Ik blijf bij de 4/4S, krijg over een maandje of wat een Lunatik Taktik binnen, over een paar maanden zijn die ook regulier verkrijgbaar en voor de iPhone 5 wordt een nieuw model ontwikkeld.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:09 schreef bear87 het volgende:
Gebruiken jullie een bescherming voor je iphone 5 straks? Zo ja, welke?
Ik vind die hardcases niks, als je hem laat vallen doet zo'n barely there volgens mij helemaal niks qua schokabsorptie.
Ziet er nep uit vind ik.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:"Ditching the glass back and reducing the thickness of the glass panel on the front has affected the design of the metal band around the edge of the iPhone. It is now chamfered and while that looks pretty, we've already noticed that on the black model the edge has started to wear, revealing the shiny silver aluminium metal underneath the "slate" coloured coating and, indeed, we've witnessed it on two separate models, ruling out a fluke manufacturing error.
http://www.pocket-lint.co(...)phone-5-phone-reviewquote:These small scuffs will catch the light and make the phone look visibly worn. We suspect that it won't be as noticeable on the white model because the metal edging is silver, so that's worth bearing in mind when you come to order your colour choice."
http://www.slashgear.com/iphone-5-review-18247708/quote:They’re finished with a beautiful chamfered edge, which Apple says is diamond-cut; it’s unfortunately reasonably prone to scrapes, however, and after just a few days of relatively kid-glove treatment, this black review model bore at least one small scar. It would likely be less obvious with a white version.
Geloof dat dit er één is. Afwachten maar tot dit nieuws groter wordt voor meer.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:49 schreef Estolan het volgende:
[..]
Zie alleen geen foto's van die "beschadigingen"
Dat is gewoon Top-View met een glance, ik zie geen beschadigenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:50 schreef Dynd het volgende:
[..]
Geloof dat dit er één is. Afwachten maar tot dit nieuws groter wordt voor meer.
[ afbeelding ]
Vertel eens wat zou er nep aan moeten zijn. Staat gewoon op Mac Rumors. Daarnaast hebben een aantal reviewers de iPhone 5 al binnen gehad.quote:
Jeetje dat is wel heel erg lelijk.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:50 schreef Dynd het volgende:
[..]
Geloof dat dit er één is. Afwachten maar tot dit nieuws groter wordt voor meer.
[ afbeelding ]
Er zit gewoon nog plastic omheen vanuit de doos volgens mij..quote:Op woensdag 19 september 2012 15:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Vertel eens wat zou er nep aan moeten zijn. Staat gewoon op Mac Rumors. Daarnaast hebben een aantal reviewers de iPhone 5 al binnen gehad.
wat?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jeetje dat is wel heel erg lelijk.
+1quote:Op woensdag 19 september 2012 16:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Er zit gewoon nog plastic omheen vanuit de doos volgens mij..
Zie je het echt niet, kijk eens naar de rechter zijkant.quote:
ja is dat niet gewoon weerspiegeling ofzo?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zie je het echt niet, kijk eens naar de rechter zijkant.
Nee dat zijn krassen.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:15 schreef Estolan het volgende:
[..]
ja is dat niet gewoon weerspiegeling ofzo?
anders maak je toch een foto er recht van?
Nee man, ze hebben het over dat smalle randje, wat bij de witte variant zilver is, dus dat is iets anders ( wat als tekst erbij staat dan )quote:
Nee, ze hebben het over de zwarte rand wat om de iPhone 5 heen zit dat bij beschadiging verkleurd.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:18 schreef Estolan het volgende:
[..]
Nee man, ze hebben het over dat smalle randje, wat bij de witte variant zilver is, dus dat is iets anders ( wat als tekst erbij staat dan )
What evermerk het over een maandje zelf wel
neem aan dat die niet zomaar gebeurd bij het in de broekzak stoppen
Wat triest, dat rondjequote:Op woensdag 19 september 2012 14:44 schreef remlof het volgende:
Deze Case-Mate heb ik nu:
[ afbeelding ]
Het aluminium ziet er glazig uit. Zal wel aan de foto liggen.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Vertel eens wat zou er nep aan moeten zijn. Staat gewoon op Mac Rumors. Daarnaast hebben een aantal reviewers de iPhone 5 al binnen gehad.
Idd een helaasheid... Heb 1 groen hoesje, maar dat gat...quote:
Zit nog plastic op de iPhone 5 als je goed kijkt.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:25 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Het aluminium ziet er glazig uit. Zal wel aan de foto liggen.
quote:If you have an Android phone and have been waiting for a big iPhone update to explore or re-explore the device, now is the time. And you Windows Phone 7 users who are getting screwed in the move to Windows Phone 8, you may want to look as well. And if you’re still a Blackberry user, well, good luck with that. I think you’re beyond my help.
Die ligt toch onderaan op de foto?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:51 schreef very het volgende:
Ze doen er dus niet al even een connector bij in de doos...wat ontzettend slecht! Nee...die mag je (meermaals) kopen voor fucking 30 dollar
Ik neem aan dat hij de 30-pin convertor bedoeltquote:Op woensdag 19 september 2012 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die ligt toch onderaan op de foto?
Ah.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij de 30-pin convertor bedoelt
Nee?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die ligt toch onderaan op de foto?
Why should they?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:51 schreef very het volgende:
Ze doen er dus niet al even een connector bij in de doos...wat ontzettend slecht! Nee...die mag je (meermaals) kopen voor fucking 30 dollar
Omdat ze al 5 generaties die 30-pins gebruiken, een ENORM scala aan accessoires hebben die daarop gebaseerd zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:55 schreef Estolan het volgende:
[..]
Why should they?
Nokia deed dat vroeger ook niet, extra acc meeleveren, kon je ook los kopen
Zeker de Keynote niet bekekenquote:Op woensdag 19 september 2012 16:59 schreef very het volgende:
[..]
Omdat ze al 5 generaties die 30-pins gebruiken, een ENORM scala aan accessoires hebben die daarop gebaseerd zijn.
En ik denk niet dat die adapter van Nokia ook 30 dollar heeft moeten kosten
Plus dat toen het aanbod van accessoires niet vergelijkbaar was.
Nee...ik kon de trage fancy opzet van een ordinaire tellsell reclame maar 5 minuten volhouden.quote:
Omdat alle merken die acc maken, met nieuwe producten komen voor de nieuwe connectorquote:Op woensdag 19 september 2012 17:02 schreef very het volgende:
[..]
Nee...ik kon de trage fancy opzet van een ordinaire tellsell reclame maar 5 minuten volhouden.
Hoezo?
Oooohhhh....in dat geval maakt het niet uitquote:Op woensdag 19 september 2012 17:05 schreef Estolan het volgende:
[..]
Omdat alle merken die acc maken, met nieuwe producten komen voor de nieuwe connector
Dus Apple + de overige merken willen dat je over stapt op NIEUW, ipv oud
Nog ff niet upgraden danquote:Op woensdag 19 september 2012 17:10 schreef thettes het volgende:
Ik bedenk me nu pas, de OV routes zijn dus straks verleden tijd met het verdwijnen van de google maps app. Die gebruikte ik verdomd vaak :/
jamaarjamaar... ik wil ios6quote:
Als de nieuwe connector nou simpelweg een kleinere uitvoering was van de oude variant, dan had Apple makkelijk een simpel omzet-stekkertje erbij kunnen doen. Dan konden de pinnetjes gewoon 1 op 1 overgezet worden, heel simpel. Maar deze nieuwe connector heeft minder pinnen en heeft geen oriëntatie. Dat betekent dus een totaal ander protocol voor data-overdracht. Dus in die stekker moet een chipje zitten dat de signalen kan omzetten. En dat wordt blijkbaar te duur om er gratis bij te steken.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:51 schreef very het volgende:
Er is sinds vorige week ofzo een nieuwe 9292 app he, heb je die al geprobeerd? Even opletten: het is geen nieuwe versie van de bestaande 'pro' app, de nieuwe versie heeft niet de toevoeging 'pro'.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:13 schreef thettes het volgende:
[..]
jamaarjamaar... ik wil ios6![]()
Eerst maar even op mn ipad upgraden dan, kan ik gelijk even checken hoe nutteloos siri is (heb ipad '3' maar slechts iphone 4 zonder s)
edit:
zijn er goede apps die net zo gemakkelijk werken als de google maps app voor OV? 9292ov heb ik volgens mij wel eens geprobeerd en vond ik niks.
Die nieuwe 9292 app is een stuk beter dan die ze eerst hadden. Connexxion heeft ook nog een eigen app geloof ikquote:Op woensdag 19 september 2012 17:13 schreef thettes het volgende:
[..]
jamaarjamaar... ik wil ios6![]()
Eerst maar even op mn ipad upgraden dan, kan ik gelijk even checken hoe nutteloos siri is (heb ipad '3' maar slechts iphone 4 zonder s)
edit:
zijn er goede apps die net zo gemakkelijk werken als de google maps app voor OV? 9292ov heb ik volgens mij wel eens geprobeerd en vond ik niks.
U think?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als de nieuwe connector nou simpelweg een kleinere uitvoering was van de oude variant, dan had Apple makkelijk een simpel omzet-stekkertje erbij kunnen doen. Dan konden de pinnetjes gewoon 1 op 1 overgezet worden, heel simpel. Maar deze nieuwe connector heeft minder pinnen en heeft geen oriëntatie. Dat betekent dus een totaal ander protocol voor data-overdracht. Dus in die stekker moet een chipje zitten dat de signalen kan omzetten. En dat wordt blijkbaar te duur om er gratis bij te steken.
Hier heb ik vaak vol bereik (qua streepjes) maar valt het geluid alsnog vaak weg.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
zelfde hier. Geen problemen met T-Mobile in Amsterdam. Daarbuiten echter is het slecht.
Voor de mensen met oude audio enz is dus die adapter, voor de mensen die voor het eerst een iPhone 5 kopen en nieuwe audio enz, die hebben dat niet nodigquote:Op woensdag 19 september 2012 17:08 schreef very het volgende:
[..]
Oooohhhh....in dat geval maakt het niet uit
Daar zit je dan met je paar honderd euro aan fancy accessoires, extra lange kabels, charching docks, wekkerradio's, autoradio's, iphone-ready audi etc etc....weet ik veel wat allemaal.
En wie weet herhalen ze het zelfde geintje over 2 jaar weer...ik zou nu in ieder geval niet snel meer een dure accessoire durven kopen.
Iedereen heeft nu mini-usb, maar nee hoor....Apple niet. Wil je mini usb? Kan hoor...adaptertje a 30 eu?
Milieuverspilling...dat zal de overweging geweest zijn jaquote:Op woensdag 19 september 2012 17:38 schreef Estolan het volgende:
[..]
Voor de mensen met oude audio enz is dus die adapter, voor de mensen die voor het eerst een iPhone 5 kopen en nieuwe audio enz, die hebben dat niet nodig
is overbodige milieu verspilleng waar Apple niet van houdt.
Daarnaast is het verhaal Mini-USB ook al gemeld, waarom Apple dat niet wilt ( ging volgens mij om stroom enz )
En wat is 30e nou, oh oh oh, je begrijpt toch wel als ze dat Incl hadden gedaan, dat je dan niet 250 maar weer de 280 zoals de 4S moet bijbetalen ( voor bijv een 300min abo 32gb model )
De klant betaald toch, dat is met alles zo
Dus
Nieuw toestel, compacter, en daarom kleinere aansluiting, met deals met Bose JBL etc die met nieuwe app komen.
Ik zie de logica erin ja
en nee, als ze 10jaar de 30pin gebruiken, zal bij de iPhone 6 ( na gok ik de 5s ) niet ineens een andere connector hebben
Volgens mij is apple het meest betrouwbaar met connectors. Kan geen enkele andere fabrikant verzinnen die zolang dezelfde connector heeft gehouden dus ik begrijp je sentiment niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:08 schreef very het volgende:
[..]
Oooohhhh....in dat geval maakt het niet uit
Daar zit je dan met je paar honderd euro aan fancy accessoires, extra lange kabels, charching docks, wekkerradio's, autoradio's, iphone-ready audi etc etc....weet ik veel wat allemaal.
En wie weet herhalen ze het zelfde geintje over 2 jaar weer...ik zou nu in ieder geval niet snel meer een dure accessoire durven kopen.
Omdat mini-usb niet kan wat de 30-pins en lightning connector wel kan.quote:Iedereen heeft nu mini-usb, maar nee hoor....Apple niet.
Joh, wacht een maand en ze liggen bij dealextreme voor 1,95.quote:Wil je mini usb? Kan hoor...adaptertje a 30 eu?
het is geen sentiment...het is dat ik het belachelijk vind dat je er niet gewoon eentje bij je tyfusdure telefoon krijgt en dat zo'n ding los ook tyfusduur is.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij is apple het meest betrouwbaar met connectors. Kan geen enkele andere fabrikant verzinnen die zolang dezelfde connector heeft gehouden dus ik begrijp je sentiment niet.
[..]
Omdat mini-usb niet kan wat de 30-pins en lightning connector wel kan.
[..]
Joh, wacht een maand en ze liggen bij dealextreme voor 1,95.
Is dit waar? iemand met een mini-usb connector die dit kan bevestigen?quote:Basically, if Apple had chosen Micro-USB, the port would only be able to charge and sync the device, not transmit video signals or do other advanced functions.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |