Ik ben het helemaal met je eens. Ook de hoofdreden waarom ik geen accessoires koop voor mijn iphone. Veel te dure troep allemaal, zoals je al aangaf 30 euro voor een adaptertjequote:Op woensdag 19 september 2012 18:03 schreef very het volgende:
[..]
het is geen sentiment...het is dat ik het belachelijk vind dat je er niet gewoon eentje bij je tyfusdure telefoon krijgt en dat zo'n ding los ook tyfusduur is.
Wat betreft die mini-usb
[..]
Is dit waar? iemand met een mini-usb connector die dit kan bevestigen?
Hoop het niet, of ze moeten weer is met een wel overtuigend product komen... maar op dit moment is dat voor mij niet aan de ordequote:Op woensdag 19 september 2012 18:07 schreef remlof het volgende:
Succes Kostyan, we zien je vanzelf wel weer terugkomen
Ik snap je laatste zin niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:26 schreef Estolan het volgende:
Btw peeps
Dan koop je toch geen iPhone!
Zo lang Apple maar record na record behaald zijn er meer mensen pro dan con
Ten eerste: yeah sure. Zo'n ding kost heus 10 eu in massaproductiequote:Op woensdag 19 september 2012 18:06 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ten eerste: het is geen simpel adaptertje, er zit een complete chip in om audiosignalen te converteren van analoog naar digitaal, en nog wat andere trucjes. Dat zijn geen triviale chips van 50 cent, zelfs in massaproductie zou ik me niet over $10 per chip verbazen.
Ten tweede: niet iedereen die een iPhone 5 koopt heeft al oudere accessoires. Onzin om die zo'n adapter te geven.
Ten derde: Apple wil graag dat je zo snel mogelijk die oude zooi weg doet en nieuw spul koopt. Hebben ze met software (MacOS) vaker bewezen.
Ten vierde: ja, ze hadden 'm automatisch mee kunnen leveren. Dan was de prijs van een iPhone idd $30 hoger geweest. Dan had iedereen die 'm nieuw gekocht had geklaagd over nutteloos geld uitgeven aan een legacy adaptertje.
Dus.
Dat het geneuzel over wel of geen adapter erbij, niks uitmaakt voor de omzet van Applequote:Op woensdag 19 september 2012 18:29 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ik snap je laatste zin niet.
Nieuwe HS schijnt goed te zijn. En als het waar is dat ze daar 2jaar over gedaan hebben, krijg je ze er toch "gratis" bijquote:Op woensdag 19 september 2012 18:34 schreef very het volgende:
[..]
Ten eerste: yeah sure. Zo'n ding kost heus 10 eu in massaproductie
Ten tweede: dus? Je kan dan ook bijvoorbeeld wat oudere/goedkopere docks gebruiken. De accessoires verdwijnen niet opeens van de markt.
Ten derde; slechte eigenschap. Ik snap het wel, maar hun afzet is groot genoeg om het niet op deze manier door je strot te duwen, als het ware.
Ten vierde: niet iedereen gebruikt de koptelefoontjes (want kut). Hoor je daar mensen over klagen? Daarbij hoort dat ding geen 30 eu te zijn.
Dus.
Doe ik ook waarschijnlijk niet meer. Of mag ik dan ook niet meer meepraten in dit Topic?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:26 schreef Estolan het volgende:
Btw peeps
Dan koop je toch geen iPhone!
Zo lang Apple maar record na record behaald zijn er meer mensen pro dan con
Weer 1milj erbij?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:37 schreef very het volgende:
[..]
Doe ik ook waarschijnlijk niet meer. Of mag ik dan ook niet meer meepraten in dit Topic?
En wat betreft je laatste zin: fanboys gonna fanboy, niet waar?
Ze zijn "minder gaar".quote:Op woensdag 19 september 2012 18:36 schreef Estolan het volgende:
[..]
Nieuwe HS schijnt goed te zijn. En als het waar is dat ze daar 2jaar over gedaan hebben, krijg je ze er toch "gratis" bij
1 onderdeelquote:Op woensdag 19 september 2012 18:40 schreef very het volgende:
[..]
Ze zijn "minder gaar".
En dan is het gratis? Waarom precies? Want die volg ik ff niet
Wat een rare redenatiequote:Op woensdag 19 september 2012 18:43 schreef Estolan het volgende:
[..]
1 onderdeel
2jaar productie
Kost zeker niks die 2jaar...
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:03 schreef very het volgende:
[..]
het is geen sentiment...het is dat ik het belachelijk vind
Ja dat is zo.quote:Wat betreft die mini-usb
[..]
Is dit waar? iemand met een mini-usb connector die dit kan bevestigen?
De meeste auto's hebben Jack aansluiting, sommige ook usb, en een paar merken Apple Dock als optiequote:Op woensdag 19 september 2012 18:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Feit blijft wel dat het voor een relatief simpel verloop, of daar nou werkelijk een chip in zit of niet, een erg hoge prijs.
En allemaal nieuwe apparaten aanschaffen, come on... Ik heb een cradle maar die gebruik ik al nauwelijks meer en kan ik straks ook niet meer gebruiken, dus dan blijft regulier over.
Maar als je een stereo hebt, een auto-aansluiting of iets anders... Dan ben je wel fucked.
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:06 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ten eerste: het is geen simpel adaptertje, er zit een complete chip in om audiosignalen te converteren van analoog naar digitaal, en nog wat andere trucjes. Dat zijn geen triviale chips van 50 cent, zelfs in massaproductie zou ik me niet over $10 per chip verbazen.
Nee hoor...30 eu is een volstrekt eerlijke prijsquote:Op woensdag 19 september 2012 18:54 schreef Estolan het volgende:
[..]
De meeste auto's hebben Jack aansluiting, sommige ook usb, en een paar merken Apple Dock als optie
Daar is dus geen verandering, maybe 2013 modellen wel
En ¤30 voor een adapter is echt niks, productie, verscheping, marge winkels enz
Uhuh...zo werkt het ja..quote:Op woensdag 19 september 2012 18:46 schreef Estolan het volgende:
[..]
Toch werkt het wel zo, en heeft het ook met de adapter te maken
Gast waar heb je het over, de HS kost ook ¤25 ofzo, een hoesje ook enz enz enzquote:Op woensdag 19 september 2012 18:56 schreef very het volgende:
[..]
Nee hoor...30 eu is een volstrekt eerlijke prijs
Hoop het wel, is van TomTomquote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef Renesite het volgende:
Enne, die kaarten, kan je daarmee offline navigeren?
Waarschijnlijk niet. Fail.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef Renesite het volgende:
Enne, die kaarten, kan je daarmee offline navigeren?
Nope als in nee?quote:
Blijft deze vraag nogquote:Op woensdag 19 september 2012 18:58 schreef Renesite het volgende:
al gejailbreakte programma's, blijven die werken na een update?
Ik snap namelijk dat Cydia etc. weg zijn. Maar heb een programma erop staan die ik écht wil houden
Nee, niet nodig.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef mitchelll0181 het volgende:
Waarom ... ?
Zeker allemaal geen JB ?
Ik niet nee, vind het niet nodigquote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef mitchelll0181 het volgende:
Waarom ... ?
Zeker allemaal geen JB ?
JB apps blijven niet staanquote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef Renesite het volgende:
Niemand die dus antwoord weet. Dat noemt zichzelf Applegroupies
Als ik had willen tweaken, had ik wel een Android.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef mitchelll0181 het volgende:
Waarom ... ?
Zeker allemaal geen JB ?
Ok... dus de app die ik heb (gameboy app) is dan foetsie?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:10 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
JB apps blijven niet staan
De untethered jailbreak zal vast niet zo lang durenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ok... dus de app die ik heb (gameboy app) is dan foetsie?
Waardeloos weer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |