Ook dat. Service is fijn, maar beter nog heb je het nooit nodig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:10 schreef TC03 het volgende:
Wat voor service heb je nodig eigenlijk dan? Gewoon je rekeningen betalen en zij zorgen dat je kan bellen/internetten.
Heeft Apple nooit gezegd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:39 schreef Kenju het volgende:
Dat was ook de reden dat ik sowieso geen iPhone nam. En bij Apple maar zeggen 'één provider, want dat is kwaliteit', bullshit natuurlijk.
Kun je iets meer uitleg geven of eventueel een voorbeeldje geven ofzo?quote:
Jawel. Net als alle andere beperkingen ten behoeve van de kwaliteit zouden zijn. Gelukkig zijn ze daar wat van afgestapt. Komt deels ook doordat zowel Windows Phone als in mindere mate Android ook beperkter zijn dat wat destijds de norm was voor smartphones.quote:
Je verzint nu gewoon dingen, dit is nooit gezegd. Kom maar met een bron.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:45 schreef Kenju het volgende:
[..]
Jawel. Net als alle andere beperkingen ten behoeve van de kwaliteit zouden zijn. Gelukkig zijn ze daar wat van afgestapt. Komt deels ook doordat zowel Windows Phone als in mindere mate Android ook beperkter zijn dat wat destijds de norm was voor smartphones.
Dat zijn ze ook. Niet voor de tweakjes van deze wereld natuurlijk, maar het is voor Truus van driehoog achter best fijn dat ze geen app kan installeren waarmee ze per ongeluk de telefoonapp laat crashen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:45 schreef Kenju het volgende:
Net als alle andere beperkingen ten behoeve van de kwaliteit zouden zijn.
Met een SSH-client kan je remote toegang krijgen op commandline (terminal) niveau tot OSX of Linux. Enige vereiste is dat je een SSH-server draait en poort 22 openhoudt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:44 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Kun je iets meer uitleg geven of eventueel een voorbeeldje geven ofzo?
Klinkt heel ingewikkeld. Ik zoek eigenlijk gewoon een app waarmee ik toegang krijg tot mn windows PC, waarbij ik gewoon mn desktop op het scherm te zien krijg en zo m'n computer kan besturenquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Met een SSH-client kan je remote toegang krijgen op commandline (terminal) niveau tot OSX of Linux. Enige vereiste is dat je een SSH-server draait en poort 22 openhoudt.
http://itunes.apple.com/a(...)rdp/id288362576?mt=8quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:03 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Klinkt heel ingewikkeld. Ik zoek eigenlijk gewoon een app waarmee ik toegang krijg tot mn windows PC, waarbij ik gewoon mn desktop op het scherm te zien krijg en zo m'n computer kan besturen
Bedankt, ik ga even lezenquote:
Gewoon logmein dus?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:03 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Klinkt heel ingewikkeld. Ik zoek eigenlijk gewoon een app waarmee ik toegang krijg tot mn windows PC, waarbij ik gewoon mn desktop op het scherm te zien krijg en zo m'n computer kan besturen
Sinds vorige week woensdag?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
vanaf wanneer kon je ios 6 ookweer downloaden
Daar moet je toch flink voor betalen of een abonnement op nemen ofzo?quote:
Morgen als het goed isquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
vanaf wanneer kon je ios 6 ookweer downloaden
Ik gebruik logmein en het werkt prima. Ik heb de proefversie pro, maar volgens mij heb je altijd de lite nog.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:23 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Daar moet je toch flink voor betalen of een abonnement op nemen ofzo?
[..]
Morgen als het goed is
Neem Splashtop 2 HD, kan zelfs geluid doorsturenquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:03 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Logmein ook, maar air display niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Neem Splashtop 2 HD, kan zelfs geluid doorsturen
Slechte ervaring destijds met Logmein eigenlijk, toen gebruikte ik Teamviewer, die is ook ruk qua kleur, en nu Splashtop 2, die is perfectquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:12 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Logmein ook, maar air display niet.
An zal ik eens kijken nar splashtop hdquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Slechte ervaring destijds met Logmein eigenlijk, toen gebruikte ik Teamviewer, die is ook ruk qua kleur, en nu Splashtop 2, die is perfect
Prima appje, heeft ook een optie dat je scherm precies op resolutie van de iPad gaat, dus het is net alsof je Windows 1:1 draait op je iPadquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:14 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
An zal ik eens kijken nar splashtop hd.
Nog afgeprijsd ook toevallig.
Dan heb ik maar een 5 inch schermquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Prima appje, heeft ook een optie dat je scherm precies op resolutie van de iPad gaat, dus het is net alsof je Windows 1:1 draait op je iPad
Huh?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:23 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Dan heb ik maar een 5 inch scherm
9'7 met een resolutie van 2048x1536 geloof ik, en mijn laptop 13'3 met een resolutie van ik dacht 1280x800quote:
Die Splashtop past automatisch naar 1080x800 aan geloof ikquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:27 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
9'7 met een resolutie van 2048x1536 geloof ik, en mijn laptop 13'3 met een resolutie van ik dacht 1280x800
Dan heb ik dus een heel klein schermpjequote:Op dinsdag 18 september 2012 17:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die Splashtop past automatisch naar 1080x800 aan geloof ik
iPhone 5 kopen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:43 schreef Gladif het volgende:
Mijn iPhone 3GS kan niet meer aan. Ik probeer alles, maar het doet helemaal niks. Wat te doen?
koop een nokia voor 25 als overbrugging. klaar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:04 schreef Gladif het volgende:
Dat ik nu zonder telefoon zit misschien.
Accu opladen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:43 schreef Gladif het volgende:
Mijn iPhone 3GS kan niet meer aan. Ik probeer alles, maar het doet helemaal niks. Wat te doen?
Lock + homebutton al geprobeerd...nada...
Allemaal leuk en aardig, maar ik zou graag eerst de 3gs weer aan de praat willen krijgen...quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
koop een nokia voor 25 als overbrugging. klaar.
Waar woon je dan in Amsterdam? Ik heb echt overal in Amsterdam prima (3G) bereik met T-Mobile...quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:39 schreef Kenju het volgende:
Bereik in Amsterdam is ook klote met T-Mobile. Aan de andere kant, mocht ik wel meteen weg toen ik daarover belde. Ik was naar A'dam verhuist en had dus vrij weinig aan mijn T-Mobile abonnement. Moest nog 9 maanden mijn contract uitzitten.
Dat was ook de reden dat ik sowieso geen iPhone nam. En bij Apple maar zeggen 'één provider, want dat is kwaliteit', bullshit natuurlijk..
google itquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:28 schreef Gladif het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar ik zou graag eerst de 3gs weer aan de praat willen krijgen...
zelfde hier. Geen problemen met T-Mobile in Amsterdam. Daarbuiten echter is het slecht.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:32 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waar woon je dan in Amsterdam? Ik heb echt overal in Amsterdam prima (3G) bereik met T-Mobile...
Zuid-Oost, nieuwbouwwijk. Maar ik heb geen T-Mobile meer. Drie jaar geleden was het iig erg slecht. En ik hoor van vrienden van me dat ze dat vorig jaar nog steeds hadden. Ook in het centrum ed. Ik weet niet of er inmiddels masten bij zijn geplaatst. Lijkt me niet toch? Mag immers niet zomaar....quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:32 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waar woon je dan in Amsterdam? Ik heb echt overal in Amsterdam prima (3G) bereik met T-Mobile...
Vind dat altijd zulk dom gedrag.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:11 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Nog meer mensen die de donderdagnacht doorbrengen in Oberhausen voor de Apple store?
Inderdaad hulde! 2,5 jaar geleden betaalde je voor een 32 GB iPhone 3GS nog maar ((24*29.95) + 199) =) ¤917,80 euro over twee jaar - en daarvoor kregen we maar werkelijk onbeperkt internet á 2 Mbps, 150 belminuten, 150 SMS'jes én Visual Voicemail.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:47 schreef RoW_0 het volgende:
Hulde aan T-mobile.
Onbeperkt internet, 6 maanden 50% korting op mijn abonnementsprijs en onbeperkt smsjes voor hetzelfde prijs als 2 jaar terug. iPhone 5, here i come.
So??quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:55 schreef WSquater het volgende:
[..]
Inderdaad hulde! 2,5 jaar geleden betaalde je voor een 32 GB iPhone 3GS nog maar ((24*29.95) + 199) =) ¤917,80 euro over twee jaar - en daarvoor kregen we maar werkelijk onbeperkt internet á 2 Mbps, 150 belminuten, 150 SMS'jes én Visual Voicemail.
Maar nu is het inderdaad veel beter. Bij het i75 abonnement, gemiddeld slechts ¤32.81 per maand, krijgen we 1 GB internet (en vervolgens 64/64 Kbps onbeperkt), géén Visual Voicemail, 75 belminuten maar wél onbeperkt SMS'en. En dit alles zal, in het geval van een 32 GB iPhone 5, maar ((18.75*6 + 37.50*18) + 429.95) =) ¤1217,45 kosten!
Yes!
25 euro per maand.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:21 schreef Estolan het volgende:
[..]
So??
¤300 verschil = ¤12,50 pm meer, terwijl het ook een "duurder" toestel is
Valt mee vind ik
quote:
So? Je betaald 300 eu meer voor mindere service. Even los van het toestel, want daadwerkelijke meerprijs van zo'n ding is ook maar een paar tientjes.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:21 schreef Estolan het volgende:
[..]
So??
¤300 verschil = ¤12,50 pm meer, terwijl het ook een "duurder" toestel is
Valt mee vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |