Mwahquote:Op woensdag 19 september 2012 23:21 schreef very het volgende:
[..]
Vooral op het imago wat dat met zich meedraagt...
Marketing weet je wel.
Ja lekker makkelijk lullen. Ik heb een Yamaha stereo met iPod Dock aan de bovenzijde. Ziet er toch niet uit met een adapter er tussen.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:11 schreef Estolan het volgende:
[..]
Niet allemaal nee
Ja so?
Koop je een adapter
Geef je die "gratis" mee, dan gebruikt een deel hem wel, en een groter deel ( the new wave ) wil korting of niet betalen voor dat onderdeel wat toch de la in gaat
Alsof mij dat boeitquote:Op woensdag 19 september 2012 23:30 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk lullen. Ik heb een Yamaha stereo met iPod Dock aan de bovenzijde. Ziet er toch niet uit met een adapter er tussen.Reden genoeg voor mij om geen 5 te kopen....
Code invoerenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:33 schreef fratsman het volgende:
Stik, ik heb na de update mijn Iphone op simlock gezet, hoe haal ik dit eraf?
Waarom dan niet een goedkopere ipod erop aansluiten ipv een duurdere telefoon?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:34 schreef Estolan het volgende:
[..]
Alsof mij dat boeit
Heb hier een HarmanKardon AVR staat met dock,
So?
Geen adapter nodig hoor, gewoon dit toestel erop als mp3 speler, en de 5 als nieuw toestel
nee.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:48 schreef Narcotical het volgende:
Doen jullie iets aan batterij"onderhoud"? Ik weet dat er programma's zijn die zeggen je batterylife te kunnen verlengen, maar werkt dat nou echt?
Same here. iOS 5 liep niet heel lekker op m'n 4S, het lijkt nu allemaal wat sneller te zijn. Blij mee. Hopen dat het ook nog wat verschil gaat maken qua batterij. Alleen passbook werkt bij mij niet (niet dat ik het wil gebruiken, maar dat is wel gek).quote:Op woensdag 19 september 2012 23:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Hij staat erop, en ik vind het nu al dikke vooruitgang. Simpel, intuitief als vanouds, maar bovenal: fucking snappy, ook op mijn 4 terwijl iOS 5 daar niet zo heel lekker op liep.
Ga nu weer twijfelen over een eventuele update naar een 4S...
Dat trucje ken ik niet. Uitzetten gaat lijkt me nog gewoon met power-knop aan de bovenkant ingedrukt houden, tot er 'slide to poweroff' op je scherm komt en dan dat doen?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:04 schreef bjanaan het volgende:
Hoe zet ik mijn telefoon uit met ios 6 homescreen + middelste knopje werkt op een 1 of andere manier niet meer..
Als je ze beiden vasthoudt dan reset 'ie toch en gaat ie weer aan..quote:Op donderdag 20 september 2012 00:12 schreef bjanaan het volgende:
Gelukt hoor je moet beide knoppen wat langer vast houden zonder de slide.
dit heb ik ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 01:29 schreef znarch het volgende:
Japrobleem met ios6 hier. Zodra ik met mijn wifi verbind lukt dat voor 3 seconden. Hierna disconnect hij en laadt hij binnen de settings pagina een pagina van Apple (de website) waar staat dat de gezochte pagina niet gevonden kan worden. Meer mensen die dit hebben?
Toen ik op Google: iOS 6 wifi intypte. Gaf hij als suggestie al: iOS 6 wifi issues. iOS 6 wifi problems.quote:
Ik heb er zelf 5 uur over gedaan, maar als je het in een keer goed doet een uur, en doe je het met de computer, dan 3.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:38 schreef Bromfiets het volgende:
Duurt het installeren van ios6 bij jullie ook zo godsgruwelijk lang ?
Ik had het gevoel ook al dat iOS 6 sneller en stabieler leek te draaien, was dus niet de enige. Ook was de accuduur voor mijn gevoel beter, iets wat Tweakers staaft.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Hij staat erop, en ik vind het nu al dikke vooruitgang. Simpel, intuitief als vanouds, maar bovenal: fucking snappy, ook op mijn 4 terwijl iOS 5 daar niet zo heel lekker op liep.
Ga nu weer twijfelen over een eventuele update naar een 4S...
Duur?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Waarom dan niet een goedkopere ipod erop aansluiten ipv een duurdere telefoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |