SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Mijn dank is groot als die werkt nu dloadenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:45 schreef DJ_ het volgende:
hier is je driver btw
http://www.asus.nl/Notebo(...)ance/K53SV/#download
http://support.asus.com/D(...)64_Z703801132011.zip
om precies te zijn
link is voor 64bit win7 driverquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Mijn dank is groot als die werkt nu dloaden
npquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
En hij doet het bedankt
[ afbeelding ]
Sorry. Ik heb weinig plaatjesquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh, niks
Hup, ook wat Mio posten jij
Niet al je drivers standaard op een usb-stick hebben staanquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
kut asus ik wil mijn ethernet driver hebben
Mij stiekem ookquote:
Dit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
beste staat er bij spring 2013 K-ON!!!
Beste gaan er wat creatieve mensen bij Kyoto Animation weg uit protest en weer goede anime maken in plaats van bestaande franchises uit te melken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
beste staat er bij spring 2013 K-ON!!!
Wat heb je zoal gekeken?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben al aardig opweg met mijn animeavond
Toward the terraquote:
Ken ik niet. Ziet er wel interessant uitquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toward the terra
Toward the terra
Toward the terra
Toward the terra
Tis scifi en wel coolquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ziet er wel interessant uit
Kizumonogatari! <3quote:
Haha, Niburu.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tis scifi en wel coolAangeraden door een niburuvriend, de animatie kan beter, maar het is nogal epic als in epsiche gebeurtenissen, hele jaren gaan voorbij in een aflevering
Hele ontstaan van een stel zonderlingen die een planeet gaan bewonen enzo.
Ha! Ik moet eerst maar de eerdere delen kijken!quote:
Ja goeie gesprekken met hem, ga er wel vaker langs want hij woont nu zelfs bij niburu HQ, hij was eerst mijn stagebegeleider. Heb er mijn eindproject gedaan voor mijn vorige opleidingquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, Niburu.Heb je zeker ook veel discussies mee?
Had je eens verteld. Echt vreselijk tof.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja goeie gesprekken met hem, ga er wel vaker langs want hij woont nu zelfs bij niburu HQ, hij was eerst mijn stagebegeleider. Heb er mijn eindproject gedaan voor mijn vorige opleiding
Je had er bij moeten zijn (er waren echt te weinig mensen op komen dagenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Had je eens verteld. Echt vreselijk tof.
Hahaha, wat is dit voor een pauperjailbait?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
https://boards.4chan.org/r/res/10389393#p10390084
Help
Ja ik heb tineye al gedaanquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hahaha, wat is dit voor een pauperjailbait?![]()
Ik zal toch even voor je zoeken omdat je zo cool bent.
Ah..quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik heb tineye al gedaan
je data niet op een aparte disk hebben staanquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
windows fucked up dat wordt een herinstallatie
BACKUP ALL THE ANIME!!!!!111!
Staat nog wat anime op mijn HDD moet nog worden overgezet naar mijn Externe HDD+ wat data van schoolquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
je data niet op een aparte disk hebben staan
Prequelfilm van Bakemonogatari, welke gevolgd wordt door Nisemonogatari van twee seizoenen geleden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kizumonogatari, is dat het vervolg op bokoblablmonagatari? Heb ik niet afgekeken want het was veels te WTF
Niks voor mijquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:20 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Prequelfilm van Bakemonogatari, welke gevolgd wordt door Nisemonogatari van twee seizoenen geleden.
Kiss-shot-acerola-heart-under-blade! <3
Dual boot master race hier.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hmm of ik gooi er een Linux distro op
kan alleen weer niet vanwege school -.-
Goed idee, hoeveel GB zal ik mijn C partitie geven en hoeveel mijn Data partitie en evt dual boot linux masterrace partitie?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dual boot master race hier.
Hoeveel GB heb je ter beschikking?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Goed idee, hoeveel GB zal ik mijn C partitie geven en hoeveel mijn Data partitie en evt dual boot linux masterrace partitie?
Als het goed is 750GB alleen speccy zegt 596GBquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoeveel GB heb je ter beschikking?
Makkelijk.quote:
Niet doen, dit verwijderd je win32 mapquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Makkelijk.
/ (root) partitie van linux 25 GB ext4
Een /boot partitie van 100 MB ext2
/home van rond de 120 GB ext4
/swap het dubbele van je RAM-geheugen (mocht je willen kunnen suspenden)
Windows-partitie van wat je over hebt. De Windows-partitie aanzienlijk groter, omdat je anime op die partitie kunt zetten. Dan kun je zowel anime kijken onder Windows als onder Linux. Zowel Windows en Linux kunnen met NTFS-partities omgaan, maar ext4 alleen met linux.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet doen, dit verwijderd je win32 map
Zullen altijd wel idioten zijn die er echt intrappenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb ik wel een paar notes voor gekregen trouwens. Als ik dat een keer voor de grap in DIG zei, dat je system32 moest verwijderen.
wat heerlijk schoonquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Windows 7 boot disk is ook gemaakt
En het ziet er momenteel zo uit
[ afbeelding ]
Laptop voor schoolquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
wat heerlijk schoon
ik heb 3 of 4 fysieke schijven + nog 4 netwerkdisks + een zooi card readers
hackintosh?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hmm Ubuntu,Fedora,Debian of Opensuse met opensuse heb ik in iedergeval ervaring.
Heb al met de OS van Mac gewerkt en dat is gewoon puur kutquote:
windows XP/98 er dan maar naastquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Heb al met de OS van Mac gewerkt en dat is gewoon puur kut
Arch Linux of Gentoo.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hmm Ubuntu,Fedora,Debian of Opensuse met opensuse heb ik in iedergeval ervaring.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:19 schreef mschol het volgende:
ik moet eens tijd maken voor herinstallatie W7 op een 4x grotere SSD
Desktop?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:19 schreef mschol het volgende:
ik moet eens tijd maken voor herinstallatie W7 op een 4x grotere SSD
yupquote:
Als je dat in linux niet kan heb je het gewoon niet goed geconfigureerd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:23 schreef mschol het volgende:
[..]
yup
en dan minimaal een dual boot met XP denk ik... ubuntu/arch/gentoo kan ik virtualiseren... bij XP kan ik tenminste ook gebruik maken van m'n 3D kaart enzo
ubuntu e.d kan ntfs disks gewoon lezen en schrijvenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
Robin is het mogelijk om in de dualboot als je in ubuntu zit bestanden te benaderen in de windows installatie zoals afbeeldingen?
ik heb het daar niet nodig daar games niet draaien onder ubuntu e.d. (en die wel draaien zou ik er performance wise gewoon niet op draaien)quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je dat in linux niet kan heb je het gewoon niet goed geconfigureerd.
Tenzij je gewoon een obscure videokaart hebt natuurlijk.
Duh.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
Robin is het mogelijk om in de dualboot als je in ubuntu zit bestanden te benaderen in de windows installatie zoals afbeeldingen?
Dan wordt het windows voor school en voor de rest fuck windowsquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Duh.
Linux kan prima omgaan met NTFS. Ondanks dat ext4 open source is ondersteunt Windows het niet, Microsoft wil toch liever zijn eigen standaard door de strot duwen.
Ok.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dan wordt het windows voor school en voor de rest fuck windows
Juistquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je niet weet hoe je via de CLI je HDD moet mounten ben je wel verloren, of je netwerkkaart aan te roepen.
Daar valt niets aan te leren joh.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Juist![]()
![]()
Achja Opensuse heb ik ook al lezend geleerd.
Ach, ik denk niet dat het te diep is voor veel mensen. De meeste mensen willen gewoon geen moeite doen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
Linux is voor de meeste mensen plaatje is ontopic
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, ik denk niet dat het te diep is voor veel mensen. De meeste mensen willen gewoon geen moeite doen.
Ik haat het als mensen dingen afkraken waar ze geen verstand van hebben. Van die linux-bashers die nooit de moeite hebben genomen zich er een beetje in te verdiepen
Treurig volk is dat. Dat soort mensen zou je eigenlijk het stemrecht, de grondrechten en hun financiën mogen ontnemen om ze vervolgens te laten creperen op straat.
Mensen die er gewoon niet aan willen beginnen en gewoon toegegeven dat het te hoog gegrepen voor ze is, of omdat ze er geen zin in hebben kan ik wel waarderen. Die kraken het tenminste niet af.
Of van die quasi-whizzkids die zichzelf geleerd noemen nadat ze wat dingen in de GUI kunnen in Windows. Treurige zaak. Of de familie die dan denkt dat ze er zo veel van weten. Logisch als je de "gewone man" als referentiekader neemt.
Om mijn bijdragen een beetje on-topic te houdenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit.
Het wordt denk ik toch W7 Pro in dualboot met Ubuntu en vervolgens Arch of gentoo Virtueel.
Niet eens erger?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, ik denk niet dat het te diep is voor veel mensen. De meeste mensen willen gewoon geen moeite doen.
Ik haat het als mensen dingen afkraken waar ze geen verstand van hebben. Van die linux-bashers die nooit de moeite hebben genomen zich er een beetje in te verdiepen
Treurig volk is dat. Dat soort mensen zou je eigenlijk het stemrecht, de grondrechten en hun financiën mogen ontnemen om ze vervolgens te laten creperen op straat.
Mensen die er gewoon niet aan willen beginnen en gewoon toegegeven dat het te hoog gegrepen voor ze is, of omdat ze er geen zin in hebben kan ik wel waarderen. Die kraken het tenminste niet af.
Of van die quasi-whizzkids die zichzelf geleerd noemen nadat ze wat dingen in de GUI kunnen in Windows. Treurige zaak. Of de familie die dan denkt dat ze er zo veel van weten. Logisch als je de "gewone man" als referentiekader neemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Om mijn bijdragen een beetje on-topic te houden
[ afbeelding ]
Wat een bazenreactie van KFC
Index moviequote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:59 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Niet eens erger?Hmm, ik weet niet. Daar heb je zelf geen financiële baat bij. Als je ze financieel uitkleedt moet het geld ergens naartoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Logisch. MPC gebruikt DirectShow en die is er niet voor Linux.quote:
Op mijn school zijn veel van dergelijke lieden te vinden, vandaar.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:29 schreef Arashimashou het volgende:
Wacht even heb ik een zeurbui van Robbie gemist?
[..]
Een nieuw figuur verschijnt...quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:35 schreef Zneeser het volgende:
Berserk Ougon Jidai-Hen III: Kourin![]()
Gekijouban Hunter x Hunter: Phantom Rogue 0_0
Toaru Majutsu No Index: Endymion no Kiseki
Zoveel leuks, alleen duren sommige nog wel (te) lang.
Zo is hetquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:49 schreef mschol het volgende:
een dooie kyuubie is een goeie kyuubie
quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:43 schreef Arashimashou het volgende:
Voor iedereen in deze topic een Kyuubei.
[ afbeelding ]
Voor op de barbecue natuurlijk.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zo is het[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vervang "linux" met "naruto shippuuden" en we praten over jouquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er staat toch vrij duidelijk beschreven wat 'm dwars zit?quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:49 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
tering, zit je wat dwars ofzo? seksueel gefrustreerd?
inb4 een boze Robin die vindt dat je preventief gecastreerd moet worden en dat je stemrecht ontnomen moet worden. Wat zeg ik? Preventief ruimen die hapquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:44 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Vervang "linux" met "naruto shippuuden" en we praten over jou
gewoon manga lezenquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ik heb 135 eps Naruto gekeken en 23 eps shippuuden. Als ik nog meer moet kijken voordat het echt goed wordt, tsja.
xD maar linux gaat waarschijnlijk in Dualbootquote:Op zaterdag 15 september 2012 09:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
inb4 een boze Robin die vindt dat je preventief gecastreerd moet worden en dat je stemrecht ontnomen moet worden. Wat zeg ik? Preventief ruimen die hap
Naruto wordt niet goedquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ik heb 135 eps Naruto gekeken en 23 eps shippuuden. Als ik nog meer moet kijken voordat het echt goed wordt, tsja.
Tja, wat is goed? Naruto heeft pieken en dalen en 23 van Shippuuden is beslist een van de dalen.quote:
Dit. Film ervan komt uit in december.quote:
Dat vind ik vervelend bij van die lange shonens. De kwaliteit wisselt zo veel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Tja, wat is goed? Naruto heeft pieken en dalen en 23 van Shippuuden is beslist een van de dalen.
Uhm. Eerst DirectX even installeren, vervolgens LAV Video + LAV audio, madvr installeren, haali splitter installeren, font resolution zet je op desktop, even external filters goed doen. Klaar. Vergeet niet de meeste interne filters uit te zetten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Robin hoe zette ik ook al weer alles goed voor MPC-HC?
DirectX is aan het installeren Lav en Madvr en haali zijn al geinstalleerd.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uhm. Eerst DirectX even installeren, vervolgens LAV Video + LAV audio, madvr installeren, haali splitter installeren, font resolution zet je op desktop, even external filters goed doen. Klaar. Vergeet niet de meeste interne filters uit te zetten.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
Heb het nu zo, moet er nog wat worden aangepast?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hmm hij hapert bij het scrollen en de subs zien er verneukt uitquote:
Hihi Robbie gaat alweer ragen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
wtf is dit van kut zooi kan geneens een andere taal kiezen dat wordt toch maar vlc
Letterlijk vertaald:quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
hmm hij hapert bij het scrollen en de subs zien er verneukt uit
Vandaag nieuwe arcquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hihi Robbie gaat alweer ragen.
Oh het is vandaag SAO en Kokoro dag... heb de vorige Kokoro nog niet gezien, zoals je weet.
Ik heb mijzelf nog niet aan kunnen aanzetten om Accel World 22 te kijken. Komt vast omdat mijn drank op is. Alcohol maakt die serie zo veel kijkbaarder...hetzelfde geldt trouwens ook voor dat Who is IMOUTO gebeuren.quote:
Succes met de furryscene danquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf nog niet aan kunnen aanzetten om Accel World 22 te kijken. Komt vast omdat mijn drank op is. Alcohol maakt die serie zo veel kijkbaarder...hetzelfde geldt trouwens ook voor dat Who is IMOUTO gebeuren.
Wou net zeggen, maar VLC is niet zo slecht hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[me=he]> Noemt zich 'Masterrace'
> Gebruikt VLC[/me]
Echt?
Waarom gebruik je geen mplayer?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
Linux Masterrace reporting
[ afbeelding ]
Omdat ze een verouderde versie van libass gebruiken.quote:
Ze gebruiken allebei dezelfde versie van libass hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Op windows in iedergeval wel ja
Gewoon een goede frontend voor mplayer. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:58 schreef gniffie het volgende:
smplayer? Dat klinkt als iets wat ik niet op me pc wil hebben staan
Ah dat was de naamquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom gebruik je geen mplayer?
Die in de Ubuntu-repo is verouderd volgens mij.quote:
Oversexed much?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:58 schreef gniffie het volgende:
smplayer? Dat klinkt als iets wat ik niet op me pc wil hebben staan
Smplayer of gnome mplayer?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die in de Ubuntu-repo is verouderd volgens mij.
Smplayer moet je sowieso hebben. Gnome mplayer is nog ouder en baggerzooi.quote:
Oke ff teamviewer binnehalenquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Smplayer moet je sowieso hebben. Gnome mplayer is nog ouder en baggerzooi.
Helaas is ubuntu een beetje raar in het hebben van mplayer als dependency. Dat moet mplayer2 zijn.
Teamviewer werkt ook in Ubuntu, zal ik het even voor je doen?
Lucky Star van [a.f.k.] terwijl je de 720p-versie van ElysiumSubs via DDL gewoon binnen kan halen die haast even groot (en met het verwijderen van de Engelse audio-track zelfs nog kleiner dan die van [AFK}) is..quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:06 schreef Arashimashou het volgende:
Problemen met VLC? Hihi.
[ afbeelding ]
Dit is wat, de derde of vierde anime die ik heb binnengehaald.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lucky Star van [a.f.k.] terwijl je de 720p-versie van ElysiumSubs via DDL gewoon binnen kan halen die haast even groot (en met het verwijderen van de Engelse audio-track zelfs nog kleiner dan die van [AFK}) is..
http://www.elysiumsubs.com/downloads/ddl
Linux baasquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:37 schreef robin007bond het volgende:
Stiekem ben ik wel een baas he, Dakgoot?
gebruik je 2 years of semen skillquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:38 schreef Arashimashou het volgende:
Soms pak ik wel eens een konijntje in de ijdele hoop dat ie übervlees a la SAO dropt. In werkelijkheid droppen die beesten nooit iets, en leveren ze ook geen xp.
[ afbeelding ]
Oke.... maar nog steeds geen vlees.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
gebruik je 2 years of semen skill
I know right.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oke.... maar nog steeds geen vlees.
[ afbeelding ]
Ga naar 4:03. Konijntjes zijn niet lief.quote:
Welke distro??quote:
RPi heeft ook nog eens HDMIquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
I know right.
Daarom heb ik ook de Raspberry Pi besteld. Computertje van 32$ waar je Linux op kan zetten en daarop emulators kan installeren (SNES, NES etc.) om als retro-console te gebruiken. Of als media center natuurlijk.![]()
Of weet ik veel wat je er mee kan doen. Misschien laat ik hem wel draaien op de dynamo van mijn fiets
Misschien bouw ik er een arcadekast mee
Heb nu Ubuntu draaienquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke distro??
[..]
RPi heeft ook nog eens HDMI
quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
welke *buntu versie??
Snel, maar firefox liep dan weer langzaam enzo en bij linux is het Paf poef klaar, draai het overigens wel in een dual bootquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe snel was je Winblows computer dan?
Quadcore?quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Snel, maar firefox liep dan weer langzaam enzo en bij linux is het Paf poef klaar, draai het overigens wel in een dual boot
Ik vind AMD heel tof hoor, en Bulldozer zit interessant in elkaar, maar ik ben toch maar voor een 2600K gegaan.quote:
Toch maar JJBAquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
Girls und panzers
[ afbeelding ][ afbeelding ]
STUG IVquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
Girls und panzers
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Accel OVA is uit. Even kijken.
Oh wacht, raw.
quote:
Dat ze flink nat is?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:22 schreef Qunix het volgende:
Nu kan je een hele makkelijke grap hierover maken, maar goed. Ik doe dat niet.
wachtquote:
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Oh mijn god... wat is... ik weet niet... IIIEEEEUUUWW!!!quote:
Wachtquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Doet me denken aan Carice van Houten in GoT...
Homu Homu bevalt van meerdere Kyuubi's. Meduca is de vader.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
mag je series als campione en kingdom tof vinden?
de reviews die ik lees laten idd wel zien dat je er een mediacentertje van kan bouwen maar dat b.v. XBMC (nog) niet vlekkeloos draaitquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
I know right.
Daarom heb ik ook de Raspberry Pi besteld. Computertje van 32$ waar je Linux op kan zetten en daarop emulators kan installeren (SNES, NES etc.) om als retro-console te gebruiken. Of als media center natuurlijk.![]()
Of weet ik veel wat je er mee kan doen. Misschien laat ik hem wel draaien op de dynamo van mijn fiets
Misschien bouw ik er een arcadekast mee
Moet je een speciale XBMC voor gebruiken (RASPBMC volgens mij). Komt wel goed.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:53 schreef mschol het volgende:
[..]
de reviews die ik lees laten idd wel zien dat je er een mediacentertje van kan bouwen maar dat b.v. XBMC (nog) niet vlekkeloos draait
Er mowet toch IETS komen om naruto en bleach binnen niet al te lange tijd te vervangen, als het op populaire shonen aankomt?quote:
Eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
mag je series als campione en kingdom tof vinden?
Tof.quote:
Hopelijk beter dan de serie.quote:
Serie was prima!quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hopelijk beter dan de serie.
Mooiquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:15 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.evastore.jp/real/index2.html
Voor jou Robin.
Poetin heeft zelf toegegeven dat zijn persmomenten vooropgezet zijn dus dit is fakequote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:45 schreef Kyubey het volgende:
Nieuwe versie van de ED van GW-ON!
Nu kan ik gerust Kokoro Connect kijken.
Hm hm. Goed zo.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:45 schreef Kyubey het volgende:
Nieuwe versie van de ED van GW-ON!
Nu kan ik gerust Kokoro Connect kijken.
Kyubey Random. De personages bieden op willekeurige momenten contracten aan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:40 schreef Qunix het volgende:
Ik wacht nog steeds op de 720p versie.
Stiekem vond ik de eerste ending van Naruto ook erg tofquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:47 schreef .Cake. het volgende:
Naruto heeft best wel een degelijke OST eigenlijk.
Deze bevat dikke spoilers, dus kijk uit als je de Pain arc en de aanleiding daar naartoe nog moet zien!
Mijn Naruto-haat is dan ook niet echt obsessief.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het teken van de obsessieve Naruchigo haters (en trolls) is toch wel het proberen commentaar te leveren op de muziek en animatie. Zelfs als die heel erg goed zijn.
zal welquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn Naruto-haat is dan ook niet echt obsessief.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:09 schreef robin007bond het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is. Ik heb gewoon even geen zin in anime
Ga Piranha 3D checkenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:09 schreef robin007bond het volgende:
Dat kan. Ik heb dat een tijdje geleden gehad, tot vandaag eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:09 schreef robin007bond het volgende:
Fixed.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
hij was GE-WEL-DIG.
super monster CGIpiranja's die na eeuwen broeden halfnaakte meisjes komen afmaken..
Horrible Subsquote:
Heel herkenbaar.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:13 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat kan. Ik heb dat een tijdje geleden gehad, tot vandaag eigenlijk.
Sinds ik terug kwam van vakantie helemaal geen tijd en/of zin gehad om te kijken. Maar ben nu weer wat series aan het inhalen en ik moet zeggen dat de zin weer begint te komen!![]()
Ook niet de eerste keer geweest dat ik dit had, soms is het even teveel van het goede. Net zoals je perioden hebt dat je vet veel boeken leest (in mijn geval iig) en dan weer hele weken geen enkele.
Hm, niet het beste voorbeeld denk ik zo. En het gaat toch echt om het totaalplaatje.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:46 schreef robin007bond het volgende:
Oeh, borsten.
3D
[ afbeelding ]
vs
Anime
[ afbeelding ]
Sorry jongens.
3D wint.
Topicreport?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:46 schreef robin007bond het volgende:
Oeh, borsten.
3D
[ afbeelding ]
vs
Anime
[ afbeelding ]
Sorry jongens.
3D wint.
Mijn waardering is groot!quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je staat hoog in mijn achting.
Alleen wel lastig wanneer je een site hebt die animees recenseertquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.
Je hebt soms gewoon van die fases. Je moet jezelf uiteraard niet dwingen iets te kijken
Maar ik heb geen beschikking over 3D borsten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:46 schreef robin007bond het volgende:
Oeh, borsten.
3D
[ afbeelding ]
vs
Anime
[ afbeelding ]
Sorry jongens.
3D wint.
Tepel is niet zichtbaar, jeweetz.quote:
Dat klopt, maar dan nog. In anime zul je bijvoorbeeld nooit hangborsten vinden, dus we moeten echt borsten vinden die via hetzelfde perspectief zijn geschoten en van gelijke maat zijn.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm, niet het beste voorbeeld denk ik zo. En het gaat toch echt om het totaalplaatje.
Ja, dat lijkt me ook. Vind je het af en toe niet erg? Ik vind het echt knap van je dat je het zo volhoudt allemaal.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:07 schreef .Cake. het volgende:
Alleen wel lastig wanneer je een site hebt die animees recenseert
Hmm..quote:Maar ik heb geen beschikking over 3D borsten.![]()
Dus anime wint vandaag. Maar ooit, ooit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedzo.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgende week ga ik madoka opnieuw kijken.Helemaal super.
Maak het nu niet te moeilijk. Het zijn gewoon vethompen aan de voorkant.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tepel is niet zichtbaar, jeweetz.
[..]
Dat klopt, maar dan nog. In anime zul je bijvoorbeeld nooit hangborsten vinden, dus we moeten echt borsten vinden die via hetzelfde perspectief zijn geschoten en van gelijke maat zijn.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:13 schreef Kyubey het volgende:
In SOA is het wel erg obvious datOh...Ik ga zo kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Goedzo.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgende week ga ik madoka opnieuw kijken.
Wel erg groot hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Maak het nu niet te moeilijk. Het zijn gewoon vethompen aan de voorkant.
NSFPANTS
http://s9.postimage.org/sg1iouw9q/29853231.jpg
[..]
Oh...
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:13 schreef Kyubey het volgende:
In SOA is het wel erg obvious datIk weet nog een veel ergere spoiler..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Goedzo.
Ben jij Klipnap trouwens?
Ik kan er niets over zeggen, maar ik denk dat het players zijn die hun visskills zitten te trainen.quote:
Ze is een kloon van mijquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:17 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik weet nog een veel ergere spoiler..
toch bekend?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:17 schreef AnimeFan het volgende:
Hahaha dit zijn die vissers met 5 magikarps!quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:17 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ja daar praat je mee in Pokemon en dan vertellen ze onzin
Wie?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:17 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Soms wel. Dan heb je niet echt zin maar moet je toch iets zinnigs er over zeggen. Aan de andere kant, over het algemeen is het leuk en het voor de keren dat ik er echt geen zin in heb en dat het moeilijk gaat zijn er ook afleveringen en tijden dat de posts binnen no time op het scherm verschijnen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook. Vind je het af en toe niet erg? Ik vind het echt knap van je dat je het zo volhoudt allemaal.
quote:
En wat is de username?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:58 schreef AnimeFan het volgende:
http://geertwilders.nl/ Raad het wachtwoord
Tip: iets als 'ikhaatislam1'
Gewoon admin.quote:
hahahaha verschrikkelijk!quote:
Ending van K-ON hebben ze best leuk gedaanquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
hahahaha verschrikkelijk!
Wel cool... klinkt ook goed...maar... lol
Wel aparte instrumentkeuzequote:Op zaterdag 15 september 2012 23:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ending van K-ON hebben ze best leuk gedaan
Zonde hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:08 schreef AnimeFan het volgende:
Raad Geert's wachtwoord nu is Geert's site gesloopt
Zo mag ik het horen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nou ik kies tegenwoordig automatisch linux als de laptop opstart xD
Volgende keer Sandboxie installerenquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen.
Toen ik een tijdje weer Windows ging gebruiken kreeg ik echt veel meer virussen. Ik was gewend dat ik alles kon openen etc.
Virussen heb ik nog niet gehad op Win7quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen.
Toen ik een tijdje weer Windows ging gebruiken kreeg ik echt veel meer virussen. Ik was gewend dat ik alles kon openen etc.
Ha, handig!quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:13 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Volgende keer Sandboxie installeren
http://www.sandboxie.com/
Heb ik nooit nodig,bij mij is apparmor ingebouwdquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:13 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Volgende keer Sandboxie installeren
http://www.sandboxie.com/
Ik bedoel als je eens op Windows zit..quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Heb ik nooit nodig,bij mij is apparmor ingebouwd
Mocht je een goede mmorpg zoeken onder Linux: regnum online, eternal lands en ryzomquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nou ik kies tegenwoordig automatisch linux als de laptop opstart xD
Hollywood prutquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:28 schreef mschol het volgende:
waarom kijk ik zonder problemen echt troep films?
kijk nu naar http://www.imdb.com/title/tt1436432/
LOL @ koprollende auto's
nee, dit is gewoon pure prut...quote:
70's en 80's remakes, jaahquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:32 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dit is gewoon pure prut...
hollywood kan opzich prima films maken...
Iets over mij!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |