Nee tis gwn kut, ik kan mn auto dock weggooien, wekkerradio, bureau dock, bureau dock op mn werk,quote:Op woensdag 19 september 2012 22:04 schreef Estolan het volgende:
[..]
Waar heb je het over, damn
Koop hem dan niet. Het gross van de nieuwe iPhone bezitters zou die adapter in de la flikkeren, zonde van het geld dus
Ik zeg toch ook dat ik hem niet koopquote:Op woensdag 19 september 2012 22:04 schreef Estolan het volgende:
[..]
Waar heb je het over, damn
Koop hem dan niet. Het gross van de nieuwe iPhone bezitters zou die adapter in de la flikkeren, zonde van het geld dus
Je bedoelt die balk met de klok? Die zie ik gewoon nog in safari..quote:Op woensdag 19 september 2012 22:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
govverdikke ik wil mijn status balk terug als ik naar beneden scroll
ik zal eens rebooten dan.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:14 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Je bedoelt die balk met de klok? Die zie ik gewoon nog in safari..
gewoon boven in het scherm tikken werkt gewoon bij mijquote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef mitchelll0181 het volgende:
Kan je nou echt niet meer naar boven scrollen in een keer ? dat gebruik ik dus echt fucking vaak ?
ik vind de optie nergensquote:Op woensdag 19 september 2012 22:21 schreef Blik het volgende:
Kan die VIP-functie ook uit in de mail-app?
En Passbook werkt niet
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
gewoon boven in het scherm tikken werkt gewoon bij mij
Hoezo,quote:Op woensdag 19 september 2012 22:10 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Nee tis gwn kut, ik kan mn auto dock weggooien, wekkerradio, bureau dock, bureau dock op mn werk,
Doeiiiii 200 euro
Neequote:Op woensdag 19 september 2012 22:21 schreef Blik het volgende:
Kan die VIP-functie ook uit in de mail-app?
En Passbook werkt niet
Ja was hier ook bijna zo, was van 4 > 5 ook bijna zo. Al helemaal al worldwide iedereen gaat updatenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jezus, die update duurt al meer als een uur. Is dat normaal?
Btw, heel veel bedrijven gaan over op Air-Play, dus heb je al helemaal geen connector meer nodigquote:Op woensdag 19 september 2012 22:14 schreef very het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ik hem niet koop![]()
Maar desondanks heb ik wel een mening...en dit lijkt me een uiterst relevante plek om die te delen.
Voel je je persoonlijk aangevallen ofzo als ik iets van Apple duur vind?
Ik ben echt niet de enige hoor:
dailymail
gizmodo
pocketnow
smartphones wonderhowto
macrumors
techinvestornews
hardmac
Om er een paar te noemen.
En het gros zou hem in de la flikkeren? Hoe is dit relevant? Als je hem in de la flikkert, dan hoef je hem dus ook niet te kopen he...lampie! En ja..ik vind nog steeds dat wanneer je 10 jaar op een 30-pin werkt en dat dan veranderd...dat je dan best een adapter daarvoor bij je eerstvolgende product mag doen. En dan uiteraard niet de prijs met 30 dollar verhogen, maar gewoon erbij doen. Net als die headset. Net als de gewone oplader. Ze verdienen immers meer dan genoeg per verkochte iPhone...en de goodwill die ze er mee kweken is IMO ook wat waard.
Werkt ook op de 4s niet, althans in NL, France enzquote:Op woensdag 19 september 2012 22:43 schreef Kremers het volgende:
Heb iOS6 op mijn 3GS geïnstalleerd en het draait lekker soepelMaps ziet er ook goed uit, jammer alleen dat Fly Over niet werkt. Voor OV info gebruikte ik toch al de app van 9292 zelf.
Langzamer, en ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:44 schreef Zolder het volgende:
Is ios6 op een 3gs sneller dan ios5 of langzamer? Oftewel, updaten de moeite?
Clean install en dan gaat hij weer iets sneller.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:46 schreef Zolder het volgende:
[..]
Owen vond ios5 al niet zo vlot meer
Stel dat het bier verboden wordt voor -65 ers, dan gaan alle bierjunks mensen vermoordenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef Estolan het volgende:
Nog 1 ding over die adapter.
Stel dat dat ding maar $10 zou kosten
Dan zou Apple in 24h al 20milj armer zijn
Is eigenlijk geen optie omdat alles in de loop der tijd zó gepersonaliseerd is.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Clean install en dan gaat hij weer iets sneller.
dat ding kost max $2,50 inclusief housing en meer kosten verpakking. Worden de verzendkosten ook nog iets hoger (iets grotere doos, meer volume) maar als het Apple meer dan $3,- zou kosten om in iedere verpakking zo'n ding te stoppen zou het mij verbazen.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef Estolan het volgende:
????quote:Op woensdag 19 september 2012 22:48 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Stel dat het bier verboden wordt voor -65 ers, dan gaan alle bierjunks mensen vermoorden
Updaten dus.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:53 schreef Zolder het volgende:
[..]
Is eigenlijk geen optie omdat alles in de loop der tijd zó gepersonaliseerd is.
Dat is niet gratis.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:54 schreef Estolan het volgende:
[..]
????
Het gaat om het kostenplaatje
Heb jij "ff" $20.000.000 over om in 24uur 1 onderdeel gratis te geven??
Primquote:Op woensdag 19 september 2012 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
dat ding kost max $2,50 inclusief housing en meer kosten verpakking. Worden de verzendkosten ook nog iets hoger (iets grotere doos, meer volume) maar als het Apple meer dan $3,- zou kosten om in iedere verpakking zo'n ding te stoppen zou het mij verbazen.
En ik ben 12 jaar lang betrokken geweest bij productontwikkeling van consumentenproducten in Azië.
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef Estolan het volgende:
Fijn...dan lekker niet je batterij opladen tijdens het afspelen.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:43 schreef Estolan het volgende:
[..]
Btw, heel veel bedrijven gaan over op Air-Play, dus heb je al helemaal geen connector meer nodig
We move Forward, zoals Obama dat ook wilt
Ik vreesde het ergste toen ik dit las, maar ik heb nergens last van?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:41 schreef HeatWave het volgende:
De Ipad loopt, iPhone wacht ik ook op de JB, heb hem alleen gejailbroken(?) om die irritante verplichte exchangelock er af te halen, ik haat toegangscodes.
Is dat zo?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens, als ik in safari een bestand moet uploaden in een formulier kan ik alleen foto's kiezen
Wat?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:54 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Dat is niet gratis.
Ht zit bij de prijs in.
Nee, zo zit dat niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:56 schreef Estolan het volgende:
[..]
Wat?
Het kost toch geld om te maken? Dus als je dat "gratis" weg geeft, maar je er toch kosten asn
Een negatief saldo dus
Mesnen kopen niet graag spullen die incompleet zijn, dus incompleet spul verkopen = mnder winst draaien.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:57 schreef Estolan het volgende:
[..]
Leg jij het dan uit dat het voor beide partijen win-win is?
Het is toch een los onderdeel wat geen drol met de iPhone te maken heeft??quote:Op woensdag 19 september 2012 22:57 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Nee, zo zit dat niet.
Die 3 dollar per iphone is nog geen half procent van de totale prijs.
Kutredenering dus.
Laat aub je redeneringen over aan iemand die het snapt...jij duidelijk niet. Dit slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef Estolan het volgende:
OMFG...probeer op zn minst na te denkenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:58 schreef Estolan het volgende:
[..]
Het is toch een los onderdeel wat geen drol met de iPhone te maken heeft??
maar wel $3,- extra kosten. Ik hen uren zitten onderhandelen over 5 cent cost down op een router van $20,-quote:Op woensdag 19 september 2012 22:57 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Nee, zo zit dat niet.
Die 3 dollar per iphone is nog geen half procent van de totale prijs.
Kutredenering dus.
Het is toch een kutredenering welke geen drol over de iphone zelf en ios 6 gaat?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:58 schreef Estolan het volgende:
[..]
Het is toch een los onderdeel wat geen drol met de iPhone te maken heeft??
Doe ik ook, mpdie 5 cent gaat het verschil maken.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
maar wel $3,- extra kosten. Ik hen uren zitten onderhandelen over 5 cent cost down op een router van $20,-
Wat is dan incompleet?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:58 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Mesnen kopen niet graag spullen die incompleet zijn, dus incompleet spul verkopen = mnder winst draaien.
op jaar basis leverde het 100.000 op.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:01 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Doe ik ook, mpdie 5 cent gaat het verschil maken.
Ja, mensen willen hun 1000 euro b&o dock niet bij het oude vuil zetten.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:01 schreef Estolan het volgende:
[..]
Wat is dan incompleet?
De iPhone 5 heeft hetzelfde als de 4s, de 4, de 3gs & de 3g
Toestel
Pin voor simtray
Lader
Usb kabel
Oordopjes
En nu ineens wilt met die adapter er los bij
Zelfde gezeik met bumpers, hoesjes, zakjes, screenprotectors, carkits etc
Idd.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
op jaar basis leverde het 100.000 op.
Dus als iets $3 kost om te maken per unitquote:Op woensdag 19 september 2012 22:58 schreef very het volgende:
[..]
Laat aub je redeneringen over aan iemand die het snapt...jij duidelijk niet. Dit slaat echt nergens op.
Maarja...liefde maakt blind he?
En die mensen klagen niet over ¤30, sterker bog, die doen hem weg en kopen de nieuwequote:Op woensdag 19 september 2012 23:03 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ja, mensen willen hun 1000 euro b&o dock niet bij het oude vuil zetten.
En terecht.
Wat heeft winst met de productie te maken??quote:Op woensdag 19 september 2012 23:04 schreef AppleOcean het volgende:
Bijna niets, apple heeft genoeg winst.
Dan vraag jec30 euro meer voor de iphone, klaar.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
dus Estolan heeft gelijk. Het ZIJN uiteindelijk simpelweg extra kosten.
Dan vragen ze e 30 ekkies meer voor, solved.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:05 schreef Estolan het volgende:
[..]
Wat heeft winst met de productie te maken??
een bedrijf heeft nooit genoeg winst.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:04 schreef AppleOcean het volgende:
Bijna niets, apple heeft genoeg winst.
Dat zei ik 500posts terug alquote:Op woensdag 19 september 2012 23:06 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Dan vraag jec30 euro meer voor de iphone, klaar.
En...kregen mensen die bumper uiteindelijk ook niet gratis?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:01 schreef Estolan het volgende:
[..]
Wat is dan incompleet?
Toestel
Pin voor simtray
Lader
Usb kabel
Oordopjes
Een vriend van mij heeft een dock van 800 euroquote:Op woensdag 19 september 2012 23:07 schreef very het volgende:
[..]
En...kregen mensen die bumper uiteindelijk ook niet gratis?
Is toch niet zo lastig te begrijpen...mensen hebben voor honderden euros aan accessoires. Toch leuk als het je geen bakken met geld kost om ze te kunnen blijven gebruiken.
Jij mist het niet...da's mooi voor jou. Maar verplaats je eens in iemand die bijv. voor 300 eu aan accessoires heeft gekocht voor een iphone 4s.
De losse toestelprijs van de iPhone 5 ligt ruim 30 euro hoger dan die van de 4S lag. Aangezien de 4S wel gelijk geprijsd was aan de iPhone 4 die werd vervangen, mag die prijsverhoging best gecompenseerd worden met een adapter die het gebruik van een aansluiting waar iedereen al jaren mee vertrouwd is mogelijk maakt op de nieuwe connector waar niemand om heeft gevraagd.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:01 schreef Estolan het volgende:
[..]
Wat is dan incompleet?
Toestel
Pin voor simtray
Lader
Usb kabel
Oordopjes
ja, wat heeft Apple daar mee te maken? Als jij allerlei accessoires voor je Opel kadett hebt gekocht, en dan brengt Opel opeens een Astra uit waardoor je accessoires niet meet passen is dat toch niet opels probleem.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:07 schreef very het volgende:
[..]
Is toch niet zo lastig te begrijpen...mensen hebben voor honderden euros aan accessoires. Toch leuk als het je geen bakken met geld kost om ze te kunnen blijven gebruiken.
Jij mist het niet...da's mooi voor jou. Maar verplaats je eens in iemand die bijv. voor 300 eu aan accessoires heeft gekocht voor een iphone 4s.
Het is dan ook verre van gratis. Maar dat snap je niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:09 schreef Estolan het volgende:
Het nadeel van een succesvol bedrijf met veel klanten is dan ook dat free gadgets een behoorlijke kostenpot kan worden
Denk aan de gratis pennen enz, veel bedrijven doen daar minder nu aan
Niet allemaal neequote:Op woensdag 19 september 2012 23:07 schreef very het volgende:
[..]
Ja maar de prijs bij abo ligt ¤30 lager dan de 4squote:Op woensdag 19 september 2012 23:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De losse toestelprijs van de iPhone 5 ligt ruim 30 euro hoger dan die van de 4S lag. Aangezien de 4S wel gelijk geprijsd was aan de iPhone 4 die werd vervangen, mag die prijsverhoging best gecompenseerd worden met een adapter die het gebruik van een aansluiting waar iedereen al jaren mee vertrouwd is mogelijk maakt op de nieuwe connector waar niemand om heeft gevraagd.
Prima dat Apple een nieuwe standaard introduceert. Maar dit is niet hetzelfde als FireWire of PPC laten vallen. De 30-pins connector is aanwezig in >90% van de producten die Apple in de afgelopen tien jaar heeft verkocht. Als je dan een compleet nieuwe standaard introduceert, is een adapter erbij leveren die amper wat kost om te produceren wel het minste wat je kan doen bij het eerste vlaggenschip product voor die standaard. Dat je het bij de iPod-lijn achterwege laat, oké. Maar bij de iPhone van 680+ euro mag je op z'n minste wel zo'n ding stoppen.
Tuurlijk kost het ze wel wat geld. Althans...ze maken minder winst. En op zulke aantallen zap dat ook best een aardig bedrag zijn. Maar met zulke winstmarges vind ik het wel erg inhalig om je dan druk te maken om 3 eu per unit minder winst, al zou het misschien andere mensen over een streep halen, waardoor ze er weer een zwik meer verkopen.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:04 schreef Estolan het volgende:
[..]
Dus als iets $3 kost om te maken per unit
En je gaat het in 24uur pre-sale al 2.000.000 keer "gratis" weg geven ( want het zit a. niet in prijs toestel en b. klant betaald er niet voor )
Hoeveel kost het "gratis" weg geven van die units dan?
+1quote:Op woensdag 19 september 2012 23:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ja, wat heeft Apple daar mee te maken? Als jij allerlei accessoires voor je Opel kadett hebt gekocht, en dan brengt Opel opeens een Astra uit waardoor je accessoires niet meet passen is dat toch niet opels probleem.
Ik welquote:Op woensdag 19 september 2012 23:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het is dan ook verre van gratis. Maar dat snap je niet.
Yupquote:Op woensdag 19 september 2012 23:14 schreef very het volgende:
[..]
Tuurlijk kost het ze wel wat geld. Althans...ze maken minder winst. En op zulke aantallen zap dat ook best een aardig bedrag zijn. Maar met zulke winstmarges vind ik het wel erg inhalig om je dan druk te maken om 3 eu per unit minder winst, al zou het misschien andere mensen over een streep halen, waardoor ze er weer een zwik meer verkopen.
Tuurlijk is elk bedrijf op winst gericht...maar apple spant wel de kroon. Kijk maar eens naar hun jaarcijfers. Met zulke inkomsten zou zo'n relatief goedkope tegemoetkoming naar terugkomende klanten helemaal geen kwaad kunnen, vind ik.
Een auto vergelijken met een telefoonquote:Op woensdag 19 september 2012 23:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ja, wat heeft Apple daar mee te maken? Als jij allerlei accessoires voor je Opel kadett hebt gekocht, en dan brengt Opel opeens een Astra uit waardoor je accessoires niet meet passen is dat toch niet opels probleem.
Nog ffquote:Op woensdag 19 september 2012 23:20 schreef very het volgende:
Ee
[..]
Een auto vergelijken met een telefoon![]()
Die vervang je ook elk jaar toch? En bijna dezelfde prijscategorie ook.
Als een bepaalde auto opeens net zo succesvol wordt als de iphone en net zo'n trouwe achterban krijgt...reken maar dat ze daar dan ook rekening mee houden.
Vooral op het imago wat dat met zich meedraagt...quote:Op woensdag 19 september 2012 23:17 schreef Estolan het volgende:
[..]
Yup
Maar milieu denken ze ook aan ( zie Al Gore frontrow bij Keynote )
Mwahquote:Op woensdag 19 september 2012 23:21 schreef very het volgende:
[..]
Vooral op het imago wat dat met zich meedraagt...
Marketing weet je wel.
Ja lekker makkelijk lullen. Ik heb een Yamaha stereo met iPod Dock aan de bovenzijde. Ziet er toch niet uit met een adapter er tussen.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:11 schreef Estolan het volgende:
[..]
Niet allemaal nee
Ja so?
Koop je een adapter
Geef je die "gratis" mee, dan gebruikt een deel hem wel, en een groter deel ( the new wave ) wil korting of niet betalen voor dat onderdeel wat toch de la in gaat
Alsof mij dat boeitquote:Op woensdag 19 september 2012 23:30 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk lullen. Ik heb een Yamaha stereo met iPod Dock aan de bovenzijde. Ziet er toch niet uit met een adapter er tussen.Reden genoeg voor mij om geen 5 te kopen....
Code invoerenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:33 schreef fratsman het volgende:
Stik, ik heb na de update mijn Iphone op simlock gezet, hoe haal ik dit eraf?
Waarom dan niet een goedkopere ipod erop aansluiten ipv een duurdere telefoon?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:34 schreef Estolan het volgende:
[..]
Alsof mij dat boeit
Heb hier een HarmanKardon AVR staat met dock,
So?
Geen adapter nodig hoor, gewoon dit toestel erop als mp3 speler, en de 5 als nieuw toestel
nee.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:48 schreef Narcotical het volgende:
Doen jullie iets aan batterij"onderhoud"? Ik weet dat er programma's zijn die zeggen je batterylife te kunnen verlengen, maar werkt dat nou echt?
Same here. iOS 5 liep niet heel lekker op m'n 4S, het lijkt nu allemaal wat sneller te zijn. Blij mee. Hopen dat het ook nog wat verschil gaat maken qua batterij. Alleen passbook werkt bij mij niet (niet dat ik het wil gebruiken, maar dat is wel gek).quote:Op woensdag 19 september 2012 23:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Hij staat erop, en ik vind het nu al dikke vooruitgang. Simpel, intuitief als vanouds, maar bovenal: fucking snappy, ook op mijn 4 terwijl iOS 5 daar niet zo heel lekker op liep.
Ga nu weer twijfelen over een eventuele update naar een 4S...
Dat trucje ken ik niet. Uitzetten gaat lijkt me nog gewoon met power-knop aan de bovenkant ingedrukt houden, tot er 'slide to poweroff' op je scherm komt en dan dat doen?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:04 schreef bjanaan het volgende:
Hoe zet ik mijn telefoon uit met ios 6 homescreen + middelste knopje werkt op een 1 of andere manier niet meer..
Als je ze beiden vasthoudt dan reset 'ie toch en gaat ie weer aan..quote:Op donderdag 20 september 2012 00:12 schreef bjanaan het volgende:
Gelukt hoor je moet beide knoppen wat langer vast houden zonder de slide.
dit heb ik ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 01:29 schreef znarch het volgende:
Japrobleem met ios6 hier. Zodra ik met mijn wifi verbind lukt dat voor 3 seconden. Hierna disconnect hij en laadt hij binnen de settings pagina een pagina van Apple (de website) waar staat dat de gezochte pagina niet gevonden kan worden. Meer mensen die dit hebben?
Toen ik op Google: iOS 6 wifi intypte. Gaf hij als suggestie al: iOS 6 wifi issues. iOS 6 wifi problems.quote:
Ik heb er zelf 5 uur over gedaan, maar als je het in een keer goed doet een uur, en doe je het met de computer, dan 3.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:38 schreef Bromfiets het volgende:
Duurt het installeren van ios6 bij jullie ook zo godsgruwelijk lang ?
Ik had het gevoel ook al dat iOS 6 sneller en stabieler leek te draaien, was dus niet de enige. Ook was de accuduur voor mijn gevoel beter, iets wat Tweakers staaft.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Hij staat erop, en ik vind het nu al dikke vooruitgang. Simpel, intuitief als vanouds, maar bovenal: fucking snappy, ook op mijn 4 terwijl iOS 5 daar niet zo heel lekker op liep.
Ga nu weer twijfelen over een eventuele update naar een 4S...
Duur?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Waarom dan niet een goedkopere ipod erop aansluiten ipv een duurdere telefoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |