch één van de 'beste updates' ?
![]()
Spreekt elkaar tegenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
waarom zou dat niet moeten?
Waarom GM en dan week wachten als het hetzelfde is![]()
Kan wel, en is nog geen eens 600mbquote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef Adelante het volgende:
Waarom kun je niet OTA updaten??? Zeker omdat het 2,5Gb nodig heeft![]()
Bad 4 TomTom dusquote:Op woensdag 19 september 2012 21:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
De kaarten zelf zijn goed te gebruiken. Navigatie daarentegen valt mij behoorlijk tegen.![]()
Ik zit op 3G en de optie download en installeer is niet klikbaarquote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]knap dat die van mij zonder draad bezig is dan.....
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
De iPhone 3G is de tweede iPhone. Wat is de 3GS danquote:Op woensdag 19 september 2012 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
3 is iPhone 3G ja, je had iets anders verwacht??
2000 light years from home![]()
Nee OTA werkt ook alleen via WiFi dacht ikquote:Op woensdag 19 september 2012 21:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zit op 3G en de optie download en installeer is niet klikbaar![]()
2,5quote:Op woensdag 19 september 2012 21:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
De iPhone 3G is de tweede iPhone. Wat is de 3GS dan?
Maar wat maakt dat uit voor mijn vraag![]()
![]()
quote:Snap niet wat er zo grappig aan is. Als je je gmail als exchange instelt dan wordt je email tenminste gepushed. Als je gewoon instelt als gmail dan kan je alleen maar fetchenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij gaat niet door voor de koelkast.
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Ik heb ook gewoon push hoor. Werkt een stuk beter.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:15 schreef Narcotical het volgende:
[..]
[..]
Snap niet wat er zo grappig aan is. Als je je gmail als exchange instelt dan wordt je email tenminste gepushed. Als je gewoon instelt als gmail dan kan je alleen maar fetchenOns soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
weet niet of het al was maar filmpje kijken -> op zijkant ('brede' view' ) en dan doordraaien op zijn kop -> beeld blijft breedlekker filmpje kijken liggend op de bank dus.
![]()
tom tom biedt vooralsnog een totaal ander product, dus goed voor tomtom: offline kaarten (had maps het maar)quote:![]()
Om developers de kans te geven hun apps op de laatste wijziging aan te passen voor het grote publiek 'm krijgt. Gold is Gold he.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:08 schreef Estolan het volgende:
[..]
Spreekt elkaar tegen
Waarom GM en dan week wachten als het hetzelfde is![]()
????quote:Op woensdag 19 september 2012 21:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
tom tom biedt vooralsnog een totaal ander product, dus goed voor tomtom: offline kaarten (had maps het maar)
Dit is een deal MET TomTom
Maps + Navi
Maar als het ruk is, dan ben je alsnog verplicht de TomTom app te kopen voor +¤70![]()
Dat was al 3 generaties iddquote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
weet niet of het al was maar filmpje kijken -> op zijkant ('brede' view' ) en dan doordraaien op zijn kop -> beeld blijft breedlekker filmpje kijken liggend op de bank dus.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Heb je iig nog turn-by-turn navigatie op je 4quote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef Estolan het volgende:
[..]
????
Maps + Navi
Maar als het ruk is, dan ben je alsnog verplicht de TomTom app te kopen voor +¤70
nja maps + navi werkt niet offline. dussuh.... als je er veel gebruik van maakt zou ik toch echt een offline app erbij kopen.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef Estolan het volgende:
[..]
????
Maps + Navi
Maar als het ruk is, dan ben je alsnog verplicht de TomTom app te kopen voor +¤70![]()
De gratis navigatie komt nog niet eens in de buurt van de Tom Tom-appquote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef Estolan het volgende:
[..]
????
Maps + Navi
![]()
fuck, zo lang naar op zoek geweest hoe de het scherm breed kon worden vastgezetquote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat was al 3 generaties idd![]()
![]()
Yup,quote:Op woensdag 19 september 2012 21:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nja maps + navi werkt niet offline. dussuh.... als je er veel gebruik van maakt zou ik toch echt een offline app erbij kopen.
Dus niet zo best voor TomTom![]()
![]()
tom tom heeft een offline app. ik denk, heel goed voor tomtom. gratis reclame ook nog.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:35 schreef Estolan het volgende:
[..]
Yup,
Dus niet zo best voor TomTom![]()
Godkolerequote:Op woensdag 19 september 2012 21:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
tom tom heeft een offline app. ik denk, heel goed voor tomtom. gratis reclame ook nog.
Jij snapt het niet he![]()
quote:
Apple heeft een deal met TomTom om eigen kaarten met navi te krijgen voor iOS 6
Nu blijkt dat dit niet zo jovel werkt, terwijl TomTom een grote naam is als het om navi gaat
Het zou slecht staan voor TomTom als dit dus niet werkt, en dat men toch verplicht is hun eigen app erbij te kopen voor +¤70 terwijl er een navi app op iOS 6 zit std...![]()
Nou boeie, wie gratis wil navigeren kan dat met die unit van TomTom, wie offline wil navigeren of er geld voor over heeft om extra features te hebben koopt de TomTom app. Lijkt mij niks mis mee.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:41 schreef Estolan het volgende:
[..]
Nu blijkt dat dit niet zo jovel werkt, terwijl TomTom een grote naam is als het om navi gaat
Het zou slecht staan voor TomTom als dit dus niet werkt, en dat men toch verplicht is hun eigen app erbij te kopen voor +¤70 terwijl er een navi app op iOS 6 zit std...Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
ah zo. nou tom tom is niet gek. zo mooi als de tomtom app gaat het nooit geheel werken gok ik. en offline zeker niet (voorlopig). totdat apple tomtom overneemt.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:41 schreef Estolan het volgende:
[..]
Het zou slecht staan voor TomTom als dit dus niet werkt, en dat men toch verplicht is hun eigen app erbij te kopen voor +¤70 terwijl er een navi app op iOS 6 zit std...![]()
Daar ging het ook niet omquote:Op woensdag 19 september 2012 21:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou boeie, wie gratis wil navigeren kan dat met die unit van TomTom, wie offline wil navigeren of er geld voor over heeft om extra features te hebben koopt de TomTom app. Lijkt mij niks mis mee.
De "berichten" waren juist mega positief. Apple in samenwerking met TomTom!![]()
Ja, nou, prima toch? Dat aandeel TT gaat echt niet zakken omdat de user experience niet zo tof blijkt als gehoopt. Er is iig turn-by-turn nu standaard aanwezig. of het werkt maakt is van kleiner belang. Ik blijf iig bij Navigon.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:46 schreef Estolan het volgende:
[..]
Daar ging het ook niet om
De "berichten" waren juist mega positief. Apple in samenwerking met TomTom!Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
iOs 6 het echt waard? zit niet echt te wachten op een update, of het moet echt flink verbeterd zijn...
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.![]()
Alles geüpdatet, 3gs van mij, de 4 van mijn man, de 4s van mijn werk en de iPad.
Bijna allemaal tegelijk!
Nu eens even gaan kijken of mijn 3GS het heeft gered...![]()
Ik wil Siri op m'n iPad, maar tethered houdt me tegenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:48 schreef Ramkraker het volgende:
iOs 6 het echt waard? zit niet echt te wachten op een update, of het moet echt flink verbeterd zijn..Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik vind Siri echt waardeloos, en mijn absinthe houd me tegen om te updatenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil Siri op m'n iPad, maar tethered houdt me tegen
.
.![]()
True..quote:Op woensdag 19 september 2012 21:51 schreef mitchelll0181 het volgende:
Pfff dat gebruik je 3 x om mee te spelen en dan klaar..
Maar voor die 3x wel grappig, maar niet het tethered zijn waard
Sommige tweaks ervoor vind ik wel handig, vertalen enzoquote:Op woensdag 19 september 2012 21:52 schreef mitchelll0181 het volgende:
Kijk dan een shitload youtube filmpjes eroverOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Eerste merkbare verschil voor mij is dat het surfen stukken sneller gaat met de 4S.
Meteen een vraag, hoe haal ik die Vip box weg bij email?
En kan de nachtstand behalve qua tijd ook qua dagen worden geprogrammeerd?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Gewoon top of page klikkenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
hoe kan ik met de nieuwe safari snel naar boven scrollen.
Fast downscroll is er niet![]()
Je kan ook niet fullscreen gaan toch?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
de topbar verdwijnt om het scherm groter te maken.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Jaquote:Op woensdag 19 september 2012 21:55 schreef Black-Death het volgende:
Eerste merkbare verschil voor mij is dat het surfen stukken sneller gaat met de 4S.
Meteen een vraag, hoe haal ik die Vip box weg bij email?
En kan de nachtstand behalve qua tijd ook qua dagen worden geprogrammeerd?
Nee
Nee![]()
nee dan popt de url bar niet op en ook scroll ik niet omhoog.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:57 schreef Estolan het volgende:
[..]
Gewoon top of page klikken
Fast downscroll is er niet![]()
Dan werkt het niet neequote:Op woensdag 19 september 2012 21:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
de topbar verdwijnt om het scherm groter te maken.![]()
nee da's geloof ik bij de ipad.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan ook niet fullscreen gaan toch?![]()
wat de neuk, kan die Vip box niet weg?quote:
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
moet iets nieuws voor zijn hoop ik. multi touch iets ofzo. dit was nou echt een goede feature, had gehoopt op een fast scroll down ook nog.quote:![]()
Is er geen gesture voor?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
moet iets nieuws voor zijn hoop ik. multi touch iets ofzo. dit was nou echt een goede feature, had gehoopt op een fast scroll down ook nog.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
In 1x naar boven scrollen lukt hier prima trouwensEdgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Landscape en dan < > rechts onder voor fullscreenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee da's geloof ik bij de ipad.![]()
Ooooh...in dat geval is het opeens niet achterlijk duurquote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef Estolan het volgende:
[..]
Gast waar heb je het over, de HS kost ook ¤25 ofzo, een hoesje ook enz enz enz![]()
Ik vind het (belachelijk) duur...mag ik dat vinden? Ja, dat mag ik vinden.
En velen vinden dat met mij. Dat jij het slikt omdat alles van Apple duur is moet je zelf weten.People assume too much.![]()
Nee hoor, ook op de iPhone.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee da's geloof ik bij de ipad.![]()
Boeit dat?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
wat de neuk, kan die Vip box niet weg?
Juist handig![]()
Ik heb geen adapter nodigquote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef very het volgende:
[..]
Ooooh...in dat geval is het opeens niet achterlijk duur![]()
Ik vind het (belachelijk) duur...mag ik dat vinden? Ja, dat mag ik vinden.
En velen vinden dat met mij. Dat jij het slikt omdat alles van Apple duur is moet je zelf weten.![]()
![]()
Dan is de tijd ook weg enz???quote:Op woensdag 19 september 2012 22:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bij mij verdwijnt ie als je halverwege een pagina zit te lezen?![]()
Dus?quote:
Als ik een iPhone 5 zou nemen, dan zou ik er minstens 5 nodig hebben.
Maar dat is niet zo...dus heb ik alsnog adapters nodig...maar die zullen (denk ik) geen 30 eu per stuk kosten, plus dat die waarschijnlijk bruikbaar blijven na een nieuwe telefoon.People assume too much.![]()
Waar heb je het over, damnquote:Op woensdag 19 september 2012 22:03 schreef very het volgende:
[..]
Dus?
Als ik een iPhone 5 zou nemen, dan zou ik er minstens 5 nodig hebben.
Maar dat is niet zo...dus heb ik alsnog adapters nodig...maar die zullen (denk ik) geen 30 eu per stuk kosten, plus dat die waarschijnlijk bruikbaar blijven na een nieuwe telefoon.
Koop hem dan niet. Het gross van de nieuwe iPhone bezitters zou die adapter in de la flikkeren, zonde van het geld dus![]()
ik zal het niet gebruiken dus wil t weg hebben..quote:Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Nee tis gwn kut, ik kan mn auto dock weggooien, wekkerradio, bureau dock, bureau dock op mn werk,quote:Op woensdag 19 september 2012 22:04 schreef Estolan het volgende:
[..]
Waar heb je het over, damn
Koop hem dan niet. Het gross van de nieuwe iPhone bezitters zou die adapter in de la flikkeren, zonde van het geld dus
Doeiiiii 200 euro![]()
Ik zeg toch ook dat ik hem niet koopquote:Op woensdag 19 september 2012 22:04 schreef Estolan het volgende:
[..]
Waar heb je het over, damn
Koop hem dan niet. Het gross van de nieuwe iPhone bezitters zou die adapter in de la flikkeren, zonde van het geld dus![]()
Maar desondanks heb ik wel een mening...en dit lijkt me een uiterst relevante plek om die te delen.
Voel je je persoonlijk aangevallen ofzo als ik iets van Apple duur vind?
Ik ben echt niet de enige hoor:
dailymail
gizmodo
pocketnow
smartphones wonderhowto
macrumors
techinvestornews
hardmac
Om er een paar te noemen.
En het gros zou hem in de la flikkeren? Hoe is dit relevant? Als je hem in de la flikkert, dan hoef je hem dus ook niet te kopen he...lampie! En ja..ik vind nog steeds dat wanneer je 10 jaar op een 30-pin werkt en dat dan veranderd...dat je dan best een adapter daarvoor bij je eerstvolgende product mag doen. En dan uiteraard niet de prijs met 30 dollar verhogen, maar gewoon erbij doen. Net als die headset. Net als de gewone oplader. Ze verdienen immers meer dan genoeg per verkochte iPhone...en de goodwill die ze er mee kweken is IMO ook wat waard.People assume too much.![]()
Je bedoelt die balk met de klok? Die zie ik gewoon nog in safari..quote:Op woensdag 19 september 2012 22:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
govverdikke ik wil mijn status balk terug als ik naar beneden scroll"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
ik zal eens rebooten dan.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:14 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Je bedoelt die balk met de klok? Die zie ik gewoon nog in safari..![]()
gewoon boven in het scherm tikken werkt gewoon bij mijquote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef mitchelll0181 het volgende:
Kan je nou echt niet meer naar boven scrollen in een keer ? dat gebruik ik dus echt fucking vaak ?![]()
ik vind de optie nergensquote:Op woensdag 19 september 2012 22:21 schreef Blik het volgende:
Kan die VIP-functie ook uit in de mail-app?
En Passbook werkt niet
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
gewoon boven in het scherm tikken werkt gewoon bij mijHet verschil tussen ken en kan kunnen we niet.![]()
Hoezo,quote:Op woensdag 19 september 2012 22:10 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Nee tis gwn kut, ik kan mn auto dock weggooien, wekkerradio, bureau dock, bureau dock op mn werk,
Doeiiiii 200 euro
Kan toch adapter kopen?
En al die "dingen" vervallen toch als de nieuwe modellen uitkomen
En dat pas na 10jaar. Microsoft veranderd elke keer als tegenvoorbeeld![]()
Neequote:Op woensdag 19 september 2012 22:21 schreef Blik het volgende:
Kan die VIP-functie ook uit in de mail-app?
En Passbook werkt niet
En hier ook niet, geen functie nog in NL?![]()
Jezus, die update duurt al meer als een uur. Is dat normaal?Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ja was hier ook bijna zo, was van 4 > 5 ook bijna zo. Al helemaal al worldwide iedereen gaat updatenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jezus, die update duurt al meer als een uur. Is dat normaal?![]()
Btw, heel veel bedrijven gaan over op Air-Play, dus heb je al helemaal geen connector meer nodigquote:Op woensdag 19 september 2012 22:14 schreef very het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ik hem niet koop![]()
Maar desondanks heb ik wel een mening...en dit lijkt me een uiterst relevante plek om die te delen.
Voel je je persoonlijk aangevallen ofzo als ik iets van Apple duur vind?
Ik ben echt niet de enige hoor:
dailymail
gizmodo
pocketnow
smartphones wonderhowto
macrumors
techinvestornews
hardmac
Om er een paar te noemen.
En het gros zou hem in de la flikkeren? Hoe is dit relevant? Als je hem in de la flikkert, dan hoef je hem dus ook niet te kopen he...lampie! En ja..ik vind nog steeds dat wanneer je 10 jaar op een 30-pin werkt en dat dan veranderd...dat je dan best een adapter daarvoor bij je eerstvolgende product mag doen. En dan uiteraard niet de prijs met 30 dollar verhogen, maar gewoon erbij doen. Net als die headset. Net als de gewone oplader. Ze verdienen immers meer dan genoeg per verkochte iPhone...en de goodwill die ze er mee kweken is IMO ook wat waard.
We move Forward, zoals Obama dat ook wilt
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2012 22:43:57 ]![]()
Heb iOS6 op mijn 3GS geïnstalleerd en het draait lekker soepelMaps ziet er ook goed uit, jammer alleen dat Fly Over niet werkt. Voor OV info gebruikte ik toch al de app van 9292 zelf.
![]()
Werkt ook op de 4s niet, althans in NL, France enzquote:Op woensdag 19 september 2012 22:43 schreef Kremers het volgende:
Heb iOS6 op mijn 3GS geïnstalleerd en het draait lekker soepelMaps ziet er ook goed uit, jammer alleen dat Fly Over niet werkt. Voor OV info gebruikte ik toch al de app van 9292 zelf.
![]()
Langzamer, en ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:44 schreef Zolder het volgende:
Is ios6 op een 3gs sneller dan ios5 of langzamer? Oftewel, updaten de moeite? | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Nog 1 ding over die adapter.
Stel dat dat ding maar $10 zou kosten
Dan zou Apple in 24h al 20milj armer zijn![]()
Clean install en dan gaat hij weer iets sneller.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:46 schreef Zolder het volgende:
[..]
Owen vond ios5 al niet zo vlot meer
| Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Stel dat het bier verboden wordt voor -65 ers, dan gaan alle bierjunks mensen vermoordenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef Estolan het volgende:
Dan zou Apple in 24h al 20milj armer zijn
Is eigenlijk geen optie omdat alles in de loop der tijd zó gepersonaliseerd is.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Clean install en dan gaat hij weer iets sneller.![]()
dat ding kost max $2,50 inclusief housing en meer kosten verpakking. Worden de verzendkosten ook nog iets hoger (iets grotere doos, meer volume) maar als het Apple meer dan $3,- zou kosten om in iedere verpakking zo'n ding te stoppen zou het mij verbazen.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef Estolan het volgende:
En ik ben 12 jaar lang betrokken geweest bij productontwikkeling van consumentenproducten in Azië.![]()
????quote:Op woensdag 19 september 2012 22:48 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Stel dat het bier verboden wordt voor -65 ers, dan gaan alle bierjunks mensen vermoorden
Het gaat om het kostenplaatje
Heb jij "ff" $20.000.000 over om in 24uur 1 onderdeel gratis te geven??![]()
Updaten dus.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:53 schreef Zolder het volgende:
[..]
Is eigenlijk geen optie omdat alles in de loop der tijd zó gepersonaliseerd is. | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Dat is niet gratis.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:54 schreef Estolan het volgende:
[..]
????
Het gaat om het kostenplaatje
Heb jij "ff" $20.000.000 over om in 24uur 1 onderdeel gratis te geven??
Ht zit bij de prijs in. | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Primquote:Op woensdag 19 september 2012 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
dat ding kost max $2,50 inclusief housing en meer kosten verpakking. Worden de verzendkosten ook nog iets hoger (iets grotere doos, meer volume) maar als het Apple meer dan $3,- zou kosten om in iedere verpakking zo'n ding te stoppen zou het mij verbazen.
En ik ben 12 jaar lang betrokken geweest bij productontwikkeling van consumentenproducten in Azië.
$3 x 2.000.000 in 24uur = $6.000.000![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef Estolan het volgende:
Dan zou Apple in 24h al 20milj armer zijn![]()
Deze redenering..![]()
Fijn...dan lekker niet je batterij opladen tijdens het afspelen.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:43 schreef Estolan het volgende:
[..]
Btw, heel veel bedrijven gaan over op Air-Play, dus heb je al helemaal geen connector meer nodig
We move Forward, zoals Obama dat ook wilt
Maar niet draadloos kunnen opladen...
Ik ben het best met je eens dat het moet veranderen naar een nieuwe standaard. Het enige wat ik slecht vind is de prijs en het ontbreken van een meegeleverde adapterPeople assume too much.![]()
Ik vreesde het ergste toen ik dit las, maar ik heb nergens last van?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:41 schreef HeatWave het volgende:
Raar.
By hook or by crook, I'll be last in this book.![]()
Is dat zo?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens, als ik in safari een bestand moet uploaden in een formulier kan ik alleen foto's kiezen
En alleen uit "my photos" zeker?
Nou ja, het gaat mij ook alleen om foto's, ga er morgen mee aan de slag.![]()
Wat?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:54 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Dat is niet gratis.
Ht zit bij de prijs in.
Het kost toch geld om te maken? Dus als je dat "gratis" weg geeft, maar je er toch kosten asn
Een negatief saldo dus![]()
Nee, zo zit dat niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:56 schreef Estolan het volgende:
[..]
Wat?
Het kost toch geld om te maken? Dus als je dat "gratis" weg geeft, maar je er toch kosten asn
Een negatief saldo dus
Die 3 dollar per iphone is nog geen half procent van de totale prijs.
Kutredenering dus. | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Ze hebben trouwens de id-string van de nieuwe mobile Safari wel zo aangepast dat het versienummer niet meer op dezelfde plaats staat![]()
![]()
Mesnen kopen niet graag spullen die incompleet zijn, dus incompleet spul verkopen = mnder winst draaien.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:57 schreef Estolan het volgende:
[..]
Leg jij het dan uit dat het voor beide partijen win-win is? | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Het is toch een los onderdeel wat geen drol met de iPhone te maken heeft??quote:Op woensdag 19 september 2012 22:57 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Nee, zo zit dat niet.
Kutredenering dus.![]()
Laat aub je redeneringen over aan iemand die het snapt...jij duidelijk niet. Dit slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef Estolan het volgende:
Maarja...liefde maakt blind he?People assume too much.![]()
OMFG...probeer op zn minst na te denkenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:58 schreef Estolan het volgende:
[..]
Het is toch een los onderdeel wat geen drol met de iPhone te maken heeft??
People assume too much.![]()
maar wel $3,- extra kosten. Ik hen uren zitten onderhandelen over 5 cent cost down op een router van $20,-quote:Op woensdag 19 september 2012 22:57 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Nee, zo zit dat niet.
Kutredenering dus.![]()
Het is toch een kutredenering welke geen drol over de iphone zelf en ios 6 gaat?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:58 schreef Estolan het volgende:
[..]
Het is toch een los onderdeel wat geen drol met de iPhone te maken heeft?? | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Doe ik ook, mpdie 5 cent gaat het verschil maken.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
maar wel $3,- extra kosten. Ik hen uren zitten onderhandelen over 5 cent cost down op een router van $20,- | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Wat is dan incompleet?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:58 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Mesnen kopen niet graag spullen die incompleet zijn, dus incompleet spul verkopen = mnder winst draaien.
De iPhone 5 heeft hetzelfde als de 4s, de 4, de 3gs & de 3g
Toestel
Pin voor simtray
Lader
Usb kabel
Oordopjes
En nu ineens wilt met die adapter er los bij
Zelfde gezeik met bumpers, hoesjes, zakjes, screenprotectors, carkits etc![]()
op jaar basis leverde het 100.000 op.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:01 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Doe ik ook, mpdie 5 cent gaat het verschil maken.![]()
Ja, mensen willen hun 1000 euro b&o dock niet bij het oude vuil zetten.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:01 schreef Estolan het volgende:
[..]
Wat is dan incompleet?
Toestel
Pin voor simtray
Lader
Usb kabel
Oordopjes
Zelfde gezeik met bumpers, hoesjes, zakjes, screenprotectors, carkits etc
En terecht. | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Idd.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
op jaar basis leverde het 100.000 op. | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Dus als iets $3 kost om te maken per unitquote:Op woensdag 19 september 2012 22:58 schreef very het volgende:
[..]
Laat aub je redeneringen over aan iemand die het snapt...jij duidelijk niet. Dit slaat echt nergens op.
Maarja...liefde maakt blind he?
En je gaat het in 24uur pre-sale al 2.000.000 keer "gratis" weg geven ( want het zit a. niet in prijs toestel en b. klant betaald er niet voor )
Hoeveel kost het "gratis" weg geven van die units dan?![]()
Bijna niets, apple heeft genoeg winst. | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
En die mensen klagen niet over ¤30, sterker bog, die doen hem weg en kopen de nieuwequote:Op woensdag 19 september 2012 23:03 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ja, mensen willen hun 1000 euro b&o dock niet bij het oude vuil zetten.
En terecht.zoals alle iPhone bezitters ook na 2jaar de nieuwe nemen
![]()
Wat heeft winst met de productie te maken??quote:Op woensdag 19 september 2012 23:04 schreef AppleOcean het volgende:
Bijna niets, apple heeft genoeg winst.![]()
Dan vraag jec30 euro meer voor de iphone, klaar.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
dus Estolan heeft gelijk. Het ZIJN uiteindelijk simpelweg extra kosten. | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Dan vragen ze e 30 ekkies meer voor, solved.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:05 schreef Estolan het volgende:
[..]
Wat heeft winst met de productie te maken?? | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
een bedrijf heeft nooit genoeg winst.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:04 schreef AppleOcean het volgende:
Bijna niets, apple heeft genoeg winst.
Je zou hooguit kunnen redeneren dat dis kosten meer goodwill kweken dan een gemiddelde marketing campagne van Apple en de kosten DUS te rechtvaardigen zijn.
Maar het ZIJN extra kosten. En het loopt in de miljoenen.![]()
Dat zei ik 500posts terug alquote:Op woensdag 19 september 2012 23:06 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Dan vraag jec30 euro meer voor de iphone, klaar.
Klant betaald uiteindelijk toch wel![]()
En...kregen mensen die bumper uiteindelijk ook niet gratis?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:01 schreef Estolan het volgende:
[..]
Wat is dan incompleet?
Toestel
Pin voor simtray
Lader
Usb kabel
Oordopjes
Is toch niet zo lastig te begrijpen...mensen hebben voor honderden euros aan accessoires. Toch leuk als het je geen bakken met geld kost om ze te kunnen blijven gebruiken.
Jij mist het niet...da's mooi voor jou. Maar verplaats je eens in iemand die bijv. voor 300 eu aan accessoires heeft gekocht voor een iphone 4s.People assume too much.![]()
Een vriend van mij heeft een dock van 800 euroquote:Op woensdag 19 september 2012 23:07 schreef very het volgende:
[..]
En...kregen mensen die bumper uiteindelijk ook niet gratis?
Is toch niet zo lastig te begrijpen...mensen hebben voor honderden euros aan accessoires. Toch leuk als het je geen bakken met geld kost om ze te kunnen blijven gebruiken.
Jij mist het niet...da's mooi voor jou. Maar verplaats je eens in iemand die bijv. voor 300 eu aan accessoires heeft gekocht voor een iphone 4s.
Het nadeel van een succesvol bedrijf met veel klanten is dan ook dat free gadgets een behoorlijke kostenpot kan worden
Denk aan de gratis pennen enz, veel bedrijven doen daar minder nu aan![]()
De losse toestelprijs van de iPhone 5 ligt ruim 30 euro hoger dan die van de 4S lag. Aangezien de 4S wel gelijk geprijsd was aan de iPhone 4 die werd vervangen, mag die prijsverhoging best gecompenseerd worden met een adapter die het gebruik van een aansluiting waar iedereen al jaren mee vertrouwd is mogelijk maakt op de nieuwe connector waar niemand om heeft gevraagd.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:01 schreef Estolan het volgende:
[..]
Wat is dan incompleet?
Toestel
Pin voor simtray
Lader
Usb kabel
Oordopjes
Prima dat Apple een nieuwe standaard introduceert. Maar dit is niet hetzelfde als FireWire of PPC laten vallen. De 30-pins connector is aanwezig in >90% van de producten die Apple in de afgelopen tien jaar heeft verkocht. Als je dan een compleet nieuwe standaard introduceert, is een adapter erbij leveren die amper wat kost om te produceren wel het minste wat je kan doen bij het eerste vlaggenschip product voor die standaard. Dat je het bij de iPod-lijn achterwege laat, oké. Maar bij de iPhone van 680+ euro mag je op z'n minste wel zo'n ding stoppen.![]()
ja, wat heeft Apple daar mee te maken? Als jij allerlei accessoires voor je Opel kadett hebt gekocht, en dan brengt Opel opeens een Astra uit waardoor je accessoires niet meet passen is dat toch niet opels probleem.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:07 schreef very het volgende:
[..]
Jij mist het niet...da's mooi voor jou. Maar verplaats je eens in iemand die bijv. voor 300 eu aan accessoires heeft gekocht voor een iphone 4s.![]()
Het is dan ook verre van gratis. Maar dat snap je niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:09 schreef Estolan het volgende:
Het nadeel van een succesvol bedrijf met veel klanten is dan ook dat free gadgets een behoorlijke kostenpot kan worden
Denk aan de gratis pennen enz, veel bedrijven doen daar minder nu aan![]()
Niet allemaal neequote:Op woensdag 19 september 2012 23:07 schreef very het volgende:
[..]
Jij mist het niet...da's mooi voor jou. Maar verplaats je eens in iemand die bijv. voor 300 eu aan accessoires heeft gekocht voor een iphone 4s.
Ja so?
Koop je een adapter
Geef je die "gratis" mee, dan gebruikt een deel hem wel, en een groter deel ( the new wave ) wil korting of niet betalen voor dat onderdeel wat toch de la in gaat![]()
Ja maar de prijs bij abo ligt ¤30 lager dan de 4squote:Op woensdag 19 september 2012 23:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De losse toestelprijs van de iPhone 5 ligt ruim 30 euro hoger dan die van de 4S lag. Aangezien de 4S wel gelijk geprijsd was aan de iPhone 4 die werd vervangen, mag die prijsverhoging best gecompenseerd worden met een adapter die het gebruik van een aansluiting waar iedereen al jaren mee vertrouwd is mogelijk maakt op de nieuwe connector waar niemand om heeft gevraagd.
Prima dat Apple een nieuwe standaard introduceert. Maar dit is niet hetzelfde als FireWire of PPC laten vallen. De 30-pins connector is aanwezig in >90% van de producten die Apple in de afgelopen tien jaar heeft verkocht. Als je dan een compleet nieuwe standaard introduceert, is een adapter erbij leveren die amper wat kost om te produceren wel het minste wat je kan doen bij het eerste vlaggenschip product voor die standaard. Dat je het bij de iPod-lijn achterwege laat, oké. Maar bij de iPhone van 680+ euro mag je op z'n minste wel zo'n ding stoppen.
Duzzzz![]()
Tuurlijk kost het ze wel wat geld. Althans...ze maken minder winst. En op zulke aantallen zap dat ook best een aardig bedrag zijn. Maar met zulke winstmarges vind ik het wel erg inhalig om je dan druk te maken om 3 eu per unit minder winst, al zou het misschien andere mensen over een streep halen, waardoor ze er weer een zwik meer verkopen.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:04 schreef Estolan het volgende:
[..]
Dus als iets $3 kost om te maken per unit
En je gaat het in 24uur pre-sale al 2.000.000 keer "gratis" weg geven ( want het zit a. niet in prijs toestel en b. klant betaald er niet voor )
Hoeveel kost het "gratis" weg geven van die units dan?
Tuurlijk is elk bedrijf op winst gericht...maar apple spant wel de kroon. Kijk maar eens naar hun jaarcijfers. Met zulke inkomsten zou zo'n relatief goedkope tegemoetkoming naar terugkomende klanten helemaal geen kwaad kunnen, vind ik.People assume too much.![]()
+1quote:Op woensdag 19 september 2012 23:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ja, wat heeft Apple daar mee te maken? Als jij allerlei accessoires voor je Opel kadett hebt gekocht, en dan brengt Opel opeens een Astra uit waardoor je accessoires niet meet passen is dat toch niet opels probleem.
Neem steekmaat velgen bij zelfde merk + type auto, nieuw model
Oeps past niet
Hoppa, dag set winterbanden![]()
Ik welquote:Op woensdag 19 september 2012 23:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het is dan ook verre van gratis. Maar dat snap je niet.nothing is free
![]()
Yupquote:Op woensdag 19 september 2012 23:14 schreef very het volgende:
[..]
Tuurlijk kost het ze wel wat geld. Althans...ze maken minder winst. En op zulke aantallen zap dat ook best een aardig bedrag zijn. Maar met zulke winstmarges vind ik het wel erg inhalig om je dan druk te maken om 3 eu per unit minder winst, al zou het misschien andere mensen over een streep halen, waardoor ze er weer een zwik meer verkopen.
Tuurlijk is elk bedrijf op winst gericht...maar apple spant wel de kroon. Kijk maar eens naar hun jaarcijfers. Met zulke inkomsten zou zo'n relatief goedkope tegemoetkoming naar terugkomende klanten helemaal geen kwaad kunnen, vind ik.
Maar milieu denken ze ook aan ( zie Al Gore frontrow bij Keynote )![]()
![]()
EeEen auto vergelijken met een telefoonquote:Op woensdag 19 september 2012 23:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ja, wat heeft Apple daar mee te maken? Als jij allerlei accessoires voor je Opel kadett hebt gekocht, en dan brengt Opel opeens een Astra uit waardoor je accessoires niet meet passen is dat toch niet opels probleem.![]()
Die vervang je ook elk jaar toch? En bijna dezelfde prijscategorie ook.
Als een bepaalde auto opeens net zo succesvol wordt als de iphone en net zo'n trouwe achterban krijgt...reken maar dat ze daar dan ook rekening mee houden.People assume too much.![]()
Nog ffquote:Op woensdag 19 september 2012 23:20 schreef very het volgende:
Ee
[..]
Een auto vergelijken met een telefoon![]()
Als een bepaalde auto opeens net zo succesvol wordt als de iphone en net zo'n trouwe achterban krijgt...reken maar dat ze daar dan ook rekening mee houden.![]()
Vooral op het imago wat dat met zich meedraagt...quote:Op woensdag 19 september 2012 23:17 schreef Estolan het volgende:
[..]
Yup
Maar milieu denken ze ook aan ( zie Al Gore frontrow bij Keynote )
Marketing weet je wel.People assume too much.![]()
Mwahquote:Op woensdag 19 september 2012 23:21 schreef very het volgende:
[..]
Vooral op het imago wat dat met zich meedraagt...
Marketing weet je wel.
Denk het niet![]()
Ja lekker makkelijk lullen. Ik heb een Yamaha stereo met iPod Dock aan de bovenzijde. Ziet er toch niet uit met een adapter er tussen.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:11 schreef Estolan het volgende:
[..]
Niet allemaal nee
Ja so?
Koop je een adapter
Geef je die "gratis" mee, dan gebruikt een deel hem wel, en een groter deel ( the new wave ) wil korting of niet betalen voor dat onderdeel wat toch de la in gaatReden genoeg voor mij om geen 5 te kopen....
![]()
Alsof mij dat boeitquote:Op woensdag 19 september 2012 23:30 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk lullen. Ik heb een Yamaha stereo met iPod Dock aan de bovenzijde. Ziet er toch niet uit met een adapter er tussen.Reden genoeg voor mij om geen 5 te kopen....
Heb hier een HarmanKardon AVR staat met dock,
So?
Geen adapter nodig hoor, gewoon dit toestel erop als mp3 speler, en de 5 als nieuw toestel![]()
Code invoerenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:33 schreef fratsman het volgende:
Stik, ik heb na de update mijn Iphone op simlock gezet, hoe haal ik dit eraf?![]()
Hij staat erop, en ik vind het nu al dikke vooruitgang. Simpel, intuitief als vanouds, maar bovenal: fucking snappy, ook op mijn 4 terwijl iOS 5 daar niet zo heel lekker op liep.
Ga nu weer twijfelen over een eventuele update naar een 4S...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Waarom dan niet een goedkopere ipod erop aansluiten ipv een duurdere telefoon?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:34 schreef Estolan het volgende:
[..]
Alsof mij dat boeit
Heb hier een HarmanKardon AVR staat met dock,
So?
Geen adapter nodig hoor, gewoon dit toestel erop als mp3 speler, en de 5 als nieuw toestelI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Doen jullie iets aan batterij"onderhoud"? Ik weet dat er programma's zijn die zeggen je batterylife te kunnen verlengen, maar werkt dat nou echt?"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
nee.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:48 schreef Narcotical het volgende:
Doen jullie iets aan batterij"onderhoud"? Ik weet dat er programma's zijn die zeggen je batterylife te kunnen verlengen, maar werkt dat nou echt?
ik hou wel stats bij met coco. | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Same here. iOS 5 liep niet heel lekker op m'n 4S, het lijkt nu allemaal wat sneller te zijn. Blij mee. Hopen dat het ook nog wat verschil gaat maken qua batterij. Alleen passbook werkt bij mij niet (niet dat ik het wil gebruiken, maar dat is wel gek).quote:Op woensdag 19 september 2012 23:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Hij staat erop, en ik vind het nu al dikke vooruitgang. Simpel, intuitief als vanouds, maar bovenal: fucking snappy, ook op mijn 4 terwijl iOS 5 daar niet zo heel lekker op liep.
Ga nu weer twijfelen over een eventuele update naar een 4S...![]()
Hoe zet ik mijn telefoon uit met ios 6 homescreen + middelste knopje werkt op een 1 of andere manier niet meer..![]()
Dat trucje ken ik niet. Uitzetten gaat lijkt me nog gewoon met power-knop aan de bovenkant ingedrukt houden, tot er 'slide to poweroff' op je scherm komt en dan dat doen?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:04 schreef bjanaan het volgende:
Hoe zet ik mijn telefoon uit met ios 6 homescreen + middelste knopje werkt op een 1 of andere manier niet meer..![]()
Ding bovenop je foon?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Als je ze beiden vasthoudt dan reset 'ie toch en gaat ie weer aan..quote:Op donderdag 20 september 2012 00:12 schreef bjanaan het volgende:
Gelukt hoor je moet beide knoppen wat langer vast houden zonder de slide."IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Japrobleem met ios6 hier. Zodra ik met mijn wifi verbind lukt dat voor 3 seconden. Hierna disconnect hij en laadt hij binnen de settings pagina een pagina van Apple (de website) waar staat dat de gezochte pagina niet gevonden kan worden. Meer mensen die dit hebben?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
dit heb ik ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 01:29 schreef znarch het volgende:
Japrobleem met ios6 hier. Zodra ik met mijn wifi verbind lukt dat voor 3 seconden. Hierna disconnect hij en laadt hij binnen de settings pagina een pagina van Apple (de website) waar staat dat de gezochte pagina niet gevonden kan worden. Meer mensen die dit hebben?
![]()
Toen ik op Google: iOS 6 wifi intypte. Gaf hij als suggestie al: iOS 6 wifi issues. iOS 6 wifi problems.quote:
Al bij de beta. Gaat lekker."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Is al opgelost zie Gizmodo." tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."![]()
Ik heb er zelf 5 uur over gedaan, maar als je het in een keer goed doet een uur, en doe je het met de computer, dan 3.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:38 schreef Bromfiets het volgende:
Duurt het installeren van ios6 bij jullie ook zo godsgruwelijk lang ? | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Ik had het gevoel ook al dat iOS 6 sneller en stabieler leek te draaien, was dus niet de enige. Ook was de accuduur voor mijn gevoel beter, iets wat Tweakers staaft.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Ga nu weer twijfelen over een eventuele update naar een 4S...2000 light years from home![]()
Duur?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Waarom dan niet een goedkopere ipod erop aansluiten ipv een duurdere telefoon?
Waarom iets erbij kopen als je al wat hebt![]()
Sneller en stabieler heb ik ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik had het gevoel ook al dat iOS 6 sneller en stabieler leek te draaien, was dus niet de enige. Ook was de accuduur voor mijn gevoel beter, iets wat Tweakers staaft.
Enigecnadeel is dat de appstore tot de bux fix nog wat laggt. | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Een auto elke 2 jaar inruilen is niet vreemd hoor.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:20 schreef very het volgende:
Ee
[..]
Een auto vergelijken met een telefoon![]()
Als een bepaalde auto opeens net zo succesvol wordt als de iphone en net zo'n trouwe achterban krijgt...reken maar dat ze daar dan ook rekening mee houden.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:13 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ja maar de prijs bij abo ligt ¤30 lager dan de 4s
Duzzzz
Niet mee te praten..![]()
Jij lult gewoon uit je nekquote:
Verklaar dat verschil dan maar is
Nothing is for free, dus zeik niet zo![]()
Waar heb ik de meeste kans om volgende week een iphone te bemachtigen?Ik heb hem bij de media markt gereserveerd maar dat gaat hem niet worden denk ik.Sta als 23e op de lijst.![]()
Niets is gratis, nee. Maar als jij voor het gemak maar gewoon het volledige argument negeert, ga ik ook niet meer proberen normaal met jou te praten omdat je toch een plaat voor je kop hebt.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:07 schreef Estolan het volgende:
[..]
Jij lult gewoon uit je nek
Verklaar dat verschil dan maar is
Nothing is for free, dus zeik niet zo![]()
Respecteer elkaars mening mensenIk in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Waar heb je het over manquote:Op donderdag 20 september 2012 09:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niets is gratis, nee. Maar als jij voor het gemak maar gewoon het volledige argument negeert, ga ik ook niet meer proberen normaal met jou te praten omdat je toch een plaat voor je kop hebt.
Mijn beredenering heb ik ook gewoon van de Keynote en logisch rekenen![]()
Als iemand zijn mening kan onderbouwen, zal ik dat ook wel doen. Maar "Apple doet het, dus het is goed" is niet echt een valide argument.quote:![]()
Enorm jammer dat de Youtube app weg is![]()
Heb`m nu binnengehaald via de app store, maar hij is in kwaliteit een stuk slechter dan zijn voorganger.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Ik heb mijn calender gesynct vanuit google calendar (had tot gister een htc), maar ik had er geen herinneringen instaan en nu ineens krijgt ik wel herinneringen bij de gebeurtenissen. Moet ik dit allemaal handmatig gaan veranderen?![]()
![]()
Ik vind hem wel beter, maar er missen nog wel wat fijne functies zoalsquote:Op donderdag 20 september 2012 09:23 schreef Miam het volgende:
Enorm jammer dat de Youtube app weg is![]()
Heb`m nu binnengehaald via de app store, maar hij is in kwaliteit een stuk slechter dan zijn voorganger.muziek op achtergrond doorspelen als je de app exit
comments kunnen lezen zonder de film te starten en
iPad versie. Maar voor een eerste versie is het wel aardig. Ik wacht mijn iPad upgraden wel tot ie ook daarvoor beschikbaar is.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Ipad wacht ik ook nog even mee om die reden.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:31 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik vind hem wel beter, maar er missen nog wel wat fijne functies zoalsmuziek op achtergrond doorspelen als je de app exit
comments kunnen lezen zonder de film te starten en
iPad versie. Maar voor een eerste versie is het wel aardig. Ik wacht mijn iPad upgraden wel tot ie ook daarvoor beschikbaar is.
De youtube filmpjes lopen bij mij steeds vast op iphone.na gewacht te hebben gaat hij wel weer
door met afspelen, maar toch
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
M'n vriendin heeft een nieuwe iPhone nodig. De nieuwe hoeft niet zo nodig van haar. Heb het laatste tijd niet echt bij gehouden, maar zijn de prijzen voor een iPhone 4s nu al wat gedaald i.v.m. de aankomende iPhone 5 of kan ik beter nog ff wachten?![]()
Grappigquote:Op donderdag 20 september 2012 09:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als iemand zijn mening kan onderbouwen, zal ik dat ook wel doen. Maar "Apple doet het, dus het is goed" is niet echt een valide argument.
Ik zeg dat nergens![]()
faaaaaack net per ongeluk een hele conversatie aan smsjes weggegooid.. Hoe kan ik deze terugkrijgen?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Nieuw of met abo? Via apple zelf is hij inmiddels al in prijs gedaald, maar niet erg veel. ¤559 i.p.v. ¤599.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
M'n vriendin heeft een nieuwe iPhone nodig. De nieuwe hoeft niet zo nodig van haar. Heb het laatste tijd niet echt bij gehouden, maar zijn de prijzen voor een iPhone 4s nu al wat gedaald i.v.m. de aankomende iPhone 5 of kan ik beter nog ff wachten?
Je zou het over een weekje ook via marktplaats kunnen proberen, wanneer iedereen zijn 4s dumpt om een 5 te kunnen halen.![]()
Met abo.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:06 schreef Kremers het volgende:
[..]
Nieuw of met abo? Via apple zelf is hij inmiddels al in prijs gedaald, maar niet erg veel. ¤559 i.p.v. ¤599.
Je zou het over een weekje ook via marktplaats kunnen proberen, wanneer iedereen zijn 4s dumpt om een 5 te kunnen halen.![]()
Ik las dat binnen ios6 de email functie was aangepast en dat nu wanneer je een mailtje aan het schrijven bent je een foto kunt toevoegen. Echter ik kan deze functie niet zien?? iemand enig idee.Eskimo Joe![]()
gisteren heb ik ios6 gedownload voor mijn iphone 3gs. Maar nu krijg ik de films/tvseries die ik er soms op kijk er niet op. Wanneer ik selecteer komt er niks op en wanneer ik alle films doe komen er wel een aantal op maar lang niet allemaal terwijl ik wel gb over heb. Iemand enig idee hoe dit kan?![]()
In tekstvlak ingedrukt houden, dan >quote:Op donderdag 20 september 2012 10:10 schreef Mercan het volgende:
Ik las dat binnen ios6 de email functie was aangepast en dat nu wanneer je een mailtje aan het schrijven bent je een foto kunt toevoegen. Echter ik kan deze functie niet zien?? iemand enig idee.![]()
Oja, ik zie het !!quote:Op donderdag 20 september 2012 10:11 schreef Estolan het volgende:
[..]
In tekstvlak ingedrukt houden, dan >
Super dat ze deze optie hebben toegevoegd!!
ios6
Eskimo Joe![]()
Ik verpats mijn oude, brengt genoeg op om 2 iPods te kopen of de aanschaf van een nieuwe te verlichten.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:40 schreef Estolan het volgende:
[..]
Duur?
Waarom iets erbij kopen als je al wat hebt
Magoed, gezien je rechtlijnigheid van denken heeft verdere discussie toch geen zin. Familie van Spack?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik verpats mijn oude, brengt genoeg op om 2 iPods te kopen of de aanschaf van een nieuwe te verlichten.
Magoed, gezien je rechtlijnigheid van denken heeft verdere discussie toch geen zin. Familie van Spack?
Ik snap Apple wel
Altijd dat gezeik van iedereen
Kopen goddamn![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:39 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ik snap Apple wel
Altijd dat gezeik van iedereen
Kopen goddamn
Waarom Apple hun IOS moet laten varen, leuk leesvoer: http://arnoudw.tweakblogs(...)one-moet-killen.html![]()
Klopt het dat deze berichten terug te krijgen zijn via iCloud?quote:Op donderdag 20 september 2012 09:52 schreef Black-Death het volgende:
faaaaaack net per ongeluk een hele conversatie aan smsjes weggegooid.. Hoe kan ik deze terugkrijgen?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Gelukkigquote:Google hint op eigen Maps-applicatie voor iOS
Door Joost Schellevis, donderdag 20 september 2012 10:51, views: 3.448
Google heeft tegenover een Amerikaanse krant aangegeven dat het zijn kaarten 'voor iedereen beschikbaar wil maken'. Mogelijk duidt dat erop dat de zoekgigant met een eigen Maps-applicatie voor iOS komt, nu Apple deze niet meer meelevert.
Google-manager op de Maps-afdeling Brian McClendon wil tegenover The New York Times niet aangeven of Google met een eigen Maps-applicatie voor iOS komt, maar zegt wel dat het bedrijf zijn kaarten 'voor iedereen beschikbaar wil maken'. Sinds de eerste versie van iOS, destijds nog iPhone OS, werd Google Maps meegeleverd door Apple, maar met de komst van iOS 6 is dit vervangen door een eigen implementatie van Apple.
Er is echter veel kritiek op Apples kaartenapplicatie; de zoekfunctie is volgens critici aanmerkelijk slechter dan die van Google en de applicatie bevat geen route-informatie voor het openbaar vervoer meer. Ook is de navigatiefunctionaliteit volgens critici, waaronder entrepreneur Anil Dash, niet betrouwbaar. Die functionaliteit zat echter niet in de Maps-applicatie van Google voor iOS. Overigens kunnen gebruikers Google Maps nog wel gebruiken via hun mobiele browser, maar dat werkt wat omslachtiger dan de applicatie.
Waarom Apple Googles applicatie heeft vervangen voor een eigen app, is onduidelijk, maar het is aannemelijk dat het bedrijf afstand wil nemen van Google. Ook de YouTube-applicatie wordt namelijk niet langer meegeleverd, al is die niet vervangen door een eigen app van Apple. Voor YouTube heeft Google nu een eigen applicatie die via de App Store kan worden geïnstalleerd.
http://tweakers.net/nieuw(...)icatie-voor-ios.html![]()
![]()
Als je daar je phone naartoe backupt wel ja (en het gaat om sms'jes van voor de laatste backup)quote:Op donderdag 20 september 2012 11:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klopt het dat deze berichten terug te krijgen zijn via iCloud?![]()
Ok. Hoe zet ik deze backup terug dan? Algemeen - Stel opnieuw in ?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:18 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Als je daar je phone naartoe backupt wel ja (en het gaat om sms'jes van voor de laatste backup)Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Idd, vond hem ideaal.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik vind iOS6 mooi, de layout van de app store enzo is in mijn ogen verbeterd. Ik vraag me alleen af of je fly over in maps kan gebruiken als je geen iPhone 5 hebt?''The root of suffering is attachment''![]()
Op de 4 werkt het niet, de 4S wel, dus de bedoeling is dat we allemaal een 4S of 5 gaan kopen.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:31 schreef BestIEverHad het volgende:
Ik vind iOS6 mooi, de layout van de app store enzo is in mijn ogen verbeterd. Ik vraag me alleen af of je fly over in maps kan gebruiken als je geen iPhone 5 hebt?![]()
Vanaf morgen is hij voor te bestellen bij t-mobile, maar ik geloof dat het prijsverschil daar ook maar ¤100 is t.o.v. de 4s. Persoonlijk zou ik dan toch voor de 5 gaan omdat die dan ook een jaartje langer mee kan gaan qua techniek. Mijn 3GS is nu 3j. oud en begint toch wel langzaam te worden.quote:![]()
Zit al een tijdje te zoeken naar een leuke iphone (4s 16 gb) deal. Kwam het volgende tegen: http://www.ritel.nl/gsm-p(...)6%5D%5B1%5D=86-00139
Gehele contract periode 26.50 icm Tele2 VoordeelBundel 500 Medium (500 min). Ga er vanuit dat Medium duidt op internetbundel van 500 mb, is bij hun andere abonnementsvormen ook zo (had ze voor de zekerheid er gister even over gemailed maar nog geen reactie ontvangen). 50 smsjes erbij voor 2,50 p/maand kom je uit op 28,75 en 49 euro bijbetalen. Tele2 simonly van 500 mb en 500 min/sms zit je al op 20.50 met een 2-jarig contract. Vergeleken met andere aanbieders waar je zo op 40 euro per maand zit lijkt mij deze deal wel erg goedkoop. Of zit er een addertje onder het gras?![]()
Ja maar niet alle locaties staan er al inquote:Op donderdag 20 september 2012 11:31 schreef BestIEverHad het volgende:
Ik vind iOS6 mooi, de layout van de app store enzo is in mijn ogen verbeterd. Ik vraag me alleen af of je fly over in maps kan gebruiken als je geen iPhone 5 hebt?
Check maar empire state building, en dan 3D![]()
In ieder geval niet op iPhone 4.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:31 schreef BestIEverHad het volgende:
Ik vind iOS6 mooi, de layout van de app store enzo is in mijn ogen verbeterd. Ik vraag me alleen af of je fly over in maps kan gebruiken als je geen iPhone 5 hebt?![]()
Boh, flinke snelheidsupgrade van het inladen van pagina's tijdens het surfen op mijn iPod touch 4. Lijkt wel alsof ios 5 redelijk brak was als ik nu terug kijk. Ook heen "gehakkel" meer, ik dacht dat mijn apparaat het aan het begeven was, maar nu lijkt hij wat internet betreft een snellere processor gekregen te hebben
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.![]()
Dan waarom de neuk ga je zo hard op de iPhone?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:01 schreef Estolan het volgende:
[..]
Heb maar 16apps ( gratis ) en nog nooit 1x iets gekocht in de storescrollen gaat iig weer ouderwets soepelquote:Op donderdag 20 september 2012 12:04 schreef Akkerdjie het volgende:
Boh, flinke snelheidsupgrade van het inladen van pagina's tijdens het surfen op mijn iPod touch 4. Lijkt wel alsof ios 5 redelijk brak was als ik nu terug kijk. Ook heen "gehakkel" meer, ik dacht dat mijn apparaat het aan het begeven was, maar nu lijkt hij wat internet betreft een snellere processor gekregen te hebben
Waarom niet, had altijd Nokia, dat werd ruk, en toen de 3Gs kwam, die maar genomen ( vriendin had toen de 3G ). Hebben ze nu allemaal gehadquote:Op donderdag 20 september 2012 12:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan waarom de neuk ga je zo hard op de iPhone?
[..]
scrollen gaat iig weer ouderwets soepel
Dan de 5 ook maar![]()
Als Passbook niet werkt
"Go to Settings>General>Date and Time>Set Automatically>Off. Set the date one year ahead. Try to [update the apps again or press the button from Passbook]. If you get an error message, go back to the settings. Correct the date and time (set automatically) then go back and try [again]."
Dan doet hij het![]()
Ik denk niet dat Skull-Splitter dat bedoeldquote:Op donderdag 20 september 2012 12:11 schreef Estolan het volgende:
[..]
Waarom niet, had altijd Nokia, dat werd ruk, en toen de 3Gs kwam, die maar genomen ( vriendin had toen de 3G ). Hebben ze nu allemaal gehad
Dan de 5 ook maar
Wat ik al zeiquote:Op donderdag 20 september 2012 12:15 schreef very het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Skull-Splitter dat bedoeld
Kijk de Keynote
En nu kappuh![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 09:13 schreef Tallie1982 het volgende:
Waar heb ik de meeste kans om volgende week een iphone te bemachtigen?Ik heb hem bij de media markt gereserveerd maar dat gaat hem niet worden denk ik.Sta als 23e op de lijst.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:16 schreef Estolan het volgende:
[..]
Wat ik al zei
Kijk de Keynote
En nu kappuhErrrr.....waarom precies?
![]()
Inhoudelijk niets kunnen neerzetten en dan maar de discussie stoppen, ja, zo werkt het niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:16 schreef Estolan het volgende:
[..]
Wat ik al zei
Kijk de Keynote
En nu kappuhI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Al nederlandse bedrijven waar je dat voor gebruikt?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:13 schreef Estolan het volgende:
Als Passbook niet werkt
"Go to Settings>General>Date and Time>Set Automatically>Off. Set the date one year ahead. Try to [update the apps again or press the button from Passbook]. If you get an error message, go back to the settings. Correct the date and time (set automatically) then go back and try [again]."
Dan doet hij hetI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zo te zien niet neequote:Op donderdag 20 september 2012 13:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Al nederlandse bedrijven waar je dat voor gebruikt?![]()
IOS6 werkt lekker! Apple Maps vind ik tot nu toe prima, wel jammer dat je nog geen fly over kan doen maar dat komt nog wel ^^ Ik ben benieuwd hoe het is na wat langer gebruik, en hoe het met die batterijduur zit.![]()
Zoveel betalen voor een premium telefoon en er vervolgens bijna niets mee doenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:11 schreef Estolan het volgende:
[..]
Waarom niet, had altijd Nokia, dat werd ruk, en toen de 3Gs kwam, die maar genomen ( vriendin had toen de 3G ). Hebben ze nu allemaal gehad
Dan de 5 ook maar![]()
![]()
iOS6 is maar mwah.. de maps zijn wel positief verbeterd.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Ik kan al een tijd fly-over doenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:34 schreef JoelBaka het volgende:
IOS6 werkt lekker! Apple Maps vind ik tot nu toe prima, wel jammer dat je nog geen fly over kan doen maar dat komt nog wel ^^ Ik ben benieuwd hoe het is na wat langer gebruik, en hoe het met die batterijduur zit.![]()
![]()
Zoveel? 250 maar hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 13:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zoveel betalen voor een premium telefoon en er vervolgens bijna niets mee doen![]()
Nee. Fly-Over is er niet in NLquote:Op donderdag 20 september 2012 13:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik kan al een tijd fly-over doen![]()
Staat niet bij dat hij Nederland bedoelde.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:57 schreef Estolan het volgende:
[..]
Nee. Fly-Over is er niet in NL![]()
So? Hij werkt wel op de map van NYCquote:Op donderdag 20 september 2012 13:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Staat niet bij dat hij Nederland bedoelde.
Hier heb je er niks aan![]()
Iemand enig idee?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:53 schreef GFA het volgende:
Zit al een tijdje te zoeken naar een leuke iphone (4s 16 gb) deal. Kwam het volgende tegen: http://www.ritel.nl/gsm-p(...)6%5D%5B1%5D=86-00139
Gehele contract periode 26.50 icm Tele2 VoordeelBundel 500 Medium (500 min). Ga er vanuit dat Medium duidt op internetbundel van 500 mb, is bij hun andere abonnementsvormen ook zo (had ze voor de zekerheid er gister even over gemailed maar nog geen reactie ontvangen). 50 smsjes erbij voor 2,50 p/maand kom je uit op 28,75 en 49 euro bijbetalen. Tele2 simonly van 500 mb en 500 min/sms zit je al op 20.50 met een 2-jarig contract. Vergeleken met andere aanbieders waar je zo op 40 euro per maand zit lijkt mij deze deal wel erg goedkoop. Of zit er een addertje onder het gras?![]()
ja...ik heb een goed idee.quote:
Ik krijg straks een gloednieuwe 4s 16Gb van mijn verzekering terug, en die ga ik verkopen.
Voor 400 mag je hem hebben
Weet iemand of je op de officiele ipod dock je iPhone 4S kan zetten als je er een hoesje omhebt?
Zoiets heb ik er omheenmischien dat iemand er ervaring mee heeft haha
.
.![]()
waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:15 schreef Ramkraker het volgende:
Weet iemand of je op de officiele ipod dock je iPhone 4S kan zetten als je er een hoesje omhebt?
[ afbeelding ]
Neen, kom je wel eens op de zwarte markt?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:15 schreef Ramkraker het volgende:
[ afbeelding ]
Relekst dat je nu eindelijk fullscreen kan browsen met SafariiOS 6 ziet er goed uit!
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Vanavond maar doen dan alleen op m'n iPadquote:Op donderdag 20 september 2012 14:20 schreef wolfrolf het volgende:
Relekst dat je nu eindelijk fullscreen kan browsen met SafariiOS 6 ziet er goed uit!
Bijna nooit meer nee, why?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Neen, kom je wel eens op de zwarte markt?.
.![]()
Daar verkopen ze docks die precies voor dat hoesje past, die heb ik ook namelijkquote:
Kost je een tientjeOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Yeah, sure.. Je moet het zelf weten, hoor. Het is niet mijn geld dat je weg gooit. Maar waarom zou je niet gewoon de functionaliteit van je toestel daadwerkelijk gebruiken?quote:![]()
Als die aanbieding van ritel waar is zou dat nog stuk goedkoper zijn dan los toestel van 400 euro. (28.75-20.50)*24+49 = 248 bij ritelquote:Op donderdag 20 september 2012 14:08 schreef very het volgende:
[..]
ja...ik heb een goed idee.
Ik krijg straks een gloednieuwe 4s 16Gb van mijn verzekering terug, en die ga ik verkopen.
Voor 400 mag je hem hebben
Plus je hebt een rente voordeel dat je dat niet in 1x hoeft te betalen![]()
![]()
Dat kan me dan niet voorstellenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:38 schreef GFA het volgende:
[..]
Als die aanbieding van ritel waar is zou dat nog stuk goedkoper zijn dan los toestel van 400 euro. (28.75-20.50)*24+49 = 248 bij ritel
Plus je hebt een rente voordeel dat je dat niet in 1x hoeft te betalen
Omdat het als gewoon toestel ook gewoon lekkerder werkt?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Yeah, sure.. Je moet het zelf weten, hoor. Het is niet mijn geld dat je weg gooit. Maar waarom zou je niet gewoon de functionaliteit van je toestel daadwerkelijk gebruiken?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik moet bij de 5 maar ¤250 bijbetalen hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 14:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Yeah, sure.. Je moet het zelf weten, hoor. Het is niet mijn geld dat je weg gooit. Maar waarom zou je niet gewoon de functionaliteit van je toestel daadwerkelijk gebruiken?
Ik gebruik hem primaelke 2 jaar een nieuwe
![]()
Ja het lijkt mij daardoor ook wel erg goeie deal. Daarom vroeg ik me dus af of er nog iets van een addertje onder het gras zou zitten. Actie loopt nog alleen deze week zeiden ze me net aan de telefoonquote:![]()
Maar dat is onzin. De dingen waarin de iPhone zich onderscheidt van andere toestellen zijn iOS-specifiek. Bellen en sms'en kan met een veel goedkoper Android-toestel minstens even lekker.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het als gewoon toestel ook gewoon lekkerder werkt?
Niet dat het mij verder uitmaakt waar iemand zijn geld aan uitgeeft. Maar als je dan toch de iPhone neemt, waarom maak je dan geen gebruik van wat je er allemaal mee kunt?![]()
Als het je toch niks uitmaakt, laat hem dan lekker zijn eigen manier hebben. Damn.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Beetje kortzichtig dom stuk imho.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:07 schreef alwaysonhold het volgende:
Waarom Apple hun IOS moet laten varen, leuk leesvoer: http://arnoudw.tweakblogs(...)one-moet-killen.html![]()
Potverdorie, kan met 6 geen reminders meer toevoegen via Siri“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ik ga voor simlockvrije iPhone 5 + goedkoop sim only abbo die ik nu al een tijdje heb bij ben.
Ik hun bellen voor zo'n nano sim, ze wisten er nog helemaal niks van...
Kan je zo'n nano ook weer zelf knippen?Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Anders stap ik wel over naar SimyoBuy it, use it, break it, fix it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Dat kanquote:Op donderdag 20 september 2012 16:16 schreef Agiath het volgende:
Ik ga voor simlockvrije iPhone 5 + goedkoop sim only abbo die ik nu al een tijdje heb bij ben.
Ik hun bellen voor zo'n nano sim, ze wisten er nog helemaal niks van...
Kan je zo'n nano ook weer zelf knippen?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)n-browser-ios-6.htmlquote:Op donderdag 20 september 2012 16:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Leuk... weer een techniek om te exploiten
http://mobile.slashdot.or(...)Google+International
Inderdaad.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Ja, een browser is ook echt een nieuwe techniek jaquote:Op donderdag 20 september 2012 16:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)n-browser-ios-6.html
Inderdaad.
Het gaat erom dat we naast browsers met alle mogelijk hacks, wifi met alle mogelijke hacks, bluetooth met alle mogelijk hacks nu NFC toe kunnen voegen.![]()
Ik had nog nooit van een javascript exploit op iOS gehoord, mijn nederige excuus, o grote Swets.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, een browser is ook echt een nieuwe techniek ja
Het gaat erom dat we naast browsers met alle mogelijk hacks, wifi met alle mogelijke hacks, bluetooth met alle mogelijk hacks nu NFC toe kunnen voegen.
Heeft die nieuwe iPhone eigenlijk NFC?All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
nopequote:Op donderdag 20 september 2012 16:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van een javascript exploit op iOS gehoord, mijn nederige excuus, o grote Swets.
Heeft die nieuwe iPhone eigenlijk NFC?![]()
Het gaat toch niet over iOS specifiek? En browser en javascript exploits zijn toch geen nieuwe techniek om te misbruiken? NFC is een nieuwe techniek die nu langzamerhand geïntroduceerd gaat worden. Hoewel de bruikbaarheid discutabel is, en naar nu blijkt NOG een extra potentiële exploit toevoegt aan de lange lijst van security issues die bij elke upgrade wéér in de gaten gehouden moet worden.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van een javascript exploit op iOS gehoord, mijn nederige excuus, o grote Swets.
Ik nam dus aan dat je je vorige post cynisch bedoelde in de zin van "Ja ook apple heeft exploits" Omdat NFC nu nog niet op de iphone aanwezig is.Nee.quote:Heeft die nieuwe iPhone eigenlijk NFC?![]()
Zo bedoelde ik het niet, was gewoon een post van tweakers die ik gisteren had gelezen en die me te binnen schoot. Niet meteen zo defensief joh. Wederom, ik had nog nooit van een iOS exploit via JS gehoord. Maar een inbraak via NFC zal toch niet anders zijn dan bluetooth of wifi, makkelijker zelfs omdat er bij NFC geen pairing nodig is.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het gaat toch niet over iOS specifiek? En browser en javascript exploits zijn toch geen nieuwe techniek om te misbruiken? NFC is een nieuwe techniek die nu langzamerhand geïntroduceerd gaat worden. Hoewel de bruikbaarheid discutabel is, en naar nu blijkt NOG een extra potentiële exploit toevoegt aan de lange lijst van security issues die bij elke upgrade wéér in de gaten gehouden moet worden.
Ik nam dus aan dat je je vorige post cynisch bedoelde in de zin van "Ja ook apple heeft exploits" Omdat NFC nu nog niet op de iphone aanwezig is.
[..]
Nee.
Reden dat ik het vroeg was omdat in die nieuwe iOS dat passbook zit, daar zie ik dan wel potentie in icm NFC.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Ik heb eigenlijk geen idee. Volgens mij werkt passbook nu met name met QR codes.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, was gewoon een post van tweakers die ik gisteren had gelezen en die me te binnen schoot. Niet meteen zo defensief joh. Wederom, ik had nog nooit van een iOS exploit via JS gehoord. Maar een inbraak via NFC zal toch niet anders zijn dan bluetooth of wifi, makkelijker zelfs omdat er bij NFC geen pairing nodig is.
Reden dat ik het vroeg was omdat in die nieuwe iOS dat passbook zit, daar zie ik dan wel potentie in icm NFC.![]()
Nogal ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Beetje kortzichtig dom stuk imho.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Voor een iphone 4 heb je toch zo'n microsim nodig? Krijg je die als je simonly op internet besteld er altijd bij? Zit nu nog te twijfelen tussen simyo en tele 2Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Ja en jaquote:Op donderdag 20 september 2012 17:37 schreef LDS het volgende:
Voor een iphone 4 heb je toch zo'n microsim nodig? Krijg je die als je simonly op internet besteld er altijd bij? Zit nu nog te twijfelen tussen simyo en tele 2Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Komen eraan volgens hun forum. Ben heeft geen forum. Even afwachten dan maar...quote:Op donderdag 20 september 2012 16:50 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Hebben die wel nano sim kaarten dan?Buy it, use it, break it, fix it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Forum Opties Forumhop: Hop naar: