Sneller en stabieler heb ik ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik had het gevoel ook al dat iOS 6 sneller en stabieler leek te draaien, was dus niet de enige. Ook was de accuduur voor mijn gevoel beter, iets wat Tweakers staaft.
Een auto elke 2 jaar inruilen is niet vreemd hoor.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:20 schreef very het volgende:
Ee
[..]
Een auto vergelijken met een telefoon![]()
Die vervang je ook elk jaar toch? En bijna dezelfde prijscategorie ook.
Als een bepaalde auto opeens net zo succesvol wordt als de iphone en net zo'n trouwe achterban krijgt...reken maar dat ze daar dan ook rekening mee houden.
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:13 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ja maar de prijs bij abo ligt ¤30 lager dan de 4s
Duzzzz
Jij lult gewoon uit je nekquote:
Niets is gratis, nee. Maar als jij voor het gemak maar gewoon het volledige argument negeert, ga ik ook niet meer proberen normaal met jou te praten omdat je toch een plaat voor je kop hebt.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:07 schreef Estolan het volgende:
[..]
Jij lult gewoon uit je nek
Verklaar dat verschil dan maar is
Nothing is for free, dus zeik niet zo
Waar heb je het over manquote:Op donderdag 20 september 2012 09:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niets is gratis, nee. Maar als jij voor het gemak maar gewoon het volledige argument negeert, ga ik ook niet meer proberen normaal met jou te praten omdat je toch een plaat voor je kop hebt.
Als iemand zijn mening kan onderbouwen, zal ik dat ook wel doen. Maar "Apple doet het, dus het is goed" is niet echt een valide argument.quote:
Ik vind hem wel beter, maar er missen nog wel wat fijne functies zoalsquote:Op donderdag 20 september 2012 09:23 schreef Miam het volgende:
Enorm jammer dat de Youtube app weg is![]()
Heb`m nu binnengehaald via de app store, maar hij is in kwaliteit een stuk slechter dan zijn voorganger.
Ipad wacht ik ook nog even mee om die reden.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:31 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik vind hem wel beter, maar er missen nog wel wat fijne functies zoalsmuziek op achtergrond doorspelen als je de app exit
comments kunnen lezen zonder de film te starten en
iPad versie. Maar voor een eerste versie is het wel aardig. Ik wacht mijn iPad upgraden wel tot ie ook daarvoor beschikbaar is.
Grappigquote:Op donderdag 20 september 2012 09:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als iemand zijn mening kan onderbouwen, zal ik dat ook wel doen. Maar "Apple doet het, dus het is goed" is niet echt een valide argument.
Nieuw of met abo? Via apple zelf is hij inmiddels al in prijs gedaald, maar niet erg veel. ¤559 i.p.v. ¤599.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
M'n vriendin heeft een nieuwe iPhone nodig. De nieuwe hoeft niet zo nodig van haar. Heb het laatste tijd niet echt bij gehouden, maar zijn de prijzen voor een iPhone 4s nu al wat gedaald i.v.m. de aankomende iPhone 5 of kan ik beter nog ff wachten?
Met abo.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:06 schreef Kremers het volgende:
[..]
Nieuw of met abo? Via apple zelf is hij inmiddels al in prijs gedaald, maar niet erg veel. ¤559 i.p.v. ¤599.
Je zou het over een weekje ook via marktplaats kunnen proberen, wanneer iedereen zijn 4s dumpt om een 5 te kunnen halen.
In tekstvlak ingedrukt houden, dan >quote:Op donderdag 20 september 2012 10:10 schreef Mercan het volgende:
Ik las dat binnen ios6 de email functie was aangepast en dat nu wanneer je een mailtje aan het schrijven bent je een foto kunt toevoegen. Echter ik kan deze functie niet zien?? iemand enig idee.
Oja, ik zie het !!quote:Op donderdag 20 september 2012 10:11 schreef Estolan het volgende:
[..]
In tekstvlak ingedrukt houden, dan >
Ik verpats mijn oude, brengt genoeg op om 2 iPods te kopen of de aanschaf van een nieuwe te verlichten.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:40 schreef Estolan het volgende:
[..]
Duur?
Waarom iets erbij kopen als je al wat hebt
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik verpats mijn oude, brengt genoeg op om 2 iPods te kopen of de aanschaf van een nieuwe te verlichten.
Magoed, gezien je rechtlijnigheid van denken heeft verdere discussie toch geen zin. Familie van Spack?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |