SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Is er ook al een jailbreak beschikabaar toevallig?
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Hoe activeer je flyover & mp3 als ringtone?
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2012 20:32:23 ]![]()
Ik ben er bijna, hoop ik.
En dan morgen de iPad, ik wil nog even zowel iOS5 als 6 beschikbaar hebben voor aanpassingen aan de mobiele website van m'n werkgever (file upload).![]()
Eerst maar wachten tot jailbreak volledig werkt, dan updaten
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.![]()
Alleen tetheredquote:Op woensdag 19 september 2012 20:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is er ook al een jailbreak beschikabaar toevallig?![]()
Ik ga even Twitter uitpluizenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:37 schreef bambino het volgende:
Eerst maar wachten tot jailbreak volledig werkt, dan updatenAha, bedankt.quote:
Wacht ik nog wel even
De Ipad loopt, iPhone wacht ik ook op de JB, heb hem alleen gejailbroken(?) om die irritante verplichte exchangelock er af te halen, ik haat toegangscodes.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Niemand?
Edit: alleen Alarm kan mp3, ringtone niet
Maar flyover? Zie het nergens staan
[ Bericht 86% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2012 20:50:46 ]![]()
Als je een exchangeaccount erop hebtquote:.
Get woke, go broke!![]()
Tethered JB op een telefoon is niet coolquote:Op woensdag 19 september 2012 20:41 schreef HeatWave het volgende:
De Ipad loopt, iPhone wacht ik ook op de JB, heb hem alleen gejailbroken(?) om die irritante verplichte exchangelock er af te halen, ik haat toegangscodes.
Ik heb m'n gmail als exchange erin staan maar ik heb geen verplichte lock erop hoor..quote:Op woensdag 19 september 2012 20:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je een exchangeaccount erop hebt.
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
lol. een gmail als exchange.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:50 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik heb m'n gmail als exchange erin staan maar ik heb geen verplichte lock erop hoor..![]()
En zoals verwacht geen verschil tussen de GM en final.
Opvallend: accuduur beter onder iOS 6 voor iPhones.
2000 light years from home![]()
Jij gaat niet door voor de koelkastquote:Op woensdag 19 september 2012 20:50 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik heb m'n gmail als exchange erin staan maar ik heb geen verplichte lock erop hoor...
Get woke, go broke!![]()
Dus iPhone zei up to date?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:53 schreef Merkie het volgende:
En zoals verwacht geen verschil tussen de GM en final.
Opvallend: accuduur beter onder iOS 6 voor iPhones.
![]()
Blijkt dus dat Apple maps op dit moment een slappe aftreksel is.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
waarom zou dat niet moeten?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:01 schreef Estolan het volgende:
[..]
Grappig, zou eigenlijk niet moeten
Snap ook niet waarom dan tussen GM en official een week zit
Forum Opties Forumhop: Hop naar: