Gewoon top of page klikkenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
hoe kan ik met de nieuwe safari snel naar boven scrollen.
Je kan ook niet fullscreen gaan toch?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
de topbar verdwijnt om het scherm groter te maken.
Jaquote:Op woensdag 19 september 2012 21:55 schreef Black-Death het volgende:
Eerste merkbare verschil voor mij is dat het surfen stukken sneller gaat met de 4S.
Meteen een vraag, hoe haal ik die Vip box weg bij email?
En kan de nachtstand behalve qua tijd ook qua dagen worden geprogrammeerd?
nee dan popt de url bar niet op en ook scroll ik niet omhoog.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:57 schreef Estolan het volgende:
[..]
Gewoon top of page klikken
Fast downscroll is er niet
Dan werkt het niet neequote:Op woensdag 19 september 2012 21:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
de topbar verdwijnt om het scherm groter te maken.
nee da's geloof ik bij de ipad.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan ook niet fullscreen gaan toch?
wat de neuk, kan die Vip box niet weg?quote:
moet iets nieuws voor zijn hoop ik. multi touch iets ofzo. dit was nou echt een goede feature, had gehoopt op een fast scroll down ook nog.quote:
Is er geen gesture voor?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
moet iets nieuws voor zijn hoop ik. multi touch iets ofzo. dit was nou echt een goede feature, had gehoopt op een fast scroll down ook nog.
Landscape en dan < > rechts onder voor fullscreenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee da's geloof ik bij de ipad.
Ooooh...in dat geval is het opeens niet achterlijk duurquote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef Estolan het volgende:
[..]
Gast waar heb je het over, de HS kost ook ¤25 ofzo, een hoesje ook enz enz enz
Nee hoor, ook op de iPhone.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee da's geloof ik bij de ipad.
Boeit dat?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
wat de neuk, kan die Vip box niet weg?
Ik heb geen adapter nodigquote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef very het volgende:
[..]
Ooooh...in dat geval is het opeens niet achterlijk duur![]()
Ik vind het (belachelijk) duur...mag ik dat vinden? Ja, dat mag ik vinden.
En velen vinden dat met mij. Dat jij het slikt omdat alles van Apple duur is moet je zelf weten.
Dan is de tijd ook weg enz???quote:Op woensdag 19 september 2012 22:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bij mij verdwijnt ie als je halverwege een pagina zit te lezen?
Dus?quote:
Waar heb je het over, damnquote:Op woensdag 19 september 2012 22:03 schreef very het volgende:
[..]
Dus?
Als ik een iPhone 5 zou nemen, dan zou ik er minstens 5 nodig hebben.
Maar dat is niet zo...dus heb ik alsnog adapters nodig...maar die zullen (denk ik) geen 30 eu per stuk kosten, plus dat die waarschijnlijk bruikbaar blijven na een nieuwe telefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |