Daar verkopen ze docks die precies voor dat hoesje past, die heb ik ook namelijkquote:
Yeah, sure.. Je moet het zelf weten, hoor. Het is niet mijn geld dat je weg gooit. Maar waarom zou je niet gewoon de functionaliteit van je toestel daadwerkelijk gebruiken?quote:
Als die aanbieding van ritel waar is zou dat nog stuk goedkoper zijn dan los toestel van 400 euro. (28.75-20.50)*24+49 = 248 bij ritelquote:Op donderdag 20 september 2012 14:08 schreef very het volgende:
[..]
ja...ik heb een goed idee.
Ik krijg straks een gloednieuwe 4s 16Gb van mijn verzekering terug, en die ga ik verkopen.
Voor 400 mag je hem hebben
Dat kan me dan niet voorstellenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:38 schreef GFA het volgende:
[..]
Als die aanbieding van ritel waar is zou dat nog stuk goedkoper zijn dan los toestel van 400 euro. (28.75-20.50)*24+49 = 248 bij ritel
Plus je hebt een rente voordeel dat je dat niet in 1x hoeft te betalen
Omdat het als gewoon toestel ook gewoon lekkerder werkt?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Yeah, sure.. Je moet het zelf weten, hoor. Het is niet mijn geld dat je weg gooit. Maar waarom zou je niet gewoon de functionaliteit van je toestel daadwerkelijk gebruiken?
Ik moet bij de 5 maar ¤250 bijbetalen hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 14:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Yeah, sure.. Je moet het zelf weten, hoor. Het is niet mijn geld dat je weg gooit. Maar waarom zou je niet gewoon de functionaliteit van je toestel daadwerkelijk gebruiken?
Ja het lijkt mij daardoor ook wel erg goeie deal. Daarom vroeg ik me dus af of er nog iets van een addertje onder het gras zou zitten. Actie loopt nog alleen deze week zeiden ze me net aan de telefoonquote:
Maar dat is onzin. De dingen waarin de iPhone zich onderscheidt van andere toestellen zijn iOS-specifiek. Bellen en sms'en kan met een veel goedkoper Android-toestel minstens even lekker.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het als gewoon toestel ook gewoon lekkerder werkt?
Beetje kortzichtig dom stuk imho.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:07 schreef alwaysonhold het volgende:
Waarom Apple hun IOS moet laten varen, leuk leesvoer: http://arnoudw.tweakblogs(...)one-moet-killen.html
Dat kanquote:Op donderdag 20 september 2012 16:16 schreef Agiath het volgende:
Ik ga voor simlockvrije iPhone 5 + goedkoop sim only abbo die ik nu al een tijdje heb bij ben.
Ik hun bellen voor zo'n nano sim, ze wisten er nog helemaal niks van...
Kan je zo'n nano ook weer zelf knippen?
http://tweakers.net/nieuw(...)n-browser-ios-6.htmlquote:Op donderdag 20 september 2012 16:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Leuk... weer een techniek om te exploiten
http://mobile.slashdot.or(...)Google+International
Ja, een browser is ook echt een nieuwe techniek jaquote:Op donderdag 20 september 2012 16:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)n-browser-ios-6.html
Inderdaad.
Ik had nog nooit van een javascript exploit op iOS gehoord, mijn nederige excuus, o grote Swets.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, een browser is ook echt een nieuwe techniek ja
Het gaat erom dat we naast browsers met alle mogelijk hacks, wifi met alle mogelijke hacks, bluetooth met alle mogelijk hacks nu NFC toe kunnen voegen.
nopequote:Op donderdag 20 september 2012 16:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van een javascript exploit op iOS gehoord, mijn nederige excuus, o grote Swets.
Heeft die nieuwe iPhone eigenlijk NFC?
Het gaat toch niet over iOS specifiek? En browser en javascript exploits zijn toch geen nieuwe techniek om te misbruiken? NFC is een nieuwe techniek die nu langzamerhand geïntroduceerd gaat worden. Hoewel de bruikbaarheid discutabel is, en naar nu blijkt NOG een extra potentiële exploit toevoegt aan de lange lijst van security issues die bij elke upgrade wéér in de gaten gehouden moet worden.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van een javascript exploit op iOS gehoord, mijn nederige excuus, o grote Swets.
Nee.quote:Heeft die nieuwe iPhone eigenlijk NFC?
Zo bedoelde ik het niet, was gewoon een post van tweakers die ik gisteren had gelezen en die me te binnen schoot. Niet meteen zo defensief joh. Wederom, ik had nog nooit van een iOS exploit via JS gehoord. Maar een inbraak via NFC zal toch niet anders zijn dan bluetooth of wifi, makkelijker zelfs omdat er bij NFC geen pairing nodig is.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het gaat toch niet over iOS specifiek? En browser en javascript exploits zijn toch geen nieuwe techniek om te misbruiken? NFC is een nieuwe techniek die nu langzamerhand geïntroduceerd gaat worden. Hoewel de bruikbaarheid discutabel is, en naar nu blijkt NOG een extra potentiële exploit toevoegt aan de lange lijst van security issues die bij elke upgrade wéér in de gaten gehouden moet worden.
Ik nam dus aan dat je je vorige post cynisch bedoelde in de zin van "Ja ook apple heeft exploits" Omdat NFC nu nog niet op de iphone aanwezig is.
[..]
Nee.
Ik heb eigenlijk geen idee. Volgens mij werkt passbook nu met name met QR codes.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, was gewoon een post van tweakers die ik gisteren had gelezen en die me te binnen schoot. Niet meteen zo defensief joh. Wederom, ik had nog nooit van een iOS exploit via JS gehoord. Maar een inbraak via NFC zal toch niet anders zijn dan bluetooth of wifi, makkelijker zelfs omdat er bij NFC geen pairing nodig is.
Reden dat ik het vroeg was omdat in die nieuwe iOS dat passbook zit, daar zie ik dan wel potentie in icm NFC.
Nogal ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Beetje kortzichtig dom stuk imho.
Ja en jaquote:Op donderdag 20 september 2012 17:37 schreef LDS het volgende:
Voor een iphone 4 heb je toch zo'n microsim nodig? Krijg je die als je simonly op internet besteld er altijd bij? Zit nu nog te twijfelen tussen simyo en tele 2
Komen eraan volgens hun forum. Ben heeft geen forum. Even afwachten dan maar...quote:Op donderdag 20 september 2012 16:50 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Hebben die wel nano sim kaarten dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |