Navigatie is verschrikkelijk. Afgelopen week een aantal keer geprobeerd, maar is veel te simpel.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:03 schreef Dos37 het volgende:
Aan de ene kant wil ik wel update maar dat nieuwe maps moet verschrikkelijk zijn. En dat gebruik ik vrij veel.
iPhone 3?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef D. het volgende:
Ik las in het vorige deel dat mensen met een 4 meer betaalden voor hun i300 abo dan ik.
Mijn abo is van de 3 naar de 4 niet in prijs gestegen. Zouden de prijzen die eerder werden genoemd niet gelden voor nieuwe abo's en dat ik dus mijn huidige abo gewoon over kan nemen tegen dezelfde kosten?
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef Adelante het volgende:
Waarom kun je niet OTA updaten??? Zeker omdat het 2,5Gb nodig heeft
De kaarten zelf zijn goed te gebruiken. Navigatie daarentegen valt mij behoorlijk tegen.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef Skv het volgende:
Nieuwe maps verschrikkelijk?Dat is toch één van de 'beste updates' ?
Spreekt elkaar tegenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
waarom zou dat niet moeten?
Kan wel, en is nog geen eens 600mbquote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef Adelante het volgende:
Waarom kun je niet OTA updaten??? Zeker omdat het 2,5Gb nodig heeft
Bad 4 TomTom dusquote:Op woensdag 19 september 2012 21:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
De kaarten zelf zijn goed te gebruiken. Navigatie daarentegen valt mij behoorlijk tegen.
Ik zit op 3G en de optie download en installeer is niet klikbaarquote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]knap dat die van mij zonder draad bezig is dan.....
De iPhone 3G is de tweede iPhone. Wat is de 3GS danquote:Op woensdag 19 september 2012 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
3 is iPhone 3G ja, je had iets anders verwacht?
Nee OTA werkt ook alleen via WiFi dacht ikquote:Op woensdag 19 september 2012 21:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zit op 3G en de optie download en installeer is niet klikbaar
2,5quote:Op woensdag 19 september 2012 21:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
De iPhone 3G is de tweede iPhone. Wat is de 3GS dan?
quote:
Snap niet wat er zo grappig aan is. Als je je gmail als exchange instelt dan wordt je email tenminste gepushed. Als je gewoon instelt als gmail dan kan je alleen maar fetchenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij gaat niet door voor de koelkast.
Ik heb ook gewoon push hoor. Werkt een stuk beter.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:15 schreef Narcotical het volgende:
[..]
[..]
Snap niet wat er zo grappig aan is. Als je je gmail als exchange instelt dan wordt je email tenminste gepushed. Als je gewoon instelt als gmail dan kan je alleen maar fetchen
tom tom biedt vooralsnog een totaal ander product, dus goed voor tomtom: offline kaarten (had maps het maar)quote:
Om developers de kans te geven hun apps op de laatste wijziging aan te passen voor het grote publiek 'm krijgt. Gold is Gold he.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:08 schreef Estolan het volgende:
[..]
Spreekt elkaar tegen
Waarom GM en dan week wachten als het hetzelfde is
????quote:Op woensdag 19 september 2012 21:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
tom tom biedt vooralsnog een totaal ander product, dus goed voor tomtom: offline kaarten (had maps het maar)
Dat was al 3 generaties iddquote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
weet niet of het al was maar filmpje kijken -> op zijkant ('brede' view' ) en dan doordraaien op zijn kop -> beeld blijft breedlekker filmpje kijken liggend op de bank dus.
Heb je iig nog turn-by-turn navigatie op je 4quote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef Estolan het volgende:
[..]
????
Dit is een deal MET TomTom
Maps + Navi
Maar als het ruk is, dan ben je alsnog verplicht de TomTom app te kopen voor +¤70
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |