dat ding kost max $2,50 inclusief housing en meer kosten verpakking. Worden de verzendkosten ook nog iets hoger (iets grotere doos, meer volume) maar als het Apple meer dan $3,- zou kosten om in iedere verpakking zo'n ding te stoppen zou het mij verbazen.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef Estolan het volgende:
Nog 1 ding over die adapter.
Stel dat dat ding maar $10 zou kosten
Dan zou Apple in 24h al 20milj armer zijn
????quote:Op woensdag 19 september 2012 22:48 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Stel dat het bier verboden wordt voor -65 ers, dan gaan alle bierjunks mensen vermoorden
Updaten dus.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:53 schreef Zolder het volgende:
[..]
Is eigenlijk geen optie omdat alles in de loop der tijd zó gepersonaliseerd is.
Dat is niet gratis.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:54 schreef Estolan het volgende:
[..]
????
Het gaat om het kostenplaatje
Heb jij "ff" $20.000.000 over om in 24uur 1 onderdeel gratis te geven??
Primquote:Op woensdag 19 september 2012 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
dat ding kost max $2,50 inclusief housing en meer kosten verpakking. Worden de verzendkosten ook nog iets hoger (iets grotere doos, meer volume) maar als het Apple meer dan $3,- zou kosten om in iedere verpakking zo'n ding te stoppen zou het mij verbazen.
En ik ben 12 jaar lang betrokken geweest bij productontwikkeling van consumentenproducten in Azië.
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef Estolan het volgende:
Fijn...dan lekker niet je batterij opladen tijdens het afspelen.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:43 schreef Estolan het volgende:
[..]
Btw, heel veel bedrijven gaan over op Air-Play, dus heb je al helemaal geen connector meer nodig
We move Forward, zoals Obama dat ook wilt
Ik vreesde het ergste toen ik dit las, maar ik heb nergens last van?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:41 schreef HeatWave het volgende:
De Ipad loopt, iPhone wacht ik ook op de JB, heb hem alleen gejailbroken(?) om die irritante verplichte exchangelock er af te halen, ik haat toegangscodes.
Is dat zo?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens, als ik in safari een bestand moet uploaden in een formulier kan ik alleen foto's kiezen
Wat?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:54 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Dat is niet gratis.
Ht zit bij de prijs in.
Nee, zo zit dat niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:56 schreef Estolan het volgende:
[..]
Wat?
Het kost toch geld om te maken? Dus als je dat "gratis" weg geeft, maar je er toch kosten asn
Een negatief saldo dus
Mesnen kopen niet graag spullen die incompleet zijn, dus incompleet spul verkopen = mnder winst draaien.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:57 schreef Estolan het volgende:
[..]
Leg jij het dan uit dat het voor beide partijen win-win is?
Het is toch een los onderdeel wat geen drol met de iPhone te maken heeft??quote:Op woensdag 19 september 2012 22:57 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Nee, zo zit dat niet.
Die 3 dollar per iphone is nog geen half procent van de totale prijs.
Kutredenering dus.
Laat aub je redeneringen over aan iemand die het snapt...jij duidelijk niet. Dit slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef Estolan het volgende:
OMFG...probeer op zn minst na te denkenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:58 schreef Estolan het volgende:
[..]
Het is toch een los onderdeel wat geen drol met de iPhone te maken heeft??
maar wel $3,- extra kosten. Ik hen uren zitten onderhandelen over 5 cent cost down op een router van $20,-quote:Op woensdag 19 september 2012 22:57 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Nee, zo zit dat niet.
Die 3 dollar per iphone is nog geen half procent van de totale prijs.
Kutredenering dus.
Het is toch een kutredenering welke geen drol over de iphone zelf en ios 6 gaat?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:58 schreef Estolan het volgende:
[..]
Het is toch een los onderdeel wat geen drol met de iPhone te maken heeft??
Doe ik ook, mpdie 5 cent gaat het verschil maken.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
maar wel $3,- extra kosten. Ik hen uren zitten onderhandelen over 5 cent cost down op een router van $20,-
Wat is dan incompleet?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:58 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Mesnen kopen niet graag spullen die incompleet zijn, dus incompleet spul verkopen = mnder winst draaien.
op jaar basis leverde het 100.000 op.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:01 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Doe ik ook, mpdie 5 cent gaat het verschil maken.
Ja, mensen willen hun 1000 euro b&o dock niet bij het oude vuil zetten.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:01 schreef Estolan het volgende:
[..]
Wat is dan incompleet?
De iPhone 5 heeft hetzelfde als de 4s, de 4, de 3gs & de 3g
Toestel
Pin voor simtray
Lader
Usb kabel
Oordopjes
En nu ineens wilt met die adapter er los bij
Zelfde gezeik met bumpers, hoesjes, zakjes, screenprotectors, carkits etc
Idd.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
op jaar basis leverde het 100.000 op.
Dus als iets $3 kost om te maken per unitquote:Op woensdag 19 september 2012 22:58 schreef very het volgende:
[..]
Laat aub je redeneringen over aan iemand die het snapt...jij duidelijk niet. Dit slaat echt nergens op.
Maarja...liefde maakt blind he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |