nja maps + navi werkt niet offline. dussuh.... als je er veel gebruik van maakt zou ik toch echt een offline app erbij kopen.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef Estolan het volgende:
[..]
????
Dit is een deal MET TomTom
Maps + Navi
Maar als het ruk is, dan ben je alsnog verplicht de TomTom app te kopen voor +¤70
De gratis navigatie komt nog niet eens in de buurt van de Tom Tom-appquote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef Estolan het volgende:
[..]
????
Dit is een deal MET TomTom
Maps + Navi
Maar als het ruk is, dan ben je alsnog verplicht de TomTom app te kopen voor +¤70
fuck, zo lang naar op zoek geweest hoe de het scherm breed kon worden vastgezetquote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat was al 3 generaties idd
Yup,quote:Op woensdag 19 september 2012 21:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nja maps + navi werkt niet offline. dussuh.... als je er veel gebruik van maakt zou ik toch echt een offline app erbij kopen.
tom tom heeft een offline app. ik denk, heel goed voor tomtom. gratis reclame ook nog.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:35 schreef Estolan het volgende:
[..]
Yup,
Dus niet zo best voor TomTom
Godkolerequote:Op woensdag 19 september 2012 21:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
tom tom heeft een offline app. ik denk, heel goed voor tomtom. gratis reclame ook nog.
quote:
Nou boeie, wie gratis wil navigeren kan dat met die unit van TomTom, wie offline wil navigeren of er geld voor over heeft om extra features te hebben koopt de TomTom app. Lijkt mij niks mis mee.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:41 schreef Estolan het volgende:
[..]
Apple heeft een deal met TomTom om eigen kaarten met navi te krijgen voor iOS 6
Nu blijkt dat dit niet zo jovel werkt, terwijl TomTom een grote naam is als het om navi gaat
Het zou slecht staan voor TomTom als dit dus niet werkt, en dat men toch verplicht is hun eigen app erbij te kopen voor +¤70 terwijl er een navi app op iOS 6 zit std...
ah zo. nou tom tom is niet gek. zo mooi als de tomtom app gaat het nooit geheel werken gok ik. en offline zeker niet (voorlopig). totdat apple tomtom overneemt.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:41 schreef Estolan het volgende:
[..]
Apple heeft een deal met TomTom om eigen kaarten met navi te krijgen voor iOS 6
Nu blijkt dat dit niet zo jovel werkt, terwijl TomTom een grote naam is als het om navi gaat
Het zou slecht staan voor TomTom als dit dus niet werkt, en dat men toch verplicht is hun eigen app erbij te kopen voor +¤70 terwijl er een navi app op iOS 6 zit std...
Daar ging het ook niet omquote:Op woensdag 19 september 2012 21:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou boeie, wie gratis wil navigeren kan dat met die unit van TomTom, wie offline wil navigeren of er geld voor over heeft om extra features te hebben koopt de TomTom app. Lijkt mij niks mis mee.
Ja, nou, prima toch? Dat aandeel TT gaat echt niet zakken omdat de user experience niet zo tof blijkt als gehoopt. Er is iig turn-by-turn nu standaard aanwezig. of het werkt maakt is van kleiner belang. Ik blijf iig bij Navigon.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:46 schreef Estolan het volgende:
[..]
Daar ging het ook niet om
De "berichten" waren juist mega positief. Apple in samenwerking met TomTom!
Ik wil Siri op m'n iPad, maar tethered houdt me tegenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:48 schreef Ramkraker het volgende:
iOs 6 het echt waard? zit niet echt te wachten op een update, of het moet echt flink verbeterd zijn..
Ik vind Siri echt waardeloos, en mijn absinthe houd me tegen om te updatenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil Siri op m'n iPad, maar tethered houdt me tegen
True..quote:Op woensdag 19 september 2012 21:51 schreef mitchelll0181 het volgende:
Pfff dat gebruik je 3 x om mee te spelen en dan klaar..
Sommige tweaks ervoor vind ik wel handig, vertalen enzoquote:Op woensdag 19 september 2012 21:52 schreef mitchelll0181 het volgende:
Kijk dan een shitload youtube filmpjes erover
Gewoon top of page klikkenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
hoe kan ik met de nieuwe safari snel naar boven scrollen.
Je kan ook niet fullscreen gaan toch?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
de topbar verdwijnt om het scherm groter te maken.
Jaquote:Op woensdag 19 september 2012 21:55 schreef Black-Death het volgende:
Eerste merkbare verschil voor mij is dat het surfen stukken sneller gaat met de 4S.
Meteen een vraag, hoe haal ik die Vip box weg bij email?
En kan de nachtstand behalve qua tijd ook qua dagen worden geprogrammeerd?
nee dan popt de url bar niet op en ook scroll ik niet omhoog.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:57 schreef Estolan het volgende:
[..]
Gewoon top of page klikken
Fast downscroll is er niet
Dan werkt het niet neequote:Op woensdag 19 september 2012 21:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
de topbar verdwijnt om het scherm groter te maken.
nee da's geloof ik bij de ipad.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan ook niet fullscreen gaan toch?
wat de neuk, kan die Vip box niet weg?quote:
moet iets nieuws voor zijn hoop ik. multi touch iets ofzo. dit was nou echt een goede feature, had gehoopt op een fast scroll down ook nog.quote:
Is er geen gesture voor?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
moet iets nieuws voor zijn hoop ik. multi touch iets ofzo. dit was nou echt een goede feature, had gehoopt op een fast scroll down ook nog.
Landscape en dan < > rechts onder voor fullscreenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee da's geloof ik bij de ipad.
Ooooh...in dat geval is het opeens niet achterlijk duurquote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef Estolan het volgende:
[..]
Gast waar heb je het over, de HS kost ook ¤25 ofzo, een hoesje ook enz enz enz
Nee hoor, ook op de iPhone.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee da's geloof ik bij de ipad.
Boeit dat?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
wat de neuk, kan die Vip box niet weg?
Ik heb geen adapter nodigquote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef very het volgende:
[..]
Ooooh...in dat geval is het opeens niet achterlijk duur![]()
Ik vind het (belachelijk) duur...mag ik dat vinden? Ja, dat mag ik vinden.
En velen vinden dat met mij. Dat jij het slikt omdat alles van Apple duur is moet je zelf weten.
Dan is de tijd ook weg enz???quote:Op woensdag 19 september 2012 22:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bij mij verdwijnt ie als je halverwege een pagina zit te lezen?
Dus?quote:
Waar heb je het over, damnquote:Op woensdag 19 september 2012 22:03 schreef very het volgende:
[..]
Dus?
Als ik een iPhone 5 zou nemen, dan zou ik er minstens 5 nodig hebben.
Maar dat is niet zo...dus heb ik alsnog adapters nodig...maar die zullen (denk ik) geen 30 eu per stuk kosten, plus dat die waarschijnlijk bruikbaar blijven na een nieuwe telefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |