SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Is er ook al een jailbreak beschikabaar toevallig?
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Hoe activeer je flyover & mp3 als ringtone?
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2012 20:32:23 ]![]()
Ik ben er bijna, hoop ik.
En dan morgen de iPad, ik wil nog even zowel iOS5 als 6 beschikbaar hebben voor aanpassingen aan de mobiele website van m'n werkgever (file upload).![]()
Eerst maar wachten tot jailbreak volledig werkt, dan updaten
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.![]()
Alleen tetheredquote:Op woensdag 19 september 2012 20:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is er ook al een jailbreak beschikabaar toevallig?![]()
Ik ga even Twitter uitpluizenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:37 schreef bambino het volgende:
Eerst maar wachten tot jailbreak volledig werkt, dan updatenAha, bedankt.quote:
Wacht ik nog wel even
De Ipad loopt, iPhone wacht ik ook op de JB, heb hem alleen gejailbroken(?) om die irritante verplichte exchangelock er af te halen, ik haat toegangscodes.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Niemand?
Edit: alleen Alarm kan mp3, ringtone niet
Maar flyover? Zie het nergens staan
[ Bericht 86% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2012 20:50:46 ]![]()
Als je een exchangeaccount erop hebtquote:.
Get woke, go broke!![]()
Tethered JB op een telefoon is niet coolquote:Op woensdag 19 september 2012 20:41 schreef HeatWave het volgende:
De Ipad loopt, iPhone wacht ik ook op de JB, heb hem alleen gejailbroken(?) om die irritante verplichte exchangelock er af te halen, ik haat toegangscodes.
Ik heb m'n gmail als exchange erin staan maar ik heb geen verplichte lock erop hoor..quote:Op woensdag 19 september 2012 20:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je een exchangeaccount erop hebt.
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
lol. een gmail als exchange.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:50 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik heb m'n gmail als exchange erin staan maar ik heb geen verplichte lock erop hoor..![]()
En zoals verwacht geen verschil tussen de GM en final.
Opvallend: accuduur beter onder iOS 6 voor iPhones.
2000 light years from home![]()
Jij gaat niet door voor de koelkastquote:Op woensdag 19 september 2012 20:50 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik heb m'n gmail als exchange erin staan maar ik heb geen verplichte lock erop hoor...
Get woke, go broke!![]()
Dus iPhone zei up to date?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:53 schreef Merkie het volgende:
En zoals verwacht geen verschil tussen de GM en final.
Opvallend: accuduur beter onder iOS 6 voor iPhones.
![]()
Blijkt dus dat Apple maps op dit moment een slappe aftreksel is.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
waarom zou dat niet moeten?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:01 schreef Estolan het volgende:
[..]
Grappig, zou eigenlijk niet moeten
Snap ook niet waarom dan tussen GM en official een week zit![]()
Aan de ene kant wil ik wel update maar dat nieuwe maps moet verschrikkelijk zijn. En dat gebruik ik vrij veel.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Navigatie is verschrikkelijk. Afgelopen week een aantal keer geprobeerd, maar is veel te simpel.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:03 schreef Dos37 het volgende:
Aan de ene kant wil ik wel update maar dat nieuwe maps moet verschrikkelijk zijn. En dat gebruik ik vrij veel.![]()
Waarom kun je niet OTA updaten??? Zeker omdat het 2,5Gb nodig heeft
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Ik las in het vorige deel dat mensen met een 4 meer betaalden voor hun i300 abo dan ik.
Mijn abo is van de 3 naar de 4 niet in prijs gestegen. Zouden de prijzen die eerder werden genoemd niet gelden voor nieuwe abo's en dat ik dus mijn huidige abo gewoon over kan nemen tegen dezelfde kosten?![]()
Nieuwe maps verschrikkelijk?Dat is toch één van de 'beste updates' ?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
iPhone 3?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef D. het volgende:
Ik las in het vorige deel dat mensen met een 4 meer betaalden voor hun i300 abo dan ik.
Mijn abo is van de 3 naar de 4 niet in prijs gestegen. Zouden de prijzen die eerder werden genoemd niet gelden voor nieuwe abo's en dat ik dus mijn huidige abo gewoon over kan nemen tegen dezelfde kosten?2000 light years from home![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef Adelante het volgende:
Waarom kun je niet OTA updaten??? Zeker omdat het 2,5Gb nodig heeftknap dat die van mij zonder draad bezig is dan.....
Get woke, go broke!![]()
De kaarten zelf zijn goed te gebruiken. Navigatie daarentegen valt mij behoorlijk tegen.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef Skv het volgende:
Nieuwe maps verschrikkelijk?Dat is toch één van de 'beste updates' ?
![]()
Spreekt elkaar tegenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
waarom zou dat niet moeten?
Waarom GM en dan week wachten als het hetzelfde is![]()
Kan wel, en is nog geen eens 600mbquote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef Adelante het volgende:
Waarom kun je niet OTA updaten??? Zeker omdat het 2,5Gb nodig heeft![]()
Bad 4 TomTom dusquote:Op woensdag 19 september 2012 21:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
De kaarten zelf zijn goed te gebruiken. Navigatie daarentegen valt mij behoorlijk tegen.![]()
Ik zit op 3G en de optie download en installeer is niet klikbaarquote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]knap dat die van mij zonder draad bezig is dan.....
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
De iPhone 3G is de tweede iPhone. Wat is de 3GS danquote:Op woensdag 19 september 2012 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
3 is iPhone 3G ja, je had iets anders verwacht??
2000 light years from home![]()
Nee OTA werkt ook alleen via WiFi dacht ikquote:Op woensdag 19 september 2012 21:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zit op 3G en de optie download en installeer is niet klikbaar![]()
2,5quote:Op woensdag 19 september 2012 21:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
De iPhone 3G is de tweede iPhone. Wat is de 3GS dan?
Maar wat maakt dat uit voor mijn vraag![]()
![]()
quote:Snap niet wat er zo grappig aan is. Als je je gmail als exchange instelt dan wordt je email tenminste gepushed. Als je gewoon instelt als gmail dan kan je alleen maar fetchenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij gaat niet door voor de koelkast.
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Ik heb ook gewoon push hoor. Werkt een stuk beter.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:15 schreef Narcotical het volgende:
[..]
[..]
Snap niet wat er zo grappig aan is. Als je je gmail als exchange instelt dan wordt je email tenminste gepushed. Als je gewoon instelt als gmail dan kan je alleen maar fetchenOns soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
weet niet of het al was maar filmpje kijken -> op zijkant ('brede' view' ) en dan doordraaien op zijn kop -> beeld blijft breedlekker filmpje kijken liggend op de bank dus.
![]()
tom tom biedt vooralsnog een totaal ander product, dus goed voor tomtom: offline kaarten (had maps het maar)quote:![]()
Om developers de kans te geven hun apps op de laatste wijziging aan te passen voor het grote publiek 'm krijgt. Gold is Gold he.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:08 schreef Estolan het volgende:
[..]
Spreekt elkaar tegen
Waarom GM en dan week wachten als het hetzelfde is![]()
????quote:Op woensdag 19 september 2012 21:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
tom tom biedt vooralsnog een totaal ander product, dus goed voor tomtom: offline kaarten (had maps het maar)
Dit is een deal MET TomTom
Maps + Navi
Maar als het ruk is, dan ben je alsnog verplicht de TomTom app te kopen voor +¤70![]()
Dat was al 3 generaties iddquote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
weet niet of het al was maar filmpje kijken -> op zijkant ('brede' view' ) en dan doordraaien op zijn kop -> beeld blijft breedlekker filmpje kijken liggend op de bank dus.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Heb je iig nog turn-by-turn navigatie op je 4quote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef Estolan het volgende:
[..]
????
Maps + Navi
Maar als het ruk is, dan ben je alsnog verplicht de TomTom app te kopen voor +¤70
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
nja maps + navi werkt niet offline. dussuh.... als je er veel gebruik van maakt zou ik toch echt een offline app erbij kopen.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef Estolan het volgende:
[..]
????
Maps + Navi
Maar als het ruk is, dan ben je alsnog verplicht de TomTom app te kopen voor +¤70![]()
De gratis navigatie komt nog niet eens in de buurt van de Tom Tom-appquote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef Estolan het volgende:
[..]
????
Maps + Navi
![]()
fuck, zo lang naar op zoek geweest hoe de het scherm breed kon worden vastgezetquote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat was al 3 generaties idd![]()
![]()
Yup,quote:Op woensdag 19 september 2012 21:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nja maps + navi werkt niet offline. dussuh.... als je er veel gebruik van maakt zou ik toch echt een offline app erbij kopen.
Dus niet zo best voor TomTom![]()
![]()
tom tom heeft een offline app. ik denk, heel goed voor tomtom. gratis reclame ook nog.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:35 schreef Estolan het volgende:
[..]
Yup,
Dus niet zo best voor TomTom![]()
Godkolerequote:Op woensdag 19 september 2012 21:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
tom tom heeft een offline app. ik denk, heel goed voor tomtom. gratis reclame ook nog.
Jij snapt het niet he![]()
quote:
Apple heeft een deal met TomTom om eigen kaarten met navi te krijgen voor iOS 6
Nu blijkt dat dit niet zo jovel werkt, terwijl TomTom een grote naam is als het om navi gaat
Het zou slecht staan voor TomTom als dit dus niet werkt, en dat men toch verplicht is hun eigen app erbij te kopen voor +¤70 terwijl er een navi app op iOS 6 zit std...![]()
Nou boeie, wie gratis wil navigeren kan dat met die unit van TomTom, wie offline wil navigeren of er geld voor over heeft om extra features te hebben koopt de TomTom app. Lijkt mij niks mis mee.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:41 schreef Estolan het volgende:
[..]
Nu blijkt dat dit niet zo jovel werkt, terwijl TomTom een grote naam is als het om navi gaat
Het zou slecht staan voor TomTom als dit dus niet werkt, en dat men toch verplicht is hun eigen app erbij te kopen voor +¤70 terwijl er een navi app op iOS 6 zit std...Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
ah zo. nou tom tom is niet gek. zo mooi als de tomtom app gaat het nooit geheel werken gok ik. en offline zeker niet (voorlopig). totdat apple tomtom overneemt.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:41 schreef Estolan het volgende:
[..]
Het zou slecht staan voor TomTom als dit dus niet werkt, en dat men toch verplicht is hun eigen app erbij te kopen voor +¤70 terwijl er een navi app op iOS 6 zit std...![]()
Daar ging het ook niet omquote:Op woensdag 19 september 2012 21:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou boeie, wie gratis wil navigeren kan dat met die unit van TomTom, wie offline wil navigeren of er geld voor over heeft om extra features te hebben koopt de TomTom app. Lijkt mij niks mis mee.
De "berichten" waren juist mega positief. Apple in samenwerking met TomTom!![]()
Ja, nou, prima toch? Dat aandeel TT gaat echt niet zakken omdat de user experience niet zo tof blijkt als gehoopt. Er is iig turn-by-turn nu standaard aanwezig. of het werkt maakt is van kleiner belang. Ik blijf iig bij Navigon.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:46 schreef Estolan het volgende:
[..]
Daar ging het ook niet om
De "berichten" waren juist mega positief. Apple in samenwerking met TomTom!Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
iOs 6 het echt waard? zit niet echt te wachten op een update, of het moet echt flink verbeterd zijn...
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.![]()
Alles geüpdatet, 3gs van mij, de 4 van mijn man, de 4s van mijn werk en de iPad.
Bijna allemaal tegelijk!
Nu eens even gaan kijken of mijn 3GS het heeft gered...![]()
Ik wil Siri op m'n iPad, maar tethered houdt me tegenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:48 schreef Ramkraker het volgende:
iOs 6 het echt waard? zit niet echt te wachten op een update, of het moet echt flink verbeterd zijn..Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik vind Siri echt waardeloos, en mijn absinthe houd me tegen om te updatenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil Siri op m'n iPad, maar tethered houdt me tegen
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.![]()
True..quote:Op woensdag 19 september 2012 21:51 schreef mitchelll0181 het volgende:
Pfff dat gebruik je 3 x om mee te spelen en dan klaar..
Maar voor die 3x wel grappig, maar niet het tethered zijn waard
Sommige tweaks ervoor vind ik wel handig, vertalen enzoquote:Op woensdag 19 september 2012 21:52 schreef mitchelll0181 het volgende:
Kijk dan een shitload youtube filmpjes eroverOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Eerste merkbare verschil voor mij is dat het surfen stukken sneller gaat met de 4S.
Meteen een vraag, hoe haal ik die Vip box weg bij email?
En kan de nachtstand behalve qua tijd ook qua dagen worden geprogrammeerd?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Gewoon top of page klikkenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
hoe kan ik met de nieuwe safari snel naar boven scrollen.
Fast downscroll is er niet![]()
Je kan ook niet fullscreen gaan toch?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
de topbar verdwijnt om het scherm groter te maken.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Jaquote:Op woensdag 19 september 2012 21:55 schreef Black-Death het volgende:
Eerste merkbare verschil voor mij is dat het surfen stukken sneller gaat met de 4S.
Meteen een vraag, hoe haal ik die Vip box weg bij email?
En kan de nachtstand behalve qua tijd ook qua dagen worden geprogrammeerd?
Nee
Nee![]()
nee dan popt de url bar niet op en ook scroll ik niet omhoog.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:57 schreef Estolan het volgende:
[..]
Gewoon top of page klikken
Fast downscroll is er niet![]()
Dan werkt het niet neequote:Op woensdag 19 september 2012 21:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
de topbar verdwijnt om het scherm groter te maken.![]()
nee da's geloof ik bij de ipad.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan ook niet fullscreen gaan toch?![]()
wat de neuk, kan die Vip box niet weg?quote:
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
moet iets nieuws voor zijn hoop ik. multi touch iets ofzo. dit was nou echt een goede feature, had gehoopt op een fast scroll down ook nog.quote:![]()
Is er geen gesture voor?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
moet iets nieuws voor zijn hoop ik. multi touch iets ofzo. dit was nou echt een goede feature, had gehoopt op een fast scroll down ook nog.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
In 1x naar boven scrollen lukt hier prima trouwensEdgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Landscape en dan < > rechts onder voor fullscreenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee da's geloof ik bij de ipad.![]()
Ooooh...in dat geval is het opeens niet achterlijk duurquote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef Estolan het volgende:
[..]
Gast waar heb je het over, de HS kost ook ¤25 ofzo, een hoesje ook enz enz enz![]()
Ik vind het (belachelijk) duur...mag ik dat vinden? Ja, dat mag ik vinden.
En velen vinden dat met mij. Dat jij het slikt omdat alles van Apple duur is moet je zelf weten.People assume too much.![]()
Nee hoor, ook op de iPhone.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee da's geloof ik bij de ipad.![]()
Boeit dat?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
wat de neuk, kan die Vip box niet weg?
Juist handig![]()
Ik heb geen adapter nodigquote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef very het volgende:
[..]
Ooooh...in dat geval is het opeens niet achterlijk duur![]()
Ik vind het (belachelijk) duur...mag ik dat vinden? Ja, dat mag ik vinden.
En velen vinden dat met mij. Dat jij het slikt omdat alles van Apple duur is moet je zelf weten.![]()
![]()
Dan is de tijd ook weg enz???quote:Op woensdag 19 september 2012 22:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bij mij verdwijnt ie als je halverwege een pagina zit te lezen?![]()
Dus?quote:
Als ik een iPhone 5 zou nemen, dan zou ik er minstens 5 nodig hebben.
Maar dat is niet zo...dus heb ik alsnog adapters nodig...maar die zullen (denk ik) geen 30 eu per stuk kosten, plus dat die waarschijnlijk bruikbaar blijven na een nieuwe telefoon.People assume too much.![]()
Waar heb je het over, damnquote:Op woensdag 19 september 2012 22:03 schreef very het volgende:
[..]
Dus?
Als ik een iPhone 5 zou nemen, dan zou ik er minstens 5 nodig hebben.
Maar dat is niet zo...dus heb ik alsnog adapters nodig...maar die zullen (denk ik) geen 30 eu per stuk kosten, plus dat die waarschijnlijk bruikbaar blijven na een nieuwe telefoon.
Koop hem dan niet. Het gross van de nieuwe iPhone bezitters zou die adapter in de la flikkeren, zonde van het geld dus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: